achilles_g_ Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2024 Να πω κι εγώ την ιστορία μου, έχω κάποια ρεταρίσματα κάπου στις 1800 στροφές. Άλλαξα αισθητήρα λ, πολλαπλασιαστή, μπουζί χωρίς αποτέλεσμα. Με 100 αρα δεν έχω αυτό το πρόβλημα (με την 98αρα το έχω). Μια και ο κινητήρας δεν έχει turbo εκτιμώ ότι οι βενζίνες στην Ελλάδα είναι....να μη πω τη φράση. 3
definitio Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2024 Είχα "πειράκια" στο αμάξι και με χρήση Liqui Molly Valve Cleaner, εξαφανίστηκαν...οπότε θα πρότεινα το προϊόν αυτό.
mechpanos Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2024 Πάντως από κουβέντες που κάνω με βυτιατζήδες στη δουλειά (φέρνουν πετρέλαιο κίνησης) 95άρα και 98άρα είναι το ίδιο όπως και κάθε βενζίνη είναι το ίδιο, και έρχεται ο χημικός κάθε εταιρείας κατά την φόρτωση στο διυλιστήριο και ρίχνει μέσα στο βυτίο το αντίστοιχο πρόσθετο. Για 100ρα δεν θυμάμαι μπορεί να είναι κι εκεί το ίδιο. Οπότε αν βρείτε καλό πρόσθετο, είναι το ίδιο πράμα. Κάντε το χημικό, μόνοι σας!!! 1
meletis_m Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 7 Δεκεμβρίου 2024 7 ώρες πριν, sakks80 είπε Από προσωπική εμπειρία. Επειδή έχω αέριο και η βενζίνη έμενε καιρό στο ντεπόζιτο κάποια στιγμή κατά την εκκίνηση είχα miss fire σε έναν κύλινδρο. Κοιταξαμε μπουζί, πολλαπλασιαστή όλα ήταν οκ. Μου πε ο μάστορας να δοκιμάσω ένα καθαριστικό μπεκ. Πήρα το liqui moly το έβαλα και το αμάξι έστρωσε. Μετά από ένα χρόνο και κάτι που είχα το ίδιο θέμα ξανά πήρα ένα τέτοιο και εστρωσε. Σε μένα δούλεψε έκανε δουλειά Για αυτο το λόγο έχω βάλει και παραλληλο ψεκασμο να ξοδευέται σταθερα ή βενζίνη. Και φίλτρο εάν αλλάζει μη αμελείς και δε το έχει μέσα στήν αντλία. 1
geopro Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2024 23 ώρες πριν, 2MM είπε Δεν σου βγηκε το αφηγημα οτι δεν υπαρχει 100αρα και τωρα το πας αλλου . Παιδιαστικο Και για να σου απαντησω και σ αυτο , ειπα δεν εχω ακουσει για κατι τετοιο , δεν το αμφισβητησα . Απλά εγω δεν το ξερω. Αν εχεις κατι να μας πεισεις ευχαριστως να το δουμε Όντως δεν έπρεπε να γράψω ότι δεν υπάρχει κατοστάρα στην Γερμανία. Δεν ήμουν πλήρως ενημερωμένος. Αν και στους επίσημους καταλόγους η Γερμανία δεν συγκαταλέγεται στις χώρες που διατίθεται η κατοστάρα εντούτοις υπάρχει μια διαθεσιμότητα από δύο τουλάχιστον εταιρείες καυσίμων. Ίσως κάποιος που διαμένει στην Γερμανία μας έλεγε περισσότερα. Δεν ξέρω από πόσα χρόνια πίσω συμβαίνει αυτό αλλά δεν έχει σημασία. Αυτό που έχει σημασία είναι να διατηρηθεί ένα πολιτισμένο επίπεδο διαλόγου και αυτό το άτιμο το διαδίκτυο έχει τις παγίδες του. Για την ελληνική κατοστάρα και για όσο μπόρεσα να ενημερωθώ φαίνεται μόνο η shell racing να εισάγεται από το εξωτερικό χωρίς να σημαίνει αυτό κάτι αναγκαστικά. Το ελληνικό διυλιστήριο παράγει μόνο 95αρα και όλες οι εταιρείες καυσίμων προμηθεύονται από εκεί και εν συνεχεία ρίχνουν στα βυτιοφόρα τα πρόσθετα τους. Και η V-power 98 εκεί συγκαταλέγεται. Στο παρελθόν είχαν πέσει πρόστιμα για παραπλανητική διαφήμιση καθότι η V-power 98 δεν θα έπρεπε να ονομάζεται έτσι διότι ήταν - είναι μια απλή 95αρα με κάποια καθαριστικά πρόσθετα. Γενικά υπάρχει ένας σκεπτικισμός κατά πόσο μπορούμε να πάρουμε μια 95αρα και να την φορτώσουμε με πρόσθετα για να συμπεριφερθεί ΣΑΝ κατοστάρα. Οπότε εκεί πάμε στα περί πρόσθετων με τους υποστηρικτές και πολέμιους , ειδικά σε μακροχρόνια χρήση. Στο ζήτημα τί συμβαίνει με τους κινητήρες που δεν έχουν σχεδιαστεί ούτε χαρτογραφηθεί για κατοστάρα. Η γρήγορη απάντηση για την χρήση της είναι ότι απλώς πρόκειται για σπατάλη χρημάτων χωρίς άλλες συνέπειες. Υπάρχουν όμως και υποκατηγορίες: Υπάρχουν περιπτώσεις που για κάποιους λόγους να βοηθήσει η κατοστάρα λόγω της έξτρα αντικροτικης ικανότητας. Υπάρχουν όμως και οι περιπτώσεις που η κατοστάρα θα φέρει στην επιφάνεια προϋπάρχουσα προβλήματα στην ανάφλεξη. Εκεί δηλαδή που κάποια μικροπροβλήματα στην ανάφλεξη (κυρίως σε παλαιότερα αυτοκίνητα) θα περνούσαν απαρατήρητα, η χρήση της κατοστάρας, και χωρίς να ευθύνεται για αυτό,να τα ανασύρει στην επιφάνεια λόγω του ότι αναφλέγεται δυσκολότερα. Εκεί πλέον η ατελής καύση θα δώσει αρνητικά αποτελέσματα. 3 1
2MM Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2024 39 λεπτά πριν, geopro είπε Όντως δεν έπρεπε να γράψω ότι δεν υπάρχει κατοστάρα στην Γερμανία. Δεν ήμουν πλήρως ενημερωμένος. Αν και στους επίσημους καταλόγους η Γερμανία δεν συγκαταλέγεται στις χώρες που διατίθεται η κατοστάρα εντούτοις υπάρχει μια διαθεσιμότητα από δύο τουλάχιστον εταιρείες καυσίμων. Ίσως κάποιος που διαμένει στην Γερμανία μας έλεγε περισσότερα. Δεν ξέρω από πόσα χρόνια πίσω συμβαίνει αυτό αλλά δεν έχει σημασία. Αυτό που έχει σημασία είναι να διατηρηθεί ένα πολιτισμένο επίπεδο διαλόγου και αυτό το άτιμο το διαδίκτυο έχει τις παγίδες του. Για την ελληνική κατοστάρα και για όσο μπόρεσα να ενημερωθώ φαίνεται μόνο η shell racing να εισάγεται από το εξωτερικό χωρίς να σημαίνει αυτό κάτι αναγκαστικά. Το παράγει μόνο 95αρα και όλες οι εταιρείες καυσίμων προμηθεύονται από εκεί και εν συνεχεία ρίχνουν στα βυτιοφόρα τα πρόσθετα τους. Και η V-power 98 εκεί συγκαταλέγεται. Στο παρελθόν είχαν πέσει πρόστιμα για παραπλανητική διαφήμιση καθότι η V-power 98 δεν θα έπρεπε να ονομάζεται έτσι διότι ήταν - είναι μια απλή 95αρα με κάποια καθαριστικά πρόσθετα. Γενικά υπάρχει ένας σκεπτικισμός κατά πόσο μπορούμε να πάρουμε μια 95αρα και να την φορτώσουμε με πρόσθετα για να συμπεριφερθεί ΣΑΝ κατοστάρα. Οπότε εκεί πάμε στα περί πρόσθετων με τους υποστηρικτές και πολέμιους , ειδικά σε μακροχρόνια χρήση. Στο ζήτημα τί συμβαίνει με τους κινητήρες που δεν έχουν σχεδιαστεί ούτε χαρτογραφηθεί για κατοστάρα. Η γρήγορη απάντηση για την χρήση της είναι ότι απλώς πρόκειται για σπατάλη χρημάτων χωρίς άλλες συνέπειες. Υπάρχουν όμως και υποκατηγορίες: Υπάρχουν περιπτώσεις που για κάποιους λόγους να βοηθήσει η κατοστάρα λόγω της έξτρα αντικροτικης ικανότητας. Υπάρχουν όμως και οι περιπτώσεις που η κατοστάρα θα φέρει στην επιφάνεια προϋπάρχουσα προβλήματα στην ανάφλεξη. Εκεί δηλαδή που κάποια μικροπροβλήματα στην ανάφλεξη (κυρίως σε παλαιότερα αυτοκίνητα) θα περνούσαν απαρατήρητα, η χρήση της κατοστάρας, και χωρίς να ευθύνεται για αυτό,να τα ανασύρει στην επιφάνεια λόγω του ότι αναφλέγεται δυσκολότερα. Εκεί πλέον η ατελής καύση θα δώσει αρνητικά αποτελέσματα. Εν συντομια, βγαινει και 100αρα απο τα ελληνικα διυλιστήρια . Για την ακριβεια βγαινει προιον σε 95 και 100 οκτανια. 98αρα δεν εχω δει και μαλλον ειναι 95αρα με προσθετα. Αλλά η 100αρα βγαινει απο το διυλιστήριο κανονικα 1
Ribopaido Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2024 Αρα η 98αρα θεωρείτε πως αξίζει ή οχι? 95αρα ακόμα και σε τοπ βενζινάδικο έχω ενδοιασμούς να βάλω σε καινούργιο αμάξι να πω την αλήθεια μου λόγω τυχόν νοθειών κλπ.
2MM Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2024 31 λεπτά πριν, Ribopaido είπε Αρα η 98αρα θεωρείτε πως αξίζει ή οχι? 95αρα ακόμα και σε τοπ βενζινάδικο έχω ενδοιασμούς να βάλω σε καινούργιο αμάξι να πω την αλήθεια μου λόγω τυχόν νοθειών κλπ. Εγω βαζω και 95αρα απο αξιοπιστα πρατηρια , δεν ειχα προβλημα ποτε . Η 98αρα οσο να ναι , θα ειναι καλυτερη απο την 95αρα , αλλά πρωτα απ ολα παιζει ρολο το "καθαρο" πρατηριο 1
Racerr Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 8 Δεκεμβρίου 2024 Στις 7/12/2024 στις 2:20 ΜΜ, achilles_g_ είπε Καθαριστικά ποια χρησιμοποιείς? eft greece και vp racing στο skroutz θα βρεις 1
tutuyo Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2024 1) βενζινη βαζεις οτι οριζει ο κατασκευαστης. Ολα τα υπολοιπα ειναι να χαμε να λεγαμε 2) θεωρω οτι για να δεις καποιο χειροπιαστο αποτελεσμα (αν υπαρχει και ειναι μετρησιμο) απο την χρηση 100αρας, πρεπει να κανεις συνεχομενα γεμισματα, μια στο τοσο δεν εχει καμια απολυτως επιπτωση απο εκει και περα το πορτοφολι και πως ξοδευει ο καθενας τα χρηματα του ειναι δικη του υποθεση 3
mechpanos Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2024 Όχι. Αν έχεις ψοφήμι δεν θα δεις ιδιαίτερη διαφορά από την αλλαγή σε 98άρα ή 100άρα. Αλλά στα σύγχρονα αυτοκίνητα υψηλής συμπίεσης, τουρμπάτα κλπ βλέπεις άμεσα το αποτέλεσμα της καλύτερης καύσης, ενώ το βλέπεις πολύ περισσότερο σε ταξίδι σε αυτοκινητόδρομο. Δεν χρειάζεται πολλά γεμίσματα, την καλύτερη λειτουργία του κινητήρα την αντιλαμβάνεσαι άμεσα. 1
Racerr Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2024 5 λεπτά πριν, mechpanos είπε Όχι. Αν έχεις ψοφήμι δεν θα δεις ιδιαίτερη διαφορά από την αλλαγή σε 98άρα ή 100άρα. Αλλά στα σύγχρονα αυτοκίνητα υψηλής συμπίεσης, τουρμπάτα κλπ βλέπεις άμεσα το αποτέλεσμα της καλύτερης καύσης, ενώ το βλέπεις πολύ περισσότερο σε ταξίδι σε αυτοκινητόδρομο. Δεν χρειάζεται πολλά γεμίσματα, την καλύτερη λειτουργία του κινητήρα την αντιλαμβάνεσαι άμεσα. τα ιδια λεω κι εγω αλλα καποιοι επιμενουν στα δικα τους 2
mechpanos Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2024 51 λεπτά πριν, Racerr είπε τα ιδια λεω κι εγω αλλα καποιοι επιμενουν στα δικα τους Και τι α κανς'...Α κατς' α μαλώς';;; 1
megapaixtaras Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2024 (επεξεργασμένο) 14 ώρες πριν, Ribopaido είπε Αρα η 98αρα θεωρείτε πως αξίζει ή οχι? 95αρα ακόμα και σε τοπ βενζινάδικο έχω ενδοιασμούς να βάλω σε καινούργιο αμάξι να πω την αλήθεια μου λόγω τυχόν νοθειών κλπ. εδω και 6-7 χρονια κανω ''ερευνα'' μεταξυ των υπαλληλων σε ολα τα πρατηρια διαφορετικης μαρκας που βαζω.ακουστηκαν οι 2 γνωμες.πρωτον οτι η 98αρα ειναι 95 με καθαριστικα,αυτο απο ενα ελιν και δευτερο οτι ειναι 98αρα με γεματα οκτανια αυτο απο την σελ,που το ασπαζονται ολοι οι υπαλληλοι της σαν ομερτα. επειδη ολοι ξερουμε ποσα πραγματα προωθει με πιεστικο και εκνευριστικο τροπο στα πρατηρια της μεσω των υπαλληλων της η σελ ,συμπερανα οτι οντως ειναι 95αρα με καθαριστικα .οποτε απο εμενα ειναι οχι στην 98αρα. οταν η τιμη της 100αρας ειναι εκει που ειναι τωρα και κατω απο 1,95 βαζω 100αρα γιατι το αυτοκινητο μου εχει υψηλη συμπιεση και δουλευει καλυτερα.φυσικα γνωριζοντας οτι η 95αρα δεν ειναι 95αρα στην ελλαδα και οτι η 100 δεν ειναι 100αρα μπορει να λεω οτι βαζω απλως γεματη 95αρα,οπως και να εχει κερδισμενος ειμαι μηχανικα αφου θα εχω τα οκτανια που τουλαχιστον συστηνει η εταιρεια μου.για εμενα σημασια εχει να βαζουμε βενζινη απο καλο και σωστο τιμιο πρατηριο περισοτερο απο τον αν ειναι 100αρα η' 95αρα.καλο καυσιμο να ειναι,μετα θα λειτουργει μια χαρα με οποιαδηποτε οκτανια. η μονη βενζινη σιγουρη 100αρα ειναι της σελ και αυτο γιατι ερχεται απο το εξωτερικο,ισπανια η΄ιταλια αν θυμαμαι.γιαυτο ειναι και τοσο ακριβη. προσθετο καθαριστικο βενζινης δεν εχω βαλει αλλα το σκεφτομαι γιατι εχω και δυσκολα μπεκ.αν βαλω θα ειναι injection cleaner ,valve cleanerγιατι εκει εχω θεματα με τον αμμεσο ψεκασμο. οποτε ναι στο καθαριστικο και ναι στην 100αρα εφοσον εχεις υψηλη συμπιεση Επεξ/σία 9 Δεκεμβρίου 2024 από megapaixtaras 1
Racerr Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2024 Δημοσ. 9 Δεκεμβρίου 2024 12 λεπτά πριν, megapaixtaras είπε εδω και 6-7 χρονια κανω ''ερευνα'' μεταξυ των υπαλληλων σε ολα τα πρατηρια διαφορετικης μαρκας που βαζω.ακουστηκαν οι 2 γνωμες.πρωτον οτι η 98αρα ειναι 95 με καθαριστικα,αυτο απο ενα ελιν και δευτερο οτι ειναι 98αρα με γεματα οκτανια αυτο απο την σελ,που το ασπαζονται ολοι οι υπαλληλοι της σαν ομερτα. επειδη ολοι ξερουμε ποσα πραγματα προωθει με πιεστικο και εκνευριστικο τροπο στα πρατηρια της μεσω των υπαλληλων της η σελ ,συμπερανα οτι οντως ειναι 95αρα με καθαριστικα .οποτε απο εμενα ειναι οχι στην 98αρα. οταν η τιμη της 100αρας ειναι εκει που ειναι τωρα και κατω απο 1,95 βαζω 100αρα γιατι το αυτοκινητο μου εχει υψηλη συμπιεση και δουλευει καλυτερα.φυσικα γνωριζοντας οτι η 95αρα δεν ειναι 95αρα στην ελλαδα και οτι η 100 δεν ειναι 100αρα μπορει να λεω οτι βαζω απλως γεματη 95αρα,οπως και να εχει κερδισμενος ειμαι μηχανικα αφου θα εχω τα οκτανια που τουλαχιστον συστηνει η εταιρεια μου.για εμενα σημασια εχει να βαζουμε βενζινη απο καλο και σωστο τιμιο πρατηριο περισοτερο απο τον αν ειναι 100αρα η' 95αρα.καλο καυσιμο να ειναι,μετα θα λειτουργει μια χαρα με οποιαδηποτε οκτανια. η μονη βενζινη σιγουρη 100αρα ειναι της σελ και αυτο γιατι ερχεται απο το εξωτερικο,ισπανια η΄ιταλια αν θυμαμαι.γιαυτο ειναι και τοσο ακριβη. προσθετο καθαριστικο βενζινης δεν εχω βαλει αλλα το σκεφτομαι γιατι εχω και δυσκολα μπεκ.αν βαλω θα ειναι injection cleaner ,valve cleanerγιατι εκει εχω θεματα με τον αμμεσο ψεκασμο. οποτε ναι στο καθαριστικο και ναι στην 100αρα εφοσον εχεις υψηλη συμπιεση αρα συμφωνουμε στην υψηλη συμπιεση που εχω κι εγω η αληθεια ειναι οτι μονο στην 100αρα σελλ ειδα καλυτερο γκαζι σαν να εχω βαλει ενισχυτικο πχ...απο εκει κια περα ποιος ξερει ποσο καιρο μενει στη δεξαμενη η βενζινη αν δεν εχει ζητηση και καθαριζεται 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα