Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καπως ετσι μου το ειπαν και απο τον ΟΤΕ που θα παω...το θεμα ειναι οτι στο πελατη δεν αφηνει η ΕΕΤΤ που θετει του κανονισμους 0 χρονο. Οταν θελει 4 εργασιμες μερες να σου κανει φορητητητα (σε 4 εργασιμες μου ειπαν ουσιαστικα οτι θα ενεργοποιηθει) και βαλεις το -3 αρα σου δινουν 1 μερα να δρασεις ! μονο ! αδιανοητο . Εκανα το συμβολαιο στη WIND 14/3 6:00 μμ και ο ΟΤΕ μου εκανε αντιπροσφορα που εκλεισα στις 8:30μμ την επομενη . Το fax το εστειλα στις 8:55 μμ πραγμα που δεν το κανει προφανως εργασιμη ωρα ! (αν και οταν μιλουσα την Παρασκευη 17/3 με wind ) και τους ζητουσα να γινει ακυρωση της φορητοτητας μου ειπαν οτι μεχρι στις 9μμ μπορεις να σας ερθει μηνυμα !!!

Δημοσ.

Συγνώμη, αλλά δεν είμαι καθόλου αυτής της λογικής. Και θα προτιμούσα να ολοκληρωνόταν η φορητότητα την επόμενη (άντε την μεθεπόμενη) μέρα και ας μην είχα δικαίωμα ακύρωσης.

Το ότι κάποιοι χρήστες μπορεί να το κάνουν επίτηδες ώστε να επωφελούνται του ανταγωνισμού, δε σημαίνει ότι είναι και η βέλτιστη πρακτική, αν το δει κανείς μακροπρόθεσμα. Ο νέος πάροχος για να συνδεθούμε μαζί του θα κάνει κάποια έξοδα και γι' αυτό πρέπει να εξασφαλισθεί ότι δεν θα πάνε στον βρόντο επειδή εμείς αποφασίσαμε τελευταία στιγμή να ακυρώσουμε την φορητότητα.

Δημοσ.

Συγνώμη, αλλά δεν είμαι καθόλου αυτής της λογικής. Και θα προτιμούσα να ολοκληρωνόταν η φορητότητα την επόμενη (άντε την μεθεπόμενη) μέρα και ας μην είχα δικαίωμα ακύρωσης.

Το ότι κάποιοι χρήστες μπορεί να το κάνουν επίτηδες ώστε να επωφελούνται του ανταγωνισμού, δε σημαίνει ότι είναι και η βέλτιστη πρακτική, αν το δει κανείς μακροπρόθεσμα. Ο νέος πάροχος για να συνδεθούμε μαζί του θα κάνει κάποια έξοδα και γι' αυτό πρέπει να εξασφαλισθεί ότι δεν θα πάνε στον βρόντο επειδή εμείς αποφασίσαμε τελευταία στιγμή να ακυρώσουμε την φορητότητα.

Μα δε θα χρειαζοταν να κανει τιποτα. Μπορουσε ανετα να το ειχε ακυρωσει και να μην εμπλακουν ολοι αυτοι. αλλα προτιμησε να μην το κανει !

Επιπλεον δε αν αγορασεις ενα προιον εχεις δικαιωμα υπαναχωρησης της αγορας για 2 βδομαδες , γιατι οχι και μια υπηρεσια (χωρις μαλιστα να την εχεις παραλαβει κιολας!)

Δημοσ.

Για το πρώτο έχεις δίκιο και κανονικά εφόσον το έστειλες εμπρόθεσμα και σε εργάσιμη ώρα, έπρεπε να την είχε ακυρώσει.

 

Για το δεύτερο όμως, πρόκειται για 2 διαφορετικά πράγματα. Το δικαίωμα υπαναχώρησης το έχεις κι εδώ έως 14 μέρες μετά την υπογραφή της σύμβασης. Όμως η ακύρωση της φορητότητας είναι άλλο πράγμα (άσχετα αν και τα 2 έχουν την ίδια κατάληξη), αφού δεν κάνει μόνο ο νέος πάροχος εργασίες αλλά και ο ΟΤΕ (κυρίως αυτός), καθώς δικό του είναι το δίκτυο και αυτός θέτει τους όρους και τα χρονικά περιθώρια, οπότε ο δικός σου πάροχος πρέπει να έχει ικανό χρονικό διάστημα για να ολοκληρώσει την φορητότητα χωρίς να να χάσει το κόστη που θα κληθεί να πληρώσει εκ των προτέρων. Μια χαρά είναι ο κανονισμός, αρκεί να γνωρίζουμε αυτά που προβλέπει.

Δημοσ.

Οι εταιρίες είναι της νοοτροπίας ότι φαμε ότι πιούμε κ ότι αρπάξει ο κώλος μας .  Απο wind παω στη vodafone  , γινεται αντιπροσφορά κ αντιπροσφορά προσφοράς αλλα τελικά ζητώ να επιστρέψω στη wind . H wind ειχε καθυστερήσει να ενεργοποιήσει την επιστροφή κ η βονταφον είπε "καλώς μόλις ενεργοποιηθεί η γραμμή θα γυρίσετε πισω στη wind"  Αίτημα έγινε τηλ κ στη wind .... κ περνάνε οι μερες ξανα τηλεφωνα εγω να δω που ανήκω...  ερχεται ενα ποσο 108Ε απο βονταφον. Παίρνω τηλ κ ρωτάω την κοπέλα "Πρεπει να το πληρώσω αυτό το ποσο ;  Ναι μ λεει " κ η υπαναχώρηση που έκανα ;  Μ λεει αργησε η wind οποτε θα χρειαστεί να πληρώσετε κ να ζητησετε κατι απο τη γουιντ. Δεν είναι δική μου υπαιτιότητα της λεω κ δεν θα πληρώσω αυτό το ποσο , ζητήστε το εσείς απο τη γουιντ.

Με αυτά που λετε χανεται η λογική της υπαναχώρησης κ ενημέρωσα τους υπαλληλους σας τηλεφωνικά 3 φορες πριν ενεργοποιηθεί η γραμμή...    Θα ενημερώσω το λογιστήριο μ είπε

Σε μισή ώρα με πηρε τηλ (λογικά τσεκαρε τις ηχογραφίσεις ) κ μ είπε δεν θα χρεωθώ τελη αποσύνδεσης .... αλλα ενα εκαθαριστικό ποσο περίπου 18Ε  (προσωπικά θα πληρώσω ότι εκαψα δηλ 1,26Ε ότι προβλεπει η υπαναχώρηση) 

 

Οποτε ζητάνε λεφτά κ όποιο κοροιδο τσιμπήσει τσίμπησε ! Αν δεν το πληρώσεις μετά απο 1-2 χρόνια που δεν θα υπάρχουν πλεον οι ηχογραφήσεις θα σε παίρνει τηλ εισπρακτική κ θα απειλεί με αγωγή ! 

  • 1 χρόνο αργότερα...
Δημοσ.
Στις 17/3/2017 στις 5:23 ΜΜ, JohnnyX είπε
Την τριτη 14/3 εκανα αιτηση φορητητας απο Cosmote se WIND . Σε λιγες ωρες πηρα μηνυμα οτι η μεταβαση θα υποποιηθει στις 20/3 Δευτερα.

 

Tην τεταρτη 15/3 εκανα αιτημα ακυρωσης της αιτησης φορητοτητας στο fax της εταιρειας στο 2105100900 και εδω και 2 μερες κανουν πως δε καταλαβαινουν και μου λενε οτι θα γινει η ακυρωση αλλα ισως να γινει πρωτα η ενεργοποιηση της τη Δευτερα !!!!!!!!!.

 

 

Μα ειναι δυνατον ? Η διεκπεραιωση της αιτησης φορητοτητας εγινε σε λιγες ωρες ..και της ακυρωσης της ουτε σε 2 μερες !

 

 

Και ρωταω θα εγειρει χρεωσεις η WIND για αυτο ?

 

 

Και γιατι δεν το εκοψε εγκαιρως ? Για αυτο τον λογο ?

 

 

Ο καταναλωτης πελατης ενω ακυρωνει την αιτηση (υπαναχωρηση) σε 1 μερα !! κινδυνευει να πληρωσει ? Οταν αγοραζεις προιοντα εχει δικαιωμα επιστροφης σε 14 μερες ! Μας πως προστατευεται ο καταναλωτης ?

 

 

 

 

Ακριβώς το ιδιο επαθα κι εγω με συνδεσαν τσαμπουκα στη wind ενω ειχα στειλει εγκαιρως ακυρωτικο μου ειπαν δηθεν δεν ελαβαν το φαξ και τωρα μου ζητανε τελη απενεργοποιησης και βαζουν εισπρακτικες να με καλουν..ειναι απατεωνες.το κανουν για να τα αρπαζουν.

Δημοσ.

Αναρωτιέμαι γιατί πολλοί ακολουθούν τη μέθοδο της αποστολής φαξ για ακύρωση της φορητότητας, που είναι σίγουρο ότι δεν θα τη λάβει υπόψη ο πάροχος δότης, αντί να πάνε στο κοντινότερο κατάστημα και να κάνουν ασφαλή και σίγουρη ακύρωση επί τόπου.

Δημοσ.
51 minutes ago, makfil said:

Αναρωτιέμαι γιατί πολλοί ακολουθούν τη μέθοδο της αποστολής φαξ για ακύρωση της φορητότητας, που είναι σίγουρο ότι δεν θα τη λάβει υπόψη ο πάροχος δότης, αντί να πάνε στο κοντινότερο κατάστημα και να κάνουν ασφαλή και σίγουρη ακύρωση επί τόπου.

Μεταξύ μας, και σε κατάστημα να πας στέλνουν φαξ με λόγους ακύρωσης και φωτοτυπία ταυτότητας δεν κάνουν κάτι διαφορετικό. Απλά είναι λίγο πιο επίσημο και τυπικό.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η μεγάλη διαφορά είναι ότι στο κατάστημα παίρνεις σίγουρη ακύρωση, έστω και με φαξ, γιατί τη στέλνει το κατάστημά τους και όχι ο πελάτης.

Επεξ/σία από makfil
  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

Στο κατάστημα της Wind, ο υπάλληλος το καταχωρεί μέσω πληροφοριακού συστήματος. Το λέω με βάση σημερινά γεγονότα.

Προσπαθούσα από το πρωι να στείλω το φαξ στο τηλέφωνο που μου έδωσε ο ΟΤΕ για τη WIND και στο οποίο στέλνουν όλοι τόσα χρόνια, και δεν έδινε σήμα η γραμμή.

Πήγα στο πιο κοντινό βιβλιοπωλείο, το ίδιο. Τους έδωσε άλλα δυο νούμερα φαξ που βρήκα στο ιντερνετ και πάλι τζίφος. 

Οπότε πήγα στο κατάστημα της Wind, Ο υπάλληλος έκανε την αίτηση υπαναχώρησης επιλέγοντας το αίτημα φορητότητας που είχα κάνει που φαινόταν μέσα στο σύστημα, κρατώντας και ένα αντίγραφο της ταυτότητας.

Να σημειώσω εδώ, πως δεν έκανα το αίτημα να πάω στη WIND για να πάρω προσφορά να μείνω στην COSMOTE. Αλλά με ενημέρωσαν σήμερα ότι θα πρέπει να πληρώσω πρόστιμο 110 ευρώ παρότι το συμβόλαιο μου λήγει σε ένα μήνα μόλις. Είναι εφάπαξ το ποσό λέει όποτε και να το κόψεις. Δεν ξέρω αν ήταν πάντα έτσι στον OTE πάντως πρώτη φορά το άκουσα.

Με δεδομένο αυτό και με δεδομένο ότι μου έκαναν φοβερές προσφορές, θα μείνω εκει που είμαι καθώς θα γλιτώνω αρκετά χρήματα το μήνα και από το σταθερό αλλά και από τα καρτοκινητά μας καθώς μας δίνουν δωρεάν πακέτα για 1 χρόνο.

Ελπίζω να πάνε όλα καλά και να μην έχουμε τα δράματα που διάβασα παραπάνω...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...