cool_N Δημοσ. 15 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2017 Καλησπέρα, Θέλω να ρωτήσω για την αγορά ενός προιόντος, το οποίο δεν απεστάλει ποτέ τελικά και δεν μπορώ να επικοινωνήσω με τον πωλητή. Φαίνεται ότι έχει 2 μέρες να μπει στο profile του και εδώ και μία εβδομάδα απάνταγε στα μηνύματα μου με τρομερή καθυστέρηση. Τι μπορεί να γίνει σε αυτή την περίπτωση; Θα μπορούσα να βρω κάποιο άλλο στοιχείο επικοινωνίας; Ο συγκεκριμένος χρήστης έχει πολύ θετικές κριτικές και σε όλες αναφέρεται ότι είναι πολύ γρήγορος στις συναλλαγές του κτλ... πράγμα που από ότι φαίνεται δεν ισχυεί και τελικά παραπλανεί και τους υπόλοιπους χρήστες. Ευχαριστώ.
KenJiNx Δημοσ. 15 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2017 Δώσε λίγο χρόνο... Μπορεί ο άνθρωπος χτύπα ξύλο να έπαθε κάτι. Πάντως οι διαχειριστές δεν μπορούν να κάνουν τίποτα. 1
Sheogorath Δημοσ. 15 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2017 Περίμενε 1-2 μέρες ακόμα, πάρε τον κανα τηλέφωνο, και μετά αν δεν απαντήσει, κάνε αρνητική αξιολόγηση. Ο admin δεν έχει καμία δουλειά στην μεταξύ σας περίπτωση.
Προτεινόμενες αναρτήσεις