isay Δημοσ. 24 Μαρτίου 2017 Μέλος Δημοσ. 24 Μαρτίου 2017 Μπήκα να δω την εξέλιξη της παραγγελίας και δεν γράφει πλέον Συγκεντρωση Προιοντων αλλά οτι η παραγγελία προωθείται στο τοπικό υποκατάστημα. Επιτέλους. Εκκρεμότητα πρωτης παραγγελίας απο 3 Μαρτίου και δευτερης από 12 Μαρτίου. Ενννοείται η πρώτη ακυρώθηκε και μπήκαν δυο κομμάτια στη δευτερη
stelios18120 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2017 Εμένα εχθές το απόγευμα μου ήρθε μήνυμα για παραλλαβη από το κατάστημα.
Galaxy Δημοσ. 24 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2017 Φως στο τούνελ του eshop , μόνο να γκρινιάζεται είστε βρε , και μένα στη προώθηση είναι !
frap73 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2017 Αν καιγόμασταν θα δίναμε ένα-δύο ευρώ παραπάνω και θα παίρναμε μια άμεσα διαθέσιμη. 1
stelios18120 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2017 Όχι φίλε μου δεν είναι έτσι. Όταν ένα μαγαζί μεγάλο με όνομα στην πιάτσα, πρέπει όταν λέει 2-3 εργάσιμες να κάνει τόσο και όχι 10 εργάσιμες. Όπως και εγώ που είμαι ελ. Επαγγελματίας αν σου πω θα κάνω 2 μέρες να τελειώσω την δουλειά και κάνω 11 θα με κραξεις. Το ίδιο και εδώ.οταν δίνουν ένα περιθώριο χρονικό πρέπει να το τηρούν αυστηρά.
jim_p Δημοσ. 24 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2017 Μου ηρθε μηνυμα το πρωι πως η καρτα εφτασε στο υποκαταστημα Βολου! Για σπασιμο, θα παραγγειλω σημερα ενα καλωδιο που θελω και θα παω να την παρω απο βδομαδα
stelios18120 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 24 Μαρτίου 2017 Σε 5 μέρες αν δεν κάνω λάθος τις επιστρεφούν πάλι πίσω τις παραγγελίες επειδή δεν πήγες να τις πάρεις. Οπότε προσεχε μην τις στείλουν πίσω και τελικά δεν τις πάρεις καθόλου στα χέρια σου 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα