Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
10 ώρες πριν, bjj-p είπε

Έχω ακούσει από άνθρωπο του διυλιστηρίου ότι η απλή βενζίνη παράγεται με πάνω από 95 οκτάνια ( πχ 98), άσχετα από τα πρόσθετα που βάζει κάθε εταιρεία στο προιόν της. Και αυτό γίνεται γιατι με την πάροδο του χρόνου στο καύσιμο τα οκτάνια πέφτουν και θέλουν  να εξασφαλίσουν οτι και στα πιο απομακρυσμένα πρατήρια θα φτάσει κόντα στα 95.

Έχει κάποιος άποψη επ' αυτού;

Άμα είναι έτσι τότε και όσο καιρό είναι στις δεξαμενές του πρατηρίου πέφτουν κι άλλο. 

Και μετά όσο μένει η βενζίνη στο ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου πέφτουν ακόμα πιο κάτω.

 

  • Like 1
  • Απαντ. 145
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πάντως μελέτες έχουν δείξει ότι η χρήση ανώτερης ποιότητας καυσίμου (με αντιτριβικά/friction modifiers) μειώνει τη φθορά στον κινητήρα (κυλίνδρους/πιστόνια/δαχτυλίδια), κι αυτό λόγω της ανάμιξης εκεί καυσίμου κ λαδιού κ της υψηλότερης θερμοκρασίας κατά τη λειτουργία του κινητήρα.

 

Επεξ/σία από definitio
  • Like 1
Δημοσ.
Στις 9/12/2024 στις 8:37 ΜΜ, Racerr είπε

προτιμω να βαζω χερι στην τσεπη απο το να εχω θεματα ....α ναι και κατι αλλο οταν βαζω κακη 100αρα η 95 ακουγεται η μηχανη περισσοτερο οποτε ναι ξερω το αμαξι μου πλεον και μπορω να καταλαβω ειτε στο αυτι ειτε στο γκαζι τη διαφορα

μα και εγω οπως ειπα βαζω 100αρα αλλα οχι της σελ..για της σελ το ειπα οτι δεν το τολμησα ακομα,ειναι ακριβη..

Δημοσ.
Στις 7/12/2024 στις 10:32 ΜΜ, mechpanos είπε

 Πάντως από κουβέντες που κάνω με βυτιατζήδες στη δουλειά (φέρνουν πετρέλαιο κίνησης) 95άρα και 98άρα είναι το ίδιο όπως και κάθε βενζίνη είναι το ίδιο, και έρχεται ο χημικός κάθε εταιρείας κατά την φόρτωση στο διυλιστήριο και ρίχνει μέσα στο βυτίο το αντίστοιχο πρόσθετο. Για 100ρα δεν θυμάμαι μπορεί να είναι κι εκεί το ίδιο.

Οπότε αν βρείτε καλό πρόσθετο, είναι το ίδιο πράμα. Κάντε το χημικό, μόνοι σας!!! 

όντως ισχύει δεν υπάχει 98αρα στα διυλιστήρια 95 και 100 οκτάνια. Στην 95 υπάλληλοι εταιρειών ρίχνουν κάποια πρόσθετα και βαφτίζεται 98. Τώρα όσοι τη χρησιμοποιούν συνέχεια για μένα κάνουν λάθος που μπορεί να βλάψει τον κινητήρα τους.

Ειναι σαν κάποιος να βάζει 95 και να ρίχνει συνέχεια μέσα πρόσθετα κάτι που δεν προβλέπεται  διότι το πρόσθετο αναγκαζει τον κινητήρα να δουλέψει διαφορετικά από ότι προβλέπει ο κατασκευαστής. Το πιο απλό σύντομα να αρχίσει να του καίει λάδια.Σου λένε θα το κάνεις μία φορά και επόμενη μετά από πολλά χιλιόμετρα. Τώρα όσοι τη χρησιμοποιούν συνέχεια τι να πω επιλογή τους.

100άρα γιά  τουρμπάτα με πολλά άλογα που προτείνει και ο κατασκευαστής οκ. Οι λοιποί που προβλέπεται 95 όπως εμένα τζάμπα λεφτά πετάνε. αν τους περισσεύουν δικά τους είναι.😉

  • Like 2
  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.

Έτυχε και έβαλα σε πρατήριο Revoil και το αμάξι γονάτισε . Έβαλα λίγη ποσότητα 100 οκτανίων  να ανακατευτει σε άλλο αλλά δε έστρωσε  . Όμως το αμάξι δε τράβαγε καν και άναψε βλάβη P0170.

Αύριο θα αλλάξω φίλτρο καυσίμου και θα  πετάξω τη παλιά βενζίνη .

Καλό θα ήταν να του βάλω και καθαριστικό συστήματος ψεκασμού ; 

Υπάρχει περίπτωση να έπαθαν ζημιά τα μπεκ βενζίνης;  Τη βενζίνη τη ανανεώνω 2 φορές το μήνα , και συνήθως βάζω σε εταιρικά .

Μόλις το γυρίσεις υγραέριο το αμάξι επανέρχεται κανονικά.

Δημοσ.

Οι αξιολογήσεις πρατηρίων στην εφαρμογή fuelgr έχουν αποδειχθεί αρκετά αξιόπιστες μέχρι στιγμής, και με βάση αυτές αποφασίζω πού θα γεμίσω βενζίνη.

Σε μένα είχαν εμφανιστεί μαζί τα P0130 (lambda sensor) & P0170 (lambda sensor integrator)....λύθηκαν και τα δύο με αλλαγη αισθητήρ λάμδα, αλλά παραθέτω εδώ τις προτάσεις του διαγνωστικού αν σε βοηθούν.

P0170-lambdasensorintegrator.jpg.eb135f590611b03147a8c17deb48fa9e.jpg

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 λεπτά πριν, definitio είπε

Οι αξιολογήσεις πρατηρίων στην εφαρμογή fuelgr έχουν αποδειχθεί αρκετά αξιόπιστες μέχρι στιγμής, και με βάση αυτές αποφασίζω πού θα γεμίσω βενζίνη.

Σε μένα είχαν εμφανιστεί μαζί τα P0130 (lambda sensor) & P0170 (lambda sensor integrator)....λύθηκαν και τα δύο με αλλαγη αισθητήρ λάμδα, αλλά παραθέτω εδώ τις προτάσεις του διαγνωστικού αν σε βοηθούν.

P0170-lambdasensorintegrator.jpg.eb135f590611b03147a8c17deb48fa9e.jpg

O λάμδα είναι ολοκαίνουργιος με μόνο 1000 χιλιόμετρα.  Το αμάξι πήγαινε μια χαρά μέχρι τη Παρασκευή . 

Από τότε που έβαλα 20€ στον συγκεκριμένο άρχισαν τα θέματα . Οπότε λέω αύριο να κάνω τη διαδικασία αλλαγής φίλτρου καυσίμου και πέταμα τη παλιά .

P0170 Fuel Trim Bank 1 βγάζει . Το έσβησα με διαγνωστικό . Το καταλάβαινες το αμάξι από τη λειτουργία. Μόλις έκανα 20 χιλιόμετρα απο το ανεφοδιασμό .

IMG-a1c2f10cdba3b163d0c87aacb856d14e-V.jpg.9b41c6ebc0e0f82c420f560a974f4674.jpg

Επεξ/σία από meletis_m
Δημοσ.
9 ώρες πριν, meletis_m είπε

O λάμδα είναι ολοκαίνουργιος με μόνο 1000 χιλιόμετρα.  Το αμάξι πήγαινε μια χαρά μέχρι τη Παρασκευή . 

Από τότε που έβαλα 20€ στον συγκεκριμένο άρχισαν τα θέματα . Οπότε λέω αύριο να κάνω τη διαδικασία αλλαγής φίλτρου καυσίμου και πέταμα τη παλιά .

P0170 Fuel Trim Bank 1 βγάζει . Το έσβησα με διαγνωστικό . Το καταλάβαινες το αμάξι από τη λειτουργία. Μόλις έκανα 20 χιλιόμετρα απο το ανεφοδιασμό .

IMG-a1c2f10cdba3b163d0c87aacb856d14e-V.jpg.9b41c6ebc0e0f82c420f560a974f4674.jpg

Τελικά σήμερα πήρε με τα χίλια ζόρια, πάθαινε ατροφία καυσίμου . 

Αντλία καυσίμου ή καπάκι αντλίας καυσίμου. Θα ψάχτει. Ήταν τα πρώτα σημάδια της αντλίας . Μπορεί να σε αφήσει και εντελώς !

Αντλία καυσίμου δε είχε αλλαχτεί 20 χρόνια και πρόσεχα τη στάθμη . Αναλώσιμο καθαρά .

 

Δημοσ.
Στις 20/1/2025 στις 10:43 ΠΜ, meletis_m είπε

Τελικά σήμερα πήρε με τα χίλια ζόρια, πάθαινε ατροφία καυσίμου . 

Αντλία καυσίμου ή καπάκι αντλίας καυσίμου. Θα ψάχτει. Ήταν τα πρώτα σημάδια της αντλίας . Μπορεί να σε αφήσει και εντελώς !

Αντλία καυσίμου δε είχε αλλαχτεί 20 χρόνια και πρόσεχα τη στάθμη . Αναλώσιμο καθαρά .

 

Το πρόβλημα ήταν καθαρά καπάκι αντλίας και αντλία καυσίμου μαζί . Με μέτρηση πίεσης είχε κάτω από 1,5 bar .

Επισκευάστηκε το ίδιο καπάκι , αλλάχτηκε ρυθμιστής πίεσης, και άλλη αντλία καυσίμου. Είχε δώσει σημάδια εδώ και 1 εβδομάδα που έπαιρνε με τη 2η φορά .

Η αντλία καυσίμου είχε αλλαχτεί ξανά ( μόνο αντλία) . Πλέον παίρνει με τη πρώτη . Ίσως απλώς συνέβαλε και η βενζίνη που μπήκε .

Από εδώ και πέρα μόνο σε εταιρικά . Ήταν τα χρόνια καθαρά / χιλιόμετρα κυριως

Δημοσ.
17 ώρες πριν, meletis_m είπε

Το πρόβλημα ήταν καθαρά καπάκι αντλίας και αντλία καυσίμου μαζί . Με μέτρηση πίεσης είχε κάτω από 1,5 bar .

Επισκευάστηκε το ίδιο καπάκι , αλλάχτηκε ρυθμιστής πίεσης, και άλλη αντλία καυσίμου. Είχε δώσει σημάδια εδώ και 1 εβδομάδα που έπαιρνε με τη 2η φορά .

Η αντλία καυσίμου είχε αλλαχτεί ξανά ( μόνο αντλία) . Πλέον παίρνει με τη πρώτη . Ίσως απλώς συνέβαλε και η βενζίνη που μπήκε .

Από εδώ και πέρα μόνο σε εταιρικά . Ήταν τα χρόνια καθαρά / χιλιόμετρα κυριως

Η αντλία καυσίμου ζορίζεται κυρίως από υπέρ πιέσεις και χαλάει. Όταν το γυρίζεις στο γκάζι , η αντλία βενζίνης συνεχίζει να δουλεύει στην επανακυκλοφορία ?

Δημοσ.
2 ώρες πριν, atheatos είπε

Η αντλία καυσίμου ζορίζεται κυρίως από υπέρ πιέσεις και χαλάει. Όταν το γυρίζεις στο γκάζι , η αντλία βενζίνης συνεχίζει να δουλεύει στην επανακυκλοφορία ?

Εμένα έχει μεικτό ψεκασμό πάνω από 3500 στροφές ρίχνει σταθερά ms και πιο κάτω στροφές αναλόγως το φορτίο .

Πιστεύω το θέμα ξεκίνησε από το καπάκι αντλίας καυσίμου (είναι μελανό σημείο στα Corsa / Meriva χρονολογίας 2000-2010) και έπειτα και τα χρόνια . Ποτέ δε άφηνα καύσιμο ≤¼. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...