Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 145
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Μου έχουν πει ότι αυτοκινητο του 99 με 103000 χιλιόμετρα σίγουρα τα μπεκ θα θέλουν καθάρισμα αλλά δεν αναλαμβάνει κάνεις!!! Για αυτό θέλω ένα καλό καθαριστικό να το βάζω μια φορά ανα 1000 χιλιόμετρα περιπου και μετά μια βενζίνη πολλή καλή για άψογη συντήρηση κινητήρα και κτλ μερών του...

Το liquid που μου προτείνεις γράφει να το βάζεις σε κάθε γέμισμα. Εγώ θέλω αν γίνεται όπως είπα να βάλω ένα που να κάνει καθαρισμό 1 φορά ανα τα χιλιόμετρα που έγραψα πιο πάνω και την βενζίνη που γράφω από κάτω για το θέμα συντήρηση.

Έχεις δίκιο ως προς το τι προτείνει ο κατασκευαστής μιας και είδα στην τάπα να γράφει 95 οκτανια. Άρα να βάλω την v power και όχι την racing, σωστα; Τονίζω ότι με νοιάζει η συντήρηση και αποδοση του κινητήρα σαν καινούργιο και όχι η απόδοση από άποψη να κερδίσω μισό ίππο!

Σας κούρασα το ξέρω Αλλά.. . Πρόσεχε για να έχεις λένε :)

Εχεις παραπονο απο την αποδοση-καταναλωση? Το αν θες καθαρισμα μπεκ θα το δειξουν οι τιμες καυσαεριων..

Αν αλλαζεις τα λαδακια του και να ξερεις πως να το πας μεχρι να σηκωσει θερμοκρασια δεν θα σου βγαλει προβλημα..

Απο τους ατμοσφαιρικους της vw μην περιμενεις καλες καταναλωσεις και επιδοσεις..

Τωρα δεν ξερω αν εχει αλλαξει κατι.. Παντως το 2012 που οδηγησα το polo 1.4 ηταν μουλαρι!

Μην το δουλευεις χαμηλα.. μπουκωνει και δεν εχεις καλη καταναλωση..

Δημοσ.

Μου έχουν πει ότι αυτοκινητο του 99 με 103000 χιλιόμετρα σίγουρα τα μπεκ θα θέλουν καθάρισμα αλλά δεν αναλαμβάνει κάνεις!!! Για αυτό θέλω ένα καλό καθαριστικό να το βάζω μια φορά ανα 1000 χιλιόμετρα περιπου και μετά μια βενζίνη πολλή καλή για άψογη συντήρηση κινητήρα και κτλ μερών του...

Το liquid που μου προτείνεις γράφει να το βάζεις σε κάθε γέμισμα. Εγώ θέλω αν γίνεται όπως είπα να βάλω ένα που να κάνει καθαρισμό 1 φορά ανα τα χιλιόμετρα που έγραψα πιο πάνω και την βενζίνη που γράφω από κάτω για το θέμα συντήρηση.

Έχεις δίκιο ως προς το τι προτείνει ο κατασκευαστής μιας και είδα στην τάπα να γράφει 95 οκτανια. Άρα να βάλω την v power και όχι την racing, σωστα; Τονίζω ότι με νοιάζει η συντήρηση και αποδοση του κινητήρα σαν καινούργιο και όχι η απόδοση από άποψη να κερδίσω μισό ίππο!

Σας κούρασα το ξέρω Αλλά.. . Πρόσεχε για να έχεις λένε :)

Βαλε V Power,ουτως η αλλιως ειναι τις τριτες ιδια τιμη με την απλη.Υπ οψην ζητα απο το πρατηριο να σου στελνουν sms οταν ειναι η προσφορα,στους δικους μου ερχονται καθε βδομαδα.
Δημοσ.

Η ταπα γραφει οτι δουλευει με 95 οκτανια και εννοει να μην του βαλεις λιγοτερα προφανως.
Η 100ρα μονο καλο μπορει να του κανει

  • Moderators
Δημοσ.

You have a point. Όπως προείπα αυτό που θέλω να καθαρίσει όσο καλύτερα γίνεται είναι τα μπεκ. Και στη συνέχεια να υπάρχει κάτι να τα συντηρεί καθαρά αυτά και τον κινητήρα. Για το 2ο κατέληξα στην racing. Για το 1το είναι τόσα πολλά τα καθαριστικά που δεν ξέρω ποιο να βάλω στο επόμενο γέμισμα..

Άσε το κλέψιμο με τη racing, και βάζε V-Power ΑΠΛΗ (μόνο με τα καθαριστικά). Κάποια μέρα της εβδομάδας (συνήθως Τρίτη ή Πέμπτη) τα περισσότερα πρατήρια Shell την έχουν στην ίδια τιμή ή με +1 λεπτό από την απλή.

  • Moderators
Δημοσ.

Για κάποιον που θέλει απλά extra καθαρισμό και δεν απαιτεί το αυτοκίνητό του τα παραπάνω οκτάνια, υπάρχει κάποιος λόγος να τη βάζει;

Δημοσ.

Να πω και εγώ την εμπειρία μου.άλλαξα Δυναμό σε seicento και άρχισε να ανάβει το λαμπάκι τροφοδοσίας καυσίμου.άλλαξα ένα φίλτρο βενζίνης, το μανίσιο ήταν μαύρο και απόρησα πως δούλευε.συνέχισε τις διακοπές και το λαμπάκι πάλι άναβε.έβαλα βι παουερ μια τρίτη και μισό καθαριστικό της wurth.πλέον όλα δουλεύουν μια χαρά και το αυτοκίνητο έχει άλλον αέρα όταν δουλεύει και έχω βγάλει περισσότερα χιλιόμετρα σε σχέση με άλλη που βάζω από συγκεκριμένο πρατήριο.οπότε κάθε Τρίτη θα βάζω σελ.

 

Αυτό που έγραψε ένας φίλος, ότι το καθαριστικό δεν είναι για κάθε ανεφοδιασμό ισχύει; έλεγα να βάλω το υπόλοιπο την επόμενη φορά.

Δημοσ.

Εξαρταται απο τις οδη

 

Να πω και εγώ την εμπειρία μου.άλλαξα Δυναμό σε seicento και άρχισε να ανάβει το λαμπάκι τροφοδοσίας καυσίμου.άλλαξα ένα φίλτρο βενζίνης, το μανίσιο ήταν μαύρο και απόρησα πως δούλευε.συνέχισε τις διακοπές και το λαμπάκι πάλι άναβε.έβαλα βι παουερ μια τρίτη και μισό καθαριστικό της wurth.πλέον όλα δουλεύουν μια χαρά και το αυτοκίνητο έχει άλλον αέρα όταν δουλεύει και έχω βγάλει περισσότερα χιλιόμετρα σε σχέση με άλλη που βάζω από συγκεκριμένο πρατήριο.οπότε κάθε Τρίτη θα βάζω σελ.

Αυτό που έγραψε ένας φίλος, ότι το καθαριστικό δεν είναι για κάθε ανεφοδιασμό ισχύει; έλεγα να βάλω το υπόλοιπο την επόμενη φορά.

Για τη δοσολογια και τη συχνοτητα χρησης συμβουλεψου τις οδηγιες που δινει ο κατασκευαστης στην συσκευασια ή στο σαιτ του

  • Like 1
Δημοσ.

Άσε το κλέψιμο με τη racing, και βάζε V-Power ΑΠΛΗ (μόνο με τα καθαριστικά). Κάποια μέρα της εβδομάδας (συνήθως Τρίτη ή Πέμπτη) τα περισσότερα πρατήρια Shell την έχουν στην ίδια τιμή ή με +1 λεπτό από την απλή.

Aς ειμαστε ειλικρινεις.

1. Δεν ξερουμε τι μας πουλαει το βενζιναδικο. Μπορει να ειναι ολες 95ρες για παραδειγμα. Αρα απο αυτην την σκοπια, δεν ξερουμε ποια ειναι κλεψιμο και ποια αξιζει τα λεφτα της.

2. Ακομα κι αν θεωρησουμε δεδομενο οτι μας πουλανε οτι ισχυριζονται στις ταμπελες, ειναι δεδομενο πως ελαχιστοι γνωριζουν πώς αυτο επιδρα (ή δεν επιδρα) στον κινητηρα του καθε αυτοκινητου. Στο ενα αμαξι μια καθαρη v-power μπορει να μην κανει πολλα, αλλα να κανει η racing και αντιστροφως σε ενα αλλο η racing μπορει να προσφερει οτι και η 95ρα.

 

Με τη λογικη που η racing ειναι κλεψιμο εναντι της v-power, θεωρω πως ειναι κλεψιμο και η v-power εναντι της απλης.

Επισης ολες μπορει να ειναι...απλες με διαφορετικη τιμη, διοτι Ελλαδα.

Δημοσ.

Συγκεκριμενα η racing ανεφερα και πιο πριν οτι ΔΕΝ ειναι ιδια με τις αλλες.ΔΕΝ την παραγουν στα ελληνικα διυλιστηρια.
Και ειναι η μονη που εχει διαφανο χρωμα σαν νερο.

Δημοσ.

Το καθοριστικό κατά πάσα πιθανότητα δεν θα κάνει δουλειά.αλλα ρίξε ένα μέσα για ψυχολογικούς λόγους κυρίως να σου φύγει η απορία.η βενζίνη μπορεί να κάνει δουλειά αλλά και αυτό μετά από πολλά γεμίσματα και μόνο εαν έχει όντως πρόβλημα.το καλύτερο που έχεις να κανείς είναι να βγουν τα Μπέκ και να γίνει σωστό καθαρισμός.
Και όσον αφορά τον μηχανικό σου που λες ότι πέρασαν 3 χρόνια από την αλλαγή του ιμάντα και πρέπει να τον αλλάξεις,εαν μιλάς για τον ιμάντα χρονισμού ,θα κανείς ότι λέει ο κατασκευαστής .εαν λέει 3 χρόνια τότε άλλαξε τον.εαν λέει παραπάνω τότε άλλαξε μηχανικό καλύτερα.εαν μιλάς για ιμάντα δυναμό όπου είναι και εύκολο να ελεγχθεί εαν θελει αλλαγή τότε πάει αρκετά παραπάνω χρόνια από τα 3....όποτε ο μόνος τρόπος να πιστέψεις αυτά που λέει ο μηχανικός σου γενικότερα είναι να εννοεί ιμάντα χρονισμού και να λέει ο κατασκευαστής αλλαγή κάθε 3 χρόνια.που αμφιβάλλω..... (είμαι από κινητό γιαυτο δεν έχει παραγράφους).

  • Like 1
Δημοσ.

100 χιλιάδες δεν είναι και πολλά για ένα αμάξι περίεργο να θέλει κιόλας καθαρισμό.

Αν προσέξετε τουλάχιστον οπότε το πρόσεξα εγώ την μέρα που είναι η προσφορά ακριβύνει και η άλλη βενζίνη από ότι τις προηγούμενες μερες

Δημοσ.

Ένας σχετικά αξιόπιστος τρόπος να βρεις καλό βενζινάδικο, είναι να ψάξεις ποιος το έχει.

Ο ιδιώτης ποτέ δεν μπορείς να ξέρεις τι σου πουλάει.

Κάπου έχω διαβάσει πως η ΕΚΟ έχει αρκετά δικά της πρατήρια, τα οποία (υποθετικά πάντα) είναι κάπως πιο απίθανο να τα νοθεύει προφανώς για να προστατέψει το όνομά της.

 

Από τότε που ξεκίνησα να βάζω σε ένα ΕΚΟ στην Πετρουπόλεως (λίγο πριν βγεις Θηβών) σταμάτησα να ακούω πυράκια, σε αντίθεση με άλλα φθηνότερα βενζινάδικα που είναι και πιο κοντά στο σπίτι μου.

  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...