jason97 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2017 Μέλος Share Δημοσ. 20 Μαρτίου 2017 o ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΣ σε τη διαφερει απο τον αλλο ? Climatronic 2-ζωνών Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 20 Μαρτίου 2017 Moderators Share Δημοσ. 20 Μαρτίου 2017 Σε τι διαφέρει από τον συμβατικό; Ότι η ροή του αέρα (από πού θα σου έρχεται), η ένταση και η θερμοκρασία του είναι ρυθμιζόμενη. Στον απλό υπάρχει ένα κουμπί A/C που απλά ενεργοποιεί τον συμπιεστή. Στον διζωνικό κλιματισμό μπορείς να ρυθμίσεις 2 διαφορετικές θερμοκρασίες για οδηγό/συνοδηγό. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
logistoulis Δημοσ. 20 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 20 Μαρτίου 2017 τα ηλεκτρονικά βοηθήματα στη πλειοψηφία των περιπτώσεων ακόμα και στα αυτοκίνητα που βγαίνουν ενεργοποιούνται ξανά αν το αυτοκίνητο κρίνει ότι πρέπει να γίνει κάτι τέτοιο (πχ σε φρενάρισμα πανικού πάνω σε στροφή αν συναντήσεις εμπόδιο) μπορεί αυτό να μην αρέσει σαν ιδέα, εμένα προσωπικά μου έχει γλιτώσει κάποιες δεκάδες χιλιάρικα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
jason97 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2017 Μέλος Share Δημοσ. 20 Μαρτίου 2017 ολα αυτα τα ηλεκτρονικα δεν θα κοστιζουν στα service πχ το ηλεκτρικο χειροφρενο για να αλλαξεις τακακια θελει προγραμματισμο νομιζω στον διζωνικο ο αλλος μπορει να θελει ζεστη και αλλος κρυο? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 20 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 20 Μαρτίου 2017 ολα αυτα τα ηλεκτρονικα δεν θα κοστιζουν στα service πχ το ηλεκτρικο χειροφρενο για να αλλαξεις τακακια θελει προγραμματισμο νομιζω στον διζωνικο ο αλλος μπορει να θελει ζεστη και αλλος κρυο? στα service δεν κοστίζουν αλλα χαλανε διαφορα κομματια τους και κοστιζουν εκει... (π.χ. τα κλαπε του διζωνικού κλιματισμού που ρυθμίζουν τη θερμοκρασία/ροη ανα ζώνη). Δε μπορει ο ενας να θελει στο διζωνικο 16 βαθμούς και ο άλλος 26 ομως. Το ηλεκτρονικό χειρόρενο στο σερβις λύνει με ενα διαγνωστικο, δεν ειναι κατι ούτε απαιτει προγραμματισμο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
di maria kun Δημοσ. 20 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 20 Μαρτίου 2017 το cruise σε εκτη ταχυτητα με 110 χιλιομετρα εθνικη περα απο θεμα ξεκουρασης η αντιστοιχα νυστας ειναι και καλο για αυτονομια καυσιμου Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 20 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 20 Μαρτίου 2017 αυτοματα φώτα/ηλεκτρικό χειροφρενο δεν εχω κατα τα αλλα ειμαι φουλ στα ηλεκτρονικά και εξυπηρετούν μπορώ να πω απο λιγο εως παρα πολύ. Αυτό που θα ήθελα να εχω σε επόμενο αμαξι θα ήταν να αναβω το κλιμα προτου μπω στο αμαξι (προς το παρόν το εχω δεί μόνο σε 745) Να η ευκαιρια να παρεις μια ....745 !!!!! 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 20 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 20 Μαρτίου 2017 Να η ευκαιρια να παρεις μια ....745 !!!!! οταν πιασω το τζοκερ θα την παρω, προς το παρόν δεν μπορώ οικονομικά ούτε το τηλεχειριστηριο της να παρω! χαχαχ! 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 20 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 20 Μαρτίου 2017 στα service δεν κοστίζουν αλλα χαλανε διαφορα κομματια τους και κοστιζουν εκει... (π.χ. τα κλαπε του διζωνικού κλιματισμού που ρυθμίζουν τη θερμοκρασία/ροη ανα ζώνη). Δε μπορει ο ενας να θελει στο διζωνικο 16 βαθμούς και ο άλλος 26 ομως. Το ηλεκτρονικό χειρόρενο στο σερβις λύνει με ενα διαγνωστικο, δεν ειναι κατι ούτε απαιτει προγραμματισμο. Αυτη τη διζωνικη θερμοκρασια αν και την εχω ποτε δεν καταλαβα την χρησιμοτητα της . Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
paylidis Δημοσ. 20 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 20 Μαρτίου 2017 το cruise σε εκτη ταχυτητα με 110 χιλιομετρα εθνικη περα απο θεμα ξεκουρασης η αντιστοιχα νυστας ειναι και καλο για αυτονομια καυσιμου με 110 ναι, με 130 που το βαζω εγω στις εθνικές καιει παραπάνω απο ότι θα εκαιγα αν ειχα τον ελεγχο εγω καθώς σε καποια σημεια (ανηφορες) ομολογουμενως θα εκοβα ταχυτητα για οικονομία Αυτη τη διζωνικη θερμοκρασια αν και την εχω ποτε δεν καταλαβα την χρησιμοτητα της . αχρηστο πραγμα είναι, εγω το χρησιμοποιώ σπάνια όταν κρυώνει η γυναίκα πολύ που βαζω να βγαινει στους αεραγωγους της ελαφρως πιο ζεστος αερας σε σχέση με το πολικο ψυχος που θέλω εγω 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Highlander Δημοσ. 20 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 20 Μαρτίου 2017 ολα αυτα τα ηλεκτρονικα δεν θα κοστιζουν στα service πχ το ηλεκτρικο χειροφρενο για να αλλαξεις τακακια θελει προγραμματισμο νομιζω στον διζωνικο ο αλλος μπορει να θελει ζεστη και αλλος κρυο? Γυναίκα συνοδηγός το εφηύρε αυτό, να ξέρεις. 8 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gdriver Δημοσ. 21 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 21 Μαρτίου 2017 όλα τα ηλεκτρονικά που αναβαθμίζουν την ασφάλεια των επιβατών είναι καλοδεχούμενα. κάτι αισθητήρες βροχής, φωτισμού, ακόμα και τα προβολάκια ομίχλης τα θεωρώ , με πολύ επιείκεια , μαλακίες για να ανεβαίνει η τιμή του αυτοκινήτου. από την άλλη κάποιοι αυτοματισμοί ευκολίας , που όμως βοηθούν στους ελιγμούς της πόλης, (παρκάρισμα) και αυτά τα θεωρώ καλές βοήθειες. το cruise control , το χρησιμοποιώ αλλά δεν είναι πως δε θα μπορούσα χωρίς αυτό. ο διζωνικός από την άλλη έχει βολέψει αρκετά, ειδικώς το χειμώνα όπου ο ένας το θέλει πολύ ζεστό ενώ ο άλλος καθόλου. μόνο μέχρι εκεί όμως. και χωρίς αυτό μια χαρά θα την έβγαζα πιστεύω. το bluetooth με το τηλεφωνο δουλέυω αρκετά και μπορώ να πω πως ήταν η καλλίτερη επιλογή από επιπρόσθετο εξοπλισμό. συν και η σύνδεση καρτων μνήμης και usb stick για περισσότερα mp3. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lary7 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 21 Μαρτίου 2017 Ενα απο τα πιο χρησιμα βοηθηματα που χρησιμοποιησα σε ενα νοικιασμενο Mercedes ειναι αυτοματα φωτα στην μεγαλη σκαλα, με το που βραδιαζε εβαζες τα μεγαλα και το αμαξι τα κατεβαζε αυτοματα οταν ερχοταν αυτοκινητο ή οταν ησου απο πισω κοντα σε αλλο. Ουσιαστικα τα εβαζες και τα ξεχνουσες χωρις να ενοχλεις τον απεναντι, ενα συστημα που πρεπει να γινει υποχρεωτικο πιστευω γιατι γεμισαμε καγκουρες και η οδηγηση βραδυ εχει γινει κουραστικη. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
jason97 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2017 Μέλος Share Δημοσ. 21 Μαρτίου 2017 κάμερες οπισθοπορειας, αυτόματο παρκάρισμα πως τα βλέπετε? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Γιάννης Platano Δημοσ. 21 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 21 Μαρτίου 2017 κάμερες οπισθοπορειας, αυτόματο παρκάρισμα πως τα βλέπετε? Οι καμερες μπορουν να βοηθησουν αλλα το αυτοματο παρκάρισμα εχει πολλα ψωμια ακομα για να γινει εξοπλισμος σε συνηθισμένα αυτοκίνητα και να εξελιχθεί . Αν δεν κανω λαθος θελει καποιες στανταρ αποστασεις που αυτόματα δυσκολο να βρει σε πολλες περιοχες της Ελλαδας ενώ με το ματι τις βρισκουε . Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα