xenofonlive Δημοσ. 14 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 14 Μαρτίου 2017 Προς το παρόν δεν καίνε ξύλα οι ΜΕΚ ....όποτε κατάλαβες ότι δεν έπρεπε να τις αναφέρεις καν σαν σύγκριση. Ελπίζω να παραμείνεις στην Ελλάδα , μαζί με την ιδέα σου ,γιατί τα δάση στο εξωτερικό δεν τα έχουν μόνο για καυσόξυλα.... Το 40- 50 % για ατμό τουρμπίνα δεν ξέρω που το βρήκες αλλά ειναι αρκετά μπακαλιστικο και δεν υπάρχει παρά μόνο με χρήση εξωτικών υλικών. Θερμοηλεκτρικό εννοείς την παραγωγή ρεύματος κατευθείαν από την θερμότητα ? ουσιαστικά από την διαφορά θερμοκρασίας παράγετε ηλεκτρικό ρεύμα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
xenofonlive Δημοσ. 14 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 14 Μαρτίου 2017 Αφού τα λέει ο Ξενοφών, τι να ξέρει η Toyota... http://papers.sae.org/2016-01-0658/ Ή η Wärtsilä... Και αυτά χωρίς συμπαραγωγές, τηλεθερμάνσεις κ.τ.λ. extra Βγάζει και κινητήρες για παραγωγή ενέργειας η Wärtsilä, κάτι για 49% efficiency λένε αλλά δεν χρειάζεται, τους τάπωσε ο γνώστης ο Ξενοφώντας, θα φάς τα μούτρα σου κι εσυ.... πες την και μετά ξύπνησε!χχαχαχα.κι εμένα το ηλεκτρικό μου αυτοκίνητο έχει αυτονομία 2000χιλ Κι επειδή μου τα πρήξατε πάρτε αυτό !!! https://en.wikipedia.org/wiki/Steam_engine {A modern large electrical power station (producing several hundred megawatts of electrical output) with steam reheat, economizer etc. will achieve efficiency in the mid 40% range, with the most efficient units approaching 50% thermal efficiency.[68] Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
atheatos Δημοσ. 14 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 14 Μαρτίου 2017 ρε φίλε δεν θα ασχοληθώ άλλο, ψάξε το, αυτά που λέω όποιος έχει ΛΙΓΕΣ γνώσεις τα ξέρει είναι δεδομένα, να φανταστείς μέχρι και τα πυρηνικά εργοστάσια ατμομηχανές γυρίζουν όλη η τεχνολογία μας βασίζετε στις ατμομηχανές στην πιο αποδοτική μηχανή που έχουμε δημιουργήσει ώς τώρα!τεχνολογία του 1800! η μόνη μικρή εξέλιξη που είχαμε σε αυτές ήταν η ατμοτουρμπίνα που βελτίωσε ακόμα περισσότερο την απόδοση. 1800μ.χ και ξερό ψωμί!Επαναλαμβάνω έχεις μπερδευτεί με τα καύσιμα. Οποίος έχει τις βασικές γνώσεις ξέρει ότι οι ατμομηχανές πάσχουν από απώλειες. Μπορούν να εκμεταλλευτούν κάποια χαμένη ενέργεια ή την ενέργεια που μόνο το νερό μπορεί να απορροφήσει αλλά έως εκεί. Καλύτερα να διαβάσεις όλο τον κύκλο λειτουργίας ενός μη πυρηνικού εργοστασίου για αρχή και όχι μόνο το σημείο που λέει ότι χρησιμοποιούν τις ατμό τουρμπίνες για να φτάσουν σε απόδοση συστήματος έως 60%. Για να σε κάνω να καταλάβεις θα μιλήσω μπακαλιστικα μπας χωνέψεις ότι σε ένα εργοστάσιο παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας με υγρά- αέρια καύσιμα το 40 % δίνουν οι ΜΕΚ και από τις απώλειες των MEK παίρνουμε ένα 20% μέσω νερού - ατμού και ατμό γεννητριών για να πετύχουμε συνολική απόδοση 60 %. Δεν έχεις παρά να ξαναδιαβασεις πιο προσεχτικά για τις μηχανές diesel και την απόδοση τους https://en.m.wikipedia.org/wiki/Diesel_engine Και μη κοιτάς τουρμπίνες που δουλεύουν σε συγκεκριμένες εγκαταστάσεις που με περιορισμό των απωλειών τους μπορούν να φτάσουν μέχρι 50 % . Εκεί μιλάμε για αλλά τόσα μηχανήματα που προσπαθούν να μαζέψουν τις απώλειες τις τουρμπίνας. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
xenofonlive Δημοσ. 14 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 14 Μαρτίου 2017 Επαναλαμβάνω έχεις μπερδευτεί με τα καύσιμα. Οποίος έχει τις βασικές γνώσεις ξέρει ότι οι ατμομηχανές πάσχουν από απώλειες. Μπορούν να εκμεταλλευτούν κάποια χαμένη ενέργεια ή την ενέργεια που μόνο το νερό μπορεί να απορροφήσει αλλά έως εκεί. Καλύτερα να διαβάσεις όλο τον κύκλο λειτουργίας ενός μη πυρηνικού εργοστασίου για αρχή και όχι μόνο το σημείο που λέει ότι χρησιμοποιούν τις ατμό τουρμπίνες για να φτάσουν σε απόδοση συστήματος έως 60%. Για να σε κάνω να καταλάβεις θα μιλήσω μπακαλιστικα μπας χωνέψεις ότι σε ένα εργοστάσιο παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας με υγρά- αέρια καύσιμα το 40 % δίνουν οι ΜΕΚ και από τις απώλειες των MEK παίρνουμε ένα 20% μέσω νερού - ατμού και ατμό γεννητριών για να πετύχουμε συνολική απόδοση 60 %. Δεν έχεις παρά να ξαναδιαβασεις πιο προσεχτικά για τις μηχανές diesel και την απόδοση τους https://en.m.wikipedia.org/wiki/Diesel_engine Και μη κοιτάς τουρμπίνες που δουλεύουν σε συγκεκριμένες εγκαταστάσεις που με περιορισμό των απωλειών τους μπορούν να φτάσουν μέχρι 50 % . Εκεί μιλάμε για αλλά τόσα μηχανήματα που προσπαθούν να μαζέψουν τις απώλειες τις τουρμπίνας. 15,6% απόδοση από το λινκ σου σε μετάφραση! για ψάξε πόσο βελτιώθηκαν ως σήμερα? θα δείς μια πολύ μικρή βελτίωση. {Η πρώτη μηχανή είναι έτοιμη για δοκιμές χτίστηκε στις 31 Δεκ 1896? μια πολύ διαφορετική μηχανή από εκείνη που είχε αρχίσει με. Το 1897, μεταξύ υπογραφή συμφωνία, και τα επεισόδια brainstorming τα καταφέρουν, τα τρεξίματα του κινητήρα? 16.93 kW με απόδοση 16,6%, που χορηγείται το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας. Από το 1898, Diesel είχε γίνει εκατομμυριούχος. και σου απαντό https://en.wikipedia...ki/Steam_engine {A modern large electrical power station (producing several hundred megawatts of electrical output) with steam reheat, economizer etc. will achieve efficiency in the mid 40% range, with the most efficient units approaching 50% thermal efficiency.[68] Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
atheatos Δημοσ. 14 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 14 Μαρτίου 2017 ουσιαστικά από την διαφορά θερμοκρασίας παράγετε ηλεκτρικό ρεύμαΤο κατάλαβα αυτό αλλά είναι δύσκολο να εκμεταλευτεις όλες τις απώλειες και δεν συνεπάγεται ότι ατμό τουρμπίνα από μόνη της δίνει 60% που έγραψες. Χώρις θερμοηλεκτρικα και διάφορες άλλες συσκευές η ατμό τουρμπίνα δεν ξεπερνάει το 35%. Σε εγκατάσταση με εκμετάλλευση των απωλειών από συσκευές το σύστημα θα φτάσει με το ζόρι το 50%. Ενώ με μια MEK ξεκινάς από το 40 % ( εντελώς μπακαλιστικα) και χωρίς πολλά πολλά έχει φτάσει στο 60 % απόδοση συστήματος. 15,6% απόδοση από το λινκ σου σε μετάφραση! για ψάξε πόσο βελτιώθηκαν ως σήμερα? θα δείς μια πολύ μικρή βελτίωση. {Η πρώτη μηχανή είναι έτοιμη για δοκιμές χτίστηκε στις 31 Δεκ 1896? μια πολύ διαφορετική μηχανή από εκείνη που είχε αρχίσει με. Το 1897, μεταξύ υπογραφή συμφωνία, και τα επεισόδια brainstorming τα καταφέρουν, τα τρεξίματα του κινητήρα? 16.93 kW με απόδοση 16,6%, που χορηγείται το δίπλωμα ευρεσιτεχνίας. Από το 1898, Diesel είχε γίνει εκατομμυριούχος. και σου απαντό https://en.wikipedia...ki/Steam_engine {A modern large electrical power station (producing several hundred megawatts of electrical output) with steam reheat, economizer etc. will achieve efficiency in the mid 40% range, with the most efficient units approaching 50% thermal efficiency. [68] Ωραία ξεκινά να δεις τι απόδοση θα έχει χωρίς τα reheaters και τα economizers μια τουρμπίνα....Μάλλον δεν ξέρεις να διαβάζεις...( έχουν περάσει πάνω από 100 χρόνια από τότε που είχε 16%) The diesel engine has the highest thermal efficiency (engine efficiency) of any practical internal or external combustion engine due to its very high expansion ratio and inherent lean burn which enables heat dissipation by the excess air. A small efficiency loss is also avoided compared to two-stroke non-direct-injection gasoline engines since unburned fuel is not present at valve overlap and therefore no fuel goes directly from the intake/injection to the exhaust. Low-speed diesel engines (as used in ships and other applications where overall engine weight is relatively unimportant) can have a thermal efficiency that exceeds 50%.[1][2] Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
xenofonlive Δημοσ. 14 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 14 Μαρτίου 2017 Το κατάλαβα αυτό αλλά είναι δύσκολο να εκμεταλευτεις όλες τις απώλειες και δεν συνεπάγεται ότι ατμό τουρμπίνα από μόνη της δίνει 60% που έγραψες. Χώρις θερμοηλεκτρικα και διάφορες άλλες συσκευές η ατμό τουρμπίνα δεν ξεπερνάει το 35%. Σε εγκατάσταση με εκμετάλλευση των απωλειών από συσκευές το σύστημα θα φτάσει με το ζόρι το 50%. Ενώ με μια MEK ξεκινάς από το 40 % ( εντελώς μπακαλιστικα) και χωρίς πολλά πολλά έχει φτάσει στο 60 % απόδοση συστήματος. Ωραία ξεκινά να δεις τι απόδοση θα έχει χωρίς τα reheaters και τα economizers μια τουρμπίνα.... Μάλλον δεν ξέρεις να διαβάζεις...( έχουν περάσει πάνω από 100 χρόνια από τότε που είχε 16%) The diesel engine has the highest thermal efficiency (engine efficiency) of any practical internal or external combustion engine due to its very high expansion ratio and inherent lean burn which enables heat dissipation by the excess air. A small efficiency loss is also avoided compared to two-stroke non-direct-injection gasoline engines since unburned fuel is not present at valve overlap and therefore no fuel goes directly from the intake/injection to the exhaust. Low-speed diesel engines (as used in ships and other applications where overall engine weight is relatively unimportant) can have a thermal efficiency that exceeds 50%.[1][2] γιατί χωρίς αυτά? η τελική απόδοση είναι! πάρε τώρα να δεις κι ένα σύγχρονο κινητήρα βενζίνης!! να δείς που ότι λέει ο Ξενοφών 100% εγγύηση! { Κινητήρες εσωτερικής καύσης [ Επεξεργασία ] Βενζίνη (βενζίνη) [ Επεξεργασία ]Σύγχρονη βενζίνης κινητήρες έχουν μέγιστη θερμική απόδοση περίπου 25% έως 30% όταν χρησιμοποιείται για να τροφοδοτήσει ένα αυτοκίνητο. [ Παραπομπή που απαιτείται ]Με άλλα λόγια, ακόμα και όταν ο κινητήρας λειτουργεί στο σημείο μέγιστης θερμικής απόδοσης, της συνολικής θερμικής ενέργειας που απελευθερώνεται από τηνβενζίνη που καταναλώνεται, περίπου 70-75% απορρίπτεται ως θερμότητα, χωρίς να μετατραπεί σε χρήσιμο έργο, δηλαδή στρέφοντας τον στροφαλοφόρο. [1] Περίπου το μισό από αυτό απορρίπτεται θερμότητα μεταφέρεται μακριά από τα καυσαέρια, και τα μισά περνά μέσα από τα τοιχώματα του κυλίνδρου ή κυλινδροκεφαλή στο σύστημα ψύξης του κινητήρα, και περνά στην ατμόσφαιρα μέσω της ψύξης του ψυγείου συστήματος. [2] Μερικά από το έργο που παράγεται χάνεται επίσης όπως τριβής, θορύβου, στροβιλισμό του αέρα, και το έργο χρησιμοποιείται για να μετατρέψει τον εξοπλισμό και συσκευές, όπως κινητήρα αντλίες νερού και πετρελαίου και του ηλεκτρικού γεννήτρια , αφήνοντας μόνο το 25-30% της ενέργειας που απελευθερώνεται από το καύσιμο που καταναλώνεται στη διάθεση για να μετακινήσετε το όχημα. } Ατμομηχανών και στροβίλων λειτουργούν με κύκλο Rankine το οποίο έχει μέγιστη απόδοση Carnot 63% για πρακτικούς κινητήρες, με μονάδες ηλεκτροπαραγωγής ατμοστροβίλου σε θέση να επιτύχει απόδοση στο μέσο εύρος 40% Αυτό το άρθρο με επιβεβαιώνει σε όλα Ξενοφών εγγύηση https://en.wikipedia.org/wiki/Engine_efficiency Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
spilios_g Δημοσ. 14 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 14 Μαρτίου 2017 Ρε τον Ξενοφων την εγγυηση.......θα σου πω κατι αλλα μην κλαψεις.. Τo Wikipedia ΔΕΝ ειναι επιστημονικα αποδεκτη και τεκμηριωμενη πηγη!!!!!!!!! Και οτι εχεις διαβασει δεξια και αριστερα χωρις να εχεις σε βαθος γνωση του πραγματος, δεν σε κανει γνωστη αλλα καφενειακο συζητητη που απλα παλευει να επιβαλει την ημιμαθεια του σε αμαθεις.. Μονο που εδω δεν επεσες σε αμαθεις.... Καλο σου βραδι..........και ελπιζω και εσυ να πουλησεις την φοβερη σου πατεντα στον θεο Δια και στον Ομπαμα και να κανεις μετα παρεα με τον Σωρρα.... 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ihavetheanswers Δημοσ. 14 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 14 Μαρτίου 2017 Δηλαδή αν είχαμε 20% αιολική ενέργεια, 20% υδροηλεκτρική ενέργεια, 20% ηλιακή ενέργεια και 40% πυρηνική ενέργεια θα ήταν τόσο ανέφικτο ως energy mix? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
TheAccountant Δημοσ. 14 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 14 Μαρτίου 2017 Στο κρατος της "δημοκρατιας" και της "ελευθεριας" που ζουμε, απαγορευεται να βαλεις φωτοβολταικα στο σπιτι σου και να εισαι αυτονομος χωρις συνδεση στην Δεη.. Αυτό πως σου ρθε? Πηγες να αποσυνδεθεις απο την ΔΕΗ και σου ειπε κανεις ΟΧΙ? Προσεχετε τι γραφετε λιγακι... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Razor333 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 14 Μαρτίου 2017 Off the grid η μονη λυση για την Ελλαδα. Θελει χρημα και η αποσβεση θα παρει χρονια αλλα με 2V μπαταριες που πανε χρονια και μια ντιζελογεννητρια για τις δυσκολες μερες βγαινει. Επισης υπαρχουν inverters που μπορουν να συμπληρωνουν απο την ΔΕΗ αλλα δεν στελνουν επιστροφη, το πλεονασμα το στελνουν στις μπαταριες, οποτε δεν ειναι υποχρεωτικο να δηλωσεις τιποτα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
agamoi-thytai Δημοσ. 14 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 14 Μαρτίου 2017 Απ ότι φαίνεται υπάρχει η δυνατότητα αυτόνομής ηλεκτροδότησης: https://www.mp-energy.gr/αυτονομα-συστηματα/νομοθεσια-για-αυτονομα.html Βέβαια η 100% ηλεκτροδότηση απο φωτοβολταικά για ένα τυπικό σπίτι δέν είναι ούτε απλή, ούτε φτηνή υπόθεση, οπότε το ερώτημα είναι πόσα είσαι διατεθειμένος να ξοδέψεις για να κάνεις οικονομία? Εσύ ειδικά θα πρέπει να έχει παρακολουθήσει τον Καλογεράκη.Σίγουρα δεν είναι φθηνή, αλλα μπορεί να γίνει. Με τη μπαταρία που έφτιαξε, μπορείς να έχεις ρεύμα με την ίδια μπαταρία χωρίς απώλειες για οστά πολλά χρόνια. Μετά είναι θέμα όγκου, που αν έχεις υπόγειο δεν έχεις θέμα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Ntenteras Δημοσ. 14 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 14 Μαρτίου 2017 Εγώ ποτέ δεν μίλησα για θερμοηλεκτρικές γεννήτριες αλλά για ατμογεννήτριες προφανώς δεν έχεις ιδέα τι είναι τα θερμοηλεκτρικά!στο μόνο που έχεις δίκιο είναι για τα υδροηλεκτρικά. τα συστήματα βάσεις δεν είναι τίποτα άλλο από πετρελαιοκινιτήρες με απόδοση 25% έναντι 50% των ατμομηχανών(ατμοτουρμπίνες) που σε καμιά περίπτωση δεν μπορεί να καλήψη πάνω απο 20% των αναγκών της χώρας ,δεν υπάρχει κανένα μοντέλο να σου πει ότι για 20 λεπτά θα έχει συννεφιά όπως και κανένα μοντέλο να σου πει θα σταματήσει να φυσάει για 30 λεπτά. ο μόνος τρόπος είναι μπαταρίες σαν UPS σε τεράστια κλίμακα . Μην μιλάτε όταν δεν ξέρετε,εκτίθεστε. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα