petran91 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2017 Ο μοχλος ταχυτήτων αντιστέκεται όταν αλλάζω από 2η σε 1η. Που μπορώ να βάλω λυπαντικο? Θέλει επισκεύη κάπου? To κάνει και σε μένα το Panda. (Μιλάμε για όταν είμαι σταματημένος πάντα, γιατί από 2α δεν κατεβάζω σε 1η καθώς κινούμαι). Εμένα βέβαια σκαλώνει τελείως και δεν μπαίνει η ταχύτητα όσο και να σπρώχνω Αυτό που κάνω και δουλεύει πάντα, είναι να αφήνω το συμπλέκτη σιγά σιγά σπρώχνοντας ταυτόχρονα το μοχλό και έτσι σε ένα σημείο πριν αρχίσει να "πιάνει" ο συμπλέκτης, ξεκολλάει ο μοχλός και μπαίνει άνετα η ταχύτητα.
liakinen Δημοσ. 19 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2017 Γιατί τα ακυρώνει; Όποτε του χρειαστεί, θα κατεβάσει σε 1η(πχ ανηφόρα). Ποιό είναι το point σου; Τι ανηφόρα είναι αυτή που σε κίνηση θα χρειαστεί να κατεβάσει σε πρώτη;
sargio01 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2017 Η Κρέσνας στη Κυψέλη(Αθήνα) φερ' ειπείν για όποιον έχει υπ' όψιν αλλά και γενικά σε έντονη ανηφόρα που πας με 2α και λόγω του μπροστινού σου αναγκάζεσαι να κόψεις τόσο που επιβάλλεται να κατεβάσεις ώστε να μην σε πάρει η κατηφόρα που λέει ο λόγος... 1
liakinen Δημοσ. 19 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2017 Στίς μετρημένες στα δάχτυλα του ενός χεριού που μου έχει τύχει αντίστοιχη περίπτωση και μιάς και η ταχύτητα κίνησης είναι πάρα πολύ χαμηλή σταματώ (από δευτέρα κενή) και μετά ξεκίνημα με πρώτη. 2
sargio01 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2017 Ναι, αυτό είναι το καλύτερο και το πιο άνετο. 1
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 20 Μαρτίου 2017 Moderators Δημοσ. 20 Μαρτίου 2017 To κάνει και σε μένα το Panda. (Μιλάμε για όταν είμαι σταματημένος πάντα, γιατί από 2α δεν κατεβάζω σε 1η καθώς κινούμαι). Εμένα βέβαια σκαλώνει τελείως και δεν μπαίνει η ταχύτητα όσο και να σπρώχνω Αυτό που κάνω και δουλεύει πάντα, είναι να αφήνω το συμπλέκτη σιγά σιγά σπρώχνοντας ταυτόχρονα το μοχλό και έτσι σε ένα σημείο πριν αρχίσει να "πιάνει" ο συμπλέκτης, ξεκολλάει ο μοχλός και μπαίνει άνετα η ταχύτητα. Αν βάλεις 2α και μετά 1η δεν μπαίνει; Αν αφήσεις το φρένο και κουνηθεί έστω και ελάχιστα το αυτοκίνητο; Μη ζορίζεις το λεβιέ για να μπει πάντως. Πάντως από τα κάμποσα Ιταλικά που έχω οδηγήσει, στο Bravo μπαίνει πιο εύκολα από όλα. Φυσικά δεν είναι όπως το Xantia ενός φίλου, όπου και με 60 να πηγαίνεις, μπαίνει, αλλά αυτό δε το θεωρώ απαραίτητα κακό...
visualizer Δημοσ. 20 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 20 Μαρτίου 2017 Τωρα που το θυμηθηκα και φιλη μου σε fiat punto ειχε το ιδιο θεμα .. viva italia 1
subdee Δημοσ. 21 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2017 Και εγώ σε Fiat Punto πάλι το ίδιο. Κάναμε και ρύθμιση στο σύρμα για να μπαίνει καλύτερα και μετά δεν κούμπωνε καλά η πέμπτη λολ
petran91 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2017 Αν βάλεις 2α και μετά 1η δεν μπαίνει; Αν αφήσεις το φρένο και κουνηθεί έστω και ελάχιστα το αυτοκίνητο; Μη ζορίζεις το λεβιέ για να μπει πάντως. Νομίζω ότι δεν μπαίνει ούτε έτσι, γιατί τις πρώτες φορές που μου το έκανε αυτό προσπαθούσα να κάνω. Τον λεβιέ δεν τον ζορίζω πάντως, δηλαδή δεν βάζω σχεδόν καθόλου δύναμη παραπάνω από το κανονικό. Απλά αφήνω λίγο λίγο το συμπλέκτη και μπαίνει.
alan2 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2017 Μέλος Δημοσ. 25 Μαρτίου 2017 γενικά να μπει η πρώτη έχει αντίσταση . Και όταν έμπαινε η όπισθεν έκανε εντονο μεταλικο θόρυβο. Τώρα άλλαξα δίσκο κ ρουλεμάν και η όπισθεν μπαίνει καλύτερα.
liakinen Δημοσ. 25 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2017 γενικά να μπει η πρώτη έχει αντίσταση . Και όταν έμπαινε η όπισθεν έκανε εντονο μεταλικο θόρυβο. Τώρα άλλαξα δίσκο κ ρουλεμάν και η όπισθεν μπαίνει καλύτερα. Η όπισθεν δεν είναι συγχρονιζέ και θεωρητικά "πρέπει" να βάζεις πχ πρώτα την πρώτη και μετά όπισθεν. Επίσης καλό είναι να έχεις τον συμπλέκτη 2-3 δευτερόλεπτα πατημένο και μετά να βάζεις την όπισθεν. Τώρα για την πρώτη σου έχουμε γράψει στα προηγούμενα post. Αν έχεις πρόβλημα με την πρώτη ακόμα και τώρα, όταν το αμάξι είναι στάσιμο έχεις θέμα πάνε ξανά συνεργείο.
alan2 Δημοσ. 25 Μαρτίου 2017 Μέλος Δημοσ. 25 Μαρτίου 2017 Δεν το κάνει πάντα όμως.Σε ανηφόρα μαγκωνει περισσότερο.
Επισκέπτης Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2019 Καλησπέρα παιδιά! Χρειαζομαι απαντήσεις....εχω ενα polo του 99 σε άριστη κατάσταση κ το προσέχω σαν τα μάτια μου...πριν ενα μηνα άλλαξα δισκο πλατώ σετ και μου συμπληρωσε κ βαλβολίνες! Μετα απο αυτήν την αλλαγή αντιμετωπίζει το αμάξι τρομερή δυσκολία με τις ταχύτητες κυρίως με την 1η κ την 2! Του το ξαναπήγα κ μου ειπε κάτσε να σου βάλω παλι ενα ενισχυτικό βαλβολίνες κ αν δεν βοηθησει θες αλλαγή σασμάν. Εχω τις αμφιβολίες μου...ολα αυτα έγιναν μετα την αλλαγή δισκο πλατώ..υπαρχει περίπτωση να ου εχει κανει κατι? Σημείωση...οταν ειναι σβηστό το αμάξι οι ταχύτητες μπαίνουν μια χαρα! Βοηθήστε με παιδιά :)
Antzyverrar Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2019 Καλησπερα φιλε εχεις παρατηρηση οτι στην ατχη ειναι δυσκολη η αλλαγη ενω αν ζεσταθει ο δισκος και κυκλοφορησεις λιγη ωρα τοτε αλλαζουν ποιο ομαλα ;
Επισκέπτης Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2019 Δημοσ. 19 Ιανουαρίου 2019 Δεν διορθώνεται...το κανει είτε ειναι ζεστο είτε κρύο! Κοπελα ειμαι
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα