Σφαιρίδιος Δημοσ. 19 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2017 Γειά σας, Προτού ξεκινήσω τη γκρίνια μου σχετικά μετο θέμα θα ήθελα να εξομολογηθώ πως είμαι λίγο άσχετος με θέματα περί routers και port forwarding και πως ότι έχω κάνει έως τώρα, το έκανα ακολουθώντας οδηγίες. Το λοιπόν: Πρόσφατα, για ποικίλους λόγους αποφάσησα πως πρέπει να κάνω ένα port forward για router ZTE ZXHN H267N. Ξεπέρασα αρκετές δησκολίες, και αφου κατάφερα να βρω την IP του router, τον κωδικό, username κλπ. συνδέθηκα στον λογαριασμό του router. Με τη βοήθεια αυτού του site: portforward.com/zte/zxhn-h267n έφτασα μέχρι το βήμα 3. Εκεί, ο οδηγός λέει να βρω την καρτέλα Internet -> Security -> Port Forward. Το πρόβλημα είναι πως (αφού το κείμενο είναι μάλλον παλαιό) τέτοια καρτέλα δεν μπορώ να εντοπίσω! Μετά απο λίγες ώρες αναζήτησης σε forums (συμπεριλαμβανομένου και του insomnia.gr) δεν κατάφερα να βρω μια λύση στο αξιολύπιτο αυτό εμπόδιο που συνάντησα. Οποιαδήποτε βοήθεια είναι πολύτιμη. Σας ευχαριστώ προκαταβολικά!
NikosKallithea Δημοσ. 19 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2017 http://setuprouter.com/router/zte/zxhn-h267n/port-forwarding-73348-large.htm
infin1tyGR Δημοσ. 20 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2017 http://setuprouter.com/router/zte/zxhn-h267n/port-forwarding-73348-large.htm Την ίδια εικόνα έχει και στο portforward.com που είπε ότι δεν βοήθησε. Με τη βοήθεια αυτού του site: portforward.com/zte/zxhn-h267n έφτασα μέχρι το βήμα 3. Εκεί, ο οδηγός λέει να βρω την καρτέλα Internet -> Security -> Port Forward. Το πρόβλημα είναι πως (αφού το κείμενο είναι μάλλον παλαιό) τέτοια καρτέλα δεν μπορώ να εντοπίσω! Μετά απο λίγες ώρες αναζήτησης σε forums (συμπεριλαμβανομένου και του insomnia.gr) δεν κατάφερα να βρω μια λύση στο αξιολύπιτο αυτό εμπόδιο που συνάντησα. Συνήθως τα router των παρόχων έχουν τροποποιημένο firmware και αλλάζει η εμφάνιση των μενού. Αν μπορείς, στείλε ένα screenshot μήπως μπορέσουμε να σε βοηθήσουμε.