sokinfragoul Δημοσ. 14 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2017 Καλησπέρα στο αγαπητό Φορουμ Εχω ενα ταμπλετ με επεκταση εγγυησης-ασφαλεια για το 2017.Ειναι ενα TAB S 10.5. Ποσο καιρο κανουν να το αποστειλουν επισκευασμενο και κατα ποσο θα μπλεξω? Ευχαριστω περιμενω βοηθεια!!!!!
stelios18120 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2017 Δεν μας είπες τι πρόβλημα έχει όμως και τι εστειλες να σου φτιάξουν. 1
kiko33gr Δημοσ. 14 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2017 Εμένα πάντως όταν πήρα την επέκταση μου είπαν ότι απλά πάω το χαλασμένο και μου δίνουν κατευθείαν το ίδιο καινούριο και όχι επισκευασμένο. Αυτός ήταν και ο λόγος που την πήρα. Πάρε τους ένα τηλέφωνο και ρώτα.
TheAccountant Δημοσ. 14 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2017 Εμένα πάντως όταν πήρα την επέκταση μου είπαν ότι απλά πάω το χαλασμένο και μου δίνουν κατευθείαν το ίδιο καινούριο και όχι επισκευασμένο. Αυτός ήταν και ο λόγος που την πήρα. Πάρε τους ένα τηλέφωνο και ρώτα. Σημασια εχουν οι οροι επεκτασης τι λένε...οχι ο καθε πωλητης.
sokinfragoul Δημοσ. 14 Μαρτίου 2017 Μέλος Δημοσ. 14 Μαρτίου 2017 εσπασε η οθονη.το θεμα ειναι να δω πανω κατω ποσο γρηγορα εξυπηρετουν.απο εκει και περα η καρτα φραφει δωρεαν επισκευη ηαντικατασταση
harrisxr650 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2017 Απ' όσο θυμαμαι απο την δικη μου, η επέκταση καλύπτει δυο φόρες θραύση οθονης απο εκει και περα για οποιδηποτε αλλο λειτουργικο η συσκευη αποστελετε στην εκαστοτε αντ/ποια, αν επισκευαζεται θα το επισκευασουν αν οχι το αλλαζουν , οποτε το ποσο χρονο θα παρει εξαρταται απο την αντ/ποια. η συσκευη παντως την ιδια μερα που θα την πας στο public την ιδια θα φυγει με courier για το service. επισης το ''φερε το χαλασμενο και σου δινω καινουργιο αμεσα'' δεν ισχυει ... εκτος αν ειναι DOA που και παλι πρεπει να παει στην αντ/ποια για ελεγχο.
Free Bird Δημοσ. 15 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2017 Σε laptop lenovo έσκασε ο σκληρός στις 40 μέρες. Κατακερματίστηκε συγκεκριμένα. Η απάντηση των public ήταν ότι η συγκεκριμένη βλάβη είναι εκτός εγγύησης και ήθελαν 40 € για να το φτιάξουν. Ένα laptop που έκανε χρήση office και ίντερνετ 10 σελίδες ειδήσεις μόνο ( οικονομικά αθλητικά ). Φυσικά δεν το δέχθηκε, το θεώρησα άκρως αντιεπαγγελματικό. 40 ημερών laptop ? Τελικά το έφτιαξε ένας φίλος δωρεάν. Από τότε έχει περάσει 1,5 χρόνος χωρίς κανένα πρόβλημα. Έστειλα επιστολή παραπόνου στα public και η απάντησή ήταν γενικότητες πχ όροι εγγύησης κλπ. Η προσωπική μου άποψη παιδιά, αντιεπαγγελματική συμπεριφορά. Ένας πελάτης λιγότερος. No problem !!!
iliasbass Δημοσ. 15 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2017 Ποια θα ήταν η θέση της αντιπροσωπίας? Τι μάρκα ήταν το λαπτοπ? Μήπως μέσω αντιπροσωπου να είχε λυθεί το πρόβλημα?
dpolal Δημοσ. 15 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2017 (επεξεργασμένο) Σε laptop lenovo έσκασε ο σκληρός στις 40 μέρες. Κατακερματίστηκε συγκεκριμένα. Η απάντηση των public ήταν ότι η συγκεκριμένη βλάβη είναι εκτός εγγύησης και ήθελαν 40 € για να το φτιάξουν. Ένα laptop που έκανε χρήση office και ίντερνετ 10 σελίδες ειδήσεις μόνο ( οικονομικά αθλητικά ). Φυσικά δεν το δέχθηκε, το θεώρησα άκρως αντιεπαγγελματικό. 40 ημερών laptop ? Τελικά το έφτιαξε ένας φίλος δωρεάν. Από τότε έχει περάσει 1,5 χρόνος χωρίς κανένα πρόβλημα. Έστειλα επιστολή παραπόνου στα public και η απάντησή ήταν γενικότητες πχ όροι εγγύησης κλπ. Η προσωπική μου άποψη παιδιά, αντιεπαγγελματική συμπεριφορά. Ένας πελάτης λιγότερος. No problem !!! OFF TOPIC Το έσκασε ο δίσκος που γράφεις σημαίνει ότι χάλασε/κάηκε και ήθελε αντικατάταση με άλλον καινούργιο και πέρασμα ξανά από την αρχή του λειτουργικού και των εφαρμογών. Κάτι που καλύπτει η εγγύηση της αντιπροσωπείας, όχι το κατάστημα και δεν υπάρχει καμμία χρέωση στον πελάτη. Ο κατακερματισμός που αναφέρεις δεν είναι βλάβη του φορητού, είναι παμπάλαιο χαρακτηριστικό πρόβλημα του λειτουργικού συστήματος (Windows) και διορθώνεται με διάφορα εργαλεία αλλά δεν εντάσεται στα πλαίσια της εγγύησης, αφορά συντήρηση του Λ/Σ και χρεώνεται ξεχωριστά.(το ίδιο θα σου πούν σε όποιο κατάστημα και αν ρωτήσεις) Εκτός και αν βρεθεί φίλος/γνωστός να στο κάνει δωρεάν. Μάλλον λοιπόν δεν το κατάλαβες σωστά. To ότι δεν έχεις πρόβλημα έκτοτε σημαίνει απλά ότι ο φίλος σου πέρασε πρόγραμμα που κάνει αυτόματα defrag (αποκερματισμό) ή ενεργοποίησε την αυτόματη διαδικασία του Λ/Σ. (την έχουν ενσωματωμένη τα win) Επεξ/σία 15 Μαρτίου 2017 από dpolal
tsofras Δημοσ. 15 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2017 εσπασε η οθονη.το θεμα ειναι να δω πανω κατω ποσο γρηγορα εξυπηρετουν.απο εκει και περα η καρτα φραφει δωρεαν επισκευη ηαντικατασταση Αν έχεις το safety θα σου δώσουν έτσι και αλλιώς αντικατάσταση μέχρι να γίνει επισκευή του δικού σου , οπότε δεν θα έχεις θέμα
sokinfragoul Δημοσ. 25 Μαρτίου 2017 Μέλος Δημοσ. 25 Μαρτίου 2017 μου ειπαν 2 χρονια ηταν η θραυση τον τριτο καλυπτει επισκευες εντος εγγυησης. για οσους για οποιονδηποτε λογο δεν εξυπηρετουνται στα πλαισια των ορων εγγυησης κτλ καταγγελεια στον συγηγορο του καταναλωτη.το χω κανει δυο φορες και μου στειλανε καινουργια συσκευη και χίλιες δυο απολογιες
Eva Koutsonika Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2018 Δημοσ. 10 Οκτωβρίου 2018 (επεξεργασμένο) Ετσι λενε για να δινει ο κοσμος τα λεφτα του! Επεξ/σία 10 Οκτωβρίου 2018 από Eva Koutsonika
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα