Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 68
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Να ξεχασε τη μια να το καταλάβω...να ξεχασε κ τη δεύτερη που του ειπα οτι δεν μπαίνουν οι ταχύτητες????

Δημοσ.

Lina να συνοψίσουμε λίγο.

1. Όταν είναι σταματημένο το αυτοκίνητο, με πατημένο συμπλέκτη οι ταχύτητες μπαίνουν κανονικά - άνετα όλες και η όπισθεν.
2. Όταν έχεις βάλει μπροστά τον κινητήρα, αλλά είσαι με ακίνητο το όχημα οι ταχύτητες δεν κουμπώνουν, και θέλουν δύναμη για να μπουν.  οκ?

θέλω να μας πεις,

  • Με αναμμένη μηχανή όταν πατάς τον συμπλέκτη ως το πάτωμα, με νεκρά ταχύτητα, χωρίς να προσπαθήσεις να βάλεις κάποια, ακούγονται ήχοι?
    και εάν ναι είναι πολύ διαφορετικοί από ότι είχε πριν το αυτοκίνητο ?
  • Με αναμμένη μηχανή με ακίνητο όχημα, αν πατήσεις συμπλέκτη και προσπαθήσεις να βάλεις όπισθεν τι κάνει?
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είναι καθαρά μαλακία του μηχανικού, από τι κατάλαβα ο θόρυβος που άκουγες στην αρχή το πιο πιθανό να ήταν κάποιο ρουλεμάν και όχι το δίσκο πλάτο που τα συμπτώματα του είναι αυτά που μας λες τώρα, δυσκολία στις αλλαγές ταχυτήτων..

Εγώ σου προτείνω να το πας πάλι στον ίδιο μηχανικό και να απαιτήσεις να στο κάνει όπως πριν, πες του οτι δεν είχες αυτό το πρόβλημα πριν και ότι κάτι έκανε.

Πόσα χλμ έχει το αυτοκίνητο;

Επεξ/σία από Klausx
  • Like 1
Δημοσ.
14 ώρες πριν, Lina35 είπε

Καλησπέρα παιδιά! 

Χρειαζομαι απαντήσεις....εχω ενα polo του 99 σε άριστη κατάσταση κ το προσέχω σαν τα μάτια μου...πριν ενα μηνα άλλαξα δισκο πλατώ σετ και μου συμπληρωσε  κ βαλβολίνες! Μετα απο αυτήν την αλλαγή αντιμετωπίζει το αμάξι τρομερή δυσκολία με τις ταχύτητες κυρίως με την 1η κ την 2! Του το ξαναπήγα κ μου ειπε κάτσε να σου βάλω παλι ενα ενισχυτικό βαλβολίνες κ αν δεν βοηθησει θες αλλαγή σασμάν. Εχω τις αμφιβολίες μου...ολα αυτα έγιναν μετα την αλλαγή δισκο πλατώ..υπαρχει περίπτωση να ου εχει κανει κατι? Σημείωση...οταν ειναι σβηστό το αμάξι οι ταχύτητες μπαίνουν μια χαρα! Βοηθήστε με παιδιά :)

Δυο   περιπτωσεις   υπαρχουν.

1.Δεν   εχει   ρυθμισει   σωστα   το  πεδιο    αποσυμπλεξης   και   η  αποσυμπλεξη   δεν  γινετε   σωστα.

2.Το   σετ   δισκο-πλατω   που   εβαλε   ηταν   ιμιτασιον   κινεζια   της   πλακας   και   δεν  γινετε   σωστα   η   αποσυμπλεξη.

Αλλαζεις   μηχανικο.

Στις ‎18‎/‎03‎/‎2017 στις 3:03 ΜΜ, alan2 είπε

Ο μοχλος ταχυτήτων αντιστέκεται όταν αλλάζω από 2η σε 1η. Που μπορώ να βάλω λυπαντικο? Θέλει επισκεύη κάπου?

Συγχρονιζε   πρωτης   φαγωμενα. Χαρακτηριστικο   συνηθως   ιταλικων   αυτοκινητων   μετα   απο   αρκετες   χιλιαδες   χλμ.

Χαρακτηρισικο   δε   των   αμερικανικων  σουργελων   να   πετανε   την   πρωτη   λογω   ελατωματικων   φουρκετων.  Ειδικα   τα   jeep.

YΓ.Στην   πλειοψηφια   τα   σημερινα   αυτοκινητα   παιρνουν   συνθετικες   βαλβολινες   75w90   και   αντεχουν   για   100,000+   χλμ.

Αν   δεν  υπαρχουν  διαροες   δεν  τις   πειραζουμε.

Τα   ενισχυτικα   κλπ   ειναι   κοτσανες   και   αρπακολατζιδικες   ιστοριες   για   αγριους.

  • Like 1
Δημοσ.

Μηχανικός από το περίπτερο γιατί τα λιντλ τουλάχιστον είναι λίγο καλύτερα 🤣

Δες λίγο αν ο συμπλέκτης είναι σκληρός η πολύ μαλακός και πες μας, πιθανό όμως να σου έβαλε κιόλας ότι είχε εκεί για να το στείλει το κάνουν αρκετοί εγώ είχα θέμα με τα φρένα λόγο τρομπας και ο άλλος μου έλεγε οτι θέλει το σύστημα του abs αλλαγή καλό είναι όταν ξανά πας να του πεις αν δεν είναι αυτό το πρόβλημα να το βγάλει και να μην σε χρεώσει τότε θα το σκεφτεί καλά αν σου κάνει μαλάκια 

Δημοσ.
15 ώρες πριν, Lina35 είπε

Παιδιά πριν την αλλαγή δισκο πλατώ οι ταχύτητες μπαιναν μια χαρα... ο λόγος που το άλλαξα ηταν γιατι οταν πατούσα το συμπλέκτη έκανε αυτόν τον γνωστό θόρυβο που σου λεει θελει αλλαγή το πλατώ! Τωρα...δεν ξερω τι ςιναι το συγχρονίζε..βοηθήστε μην με κοροϊδέψουν παλι! Οταν ο κινητήρας δουλεύει οι ταχύτητες μπαίνουν αρκετα δύσκολα στις αλλαγές τους...οταν ο κινητήρας ςιναι σε αναμονή πχ σε φαναρι η πρώτη για να μπει νομιζω πως θα σπάσω τον λεβιέ... Οταν ο κινητήρας ειναι σβηστός οι εναλλαγές των ταχύτητων γίνονται πανεύκολα 

Τις περισσοτερες φορες αυτο οφειλεται γιατι πατωντας το συμπλεκτη δεν αποσυμπλεκει τελειως τον κινητηρα απο το σαζμαν.Αν ισχυει κατι τετοιο οι αλλαγες εν κινηση(οταν το αμαξι κινειται) ειναι πολυ πιο γλυκες.

Δημοσ.

Κανένας θόρυβος δεν ακούγεται... Με αναμμενη μηχανή πατάω συμπλέκτη βάζω όπισθεν επίσης δεν κάνει θόρυβο μπαίνει. Η δυσκολία υπάρχει στην εκκίνηση της 1η κ της 2αρας

1 ώρα πριν, LIGHT1NG είπε

Μηχανικός από το περίπτερο γιατί τα λιντλ τουλάχιστον είναι λίγο καλύτερα 🤣

Δες λίγο αν ο συμπλέκτης είναι σκληρός η πολύ μαλακός και πες μας, πιθανό όμως να σου έβαλε κιόλας ότι είχε εκεί για να το στείλει το κάνουν αρκετοί εγώ είχα θέμα με τα φρένα λόγο τρομπας και ο άλλος μου έλεγε οτι θέλει το σύστημα του abs αλλαγή καλό είναι όταν ξανά πας να του πεις αν δεν είναι αυτό το πρόβλημα να το βγάλει και να μην σε χρεώσει τότε θα το σκεφτεί καλά αν σου κάνει μαλάκια 

Ο συμπλέκτης μετά την αλλαγή δίσκο πλατό ήταν πούπουλο κ τώρα που έχει περάσει ένας μήνας άρχισε λίγο να σκληρενει 

Δημοσ.
12 ώρες πριν, Lina35 είπε

Κανένας θόρυβος δεν ακούγεται... Με αναμμενη μηχανή πατάω συμπλέκτη βάζω όπισθεν επίσης δεν κάνει θόρυβο μπαίνει. Η δυσκολία υπάρχει στην εκκίνηση της 1η κ της 2αρας

Ο συμπλέκτης μετά την αλλαγή δίσκο πλατό ήταν πούπουλο κ τώρα που έχει περάσει ένας μήνας άρχισε λίγο να σκληρενει 

 

Μαλλον αρχισες να το συνηθιζεις.Παντως αυτο που λες οτι στην αρχη ηταν πουπουλο τοτε οντως αλλαξε σετ συμπλεκτη και δεν σε κοροιδεψε(καλο αυτο για αρχη).Μην ακους τις βλακειες που εχουν γραψει μερικοι οτι μπορει να σου εβαλε κινεζικο σετ ή οτι μπορει οπως ειπε ενας στην προηγουμενη σελιδα να σου εβαλε αγωνιστικο δισκο (τι ειπε ο ανθρωπος).Με αγωνιστικο δισκο οταν πας να ξεκινησεις το αυτοκινητο φευγει αποτομα (και στουςπερισσοτερους σβηνει) και οχι ομαλα,αυτη ειναι η μονη διαφορα.Με αγωνιστικο πλατο παλι το ιδιο απλα θες και 3 ποδια να πατησεις το συμπλεκτη λογω σκληροτητας των χτενιων.Εκτος αυτου μιλαμε για ανταλακτικα με τιμες πολλαπλασιες των κοινων σετ συμπλεκτη εκτος αν πληρωσες κανενα χιλιαρικο.Συμβαινει κατι απο ολα αυτα?Αν οχι τοτε μαλλον σου εβαλε το σωστο εργοστασιακο ανταλακτικο.Τα κινεζικα σετ απλα δεν αντεχουν τοσα χλμ οσα τα επωνυμα,ταχυτητες κουμπωνουν κανονικα οπως τα επωνυμα αρα παμε παρακατω.Το προβλημα σου ειναι οτι μαλλον σου εχει βαλει απλη 80W90 βαλβολινη ενω το αυτοκινητο σου παιρνει κανονικα συνθετικη 75W90.Ετσι κανουν τα περισσοτερα οταν τους βαζεις απλη βαλβολινη αντι για συνθετικη,δυσκολια στην πρωτη,πολυ δυσκολια στην αλλαγη πρωτης-δευτερας και απιστευτη δυσκολια (σχεδον ακατορθωτο) να βαλεις απο δευτερα-πρωτη εν κινηση εστω και με πολυ λιγα χλμ.

Αυτο που ρωτησες αν επηρεαζεται το σαζμαν απο την αλλαγη σετ συμπλεκτη.Κανονικα οχι,δεν πειραζεις το σαζμαν κατα την διαρκεια της αλλαγης σετ συμπλεκτη.Δεν πειραζεις εννοω δεν το ανοιγεις,απλα το κατεβαζεις απο το αυτοκινητο και το ξανα ανεβαζεις.Επειδη ομως για να κατεβει το σαζμαν απο το αυτοκινητο εμπλεκονται πολλα κατα τη διαρκεια (οπως λυσιμο ντιζες επιλογεα,λυσιμο βασεις κινητηρα,ξεκουμπωμα ιμιαξωνιων κτλ) κανενας δεν μπορει να ξερει τι εχει γινει.Εγω θα προτεινα να πας σε ενα αλλο συνεργειο να τους πεις να ξεκινησουν με αλλαγη βαλβολινων και τοποθετηση συνετικων 75W90.Μετα βλεπεις πως θα παει.

  • Like 2
Δημοσ.

Με αγωνιστικο δισκο πρεπει να ξερεις ακριβως που συμπλεκει και αποσυμπλεκει ο δισκος αλλιως δεν προκειται να ξεκινησεις ποτε γτ θα σου σβηνει συνεχεια. Δεν συμπλεκει σταδιακα οπως οι συμβατικοι δισκοι. Ασε που ειναι και κατα πολυ ακριβοτεροι. 

Δημοσ.
Στις ‎21‎/‎1‎/‎2019 στις 12:05 ΠΜ, LouCi4er είπε

Μαλλον αρχισες να το συνηθιζεις.Παντως αυτο που λες οτι στην αρχη ηταν πουπουλο τοτε οντως αλλαξε σετ συμπλεκτη και δεν σε κοροιδεψε(καλο αυτο για αρχη).Μην ακους τις βλακειες που εχουν γραψει μερικοι οτι μπορει να σου εβαλε κινεζικο σετ ή οτι μπορει οπως ειπε ενας στην προηγουμενη σελιδα να σου εβαλε αγωνιστικο δισκο (τι ειπε ο ανθρωπος).Με αγωνιστικο δισκο οταν πας να ξεκινησεις το αυτοκινητο φευγει αποτομα (και στουςπερισσοτερους σβηνει) και οχι ομαλα,αυτη ειναι η μονη διαφορα.Με αγωνιστικο πλατο παλι το ιδιο απλα θες και 3 ποδια να πατησεις το συμπλεκτη λογω σκληροτητας των χτενιων.Εκτος αυτου μιλαμε για ανταλακτικα με τιμες πολλαπλασιες των κοινων σετ συμπλεκτη εκτος αν πληρωσες κανενα χιλιαρικο.Συμβαινει κατι απο ολα αυτα?Αν οχι τοτε μαλλον σου εβαλε το σωστο εργοστασιακο ανταλακτικο.Τα κινεζικα σετ απλα δεν αντεχουν τοσα χλμ οσα τα επωνυμα,ταχυτητες κουμπωνουν κανονικα οπως τα επωνυμα αρα παμε παρακατω.Το προβλημα σου ειναι οτι μαλλον σου εχει βαλει απλη 80W90 βαλβολινη ενω το αυτοκινητο σου παιρνει κανονικα συνθετικη 75W90.Ετσι κανουν τα περισσοτερα οταν τους βαζεις απλη βαλβολινη αντι για συνθετικη,δυσκολια στην πρωτη,πολυ δυσκολια στην αλλαγη πρωτης-δευτερας και απιστευτη δυσκολια (σχεδον ακατορθωτο) να βαλεις απο δευτερα-πρωτη εν κινηση εστω και με πολυ λιγα χλμ.

Αυτο που ρωτησες αν επηρεαζεται το σαζμαν απο την αλλαγη σετ συμπλεκτη.Κανονικα οχι,δεν πειραζεις το σαζμαν κατα την διαρκεια της αλλαγης σετ συμπλεκτη.Δεν πειραζεις εννοω δεν το ανοιγεις,απλα το κατεβαζεις απο το αυτοκινητο και το ξανα ανεβαζεις.Επειδη ομως για να κατεβει το σαζμαν απο το αυτοκινητο εμπλεκονται πολλα κατα τη διαρκεια (οπως λυσιμο ντιζες επιλογεα,λυσιμο βασεις κινητηρα,ξεκουμπωμα ιμιαξωνιων κτλ) κανενας δεν μπορει να ξερει τι εχει γινει.Εγω θα προτεινα να πας σε ενα αλλο συνεργειο να τους πεις να ξεκινησουν με αλλαγη βαλβολινων και τοποθετηση συνετικων 75W90.Μετα βλεπεις πως θα παει.

καλησπέρα,

σε ευχαριστω για την απαντηση σου, τον ρωτησα σημερα τι νουμερο εχει βαλει κ μου ειπε εβαλε 75w90 castrol. Την δευτερα θα παω να του ξαναφησω γιατι φοβάμαι πως αν τωρα παω σε άλλο συνεργειο θα πρεπει να πληρωσω ενα σωρο εργασιες για λυθει το θεμα. Αυτος μου ειπε πως την δευτερα θα δοκιμασει να αλλαξει ντιζα συμπλεκτη και αν δεν φτιαξει ουτε με αυτό αναλαμβανει να μου βάλει άλλο δισκο πλατο (sachs) για να δοκιμασει κ αυτό το ενδεχομενο. Τωρα εχει τοποθετησει luk. Αλλιως αν συνεχιζει αυτή η δυσκολια της πρωτης και της δευτερας μου ειπε θα είναι οντως σαζμαν. Ποια είναι η γνωμη σου? επισης πες μου κατι...με σβηστο κινητηρα οι ταχύτητες μπαινουν νερο..αυτό δειχνει κατι η μπα?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όταν βάζεις μπροστά δοκίμασες αν μπαίνουν και οι άλλες ταχύτητες εύκολα ; (3η, 4η κλπ)

Εννοώ με το αμάξι σταματημένο, απλά πατάς συμπλέκτη και κουμπώνεις σχέσεις

Επεξ/σία από AristidisZ
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, AristidisZ είπε

Όταν βάζεις μπροστά δοκίμασες αν μπαίνουν και οι άλλες ταχύτητες εύκολα ; (3η, 4η κλπ)

Εννοώ με το αμάξι σταματημένο, απλά πατάς συμπλέκτη και κουμπώνεις σχέσεις

ναι μπαινουν μια χαρα. μονο η πρωτη κ η δευτερα εχει προβλημα

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...