Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Την τριτη 14/3 εκανα αιτηση φορητητας απο Cosmote se WIND . Σε λιγες ωρες πηρα μηνυμα οτι η μεταβαση θα υποποιηθει στις 20/3 Δευτερα.

Tην τεταρτη 15/3 εκανα αιτημα ακυρωσης της αιτησης φορητοτητας στο fax της εταιρειας στο 2105100900 και εδω και 2 μερες κανουν πως δε καταλαβαινουν και μου λενε οτι θα γινει η ακυρωση αλλα ισως να γινει πρωτα η ενεργοποιηση της τη Δευτερα !!!!!!!!!.

Μα ειναι δυνατον ? Η διεκπεραιωση της αιτησης φορητοτητας εγινε σε λιγες ωρες ..και της ακυρωσης της ουτε σε 2 μερες !

Και ρωταω θα εγειρει χρεωσεις η WIND για αυτο ?

Και γιατι δεν το εκοψε εγκαιρως ? Για αυτο τον λογο ?

Ο καταναλωτης πελατης ενω ακυρωνει την αιτηση (υπαναχωρηση) σε 1 μερα !! κινδυνευει να πληρωσει ? Οταν αγοραζεις προιοντα εχει δικαιωμα επιστροφης σε 14 μερες ! Μας πως προστατευεται ο καταναλωτης ?

 

Δημοσ.

Για να γράφεις σ' αυτήν την ενότητα σημαίνει ότι μάλλον αναφέρεσαι σε φορητότητα σταθερής γραμμής.

 

Προφανώς, την ΤΕ 15/3 το πρωί σε κάλεσαν από την Cosmote και σου έκαναν αντιπροσφορά που τη δέχτηκες.

Αν έγιναν έτσι τα πράγματα, η Cosmote απορρίπτει το αίτημα της Wind για φορητότητα και η ακύρωση που έκανες απλά ολοκληρώνει τη διαδικασία (προσωπικά, θα πήγαινα στο κατάστημα που είχα κάνει την αίτηση φορητότητας, για να έχω αποδεικτικό στοιχείο)

Δημοσ.

 Τα ίδια πέρασα και γω. Έκανα αίτηση φορητότητας από Vodafone σε Cosmote αλλά μετά από αντιπροσφορά της Vodafone αποφάσισα να παραμείνω. Έστειλα FAX ακύρωσης φορητότητας στην Cosmote στις 14/2 το απόγευμα  και στις 15/2  με κάλεσαν από Cosmote και μου είπαν ότι η γραμμή ενεργοποιήθηκε τελικά από 15/2ου το πρωί και πρέπει να κάνω αίτηση αντίστροφης φορητότητας στην Vodafone!! Τελικά έμεινα συνδεδεμένος στην Cosmote για επτά ημέρες και ξαναγύρισα στην Vodafone. Το ωραίο είναι ότι γι αυτές τις επτά ημέρες παραμονής στην Cosmote μου ήρθε λογαριασμός 169,50 ευρώ με ένα κατεβατό τέλη-πρόστιμα μέσα. Μετά από επικοινωνία με την Cosmote δόθηκαν κάποιες διευκρινήσεις κι ελπίζω να βγει άκρη τελικά. Πάντως ήταν πολύ εξυπηρετικοί και πρόθυμοι να λυθεί το θέμα των  χρεώσεων.

Δημοσ.

Αυτο φοβαμε αλλα το θεμα ειναι οτι αμεσοτατα μεσα σε μια μερα ζητησα ακυρωση...στην οποια μπορουσαν και μπορουν καλλιστα να προβουν αλλα εσκεμμενα δεν το κανουν. Η γραμμη τη στιγμη της ακυρωσης δεν ειναι καν δικη τους. Πως μπορουν να αξιωνουν ποινες οπως τον παραπανω φιλο. Ας το καναν. Η υπαναχωρηση εγινε αμεσα ! (υπαρχει μεθοδευση να εκμεταλλευτουν για το ΣΚ προς οφελος τους)

Δημοσ.

Προφανώς εμένα με ''σώζει'' το γεγονός ότι έχω στα χέρια μου το FAX ακύρωσης φορητότητας που έστειλα πριν την ενεργοποίηση της γραμμής. Και συ θα την βρεις την άκρη αφού οι ημερομηνίες της διαδικασίας είναι με το μέρος σου. Εγώ πάντως τους είπα ότι θα πληρώσω ότι μου αναλογεί για τις επτά μέρες της παραμονής μου και τίποτε παραπάνω. Μου είπαν ότι θα εκδοθεί ένας λογαριασμός αρχές Απριλίου, τον οποίο μου είπαν να αγνοήσω και ο τελικός εκκαθαριστικός θα εκδοθεί αρχές Μαίου χωρίς τις εξτρα χρεώσεις μέσα.

Δημοσ.

Μα και εγω πριν το εκανα..αλλα κανουν τον κινεζο. Δεν μπορουν να κρατησουν τη γραμμη περισσοτερο απο Δευτερα , πρεπει σε 3 μερες να το διεκπεραιωσουν...απλα τις χρησιμοποιησαν φυσικα ολες για να προκαλεσουν τεχνητα την ενεργοποιηση πρωτα. Απατεωνες. 

Δημοσ.

Αναμενόμενα με κάλεσαν στη δουλειά και μου είπαν ότι έγινε η φορητοτητας αγνοώντας την αίτηση ακύρωσης μου.

 

Αποστολή από το ZTE A2016 με τη χρήση Insomnia App

  • Moderators
Δημοσ.

Από την στιγμή που έχεις στα χέρια σου το χαρτί ότι το fax στάλθηκε δεν μπορούν να ζητήσουν τίποτα, αν βρεις χρόνο πάνε σε ένα κατάστημα και ενημέρωσε ότι ορίστε το χαρτί ότι έστειλα φαξ κόψτε το κεφάλι σας θέλω να μείνω στην προηγούμενη εταιρία

Δημοσ.

Από πλευράς WIND μου είπαν ότι μάλλον δε θα υπάρχει χρέωση. Αν υπάρχει όμως να τους πάρω τηλέφωνο για να διευθετηθεί το θέμα. Από την άλλη ο ΟΤΕ συστημικα φαίνεται να είμαι σε αυτόν ακόμα!! (αν είναι δυνατόν) Για αυτό ακόμα δεν μπορούν να πάρουν τη γραμμή. Η ιστορία αναμένεται να κρατήσει αρκετές μέρες ακόμα. Εντομεταξυ συνδεμένος με WIND τα τηλέφωνα ακούγονται λες και μιλάω με καπετάνιο που μιλάει σε θαλασσοταραχη στη μέση του ωκεανού. Upload από 990 είμαι στα 540 και download από 8192 στα 6000. Αποσυνδέσεις κάθε 5 λεπτά. Και ping για χρυσό μετάλλιο με τον Μπουμπκα.

 

Αποστολή από το ZTE A2016 με τη χρήση Insomnia App

Δημοσ.

Είχα παρόμοια περιπέτεια πριν από 3 χρόνια (φορητότητα από Forthnet σε Wind), ταλαιπωρήθηκα αρκετά αλλά στο τέλος συνδέθηκα.

Υπομονή και κάθε μέρα ενόχληση.

Δημοσ.

Σύμφωνα με τον κανονισμό σε περίπτωση φορητότητας έχουμε δικαίωμα:

 

α. Ακύρωσή της μόνο από τον χρήστη, υποχρεωτικά εγγράφως (φαξ, συστημένη επιστολή, email) και καλύτερα να γίνει από κατάστημα της εταιρείας προς την οποία έχει γίνει η φορητότητα, για να έχουμε αποδεικτικό αποστολής.

Όμως ο κανονισμός ρητά προβλέπει ότι το αίτημα ακύρωσης μπορεί να γίνει το αργότερο έως 3 εργάσιμες μέρες από την ημερομηνία ενεργοποίησης, διαφορετικά αυτή ολοκληρώνεται κανονικά.

 

β. Υπαναχώρηση από την σύμβαση, έως 14 ημέρες από την υπογραφή της σύμβασης, ανεξάρτητα αν έχει ολοκληρωθεί ή όχι η φορητότητα στον νέο πάροχο. Πάλι γίνεται εγγράφως από τον χρήστη, συμπληρώνοντας το αντίστοιχο έντυπο που υπάρχει μαζί με την σύμβαση.

Όμως ο κανονισμός ρητά προβλέπει ότι υπαναχώρηση ισχύει μόνον σε συμβάσεις εκτός εμπορικού καταστήματος (π.χ. τηλεφωνικά, on-line κλπ) κι εφόσον δεν προβλέπεται διαφορετικά από την σύμβαση.

 

Στην προκειμένη περίπτωση είχες δικαίωμα να κάνεις αίτημα ακύρωσης φορητότητας έως στις 15/3, διότι μετά έμεναν ακριβώς 3 εργάσιμες μέχρι την ολοκλήρωσή της. Εφόσον το έκανες εντός εργάσιμης ώρας, τότε κανονικά θα έπρεπε να γυρίσεις πίσω χωρίς κανένα πρόστιμο, με ενέργειες της Wind.

 

Ο προηγούμενος πάροχος δεν μπορεί σε όλη αυτή την διαδικασία να κάνει κάτι, καθώς εκ του κανονισμού δεν έχει κανένα δικαίωμα επί της γραμμής, παρά μόνον ο κάτοχος αυτής. Θα ταλαιπωρηθείς λίγο, αλλά θα βγάλεις άκρη τελικά.

Δημοσ.

 

Όμως ο κανονισμός ρητά προβλέπει ότι το αίτημα ακύρωσης μπορεί να γίνει το αργότερο έως 3 εργάσιμες μέρες από την ημερομηνία ενεργοποίησης, διαφορετικά αυτή ολοκληρώνεται κανονικά.

 

 

 

Στην προκειμένη περίπτωση είχες δικαίωμα να κάνεις αίτημα ακύρωσης φορητότητας έως στις 15/3, διότι μετά έμεναν ακριβώς 3 εργάσιμες μέχρι την ολοκλήρωσή της. Εφόσον το έκανες εντός εργάσιμης ώρας, τότε κανονικά θα έπρεπε να γυρίσεις πίσω χωρίς κανένα πρόστιμο, με ενέργειες της Wind.

Αυτα τα 2 ερχονται ή σε αντιθεση ή δεν καταλαβα εγω τι λες

3 εργασιμερες απο την ενεργοποιηση ? ή απο την αιτηση φορητοτητας ? γιατι αν εγινε ενεργοποιηση γιατι μιλαμε για ακυρωση ? (ή εκτος αν εννοεις 3 μερες μετα απο την ημερομηνια που δηλωσαν οτι θα παρουν τη γραμμη) . 

Σε καθε περιπτωση μερες ομως εγω εκανα την αιτηση φορητοτηας 14/3 και την επομενη 15/3 την ακυρωση αιτησης . Δηλαδη οχι 3 μερες αλλα μολις 1 . Γιατι αναφερεις οτι στις 15/3 ειναι το οριο των 3 ημερων ?

Δημοσ.

Αυτα τα 2 ερχονται ή σε αντιθεση ή δεν καταλαβα εγω τι λες

3 εργασιμερες απο την ενεργοποιηση ? ή απο την αιτηση φορητοτητας ? γιατι αν εγινε ενεργοποιηση γιατι μιλαμε για ακυρωση ? (ή εκτος αν εννοεις 3 μερες μετα απο την ημερομηνια που δηλωσαν οτι θα παρουν τη γραμμη) . 

Σε καθε περιπτωση μερες ομως εγω εκανα την αιτηση φορητοτηας 14/3 και την επομενη 15/3 την ακυρωση αιτησης . Δηλαδη οχι 3 μερες αλλα μολις 1 . Γιατι αναφερεις οτι στις 15/3 ειναι το οριο των 3 ημερων ?

 

Για την ενεργοποίηση σε ειδοποιούν με μήνυμα στο κινητό.

Επομένως, είναι σωστό ότι έχεις περιθώριο για την ακύρωση έως 3 εργάσιμες μέρες πριν την ενεργοποίηση.

Δημοσ.

Αυτα τα 2 ερχονται ή σε αντιθεση ή δεν καταλαβα εγω τι λες

3 εργασιμερες απο την ενεργοποιηση ? ή απο την αιτηση φορητοτητας ? γιατι αν εγινε ενεργοποιηση γιατι μιλαμε για ακυρωση ? (ή εκτος αν εννοεις 3 μερες μετα απο την ημερομηνια που δηλωσαν οτι θα παρουν τη γραμμη) . 

Σε καθε περιπτωση μερες ομως εγω εκανα την αιτηση φορητοτηας 14/3 και την επομενη 15/3 την ακυρωση αιτησης . Δηλαδη οχι 3 μερες αλλα μολις 1 . Γιατι αναφερεις οτι στις 15/3 ειναι το οριο των 3 ημερων ?

H φορητότητα μπορεί να πάρει (σύμφωνα με τον κανονισμό) έως 12 εργάσιμες μέρες. Όμως έχεις δυνατότητα ακύρωσης έως 3 εργάσιμες πριν από την ημερομηνία ενεργοποίησης, η οποία συνήθως ανακοινώνεται από τον νέο πάροχο με sms και σε κάποιους στην ιστοσελίδα τους.

 

Έκανες αίτημα φορητότητας 14/3 και ειδοποιήθηκες ότι θα ολοκληρωθεί στις 20/3. Άρα, αν αφαιρέσεις από 20/3 τις 3 εργάσιμες μέρες, βγαίνει ότι δικαίωμα ακύρωσης της φορητότητας είχες μέχρι 15/3 (σε εργάσιμη ώρα ωστόσο).

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...