Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

καλησπέρα σας,

 

Ο λόγος που γράφω αυτές τις γραμμές, είναι η ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ μου ως νέα συνδρομήτρια (περίπου 3 μήνες) στο δίκτυο της COSMOTE, κυρίως όσον αφορά το σταθερό.

 

Εν συντομία θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας τη "ανεπανάληπτη" εμπειρία μου!

 

Χρόνια συνδρομήτρια στην vodafone έσπασα συμβόλαια σε σταθερό και κινητό (πλήρωσα 200 ευρώ περίπου επιπλέον) για να περάσω στην cosmote (πάλι με πακέτο σταθερό + κινητό), θεωρώντας ότι θα είναι καλύτερα. Όμως μετά λύπης μου διαπίστωσα ότι έχω να κάνω με ερασιτέχνες και μάλιστα από τους χειρότερους! Από την αρχή είχα κάποια προβληματάκια αλλά δεν έδωσα σημασία!

 

Όμως τέλη του Γενάρη με κάλεσαν  από την cosmote για μια προσφορά αναβάθμισης σε vdsl την οποία και δέκτηκα. Μου έστειλαν τον καινούργιο εξοπλισμό (router+ups) και μου έκλεισαν ραντεβού για 7 Φεβρουαρίου με τεχνικό για να εγκαταστήσει τον εξοπλισμό έτσι ώστε να ενεργοποιηθεί το vdsl.

 

Επίσης με διαβεβαίωναν ότι η γραμμή θα αναβαθμιστεί μόνο όταν θα έρθει ο τεχνικός και δώσει εντολή. Τελικά το ραντεβού ακυρώνεται χωρίς κάποιο λόγο και αφού πέρασε ένας μήνας και κατόπιν επανειλημμένων τηλεφωνημάτων και 1 γραπτό mail μου έκλεισαν νέο ραντεβού στις 9 Μαρτίου (να σημειώσω ότι κάθε φορά στο τηλέφωνο μου έλεγαν: το σημειώνουμε ως επείγον για να σας καλέσουν άμεσα!).

 

Τελικά σήμερα μαθαίνω ότι από της 24 Φεβρουαρίου που είχε εκδοθεί ο νέος λογαρισμός μέχρι της 9 Μαρτίου που ήρθε ο τεχνικός χρέωναν τη γραμμή σαν vdsl

Τους κάλεσα και μου είπαν ότι θα το αφαιρέσουν στον επόμενο λογαρισμό... να τους πιστέψω;  ;)

 

Τέλος, να σας πω ότι όταν ήρθε ο τεχνικός και μου σύνδεσε το vdsl έπιανα 26Mbps download από τα 30Mbps και ήταν όλα ΟΚ. Ε, μέχρι το απόγευμα σερνόταν!! Κάνω speed test και μου έδινε 8Mbps! Παίρνω τηλέφωνο. Άντε πάλι! Πρόβλημα στο router μου είπαν και το διόρθωσαν. Τις επόμενες δύο μέρες είχα και πάλι μεγάλη καθυστέρηση στην εμφάνηση του περιεχομένου ειδικά σε κάποιες πιο "βαριές" ιστοσελίδες. Τηλέφωνο πάλι! "Υψηλό ping" που είπαν. "Θα το διορθώσουμε".

 

Πραγματικά έχω απηυδήσει!! Από τότε που πήγα σε αυτούς σχεδόν κάθε εβδομάδα μιλάω μαζί τους τουλάχιστον 1 φορά.

Πραγματικά δεν ξέρω τι να κάνω! Κάποιος μου είπε ότι εάν φύγω, πάλι θα πληρώσω επιπλέον για τη διακοπή.

Θα συνιστούσα σε όσους ενδιαφέρονται να πάνε στο δίκτυο της cosmote (για το σταθερό πάντα μιλώντας), να το ξανασκεφτούν!

 

Ελπίζω να μην σας κούρασα! 

Σας ευχαριστώ πολύ...

Επεξ/σία από kspilio1
Δημοσ.

Εγω απο την ωρα που γυρισα απο adsl se vdsl ολο προβληματα σξεφτομαι για αλλαγή παροχου αλλά δεν ξέρω

Το vdsl όμως να ξερεις θελει πολυ καλη καλωδιωση οχι παράλληλες κτλ

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...