nikod Δημοσ. 22 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2017 Πρόσφατα αγόρασα μια οθόνη για το arduino η οποία ήταν ελλαττωματική. Επικοινώνησα με τον πωλητή και καθώς δεν βρέθηκε λύση, άνοιξα case στο ebay εξηγώντας τους λόγους που ζητάω refund. Η απάντηση του πωλητή ήταν, ότι άμα θέλω refund θα πρέπει να του επιστρέψω την οθόνη. Επειδή δεν μου έχει ξανατύχει τέτοια περίπτωση, τι θα με συμβουλεύατε να κάνω/ενεργήσω;
Neg Δημοσ. 22 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2017 Υπάρχουν δύο λύσεις στο πρόβλημα σου. Η πρώτη είναι να του επιστρέψεις το προϊόν και να πάρεις τα λεφτά σου πίσω. Αν έχεις πληρώσει με PayPal ακόμα καλύτερα γιατί έχεις προστασία. Η δεύτερη είναι μέσω της εξυπηρέτησης πελατών του eBay όπου θα πάρεις τηλέφωνο και προσφέρουν την εξής λύση να σου δώσουν ένα ποσοστό από τα λεφτά που πλήρωσες και να κρατήσεις την οθόνη όμως. Η εναλλακτική λύση είναι αν ο πωλητής είναι διαθέσιμος να σου στείλει καινούργια οθόνη.
nikod Δημοσ. 22 Μαρτίου 2017 Μέλος Δημοσ. 22 Μαρτίου 2017 Σύμφωνα με το μήνυμά του, προϋπόθεση για να κάνει refund είναι να του στείλω πίσω την οθόνη. Κόστισε 33 ευρώ και γι' αυτό τσινάει ο τύπος. Σκέφτομαι να του στείλω ένα μήνυμα και να του πω ότι θα στείλω την οθόνη αρκεί να καλύψει τα έξοδα αποστολής, όπως είναι εξ' άλλου υποχρεωμένος να κάνει σε περιπτώσεις ελλαττωματικού προϊόντος. Το ερώτημα είναι πώς διασφαλίζω ότι θα πάρω πίσω τα λεφτά μου σε περίπτωση που συμφωνήσει; Αν δεν συμφωνήσει τότε αναλαμβάνει το ebay. Τηλέφωνο για το ebay ποιο είναι;
Neg Δημοσ. 22 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 22 Μαρτίου 2017 Σύμφωνα με το μήνυμά του, προϋπόθεση για να κάνει refund είναι να του στείλω πίσω την οθόνη. Κόστισε 33 ευρώ και γι' αυτό τσινάει ο τύπος. Σκέφτομαι να του στείλω ένα μήνυμα και να του πω ότι θα στείλω την οθόνη αρκεί να καλύψει τα έξοδα αποστολής, όπως είναι εξ' άλλου υποχρεωμένος να κάνει σε περιπτώσεις ελλαττωματικού προϊόντος. Το ερώτημα είναι πώς διασφαλίζω ότι θα πάρω πίσω τα λεφτά μου σε περίπτωση που συμφωνήσει; Αν δεν συμφωνήσει τότε αναλαμβάνει το ebay. Τηλέφωνο για το ebay ποιο είναι; Περίμενε είναι κατάστημα ή απλός χρήστης; Γιατί αν είναι κατάστημα είναι υποχρεωμένο να σου πληρώσει τα έξοδα αποστολής. Στην αντίθετη περίπτωση (αν δεν είναι κατάστημα) δεν βρίσκω λόγο να του στείλεις πίσω την οθόνη σε περίπτωση που είναι χαλασμένη. Γιατί στην περίπτωση του καταστήματος, σου στέλνει μία Generated ετικέτα αποστολής και με το που το παραλάβει εσύ παίρνεις τα λεφτά σου πίσω, στην περίπτωση του ιδιώτη δεν γνωρίζω τι παίζει αλλά δεν θα τον εμπιστευόμουν. Χμ για τηλεφωνική επικοινωνία, το πρόβλημα είναι ότι δεν υπάρχει σάιτ ελληνικό, οπότε αν παράδειγμα το παράγγειλες από το Αμερικάνικο τσέκαρε στο κάτω μέρος του σάιτ στο Contact us αν έχει τηλέφωνο το οποίο θα χρεώνεται λογικά. Αλλά όπως είπα και παραπάνω αν ο τύπος είναι ιδιώτης μεσω του Resolution Center θα σου λύσουν το πρόβλημα σου και χωρίς τηλέφωνο. Επίσης απέφυγε τις αγορές από eBay, εγώ την πάτησα αρκετές φορές. Πλέον μόνο Amazon που έχουν καλύτερο Service σε περίπτωση που κάτι είναι χαλασμένο.
nikod Δημοσ. 22 Μαρτίου 2017 Μέλος Δημοσ. 22 Μαρτίου 2017 Είναι κατάστημα, το προϊόν είναι αυτό: http://www.ebay.com/itm/111114349519?_trksid=p2060353.m1438.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT#rpdCntId. Σύμφωνα με αυτό http://ocsnext.ebay.com/ocs/sr?query=1552 είναι υποχρεωμένος να πληρώσει τα έξοδα αποστολής.Τι είναι η Generated ετικέτα αποστολής;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα