timos71 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 17 Μαρτίου 2017 Καλησπέρα παιδιά θα ήθελα τη βοηθεια σας. Χθες το μεσημερι εκανα αίτηση για φορητότητα στον ΟΤΕ σε γραμμη vdsl 30(25ευρω το μήνα) σε φοιτητικό πακέτο. Σχεδόν αμεσα μετα απο περιπου 2-3(κατα τις 18:00) μου τηλεφώνησε η forthnet και μου εκανε αντιπροσφορά με 20.90 το μηνα για vdsl 50, απεριοριστα σταθερα, 12 ωρες προς κινητα και ενα μηνα δώρο. Πολύ δελεαστική προσφορά για να αρνηθώ. Αμέσως λοιπον πάω στο κατάστημα οτε για να ακυρώσω την αιτηση φορητοτητας και εχω μαλιστα και την αποδειξη για την επιστροφή του εξοπλισμου που ηταν στις 18:37. Ησυχός λοιπον γυριζω σπιτι μου και τις 21:37 λαμβανω μηνυμα απο τον οτε "η αιτηση μεταφοράς της συνδεσης σας εγινε δεκτη απο τον προηγουμενο παροχο σας.".Ξεκινάω λοιπον τηλεφωνήματα στο 13888 2 φορες ημουν σε αναμονη 15λεπτου και κανεις δεν το σηκωσε. Οποτε λεω αστο θα παω αυριο στο κατάστημα. Σημερα λοιπον πηγα το πρωι στο καταστημα και η υπαλληλος μου ειπε οτι εγιναν ολα πολυ γρηγορα και δεν προλαβαν να το σταματησουν. Αποτέλεσμα αυτην τη στιγμη να εχω 30αρα απο τον ΟΤΕ. Υπαρχει κατι που μπορω να κάνω ωστε να ξαναγυρίσω στη forthnet;Εγώ απο τη μερια μου εκανα ολες τις απαραιτητες ενεργειες στην ωρα τους. Εχω μηπως δικαιωμα υπαναχωρησης η καταγγελιας στον ΟΤΕ για μεταφορα παρα τη θεληση μου; Σας παρακαλω οποιος ξερει τους Κανονισμους που ισχύουν στη περιπτωση μου ας με βοηθησει. Υ.Γ: Σήμερα το μεσημέρι μου έστειλε και η forthnet ρουτερ για vdsl.
paparen Δημοσ. 21 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2017 Την εχω πατησει και εγω ετσι. Μπαλακι μεταξυ forthnet-wind (ημουν στην forthnet, πηρα προταση απο wind, πηρα αντιπροταση απο forthnet και ηθελα να μεινω εκει). Τελικα ειχε προχωρησει η διαδικασια και μετακινηθηκα στην wind. Το αστειο ειναι οτι μετα ζητουσε η forthnet προστιμο. Προς τιμην τους (ή επειδη ειχαν κανει πατατα) δεχτηκαν το email που τους εστειλα και τελικα ακυρωσαν το προστιμο. Εμαθα παντως οτι μετακινησεις δεν γινονται ελαφρα τη καρδία
Orpheas1992 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2017 Αρχικα μιλας με forthnet για να σου πουν τι πρεπει να κανετε, αφου πηρε την γραμμη ο ΟΤΕ θα πρεπει να γινει αντιστροφη φορητοτητα απο forthnet για να σε ξαναπαρουν πισω. Οποτε μιλα μαζι τους για την διαδικασια.Αν τα ειχες κανει ολα απο το τηλεφωνο θα ειχες 14 ημερες προθεσμια υπαναχωρησης, με καταγεγραμμενες συνομιλιες και θα ησουν καλυμενος. Με το καταστημα μπλεκουν λιγο τα πραγματα, νομιζω οτι για φορητοτητα εχεις 3 ημερες προθεσμια υπαναχωρησης απο καταστημα. Εφοσον οπως λες πηγες την ιδια μερα κιολας να ακυρωσεις, εισαι μεσα στην προθεσμια ειδικα αφου εχεις και αποδειξη επιστροφης εξοπλισμου. Θα πρεπει να πας στο καταστημα και να τους ζητησεις να κανεις ενα γραπτο παραπονο, περιγραφοντας την ιστορια σου. Πρωτα ομως θα εχεις ξεκινησει την διαδικασια με την forthnet για να σε παρουν πισω.Αυτο που σου ειπαν παντως οτι δεν προλαβαν οντως ισχυει, οταν γινεται σε καταστημα η αιτηση και καταχωρειται επιτοπου με αριθμο βρογχου, η φορητοτητα ολοκληρωνεται αστραπιαια.
jkoukos Δημοσ. 21 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 21 Μαρτίου 2017 Δεν υπάρχει καθόλου δικαίωμα υπαναχώρησης από το κατάστημα. Αν όμως έγινε τηλεφωνικά ή online, τότε μπορεί να συμπληρώσει την σχετική αίτηση που είναι μαζί με την σύμβαση με δικαίωμα έως 14 μέρες από την υπογραφή της. Αίτημα ακύρωσης φορητότητας ισχύει για έως 3 εργάσιμες μέρες πριν από την ολοκλήρωσή της. Συνήθως ο ΟΤΕ το κάνει σε 2-3 μέρες οπότε δεν υπάρχει χρονικό περιθώριο για ακύρωση και μένει μόνο η υπαναχώρηση από την σύμβαση εντός 14 ημερών.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα