papoys1 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 10 λεπτά πριν, Lina35 είπε Δεν διορθώνεται...το κανει είτε ειναι ζεστο είτε κρύο! Κοπελα ειμαι Λίνα λες όταν είναι σβηστό δεν το κάνει.Όταν δουλεύει ο κινητήρας το αυτοκίνητο είναι ακίνητο και βάζεις πρώτη , δευτέρα εναλλάξ χωρίς να αφήσεις συμπλέκτη γκρινιάζουν;;;;; Πάντα ακίνητο με πατημένο συμπλέκτη αν συνεχίζεις να βάζεις 3η , 4η , 5η και όπισθεν σε αυτές δεν έχεις πρόβλημα;;;; Αν ναι τότε όντως κάτι γίνεται με το σαζμάν και καλό είναι να πάρεις και τη γνώμη ενός ακόμη έμπειρου μηχανικού αυτοκινήτων. Και μία ερώτηση.Πριν την αλλαγή δίσκου-πλατώ που είπες μήπως δεν έπαιρνε καλά τις ταχύτητες και κάποιες φορές ζόρισες το σαζμάν βάζοντάς τες καρφωτές που λέμε απλά. Επεξ/σία 19 Ιανουαρίου 2019 από papoys1 1
adsl2+ Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Ενδέχεται να έχει χτυπήσει το συγχρονιζέ της πρώτης ή της δευτέρας και δυσκολεύει τις αλλαγές και κατι αλλο το πατακι να προσεξεις να μην ειναι κατω απο τον συμπλεκτη Επεξ/σία 19 Ιανουαρίου 2019 από adsl2+ 1 1
Επισκέπτης Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2019 Παιδιά πριν την αλλαγή δισκο πλατώ οι ταχύτητες μπαιναν μια χαρα... ο λόγος που το άλλαξα ηταν γιατι οταν πατούσα το συμπλέκτη έκανε αυτόν τον γνωστό θόρυβο που σου λεει θελει αλλαγή το πλατώ! Τωρα...δεν ξερω τι ςιναι το συγχρονίζε..βοηθήστε μην με κοροϊδέψουν παλι! Οταν ο κινητήρας δουλεύει οι ταχύτητες μπαίνουν αρκετα δύσκολα στις αλλαγές τους...οταν ο κινητήρας ςιναι σε αναμονή πχ σε φαναρι η πρώτη για να μπει νομιζω πως θα σπάσω τον λεβιέ... Οταν ο κινητήρας ειναι σβηστός οι εναλλαγές των ταχύτητων γίνονται πανεύκολα
adsl2+ Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2019 • Από την κακή χρήση φθείρεται ο συγχρονιστής (συγχρονιζέ). Πρόκειται για ένα μηχανισμό με γρανάζι (υπάρχουν τρεις στο σασμάν: 1ης-2ης, 3ης-4ης και 5ης) που αναλαμβάνει να μεταφέρει την κίνηση ( π.χ. από το γρανάζι της 1ης στο γρανάζι της 2ης σχέσης). Όταν φθείρεται, προκαλεί θόρυβο κατά την αλλαγή των ταχυτήτων, συνήθως από 1η σε 2η. • Φθείρονται τα ρουλεμάν των βάσεων στον πρωτεύοντα και το δευτερεύοντα άξονα του σασμάν. Αυτό έχει ως συνέπεια να παράγεται θόρυβος (σφύριγμα) ο οποίος σταματάει μόλις πατήσουμε το συμπλέκτη. • Κυρίως στις περιπτώσεις όπως πάτημα του γκαζιού περνώντας από λακκούβα ή στα σπιναρίσματα προκαλούνται φθορές στα γρανάζια του διαφορικού ( πλανήτες και δορυφόρους). Πρόκειται για το συνηθέστερο πρόβλημα του σασμάν που εκτός από θόρυβο μπορεί και να ακινητοποιήσει το αυτοκίνητο αφού δε μεταφέρεται κίνηση στα ημιαξόνια, άρα και στους τροχούς. Κόστος Σε περίπτωση που χρειάζεται να αντικατασταθεί ο συγχρονιστής το κόστος φθάνει 140 ευρώ ο ένας. Συνήθως αυτός που φθείρεται είναι ο συγχρονιστής 1ης-2ης σχέσης. Τα ρουλεμάν των αξόνων (πρωτεύοντα και δευτερεύοντα) κοστίζουν 80 ευρώ τα 4. Στην περίπτωση αντικατάστασης γραναζιών διαφορικού (πλανήτες και δορυφόροι) απαιτούνται περίπου 180 ευρώ. Για όλες τις περιπτώσεις υπολογίστε συν 260-270 ευρώ εργασία.Η φθορά των γραναζιών του διαφορικού (στη φωτό ένας δορυφόρος και ένας πλανήτης πάνω στο διαφορικό) είναι το πρόβλημα που εμφανίζεται με τη μεγαλύτερη συχνότητα. https://www.autotriti.gr/data/magazine/viewthema/28463.asp
Επισκέπτης Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2019 Σε ευχαριστω πολυ για το άρθρο...εσυ πιστεύεις οπως τα λεω οτι θελει αλλαγή το σασμάν? Αν ηθελε αλλαγή το σασμάν οι ταχύτητες με σβηστό κινητήρα θα μπαίναν κανονικά? Βεβαια θόρυβο δεν κανει ποτε...μονο δυσκολία στο να μπουν
adsl2+ Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2019 Τα σασμαν επισκευαζονται δεν τα αλλαζουμε τοσο ευκολα ,τωρα στο δικο σου μπορει να θελει να ρυθμιστεί ο συμπλεκτης ρωτησε σε αλλο συνεργειο πχ εδω http://www.vw-sasman.gr/?gclid=CjwKCAiAsoviBRAoEiwATm8OYB2abQ82MO5Wyz_9E9Y1FQ3Yx96Pu320V9drz-Q4n5aYaAyYJMeezxoC06wQAvD_BwE
vsterg Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2019 24 λεπτά πριν, Lina35 είπε Καλησπέρα παιδιά! Χρειαζομαι απαντήσεις....εχω ενα polo του 99 σε άριστη κατάσταση κ το προσέχω σαν τα μάτια μου...πριν ενα μηνα άλλαξα δισκο πλατώ σετ και μου συμπληρωσε κ βαλβολίνες! Μετα απο αυτήν την αλλαγή αντιμετωπίζει το αμάξι τρομερή δυσκολία με τις ταχύτητες κυρίως με την 1η κ την 2! Του το ξαναπήγα κ μου ειπε κάτσε να σου βάλω παλι ενα ενισχυτικό βαλβολίνες κ αν δεν βοηθησει θες αλλαγή σασμάν. Εχω τις αμφιβολίες μου...ολα αυτα έγιναν μετα την αλλαγή δισκο πλατώ..υπαρχει περίπτωση να ου εχει κανει κατι? Σημείωση...οταν ειναι σβηστό το αμάξι οι ταχύτητες μπαίνουν μια χαρα! Βοηθήστε με παιδιά Καλησπέρα. Είναι δύσκολο να χρειάζεται βαλβολινες ενα σαζμαν που μόλις συμπλήρωσε βαλβολίνες !!! Είναι ώρα να αλλάξεις μηχανικό. Ξέρει ότι δεν ξέρεις και σε δουλεύει. Να τα πάρουμε από την αρχή. το σαζμαν σου δούλευε κανονικότατα πριν του το πας για δίσκο ε? Άλλαξε δίσκο συμπλήρωσε βαλβολινες (όπως είπε) και τώρα έχεις πρόβλημα. Πως είναι δυνατόν να μην μπαίνουν οι ταχύτητες και να χρειάζεται βελτιωτικό στις βαλβολινες που τις έλεγξε και τις συμπλήρωσε όταν στο παρέδωσε? Μήπως έβαλε διαφορετική βαλβολινη από αυτή που παίρνει το σαζμαν σου? Ελπίζω μόνο να μην άδειασε το σαζμαν και απλά ξέχασε να βάλει βαλβολινες όταν στο παρέδωσε !!! Να ρωτήσω κάτι. Δοκίμασες να πατήσεις το πεντάλ του συμπλέκτη σου "βαθιά" στο πάτωμα μήπως δεν απομονώνει με το πάτημα σου στο σημείο που είχες συνηθίσει με τον παλιό δίσκο? Αφήνω και μια πιθανότητα να θέλει ρύθμιση το συρματόσχοινο του πεντάλ του συμπλέκτη σου ή οι ντιζες του μοχλού ταχυτήτων. Γνώμη μου. Εφόσον δεν στο έφτιαξε, να το πας για έλεγχο σε άλλο συνεργείο όχι όμως εσύ αλλά ένας φίλος, ή συγγενής σου που να ξέρει μηχανολογία.
Επισκέπτης Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2019 Βαλβολίνες αρχικά οταν το πηγα για ο δισκο πλατώ συμπλήρωσε μόνος του....οταν μου παρέδωσε το αμαξι ναι ειχα προβλημα με τις ταχύτητες...οταν του το ξαναπήγα ειπε έβαλε κ κάποιο βελτιωτικο...πες μου κατι...οταν αλλάζεις δισκο πλατώ το σαζμαν επηρεάζεται κάπως??? Θα κανω κ αυτο που λες με το πάτημα ατού πενταλ...Αλλα αυτο που δεν καταλαβαινω ειναι πως γίνεται με σβηστό κινητήρα ολα να ειναι μια χαρα..οι ταχύτητες να μπαίνουν κανονικά
Lakou Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2019 Στις 18/3/2017 στις 10:18 ΜΜ, alan2 είπε Ακόμα και από στάση ,με μηδέν ταχύτητα βλέπω αντίσταση. Το αυτοκινητο είναι μεταχειρισμένο. Δοκίμασε να πατήσεις λίγο γκάζι για να ανέβουν οι στροφές ώστε να κουμπωση η πρώτη.... όταν εννοω λίγο εννοω λίγο 800 ρελαντί 1200 για παράδειγμα μια μικρή γκάζια..... εγώ θεωρώ ότι απλά πρέπει να μάθεις το συγκεκριμένο αυτοκίνητο να βρεις τα κουμπιά του δεν έχει κάποιο προβλημα
Επισκέπτης Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2019 Το οδηγώ άπειρα χρόνια....αναγνωρίζω καθε λαθος ήχο η αισθηση...τα κουμπιά του πίστεψε με τα ξερω πολυ καλα. Θα το κανω λοιπόν κ αυτο που προτείνεις. Σε ευχαριστω
Lakou Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2019 5 λεπτά πριν, Lina35 είπε Βαλβολίνες αρχικά οταν το πηγα για ο δισκο πλατώ συμπλήρωσε μόνος του....οταν μου παρέδωσε το αμαξι ναι ειχα προβλημα με τις ταχύτητες...οταν του το ξαναπήγα ειπε έβαλε κ κάποιο βελτιωτικο...πες μου κατι...οταν αλλάζεις δισκο πλατώ το σαζμαν επηρεάζεται κάπως??? Θα κανω κ αυτο που λες με το πάτημα ατού πενταλ...Αλλα αυτο που δεν καταλαβαινω ειναι πως γίνεται με σβηστό κινητήρα ολα να ειναι μια χαρα..οι ταχύτητες να μπαίνουν κανονικά Δεν φταίνε οι βαλβολίνες άποψη μου είναι το σετακι που πέρασες δίσκο πλατό είναι σκληρό δεν ταιριάζει στο αυτοκίνητο σου ας το πω αλλιώς είναι σαν να έβαλες αγωνιστικό δίσκο πολύ σκληρά ελατήρια..... φυσιολογικο όταν είναι σταματημένο να μπαίνουν καλά διότι ο δίσκος πλατό περιστρέφεται από την μηχανή για να δώσει κίνηση.... βρες κάποιο άλλο Συνεργειο
Επισκέπτης Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2019 Πες οτι ισχύει αυτο που λες...τι κανω??? Θα πρεπει να αλλάξω παλι δισκο πλατό???? Συμφωνώ στο να αλλάξω συνεργείο εννοείται
Lakou Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2019 Μόλις τώρα, Lina35 είπε Πες οτι ισχύει αυτο που λες...τι κανω??? Θα πρεπει να αλλάξω παλι δισκο πλατό???? Συμφωνώ στο να αλλάξω συνεργείο εννοείται Από ότι κατάλαβες εδώ τα περισσότερα που θα ακούσεις είναι εμπειρίες.., χωρίς να είμαι απόλυτος ίσως αλλάζουν τα ελατήρια μόνο αλλά το θέμα είναι ότι σε αυτή την εργασία στην ουσία αυτό που πλήρωσες ήταν η εργασία και όχι το ανταλλακτικο αρα αν πας σε άλλο μάστορα απλά θα ξανά πληρώσεις αρκετά χρήματα. παρε και μια γνώμη από κάποιο άλλο ....αλλά δυστυχώς μόλις δουν κοπέλα πουλάνε πολύ παραμύθι... ταπεινη μου άποψη ζόρισε τον μάστορα σου να σου βελτιώσει την κατάσταση χωρίς θεωρίες ξέρω τι έχει..μου το έκανες.. και τέτοια...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα