Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ο μοχλος ταχυτήτων αντιστέκεται όταν αλλάζω από 2η σε 1η. Που μπορώ να βάλω λυπαντικο? Θέλει επισκεύη κάπου?

  • Απαντ. 68
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Αυτά σκέφτηκα να γράψω κι εγώ, ότι πρέπει να είσαι σχεδόν σταματημένος για να βάλεις πρώτη, αλλά μετά σκέφτηκα ότι το πιο λογικό είναι να τα ξέρει αυτά και να έχει δει διαφορά στην συμπεριφορά του αυτοκινήτου στις ίδιες συνθήκες :)

Δημοσ.

Ο μοχλος ταχυτήτων αντιστέκεται όταν αλλάζω από 2η σε 1η. Που μπορώ να βάλω λυπαντικο? Θέλει επισκεύη κάπου?

 

Μάλλον ο τρόπος που οδηγείς έχει πρόβλημα, όχι το αυτοκίνητο.

  • Like 2
Δημοσ.

Δοκίμασε να βάλεις 1η ενώ κινείσαι με ταχύτητα πεζού. Θα δεις ότι θα μπει εύκολα. 

 

Το πρόβλημα είναι -όπως σου είπαν ήδη- στο ότι θέλεις να βάλεις 1η ενώ κινείσαι, όχι στο κιβώτιό σου. Στα περισσότερα αυτοκίνητα η 1η σχέση υπάρχει μόνο για να ξεκινάς, όχι για να κινείσαι με αυτήν. Εάν το κάνεις για την πέδηση του κινητήρα, περιορίσου μέχρι τη 2α, αρκεί.

  • Like 3
Δημοσ.

Αν πρίν το παρατηρήσεις κούμπωνε κανονικά, τότε τέτοιο σύμπτωμα συνάντησα όταν είχα θέμα με μια απο τις βάσεις του κινητήρα.

 

Το "κομπλάρισμα" γινόταν μόνο κατά το κατέβασμα, στο ανέβασμα κούμπωνε νορμάλ ενώ ήταν η πρώτη ένδειξη του προβλήματος μέχρι που έπεσε ο κινητήρας(!!) λόγω "κλωτσήματος" των βιδών της μιας βάσης. :o

Δημοσ.

Ακόμα και από στάση ,με μηδέν ταχύτητα βλέπω αντίσταση.

Το αυτοκινητο είναι μεταχειρισμένο.

Δημοσ.

Τότε πολύ πιθανό να θέλουν άλαγμα η βαλβολινες κοινώς τα υγρά του συμπλέκτη.


Αλλη περιπτωση αμα εχει αλαχτει δισκοπλατο προσφατα να εχει φαγωθει το γραναζακι της 1η

  • Like 1
Δημοσ.

Ακόμα και από στάση ,με μηδέν ταχύτητα βλέπω αντίσταση.

Το αυτοκινητο είναι μεταχειρισμένο.

 

Τότε ψάξ' το με τον μηχανικό σου. Νομίζαμε όλοι ότι προσπαθούσες να βάλεις 1η σε πορεία με ορισμένα χιλιόμετρα... 

 

Έχεις παρατηρήσει εάν το κάνει μόνο στο ξεκίνημα, ή εάν συμπεριφέρεται με τον ίδιο τρόπο και μετά από κάποια χιλιόμετρα πορεία; Ή εάν οι ταχύτητες μπαίνουν κάπως χωρίς "σαφή" αίσθηση μετά από λίγο πιο έντονη οδήγηση;

 

Προσπάθησε να καταλάβεις τι ακριβώς κάνει το κιβώτιό σου και πότε το κάνει.

 

Τότε πολύ πιθανό να θέλουν άλαγμα η βαλβολινες κοινώς τα υγρά του συμπλέκτη.

 

Τα "υγρά του συμπλέκτη" δεν είναι οι βαλβολίνες.

Δημοσ.

39 χρονών είναι ο άνθρωπος άρα τα βασικά τα γνωρίζει. Βάλε δευτέρα και μετά πρώτη μπαίνει εύκολα; υπάρχει περίπτωση το συγχρονιζέ να έχει πρόβλημα. Κράτα πατημένο συμπλέκτη 4-5 δευτερόλεπτα και μετά βάλε πρώτη μπαίνει εύκολα; Αν ναι κουρασμένος συμπλέκτης, χτένι δίσκου πιθανότατα. Η αλλαγή σε βαλβολίνες είναι ημίμετρο, το αμάξι θέλει συνεργείο.

 

P.S Μου έχει τύχει περίπτωση συγγενή που παραπονιόταν για την πρώτη και προσπαθούσα να καταλάβω μέχρι που μπήκα μία φορά σαν συνεπιβάτης. Ο άνθρωπος κάθε φορά που πλησίαζε σε διασταύρωση με 3 ή 4 πχ ταχύτητα κατέβαζε μία μία μέχρι που έβαζε και την πρώτη σχεδόν με όλη του την δύναμη :) η πλάκα είναι ότι ήταν 35 χρονών τότε. Όταν τον ρώτησα καλά ρε νίντζα γιατί δεν βάζεις πχ δευτέρα και μετά κενό είχε ένα βλέμμα απορίας που θα μου μείνει αξέχαστο.

  • Like 2
Δημοσ.

Ο μοχλος ταχυτήτων αντιστέκεται όταν αλλάζω από 2η σε 1η. Που μπορώ να βάλω λυπαντικο? Θέλει επισκεύη κάπου?

Φοβάμαι ότι αυτό ακυρώνει οτι γραφτηκε παρακάτω στην συζήτηση. Από 2α σε 1η πρακτικα δε θα χρειαστεί να αλλάξεις παρα μόνο αν εισαι (σχεδον) σταματημενος.

  • Like 1
Δημοσ.

Γιατί τα ακυρώνει;

Όποτε του χρειαστεί, θα κατεβάσει σε 1η(πχ ανηφόρα).

Ποιό είναι το point σου;

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...