Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παλιότερα έβαζα 1-2 φορές το μήνα 100αρα στήν Shell.

Όμως τήν έκοψα γιατί πρώτον δέν έχεις κάποιο όφελος σε εργοστασιακό αμάξι.

Τώρα στο Honda Accord είχε πολλά χιλιόμετρα(450.000+) επάνω ( του έριξα καθαριστικό για το σύστημα τροφοδοσίας ) αλλά δέν μπορώ να πώ οτι είδα διαφορά.

Τελικά καθάρισα και έγινε ογκομέτρηση στα μπέκ του .

Τώρα στο Mazda 6 του έβαλα ~  35 λίτρα καύσιμο και του έριξα μισή δοσολογία καθαριστικό και το υπόλοιπο στόν επόμενο ανεφοδιασμό.

8.5 € , της ςταιρείας Cyclo . Βέβαια θα αλλαχτούν και όλα τα φίλτρα του και καυσίμου.

Ωστόσο έχω τις αμφιβολίες εάν τα συγκεκριμένα προιόντα κάνουν όντως δουλειά. 

  • 4 μήνες μετά...
  • Απαντ. 145
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Καλησπέρα.

Διάβασα τα μηνύματά σας και είπα να μπω στην συζήτηση και να πω την δική μου άποψη.Αν στο βιβλιαράκι του σέρβις γράφει 95 βάλε 95 δεν υπάρχει κανένας λόγος να πας σε 100αρα η 98αρα ειδικά σε παλιό όχημα γιατί πολύ απλά δεν έχει τούρμπο και ΔΕΝ ΤΟ ΠΡΟΤΙΝΕΙ Ο ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗΣ.Αν βάζεις από shell σου προτείνω τα 95 που προσφέρουν οικονομία καυσίμου (έστω και λίγο) αλλά αν δεν είσαι ευχαριστημένος πήγαινε στην ελίν τα καύσιμα αυτής της εταιρίας είναι πολύ καλά (τα έχουν ιδιώτες αλλά η εταιρία είναι πολύ καλή).

  • Like 1
Δημοσ.

Είχα θέμα με ένα μπεκ και όταν το βάζα το πρωί μπροστά ειχα missfire στον ένα κιλυνδρο. Αγόρασα 6 ευρώ ένα καθαριστικό liqui moly, το αδειασα στο ρεζερβουάρ και έβαλα και 30 ευρώ Vpower racing.  Πέρασαν 2 χρόνια από τότε και δεν ξαναειχα πρόβλημα. 

  • 5 χρόνια αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

spacer.pngΚαλησπέρα, πήρα ένα Liqui Moly Fuel Injection Cleaner. 

Το ρεζερβουάρ μου είναι 42 λίτρα. 

Να βάλω όλο το περιεχόμενο ή να το μοιράσω σε 2 γεμίσματα;


 

Επεξ/σία από .kostas.
Δημοσ.
2 ώρες πριν, .kostas. είπε

spacer.pngΚαλησπέρα, πήρα ένα Liqui Moly Fuel Injection Cleaner. 

Το ρεζερβουάρ μου είναι 42 λίτρα. 

Να βάλω όλο το περιεχόμενο ή να το μοιράσω σε 2 γεμίσματα;


 

Βάλτο ολόκληρο  με πάνω από ¾ καύσιμο .

Το έχω χρησιμοποιήσει ήδη μικρή διαφορά αλλά μάλλον και λόγω χιλιόμετρων θα καθαριστούν τα μπεκ βενζίνης 

  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, .kostas. είπε

Να βάλω όλο το περιεχόμενο ή να το μοιράσω σε 2 γεμίσματα;

Αφού σου λέει ότι 300 ml είναι για 70 lt καυσίμου. Οπότε σε 2

  • Like 2
Δημοσ.
2 ώρες πριν, tutuyo είπε

Σαμπως θα καταλαβεις τιποτα 

ριχτο οπως θες

Εχω ρίξει και γω 2-3 φορές. Καμία διαφορά. Μόνο στη τσέπη  οπότε δεν τα πιστεύω.

  • Like 2
Δημοσ.

Σε 2 διαφορετικά γεμίσματα. Καλό θα είναι να ρίξεις την πρώτη δόση μέσα στη βενζίνη που έχεις πριν φουλαρεις βάζεις  για να μπορέσει να ανακατευτεί καλύτερα. Το υπόλοιπο δεν θα το έβαζα στο επόμενο γέμισμα αλλά θα περίμενα μετά από 1000 1500 χλμ  

Δημοσ.
18 ώρες πριν, papoys1 είπε

Εχω ρίξει και γω 2-3 φορές. Καμία διαφορά. Μόνο στη τσέπη  οπότε δεν τα πιστεύω.

Καμία επίδραση από αυτές που προσδοκούμε. Δηλαδή να υπάρχει πρόβλημα απτό και να δώσει λύση.

Προληπτικά μόνο και αν...

  • Like 1
Δημοσ.
21 ώρες πριν, tutuyo είπε

Σαμπως θα καταλαβεις τιποτα 

ριχτο οπως θες

 

18 ώρες πριν, papoys1 είπε

Εχω ρίξει και γω 2-3 φορές. Καμία διαφορά. Μόνο στη τσέπη  οπότε δεν τα πιστεύω.

σαν τι διαφορά περιμένετε από καθαριστικό δηλ? να πάρετε άλογα??:rolleyes:

καθαριστικό είναι κάνει δουλειά εσωτερικά.

έστω και λίγο κάτι είναι.

  • Like 2
Δημοσ.
4 ώρες πριν, dtk-386 είπε

 

σαν τι διαφορά περιμένετε από καθαριστικό δηλ? να πάρετε άλογα??:rolleyes:

καθαριστικό είναι κάνει δουλειά εσωτερικά.

έστω και λίγο κάτι είναι.

Ακριβώς αν τα μπεκ είναι σκουπίδια δεν πιστεύω να σε σώσουν, εγω τα χρησιμοποιώ περισσότερο προληπτικά ή πριν να πάω ταξίδι και δεν είμαι σίγουρος τι καύσιμα που θα βρω εκεί. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

να πω και εγω την αποψη μου καθως εχω ατμοσφαιρικο fsi το οποιο εχει υψηλη συμπιεση οποτε ναι εγω θελω 100αρα για να αποδοσει οσο γινεται το μεγιστο....απο εκει και περα βαζω μονο σε καλυψω εκο η εταιρικο shell δεν με ενδιαφερει η τιμη προτιμω να εχω το  κεφαλι μου ησυχο ΟΣΟ γινεται....εννοειται δοκιμασα μια φορα 95αρα και οντως ειδα μειωμενο γκαζι...απο εκει και περα εχω δοκιμασει πολλα καθαριστικα εχω καταληξει μονο σε 2 εταιρειες ...με τις οποιες σταματησα να ακουω και πιρακια και ειδα και καλυτερη αποκριση στο γκαζι απο χαμηλα πχ ειτε στην εκκινηση...συνηθως το αμαξι το χρησιμοποιω κυριως κηφισο και καθε σκ εθνικη επαρχια..  το ανοιγω οσο γινεται ...τα περισσοτερα ειναι πεταμενα λεφτα και δε θελουν συχνη χρηση ...και σιγουρα δεν ξερουμε η 100αρα κατα ποσο ειναι 100αρα..σε συγκριση εκο και shell νομιζω η shell μου αποδιδει καλυτερα αλλα ειναι αρκετα ακριβη

Επεξ/σία από Racerr
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, Racerr είπε

να πω και εγω την αποψη μου καθως εχω ατμοσφαιρικο fsi το οποιο εχει υψηλη συμπιεση οποτε ναι εγω θελω 100αρα για να αποδοσει οσο γινεται το μεγιστο....απο εκει και περα βαζω μονο σε καλυψω εκο η εταιρικο shell δεν με ενδιαφερει η τιμη προτιμω να εχω το  κεφαλι μου ησυχο ΟΣΟ γινεται....εννοειται δοκιμασα μια φορα 95αρα και οντως ειδα μειωμενο γκαζι...απο εκει και περα εχω δοκιμασει πολλα καθαριστικα εχω καταληξει μονο σε 2 εταιρειες ...με τις οποιες σταματησα να ακουω και πιρακια και ειδα και καλυτερη αποκριση στο γκαζι απο χαμηλα πχ ειτε στην εκκινηση...συνηθως το αμαξι το χρησιμοποιω κυριως κηφισο και καθε σκ εθνικη επαρχια..  το ανοιγω οσο γινεται ...τα περισσοτερα ειναι πεταμενα λεφτα και δε θελουν συχνη χρηση ...και σιγουρα δεν ξερουμε η 100αρα κατα ποσο ειναι 100αρα..σε συγκριση εκο και shell νομιζω η shell μου αποδιδει καλυτερα αλλα ειναι αρκετα ακριβη

Το ατμοσφαιρικό fsi δεν απαιτεί εκατοστάρα. Είναι σχεδιασμένο για 95 οκτανίων, το γράφει και στο καπάκι της τάπας βενζίνης.

Η λεγόμενη εκατοστάρα είναι λίγο πολύ ελληνική πατέντα. Στην Ευρώπη έχει μικρή διαθεσιμότητα και μικρά ποσοστά πωλήσεων ,ανήκει δε στα premium fuels.

Μάλλον ξοδεύεις άσκοπα χρήματα. Συνέχισε να βάζεις όμως (ότι είδος καυσίμου) από εταιρικά πρατήρια όπως πολύ σωστά ήδη κάνεις.

Η εκατοστάρα δεν είναι πανάκεια διότι μπορεί να φέρει στην επιφάνεια προβλήματα που δεν θα είχε η 95αρα, κυρίως λόγω του ότι είναι βραδύκαυστη. Το ξέρω ότι ακούγεται περίεργο ότι η βραδύκαυστη φέρνει (και) προβλήματα. Η διαδικασία καύσης του κινητήρα που δεν την χρειάζεται ίσως και να επηρεαστεί αρνητικά, με αποτέλεσμα μη πλήρη καύση του καυσίμου, αύξηση της συσσώρευσης άνθρακα και δημιουργία καταλοίπων στον κινητήρα.

Σας "κούφανα" ?

Ούτε τα πρόσθετα της εκατοστάρας είναι και εντελώς αθώα.

Επεξ/σία από geopro
  • Like 2
Δημοσ.
1 ώρα πριν, geopro είπε

Το ατμοσφαιρικό fsi δεν απαιτεί εκατοστάρα. Είναι σχεδιασμένο για 95 οκτανίων, το γράφει και στο καπάκι της τάπας βενζίνης.

Η λεγόμενη εκατοστάρα είναι λίγο πολύ ελληνική πατέντα. Στην Ευρώπη έχει μικρή διαθεσιμότητα και μικρά ποσοστά πωλήσεων ,ανήκει δε στα premium fuels.

Μάλλον ξοδεύεις άσκοπα χρήματα. Συνέχισε να βάζεις όμως (ότι είδος καυσίμου) από εταιρικά πρατήρια όπως πολύ σωστά ήδη κάνεις.

Η εκατοστάρα δεν είναι πανάκεια διότι μπορεί να φέρει στην επιφάνεια προβλήματα που δεν θα είχε η 95αρα, κυρίως λόγω του ότι είναι βραδύκαυστη. Το ξέρω ότι ακούγεται περίεργο ότι η βραδύκαυστη φέρνει (και) προβλήματα. Η διαδικασία καύσης του κινητήρα που δεν την χρειάζεται ίσως και να επηρεαστεί αρνητικά, με αποτέλεσμα μη πλήρη καύση του καυσίμου, αύξηση της συσσώρευσης άνθρακα και δημιουργία καταλοίπων στον κινητήρα.

Σας "κούφανα" ?

Ούτε τα πρόσθετα της εκατοστάρας είναι και εντελώς αθώα.

δεν ειπα οτι ειναι αθωα ....και το καπακι μπορει να γραφει 95αρα ξερω γω γερμανιας τα ιδια καυσιμα εχουμε?σε ποιοτητα εννοω ...και βαση εμπειριας μιλαω στην οδηγηση και ρωτα και οποιο μηχανικο θελεις οσο αφορα τη συμπιεση

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...