Προς το περιεχόμενο

PS Vita / PSTV Hacking και Homebrew


Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian

Βασικοί κανόνες για τη χρήση των νημάτων που αφορούν Hacking κονσόλας:

Επιτρέπονται:

  • Συζήτηση πάνω σε ειδήσεις για το hacking μιας κονσόλας
  • Συζήτηση για εγκατάσταση Homebrew apps και δημιουργία/ εγκατάσταση αντιγράφων δικών σας νόμιμα αποκτηθέντων παιχνιδιών.

Δεν είναι ανεκτά τα παρακάτω:

  • Χρήση του νήματος για να αναζητήσετε πειρατικές εκδόσεις παιχνιδιών
  • Χρήση του νήματος για να ζητήσετε υποστήριξη για το πώς θα τρέξετε πειρατικές εκδόσεις παιχνιδιών που βρήκατε/κατεβάσατε.
  • Απαντήσεις του στυλ "τα  υπόλοιπα σε pm (γιατί δεν επιτρέπονται τέτοιες συζητήσεις στο forum)"

Στην περίπτωση που εντοπιστούν τέτοια μηνύματα στο νήμα και δεν έχει υποβληθεί ούτε μία αναφορά για αυτά, το νήμα θα κλειδωθεί.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 ώρες πριν, dukepapass είπε

Στο δικο μου τα περισοτερα μπενουν με refresh οπως ειπε και ο polog......αλλα μπαίνουν με install το φακελο στο main ux0: και αλλα οπως το future pinball και pinball fx μπαίνουν ολα στο φακελο mai και με το maidumtoll τα εγκαθιστάς.

Τωρα κατι αλλο που δεν ξερω ειναι οτι καποια παιχνιδια εχουν και φακελους dlc τωρα αυτα τα βαζεις στο φακελο adcont αλλα δεν ξερω αν με το refresh παιρνιουντε και αυτα αυτοματα η πρεπει να κανεις καποια αλλη διαδικασια........... σε αυτο ας μας απαντησουν οσοι τα εχουν περασει τα dlc και πως.?

Όσα παιχνίδια είναι NoNpDrm, έχουν τους αντίστοιχους φακέλους (app, addcont, license, patch) μπορεί και κάποιους από αυτούς, δεν είναι απαραίτητο να τους έχουν όλους.

Σε αυτά τα παιχνίδια οι φάκελοι μπαίνουν στο root του ux0 partition. Αν  δεν υπάρχουν, τους δημιουργούμε. Αν υπάρχουν οι φάκελοι στο ux0 και έχουν άλλα παιχνίδια, τότε απλά κάνουμε ενσωμάτωση.

Μόλις τελειώσουν οι αντιγραφές, κάνουμε refresh live area και είμαστε έτοιμοι.

Αν τα παιχνίδια είναι αποτέλεσμα dumping με maidump tool, τα dlc και τα update τα περνάμε μέσα στο φάκελο mai στο ux0 και η εγκατάστασή τους γίνεται μέσα από την εφαρμογή του maidump όπως φαντάζομαι θα γνωρίζεις.

Εδώ να σημειώσω πως παιχνίδια NoNpDrm και dlc από maidump tool ή vitamin, όπως και το αντίστροφο, δεν είναι συμβατά μεταξύ τους, θα πρέπει παιχνίδι και dlc να είναι αποτέλεσμα dumping του ίδιου εργαλείου.

Επεξ/σία από polog40
  • Απαντ. 1,9k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, polog40 είπε

Όσα παιχνίδια είναι NoNpDrm, έχουν τους αντίστοιχους φακέλους (app, addcont, license, patch) μπορεί και κάποιους από αυτούς, δεν είναι απαραίτητο να τους έχουν όλους.

1) Σε αυτά τα παιχνίδια οι φάκελοι μπαίνουν στο root του ux0 partition. 2) Αν  δεν υπάρχουν, τους δημιουργούμε. Αν υπάρχουν οι φάκελοι στο ux0 και έχουν άλλα παιχνίδια, τότε απλά κάνουμε ενσωμάτωση.

Μόλις τελειώσουν οι αντιγραφές, κάνουμε refresh live area και είμαστε έτοιμοι.

Αν τα παιχνίδια είναι αποτέλεσμα dumping με maidump tool, τα dlc και τα update τα περνάμε μέσα στο φάκελο mai στο ux0 και η εγκατάστασή τους γίνεται μέσα από την εφαρμογή του maidump όπως φαντάζομαι θα γνωρίζεις.

Εδώ να σημειώσω πως παιχνίδια NoNpDrm και dlc από maidump tool ή vitamin, όπως και το αντίστροφο, δεν είναι συμβατά μεταξύ τους, θα πρέπει παιχνίδι και dlc να είναι αποτέλεσμα dumping του ίδιου εργαλείου.

1) Δε μπαίνουν στο root αλλά στο ux0:/APP.

2) Ποιους φακέλους δημιουργούμε αν δεν υπαρχουν που μπορει να εχουν κ αλλα παιχνίδια;;

Τα Mai παιχνίδια επισης μπορουν χειροκινητα να τοποθετηθουν στο ux0:/APP και να κάνεις refresh live area (το ίδιο και με τα VPK παιχνίδια, μπαινεις στο VPK μέσα και τραβας το φάκελο από μέσα),  δε χρειαζονται εξτρα εφαρμογες.

Το Mai είναι άχρηστο, δεν υπαρχει λογος να το χρησιμοποιει πλεον κάποιος, το μόνο προσόν του ήταν πως αφαιρουσε το license απο τα παιχνιδια οποτε μπορουσες να κανεις dump ενα 3.68 παιχνίδι και να το παίξεις στο 3.60 PS Vita σου. Οι μεθοδοι του για dumping ειναι παρωχημενοι αφου επαιρνε τα παιχνίδια απο την RAM με αποτέλεσμα πολλά να μη δουλευουν, τα nonpdrm ειναι πιστα 1:1 παιχνίδια και δουλευουν πλέον παντού.

Επεξ/σία από xaerialtwistx
Δημοσ.
3 ώρες πριν, xaerialtwistx είπε

1) Δε μπαίνουν στο root αλλά στο ux0:/APP.

2) Ποιους φακέλους δημιουργούμε αν δεν υπαρχουν που μπορει να εχουν κ αλλα παιχνίδια;;

Τα Mai παιχνίδια επισης μπορουν χειροκινητα να τοποθετηθουν στο ux0:/APP και να κάνεις refresh live area (το ίδιο και με τα VPK παιχνίδια, μπαινεις στο VPK μέσα και τραβας το φάκελο από μέσα),  δε χρειαζονται εξτρα εφαρμογες.

Το Mai είναι άχρηστο, δεν υπαρχει λογος να το χρησιμοποιει πλεον κάποιος, το μόνο προσόν του ήταν πως αφαιρουσε το license απο τα παιχνιδια οποτε μπορουσες να κανεις dump ενα 3.68 παιχνίδι και να το παίξεις στο 3.60 PS Vita σου. Οι μεθοδοι του για dumping ειναι παρωχημενοι αφου επαιρνε τα παιχνίδια απο την RAM με αποτέλεσμα πολλά να μη δουλευουν, τα nonpdrm ειναι πιστα 1:1 παιχνίδια και δουλευουν πλέον παντού. 

1) Αν διαβάσεις πιο προσεκτικά την ανάρτηση μου θα δεις ότι δεν αναφέρομαι στο root του file system του vita, αλλά στο ux0 partition.

2) Οι φάκελοι (addcont, license, patch) περιέχονται σε αρκετά παιχνίδια και έχουν μέσα dlc, πλαστές άδειες, update κ.α. Αυτά μπαίνουν σε αυτούς τους φακέλους μέσα στο ux0. Οι φάκελοι αυτοί δεν δημιουργούντε αυτόματα εμείς τους βάζουμε. Αν υπάρχουν, προφανώς έχουν στοιχεία από άλλα παιχνίδια NoNpDrm που ήδη έχουμε περάσει και σε αυτή την περίπτωση απλά ενσωματώνουμε τους φακέλους του παιχνιδιού μας μέσα σε αυτούς.

Στην περίπτωση που παιχνίδια από maidump tool έχουν φακέλους με update ή dlc πώς εγκαθίστανται με vitashell?

Για το vitamin είχα ακούσει πως είχε κάποιες ασυμβατότητες εξάλλου το είχε παραδεχθεί και ο The Flow. Για το maidump tool δεν το γνώριζα.

Όταν λες από την RAM τί ακριβώς εννοείς;

 

  • Like 1
Δημοσ.

 

Ακολουθησα τις οδηγιες στο βιντεο, ολα καλα.Αλλα εχω ενα προβλημα.Το παιχνιδι ειναι το Salt and Sanctuary και κολλαει στην οθονη που λεει για το game saves data automatically.

Μενει σε αυτη την οθονη και δεν προχωραει.Τι μπορει να φταιει?

  • Moderators
Δημοσ.
18 hours ago, xaerialtwistx said:

Κάποιοι το έχουμε και σε physical 😂

DSC_0052.JPG?dl=1&key=c4bbe5b2c86aecbf26

ΥΓ) Το παιχνίδι είναι πάντως κάκιστο.

Άσχετο, αλλά πήρα το συγκεκριμένο game δωρεάν με golden points στο Switch. 

Μέχρι και τους πόντους λυπήθηκα που τους χαράμισα για αυτόν τον τίτλο. 

Δημοσ.
30 λεπτά πριν, Mr_Terror είπε

Ακολουθησα τις οδηγιες στο βιντεο, ολα καλα.Αλλα εχω ενα προβλημα.Το παιχνιδι ειναι το Salt and Sanctuary και κολλαει στην οθονη που λεει για το game saves data automatically.

Μενει σε αυτη την οθονη και δεν προχωραει.Τι μπορει να φταιει?

Δοκίμασε ένα άλλο παιχνίδι nonpdrm, αν δουλεύει κανονικά τότε έχει κάποιο πρόβλημα το συγκεκριμένο παιχνίδι.

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

το Chasm περιμένω πως και πως , ξέρετε αν θα βγάλει physical edition ..ή ακόμα και collector's?

όπως και να έχει εκτιμώ πολύ πολύ περισσότερο τα pixel art graphs/animation σε χαρακτήρες απο τα καραγκιοζάκια που τα ζωγραφίζουν και μετά κόβουν πόδια-χέρια, μέση και κεφάλι για να τα κάνουν animate, είναι απλά κάκιστο και φθηνιάρικο το αποτέλεσμα.

Επεξ/σία από shadowlike
Δημοσ.

Εχω παρει εμα pstv ετοιμο χακαρισμενο και κατεβαζω τα backups των παιχνιδιων με το pkgi, ηθελα να ρωτησω αν υπαρχει τροπος να ανανεωνεται η λιστα των παιχνιδιων στο pkgi με καποιο τροπο, οπως στο freeshop π.χ. η αυτο γινεται αυτοματα με το που τρεχει η εφαρμογη;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, polog40 είπε

1) Αν διαβάσεις πιο προσεκτικά την ανάρτηση μου θα δεις ότι δεν αναφέρομαι στο root του file system του vita, αλλά στο ux0 partition.

2) Οι φάκελοι (addcont, license, patch) περιέχονται σε αρκετά παιχνίδια και έχουν μέσα dlc, πλαστές άδειες, update κ.α. Αυτά μπαίνουν σε αυτούς τους φακέλους μέσα στο ux0. Οι φάκελοι αυτοί δεν δημιουργούντε αυτόματα εμείς τους βάζουμε. Αν υπάρχουν, προφανώς έχουν στοιχεία από άλλα παιχνίδια NoNpDrm που ήδη έχουμε περάσει και σε αυτή την περίπτωση απλά ενσωματώνουμε τους φακέλους του παιχνιδιού μας μέσα σε αυτούς.

Στην περίπτωση που παιχνίδια από maidump tool έχουν φακέλους με update ή dlc πώς εγκαθίστανται με vitashell?

Για το vitamin είχα ακούσει πως είχε κάποιες ασυμβατότητες εξάλλου το είχε παραδεχθεί και ο The Flow. Για το maidump tool δεν το γνώριζα.

Όταν λες από την RAM τί ακριβώς εννοείς;

1) Το ιδιο λεμε, το post σου ειναι λαθος. Το root του ux0 ειναι το ux0. Δε μπαινουν εκει αλλα στο ux0:APP. Αν τα βαλεις εξω απο το φακελο APP μονο εσυ θα ξερεις που τα εχεις, δε προκειται να τα δεις στο μενου.

2) Οι φακελοι στους οποιους αναφερεσαι, ειτε υπαρχουν επειδη χρειαζεται, ειτε δεν υπαρχουν και δεν χρειαζεται να δημιουργηθουν. Δεν υπαρχει περιπτωση να μην υπαρχουν και να χρειαζεται να δημιουργηθουν. Τα update σε nonpdrm εσυ τα κανεις με official τροπο και αυτοματα δημιουργει τους φακελους που χρειαζονται.

"Αν υπάρχουν, προφανώς έχουν στοιχεία από άλλα παιχνίδια NoNpDrm που ήδη έχουμε περάσει και σε αυτή την περίπτωση απλά ενσωματώνουμε τους φακέλους του παιχνιδιού μας μέσα σε αυτούς."  Νομιζω πως τα εχεις μπουρδουκλωσει με το Mai. Τα NoNpDrm εχουν ενα φακελο για καθε παιχνιδι και μεσα σε αυτο το φακελο ειναι ολα τα στοιχεια του παιχνιδιου. Δεν ενσωματωνεις τιποτα απο αλλα παιχνιδια. 

 

Update και DLC δε ξερω αν περναει το VitaShell αλλα η λογικη λεει πως περναει, απλα τα μεταφερεις χειροκινητα στο φακελο που θα τα εβαζε αυτοματα το Mai και μετα ξεκινας το παιχνιδι και βλεπει οτι υπαρχει φακελος εκει.

Επειδη το Near ειναι απο τις λιγες εφαρμογες στο PS Vita που τρεχουν στο παρασκηνιο, το Mai χρησιμοποιει ενα τεχνασμα με το οποιο εφαρμοζει καποια redirects που μεσω Near κανει το παιχνιδι να τρεχει στο παρασκηνιο. Με αυτο καταφερνει τα αρχεια του παιχνιδιου να αποκρυπτογραφουνται (η αποκρυπτογραφηση γινεται ΜΟΝΟ οταν ενα παιχνιδι τρεχει), και εκεινη την στιγμη το εκμεταλλευεται και ξεκιναει να αρπαζει τα αρχεια του παιχνιδιου την στιγμη που αυτα περνανε απο την RAM (για αυτο αν καποιος εχει τρεξει το MAI βλεπει συνεχεια να ανοιγοκλεινει η εφαρμογη Near). Αναλογα με τα redirects, το dumping μπορει να ειναι και εντελως αποτυχημενο ή ακομα και 95% να ειναι επιτυχημενο, σημαινει πως σε καποιο σημειο (αυτο το 5%) μπορει να καταληγει σε crashαρισμα.

4 ώρες πριν, shadowlike είπε

το Chasm περιμένω πως και πως , ξέρετε αν θα βγάλει physical edition ..ή ακόμα και collector's?

όπως και να έχει εκτιμώ πολύ πολύ περισσότερο τα pixel art graphs/animation σε χαρακτήρες απο τα καραγκιοζάκια που τα ζωγραφίζουν και μετά κόβουν πόδια-χέρια, μέση και κεφάλι για να τα κάνουν animate, είναι απλά κάκιστο και φθηνιάρικο το αποτέλεσμα.

Οχι δεν εχει ανακοινωθει κατι. 

Επεξ/σία από xaerialtwistx
Δημοσ.
4 ώρες πριν, Malthador είπε

Άσχετο, αλλά πήρα το συγκεκριμένο game δωρεάν με golden points στο Switch. 

Μέχρι και τους πόντους λυπήθηκα που τους χαράμισα για αυτόν τον τίτλο. 

Ναι ηταν παιχνιδι που χρηματοδοτήθηκε μεσω Kickstarter και έφαγε πολυ κραξιμο ο προγραμματιστής με το τελικό αποτέλεσμα...

Το αποκλειστικό εξώφυλλο βεβαια για όσους συμμετειχαν στη χρηματοδότηση, είναι από τα ωραιότερα που εχω δει.

DF0zQHsWAAA9Goi.jpg

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 ώρες πριν, xaerialtwistx είπε

1) Το ιδιο λεμε, το post σου ειναι λαθος. Το root του ux0 ειναι το ux0. Δε μπαινουν εκει αλλα στο ux0:APP. Αν τα βαλεις εξω απο το φακελο APP μονο εσυ θα ξερεις που τα εχεις, δε προκειται να τα δεις στο μενου.

2) Οι φακελοι στους οποιους αναφερεσαι, ειτε υπαρχουν επειδη χρειαζεται, ειτε δεν υπαρχουν και δεν χρειαζεται να δημιουργηθουν. Δεν υπαρχει περιπτωση να μην υπαρχουν και να χρειαζεται να δημιουργηθουν. Τα update σε nonpdrm εσυ τα κανεις με official τροπο και αυτοματα δημιουργει τους φακελους που χρειαζονται.

"Αν υπάρχουν, προφανώς έχουν στοιχεία από άλλα παιχνίδια NoNpDrm που ήδη έχουμε περάσει και σε αυτή την περίπτωση απλά ενσωματώνουμε τους φακέλους του παιχνιδιού μας μέσα σε αυτούς."  Νομιζω πως τα εχεις μπουρδουκλωσει με το Mai. Τα NoNpDrm εχουν ενα φακελο για καθε παιχνιδι και μεσα σε αυτο το φακελο ειναι ολα τα στοιχεια του παιχνιδιου. Δεν ενσωματωνεις τιποτα απο αλλα παιχνιδια. 

Update και DLC δε ξερω αν περναει το VitaShell αλλα η λογικη λεει πως περναει, απλα τα μεταφερεις χειροκινητα στο φακελο που θα τα εβαζε αυτοματα το Mai και μετα ξεκινας το παιχνιδι και βλεπει οτι υπαρχει φακελος εκει.

Επειδη το Near ειναι απο τις λιγες εφαρμογες στο PS Vita που τρεχουν στο παρασκηνιο, το Mai χρησιμοποιει ενα τεχνασμα με το οποιο εφαρμοζει καποια redirects που μεσω Near κανει το παιχνιδι να τρεχει στο παρασκηνιο. Με αυτο καταφερνει τα αρχεια του παιχνιδιου να αποκρυπτογραφουνται (η αποκρυπτογραφηση γινεται ΜΟΝΟ οταν ενα παιχνιδι τρεχει), και εκεινη την στιγμη το εκμεταλλευεται και ξεκιναει να αρπαζει τα αρχεια του παιχνιδιου την στιγμη που αυτα περνανε απο την RAM (για αυτο αν καποιος εχει τρεξει το MAI βλεπει συνεχεια να ανοιγοκλεινει η εφαρμογη Near). Αναλογα με τα redirects, το dumping μπορει να ειναι και εντελως αποτυχημενο ή ακομα και 95% να ειναι επιτυχημενο, σημαινει πως σε καποιο σημειο (αυτο το 5%) μπορει να καταληγει σε crashαρισμα.

Οχι δεν εχει ανακοινωθει κατι. 

Δυσκολεύομαι να καταλάβω γιατί δεν γίνομαι κατανοητός, αλλά δεν μπορώ να το αναλύσω πιο απλά. Όσοι έχουν στην κατοχή τους παιχνίδια NoNpDrm θα έχουν δει τους φακέλους για τους οποίους αναφέρομαι. Σε μια τελευταία προσπάθεια θα πω και θα μείνω σε αυτό χωρίς να το συνεχίσω άλλο.

Ανοίγοντας κάποιος ένα φάκελο παιχνιδιού nonpdrm, θα συναντήσει μέσα ένα φάκελο app, ένα φάκελο addcont, ένα φάκελο license και ένα φάκελο patch. Πιθανόν να μην είναι όλοι αλλά πιάνουμε την περίπτωση που είναι.

Το παιχνίδι μας είναι π.χ. PCSF12345

Αυτοί οι φάκελοι μπαίνουν στη ρίζα του ux0. Θα είναι έτσι :

ux0:app / PCSF12345

ux0:addcont / PCSF12345

ux0:license / addcont / PCSF12345

ux0:patch / PCSF12345

Η φάκελοι addcont, license, patch πιθανόν να μην υπάρχουν στο root του ux0, ειδικότερα αν δεν έχουμε κάποιο άλλο παιχνίδι nonpdrm με update ή dlc. Σε αυτή την περίπτωση τους δημιουργούμε. Αν υπάρχουν τότε οι φάκελοι του παιχνιδιού μας που στο παράδειγμα μου είναι το PCSF12345 μπαίνουν στις αντίστοιχες θέσεις.

Σχετικά με το maidumptoll τα dlc και τα update των παιχνιδιών που έχουν γίνει dump με αυτό, μόνο μέσω της εφαρμογής εγκαθίστανται ή τουλάχιστον δεν έχω βρει άλλο τρόπο. Και δεν είναι συμβατά με dlc και update που έχουν γίνει dump με άλλο εργαλείο π.χ. Vitamin.

Κατά το dumping του παιχνιδιού, το maidumptoll δεν έχω διαπιστώσει να ανοίγει την εφαρμογή email ή την εφαρμογή near (όπως το διόρθωσες με edit). Διαβάζει την κάρτα του παιχνιδιού και μόλις τελειώσει το dumping, ανοίγει το παιχνίδι για να κάνει decrypt το eboot.

Και αυτό μόνο αν έχεις επιλέξει αυτή τη μέθοδο dumping.

Όσοι έχουν παιχνίδια NoNpDrm ή έχουν χρησιμοποιείσει το Maidumptoll θεωρώ πως έχουν καταλάβει.

Επεξ/σία από polog40
  • Like 2
Δημοσ.

Root είναι ο αρχικός φάκελος, άρα το ux0. Τα υπόλοιπα δεν είναι το root. Οι φάκελοι του παιχνιδιού δεν πάνε στο root αλλά στον κάθε αντίστοιχο φάκελο (app, license, κτλ) οι οποίοι βρίσκονται στο root του ux0.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, polog40 είπε

Δυσκολεύομαι να καταλάβω γιατί δεν γίνομαι κατανοητός, αλλά δεν μπορώ να το αναλύσω πιο απλά. Όσοι έχουν στην κατοχή τους παιχνίδια NoNpDrm θα έχουν δει τους φακέλους για τους οποίους αναφέρομαι. Σε μια τελευταία προσπάθεια θα πω και θα μείνω σε αυτό χωρίς να το συνεχίσω άλλο.

Ανοίγοντας κάποιος ένα φάκελο παιχνιδιού nonpdrm, θα συναντήσει μέσα ένα φάκελο app, ένα φάκελο addcont, ένα φάκελο license και ένα φάκελο patch. Πιθανόν να μην είναι όλοι αλλά πιάνουμε την περίπτωση που είναι.

Το παιχνίδι μας είναι π.χ. PCSF12345

Αυτοί οι φάκελοι μπαίνουν στη ρίζα του ux0. Θα είναι έτσι :

ux0:app / PCSF12345

ux0:addcont / PCSF12345

ux0:license / addcont / PCSF12345

ux0:patch / PCSF12345

Η φάκελοι addcont, license, patch πιθανόν να μην υπάρχουν στο root του ux0, ειδικότερα αν δεν έχουμε κάποιο άλλο παιχνίδι nonpdrm με update ή dlc. Σε αυτή την περίπτωση τους δημιουργούμε. Αν υπάρχουν τότε οι φάκελοι του παιχνιδιού μας που στο παράδειγμα μου είναι το PCSF12345 μπαίνουν στις αντίστοιχες θέσεις.

Σχετικά με το maidumptoll τα dlc και τα update των παιχνιδιών που έχουν γίνει dump με αυτό, μόνο μέσω της εφαρμογής εγκαθίστανται ή τουλάχιστον δεν έχω βρει άλλο τρόπο. Και δεν είναι συμβατά με dlc και update που έχουν γίνει dump με άλλο εργαλείο π.χ. Vitamin.

Κατά το dumping του παιχνιδιού, το maidumptoll δεν έχω διαπιστώσει να ανοίγει την εφαρμογή email ή την εφαρμογή near (όπως το διόρθωσες με edit). Διαβάζει την κάρτα του παιχνιδιού και μόλις τελειώσει το dumping, ανοίγει το παιχνίδι για να κάνει decrypt το eboot.

Και αυτό μόνο αν έχεις επιλέξει αυτή τη μέθοδο dumping.

Όσοι έχουν παιχνίδια NoNpDrm ή έχουν χρησιμοποιείσει το Maidumptoll θεωρώ πως έχουν καταλάβει.

 

Ο λόγος που δε γίνεσαι κατανοητός δεν είναι ένας:


α) εξακολουθείς να λες root κάτι που δεν είναι root. Root ονομάζεται η τοποθεσία που βρίσκεται έξω από οποιονδήποτε φάκελο, δηλαδή ιεραρχικά είναι πρώτη πριν μπούμε σε οποιονδήποτε φάκελο. Root είναι το ux0, το ur0, το uma0, το grw0, αλλά ΔΕΝ είναι το uxo:/APP, το ur0:/APP ή οποιοσδήποτε άλλος φάκελος πιο μέσα. 


β) η παράγραφος σου "Οι φάκελοι (addcont, license, patch) περιέχονται σε αρκετά παιχνίδια και έχουν μέσα dlc, πλαστές άδειες, update κ.α. Αυτά μπαίνουν σε αυτούς τους φακέλους μέσα στο ux0. Οι φάκελοι αυτοί δεν δημιουργούντε αυτόματα εμείς τους βάζουμε. Αν υπάρχουν, προφανώς έχουν στοιχεία από άλλα παιχνίδια NoNpDrm που ήδη έχουμε περάσει και σε αυτή την περίπτωση απλά ενσωματώνουμε τους φακέλους του παιχνιδιού μας μέσα σε αυτούς." θα μπορούσε να είναι λίγο καλύτερα γραμμένη γιατί με μια γρήγορη ανάγνωση όντως δεν κατάλαβα τι θες να πεις. Το άλλο λάθος που κάνεις στην παραπάνω παράγραφο είναι πως οι φακέλοι αυτοί δεν είναι καν αποκλειστικότητα των nonpdrm παιχνιδιών, τους ίδιους φακέλους χρησιμοποιούν και νόμιμα παιχνίδια οπότε μπορεί να έχουν δημιουργηθεί από αυτά. Παραβλέπεις το γεγονός πως τα nonpdrm είναι τα αυθεντικά παιχνίδια και δρουν ως τέτοια, απλά το nonpdrm plugin τα κάνει να τρέχουν με ψεύτικο license, αυτή είναι η μόνη τους διαφορά, απολύτως καμια άλλη. Οι τοποθεσίες τους είναι ίδιες με τα αγορασμένα παιχνίδια γιατί και αυτά ουσιαστικά είναι τα αγορασμένα παιχνίδια.


γ) προμηθεύεσαι nonpdrm παιχνίδια με παρωχημένο τρόπο αφού πλέον υπάρχουν εργαλεία που κάνουν αυτόματα τη δουλειά (κατεβάζουν games, patces, licenses αυτόματα και τα τοποθετούν εκεί που πρέπει.) Ο χρήστης δε χρειάζεται να ξέρει τιποτα από τις οδηγίες που δίνεις που ουσιαστικά βγήκαν για τους ελάχιστους που δεν τους νοιάζει η πειρατεία και θέλουν απλά να κάνουν backup τα παιχνίδια τους και πρέπει να ξέρουν που θα τα τοποθετήσουν όταν θέλουν να τα παίξουν.

 

Εγώ δεν είμαι πειρατής αλλά χρησιμοποιώ κάθε εργαλείο όταν βγαίνει και μαθαίνω πως δουλεύει από πίσω μιας και συχνάζω στα Discord και mIRC του VitaSDK και εχω μιλήσει με πολλούς από τους προγραμματιστές της homebrew σκηνής. Φαίνεται πως δε γνωρίζεις το τέχνασμα στο οποίο βασίζεται το Mai το οποίο κάποτε κάναμε χειροκίνητα για να κάνουμε dump τα παιχνίδια μας. (τότε βέβαια τα dump δε μπορούσαμε να τα παίξουμε αλλά τα κρατούσαμε σαν αντίγραφο για όταν έρθει εκείνη η στιγμή). Τώρα αν ανοίγει το Near δε μπορώ να θυμάμαι μετά από 2 χρόνια μιας και υπήρχαν διαφοροι τρόποι, αλλά η λογική που σου λέω είναι αυτή ακριβώς (και προφανώς και διόρθωσα το email σε near γιατί το email είναι για άλλα παλιά hacks  και μπερδεύτηκα). Αν νομίζεις πως απλά διαβάζει την κάρτα του παιχνιδιού πιο έξω δε θα μπορούσες να πέσεις μιας και τα περιεχόμενα στην κάρτα είναι encrypted και είναι άχρηστα με τις τότε μεθόδους (κάνε και μόνος σου τεστ: βάλε μια game card και με το VitaShell πήγαινε στο gro0:/app/ΦΑΚΕΛΟΣ_ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ/ και δοκίμασε να ανοίξεις το αρχείο icon.png που είναι το εικονίδιο του παιχνιδιού. Θα πάρεις ένα ωραιότατο error 0xFFFFFFFF επειδή είναι κρυπτογραφημένο. Η αποκρυπτογράφηση γίνεται 'on-the-fly' όταν περνάει από την ram για αυτό και μετά το dumping μπορείς να ανοίξεις το icon.png άνετα, επειδή πλέον είναι decrypted. Και σου μιλάω για μια απλή εικονίτσα, βάλε τώρα για τα σημαντικά αρχεία του παιχνιδιού

 

ΥΓ) Βλέπω και εσύ κάνεις edit τα post σου!

Επεξ/σία από xaerialtwistx
  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, xaerialtwistx είπε

Ο λόγος που δε γίνεσαι κατανοητός δεν είναι ένας:


α) εξακολουθείς να λες root κάτι που δεν είναι root. Root ονομάζεται η τοποθεσία που βρίσκεται έξω από οποιονδήποτε φάκελο, δηλαδή ιεραρχικά είναι πρώτη πριν μπούμε σε οποιονδήποτε φάκελο. Root είναι το ux0, το ur0, το uma0, το grw0, αλλά ΔΕΝ είναι το uxo:/APP, το ur0:/APP ή οποιοσδήποτε άλλος φάκελος πιο μέσα.

Λέω ( Σε αυτά τα παιχνίδια οι φάκελοι μπαίνουν στο root του ux0 partition ) Τώρα πώς από αυτό που γράφω κατάλαβες πως root εννοώ το φάκελο app δεν το καταλαβαίνω.

 

2 ώρες πριν, xaerialtwistx είπε

β) η παράγραφος σου "Οι φάκελοι (addcont, license, patch) περιέχονται σε αρκετά παιχνίδια και έχουν μέσα dlc, πλαστές άδειες, update κ.α. Αυτά μπαίνουν σε αυτούς τους φακέλους μέσα στο ux0. Οι φάκελοι αυτοί δεν δημιουργούντε αυτόματα εμείς τους βάζουμε. Αν υπάρχουν, προφανώς έχουν στοιχεία από άλλα παιχνίδια NoNpDrm που ήδη έχουμε περάσει και σε αυτή την περίπτωση απλά ενσωματώνουμε τους φακέλους του παιχνιδιού μας μέσα σε αυτούς." θα μπορούσε να είναι λίγο καλύτερα γραμμένη γιατί με μια γρήγορη ανάγνωση όντως δεν κατάλαβα τι θες να πεις. Το άλλο λάθος που κάνεις στην παραπάνω παράγραφο είναι πως οι φακέλοι αυτοί δεν είναι καν αποκλειστικότητα των nonpdrm παιχνιδιών, τους ίδιους φακέλους χρησιμοποιούν και νόμιμα παιχνίδια οπότε μπορεί να έχουν δημιουργηθεί από αυτά. Παραβλέπεις το γεγονός πως τα nonpdrm είναι τα αυθεντικά παιχνίδια και δρουν ως τέτοια, απλά το nonpdrm plugin τα κάνει να τρέχουν με ψεύτικο license, αυτή είναι η μόνη τους διαφορά, απολύτως καμια άλλη. Οι τοποθεσίες τους είναι ίδιες με τα αγορασμένα παιχνίδια γιατί και αυτά ουσιαστικά είναι τα αγορασμένα παιχνίδια.
 

Τώρα τι να πω. Μην κάνεις γρήγορη ανάγνωση και ίσως δεις πως δεν γράφω κάτι διαφορετικό. 

 

2 ώρες πριν, xaerialtwistx είπε

γ) προμηθεύεσαι nonpdrm παιχνίδια με παρωχημένο τρόπο αφού πλέον υπάρχουν εργαλεία που κάνουν αυτόματα τη δουλειά (κατεβάζουν games, patces, licenses αυτόματα και τα τοποθετούν εκεί που πρέπει.) Ο χρήστης δε χρειάζεται να ξέρει τιποτα από τις οδηγίες που δίνεις που ουσιαστικά βγήκαν για τους ελάχιστους που δεν τους νοιάζει η πειρατεία και θέλουν απλά να κάνουν backup τα παιχνίδια τους και πρέπει να ξέρουν που θα τα τοποθετήσουν όταν θέλουν να τα παίξουν.

Δεν αναφέρω πουθενά πως προμηθεύομαι παιχνίδια, αλλά και ούτε τον τρόπο. Θεωρώ πως ο κάθε χρήστης μπορεί να επιλέξει μόνος του τι τον ενδιαφέρει να μάθει δεν αποφασίζει άλλος για αυτόν. 

2 ώρες πριν, xaerialtwistx είπε

Εγώ δεν είμαι πειρατής αλλά χρησιμοποιώ κάθε εργαλείο όταν βγαίνει και μαθαίνω πως δουλεύει από πίσω μιας και συχνάζω στα Discord και mIRC του VitaSDK και εχω μιλήσει με πολλούς από τους προγραμματιστές της homebrew σκηνής. Φαίνεται πως δε γνωρίζεις το τέχνασμα στο οποίο βασίζεται το Mai το οποίο κάποτε κάναμε χειροκίνητα για να κάνουμε dump τα παιχνίδια μας. (τότε βέβαια τα dump δε μπορούσαμε να τα παίξουμε αλλά τα κρατούσαμε σαν αντίγραφο για όταν έρθει εκείνη η στιγμή). Τώρα αν ανοίγει το Near δε μπορώ να θυμάμαι μετά από 2 χρόνια μιας και υπήρχαν διαφοροι τρόποι, αλλά η λογική που σου λέω είναι αυτή ακριβώς (και προφανώς και διόρθωσα το email σε near γιατί το email είναι για άλλα παλιά hacks  και μπερδεύτηκα). Αν νομίζεις πως απλά διαβάζει την κάρτα του παιχνιδιού πιο έξω δε θα μπορούσες να πέσεις μιας και τα περιεχόμενα στην κάρτα είναι encrypted και είναι άχρηστα με τις τότε μεθόδους (κάνε και μόνος σου τεστ: βάλε μια game card και με το VitaShell πήγαινε στο gro0:/app/ΦΑΚΕΛΟΣ_ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ/ και δοκίμασε να ανοίξεις το αρχείο icon.png που είναι το εικονίδιο του παιχνιδιού. Θα πάρεις ένα ωραιότατο error 0xFFFFFFFF επειδή είναι κρυπτογραφημένο. Η αποκρυπτογράφηση γίνεται 'on-the-fly' όταν περνάει από την ram για αυτό και μετά το dumping μπορείς να ανοίξεις το icon.png άνετα, επειδή πλέον είναι decrypted. Και σου μιλάω για μια απλή εικονίτσα, βάλε τώρα για τα σημαντικά αρχεία του παιχνιδιού

Δεν με ενδιαφέρει αν είσαι πειρατής ή όχι αλλά και με ποιους μιλάς. Το τέχνασμα που αναφέρεσαι το γνωρίζω αλλά δεν βρίσκω ομοιότητες με το maidumptoll. Ούτε είπα πως ανοίγουμε τα αρχεία των παιχνιδιών με Vitashell. Απλά είπα το dumping το κάνει το maidumtoll. 

2 ώρες πριν, xaerialtwistx είπε

ΥΓ) Βλέπω και εσύ κάνεις edit τα post σου!

ΥΓ) Ναι κάνω edit μερικά λεπτά μετά για διόρθωση ορθογραφίας και σύνταξης όχι μετά από δύο ώρες για αλλαγή αυτών που έχω γράψει. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
43 λεπτά πριν, polog40 είπε

1) Λέω ( Σε αυτά τα παιχνίδια οι φάκελοι μπαίνουν στο root του ux0 partition ) Τώρα πώς από αυτό που γράφω κατάλαβες πως root εννοώ το φάκελο app δεν το καταλαβαίνω.

2) Τώρα τι να πω. Μην κάνεις γρήγορη ανάγνωση και ίσως δεις πως δεν γράφω κάτι διαφορετικό. 

3) Δεν αναφέρω πουθενά πως προμηθεύομαι παιχνίδια, αλλά και ούτε τον τρόπο. Θεωρώ πως ο κάθε χρήστης μπορεί να επιλέξει μόνος του τι τον ενδιαφέρει να μάθει δεν αποφασίζει άλλος για αυτόν. 

4) Δεν με ενδιαφέρει αν είσαι πειρατής ή όχι αλλά και με ποιους μιλάς. Το τέχνασμα που αναφέρεσαι το γνωρίζω αλλά δεν βρίσκω ομοιότητες με το maidumptoll. Ούτε είπα πως ανοίγουμε τα αρχεία των παιχνιδιών με Vitashell. Απλά είπα το dumping το κάνει το maidumtoll. 

5) Ναι κάνω edit μερικά λεπτά μετά για διόρθωση ορθογραφίας και σύνταξης όχι μετά από δύο ώρες για αλλαγή αυτών που έχω γράψει. 

Κλάμα εδώ μέσα...

1) Όπως σε διόρθωσα μερικά post πιο πριν, αν βάλεις ένα παιχνίδι στο root του ux0, δε θα γίνει απολύτως τίποτα, πρέπει να μπει μέσα στο ux0:APP. Οι οδηγίες σου για άλλη μια φορά είναι λάθος. Και έχεις αναφέρει και το ux0:APP στις οδηγίες σου, τελικά ποιο από τα 2 ισχύει? Εντέλει και για τις 2 διαφορετικές σου οδηγίες έχουμε και λέμε:

α) το ux0:/APP δεν είναι root β) σε root δεν μπαίνουν nonpdrm εκτός και αν θες να κανεις μια τρύπα στο νερο.

2) Αν δεν έλεγες πως οι φακελοι αυτοί μπορεί να υπάρχουν από άλλα nonpdrm παιχνίδια (το οποίο δε βγάζει νόημα αν ήξερες πως οι φακέλοι αυτοί είναι όλων των official παιχνιδιών) θα καταλάβαινα τι ήθελες να πεις. Αλλά επειδη τυχαίνει να γνωρίζω την δουλεια των φακέλων, προφανως και δε μπορούσα να βγαλω νοημα.

4) Ενδιαφέρει εμένα γιατί το θέμα το γεμίσατε για άλλη μια φορά με τις nonpdrm συμβουλές σας.

Το τέχνασμα δεν υπάρχει περιπτωση να το γνωριζες γιατί αν το γνώριζες δε θα πεταγες το οτι το MaiTool το μόνο που κάνει είναι να πειράζει το eboot, θα αναγνωριζες τα ανοιγοκλεισίματα που κάνει γιατί τα κάνει τα οποία είναι παλιά τεχνική dumping πριν καν βγει το Henkaku. Δεν καταλαβες καν γιατί ανεφερα το VitaShell και αυτό πραγματικά τα λέει όλα. Να το ξαναεπαναλαβω. Ειπες πως το Mai Tool κανει μονο αναγνωση του παιχνιδιου (πολυ χρησιμο!) και πειραζει το eboot, και σου εδωσα να καταλαβεις με την χρηση του VitaShell πως μπορεις να δεις απο μόνος σου ότι ένα παιχνιδι είναι κρυπτογραφημενο όσο δεν τρέχει, μόνο όταν τρέχει γίνεται decrypt και αυτό ακριβως εκμεταλλευονται τα dumping εργαλεια και το αρπαζουν από την ram ενω τρεχει και το αντιγράφουν decrypted, μετά μπορεί να χρησιμοποιηθει όποιο αρχειο θες. Ακόμα και εικόνες και μουσικές (mp3, ico, png) και οτιδηποτε αλλο μπορείς να βρεις στους φακέλους ενός παιχνιδιού αν πας να τα τρέξεις με VitaShell θα πάρεις error, μετά το decrypt από dumping εργαλεια μπορουν να παιξουν όλα μεσα απο τον VitaShell, ακόμα πιστευεις πως το μονο που κανει το Mai Tool είναι τροποποιησεις στο eboot?

5) Όχι θα το αφησω λανθασμενο άλλη φορά επειδή ξέρω από ορθογραφία και σύνταξη.

Επεξ/σία από xaerialtwistx
  • Like 1
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...