Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα στο αγαπητό Φορουμ

 

 

Εχω ενα ταμπλετ με επεκταση εγγυησης-ασφαλεια για το 2017.Ειναι ενα TAB S 10.5.

Ποσο καιρο κανουν να το αποστειλουν επισκευασμενο και κατα ποσο θα μπλεξω?

 

Ευχαριστω περιμενω βοηθεια!!!!!

Δημοσ.

Εμένα πάντως όταν πήρα την επέκταση μου είπαν ότι απλά πάω το χαλασμένο και μου δίνουν κατευθείαν το ίδιο καινούριο και όχι επισκευασμένο. Αυτός ήταν και ο λόγος που την πήρα. Πάρε τους ένα τηλέφωνο και ρώτα.

Δημοσ.

Εμένα πάντως όταν πήρα την επέκταση μου είπαν ότι απλά πάω το χαλασμένο και μου δίνουν κατευθείαν το ίδιο καινούριο και όχι επισκευασμένο. Αυτός ήταν και ο λόγος που την πήρα. Πάρε τους ένα τηλέφωνο και ρώτα.

 

Σημασια εχουν οι οροι επεκτασης τι λένε...οχι ο καθε πωλητης.

Δημοσ.

εσπασε η οθονη.το θεμα ειναι να δω πανω κατω ποσο γρηγορα εξυπηρετουν.απο εκει και περα η καρτα φραφει δωρεαν επισκευη ηαντικατασταση

Δημοσ.

Απ' όσο θυμαμαι απο την δικη μου, η επέκταση καλύπτει δυο φόρες θραύση οθονης απο εκει και περα για οποιδηποτε αλλο λειτουργικο η συσκευη αποστελετε στην εκαστοτε αντ/ποια, αν επισκευαζεται θα το επισκευασουν αν οχι το αλλαζουν , οποτε το ποσο χρονο θα παρει εξαρταται απο την αντ/ποια. η συσκευη παντως την ιδια μερα που θα την πας στο public την ιδια θα φυγει με courier για το service.

επισης το ''φερε το χαλασμενο και σου δινω καινουργιο αμεσα'' δεν ισχυει ... εκτος αν ειναι DOA που και παλι πρεπει να παει στην αντ/ποια για ελεγχο.

Δημοσ.

Σε laptop lenovo έσκασε ο σκληρός στις 40 μέρες. Κατακερματίστηκε συγκεκριμένα. Η απάντηση των public ήταν ότι η συγκεκριμένη βλάβη είναι εκτός εγγύησης και ήθελαν 40 € για να το φτιάξουν. Ένα laptop που έκανε χρήση office και ίντερνετ 10 σελίδες ειδήσεις μόνο ( οικονομικά αθλητικά ). Φυσικά δεν το δέχθηκε, το θεώρησα άκρως αντιεπαγγελματικό. 40 ημερών laptop ? Τελικά το έφτιαξε ένας φίλος δωρεάν. Από τότε έχει περάσει 1,5 χρόνος χωρίς κανένα πρόβλημα. Έστειλα επιστολή παραπόνου στα public και η απάντησή ήταν γενικότητες πχ όροι εγγύησης κλπ. Η προσωπική μου άποψη παιδιά, αντιεπαγγελματική συμπεριφορά. Ένας πελάτης λιγότερος. No problem !!!

Δημοσ.

Ποια θα ήταν η θέση της αντιπροσωπίας? Τι μάρκα ήταν το λαπτοπ? Μήπως μέσω αντιπροσωπου να είχε λυθεί το πρόβλημα?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε laptop lenovo έσκασε ο σκληρός στις 40 μέρες. Κατακερματίστηκε συγκεκριμένα. Η απάντηση των public ήταν ότι η συγκεκριμένη βλάβη είναι εκτός εγγύησης και ήθελαν 40 € για να το φτιάξουν. Ένα laptop που έκανε χρήση office και ίντερνετ 10 σελίδες ειδήσεις μόνο ( οικονομικά αθλητικά ). Φυσικά δεν το δέχθηκε, το θεώρησα άκρως αντιεπαγγελματικό. 40 ημερών laptop ? Τελικά το έφτιαξε ένας φίλος δωρεάν. Από τότε έχει περάσει 1,5 χρόνος χωρίς κανένα πρόβλημα. Έστειλα επιστολή παραπόνου στα public και η απάντησή ήταν γενικότητες πχ όροι εγγύησης κλπ. Η προσωπική μου άποψη παιδιά, αντιεπαγγελματική συμπεριφορά. Ένας πελάτης λιγότερος. No problem !!!

 

OFF TOPIC

Το έσκασε ο δίσκος που γράφεις σημαίνει ότι χάλασε/κάηκε και ήθελε αντικατάταση με άλλον καινούργιο και πέρασμα ξανά από την αρχή του λειτουργικού και των εφαρμογών. Κάτι που καλύπτει η εγγύηση της αντιπροσωπείας,  όχι το κατάστημα και δεν υπάρχει καμμία χρέωση στον πελάτη.

 

Ο κατακερματισμός που αναφέρεις δεν είναι βλάβη του φορητού, είναι παμπάλαιο χαρακτηριστικό πρόβλημα του λειτουργικού συστήματος (Windows) και διορθώνεται με διάφορα εργαλεία αλλά δεν εντάσεται στα πλαίσια της εγγύησης, αφορά συντήρηση του Λ/Σ και χρεώνεται ξεχωριστά.(το ίδιο θα σου πούν σε όποιο κατάστημα και αν ρωτήσεις)

Εκτός και αν βρεθεί φίλος/γνωστός να στο κάνει δωρεάν.

Μάλλον λοιπόν δεν το κατάλαβες σωστά. :)

 

To ότι δεν έχεις πρόβλημα έκτοτε σημαίνει απλά ότι ο φίλος σου πέρασε πρόγραμμα που κάνει αυτόματα defrag (αποκερματισμό) ή ενεργοποίησε την αυτόματη διαδικασία του Λ/Σ. (την έχουν ενσωματωμένη τα win)

Επεξ/σία από dpolal
Δημοσ.

εσπασε η οθονη.το θεμα ειναι να δω πανω κατω ποσο γρηγορα εξυπηρετουν.απο εκει και περα η καρτα φραφει δωρεαν επισκευη ηαντικατασταση

 

Αν έχεις το safety θα σου δώσουν έτσι και αλλιώς αντικατάσταση μέχρι να γίνει επισκευή του δικού σου , οπότε δεν θα έχεις θέμα

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.

μου ειπαν 2 χρονια ηταν η θραυση τον τριτο καλυπτει επισκευες εντος εγγυησης.

 

για οσους για οποιονδηποτε λογο δεν εξυπηρετουνται στα πλαισια των ορων εγγυησης κτλ καταγγελεια στον συγηγορο του καταναλωτη.το χω κανει δυο φορες και μου στειλανε καινουργια συσκευη και χίλιες δυο απολογιες

  • 1 χρόνο αργότερα...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...