Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
4 ώρες πριν, Racerr είπε

αρα συμφωνουμε στην υψηλη συμπιεση που εχω κι εγω η αληθεια ειναι οτι μονο στην 100αρα σελλ ειδα καλυτερο γκαζι σαν να εχω βαλει ενισχυτικο πχ...απο εκει κια περα ποιος ξερει ποσο καιρο μενει στη δεξαμενη η βενζινη αν δεν εχει ζητηση και καθαριζεται 

ολο λεω θα την βαλω και παντα το χερι μου δεν παει στην τσεπη..το καλοκαιρι ομως θα την δοκιμασω σε ταξιδι να το διαπιστωσω για την αποκριση του γκαζιου.

  • Απαντ. 145
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Ukforthemoment είπε

Δεν έχουν καμία σχεση με την πραγματικότητα αυτά που σου είπε ο insider .Μα καμία.Δηλαδή .........κάπου να υπάρχει και κοινή λογική.

Πχ παραμεθόριος ποσο μακρυά ειναι απο Θεσσαλονίκη; Εχει διυλιστήρια εκεί.Νησιά πάνε κάθε δευτερη μέρα βυτία.

Εδώ έχουν φρέσκο γάλα και δεν  θα έχουν βενζίνη;

Δεν ειναι μονο ποσο κανει να φτασει αλλα και ποσο καιρο θα ειναι στη δεξαμενη του πρατηριου. Δεν γεμιζουν ολα τακτικα.

Παντως το επιχειρημα σου δεν αποδεικνυει κατι. Καποιος του χωρου, θα μπορουσε να το επιβεβαιωσει ή διαψευσει. Ουτε εγω ξερω αν αληθευει.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, bjj-p είπε

Δεν ειναι μονο ποσο κανει να φτασει αλλα και ποσο καιρο θα ειναι στη δεξαμενη του πρατηριου. Δεν γεμιζουν ολα τακτικα.

Παντως το επιχειρημα σου δεν αποδεικνυει κατι. Καποιος του χωρου, θα μπορουσε να το επιβεβαιωσει ή διαψευσει. Ουτε εγω ξερω αν αληθευει.

Οκ.

Ενημερωτικά, 5 χρόνια δούλευα σε πρατήριο που ο ιδιοκτήτης με τα βυτία του μετέφερε καυσιμα και για τα δύο διυλιστήρια σε ολη την Ελλάδα.Οπότε έχω μια μικρή γνώση του τι λέω.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, mechpanos είπε

Σε όλα τα άμεσου ψεκασμού τουρμπάτα, από 2008-9 και μετά. VAG TSI, EcoBoost, TwinAir, κ.α. έτσι λέω μερικά, διάλεξε και πάρε, η διαφορά στην απόδοση είναι εμφανής.
Θα δουλέψει με 95άρα; ΝΑΙ.
Έχει διαφορά στην απόδοση; Επίσης ΝΑΙ.
Αυτό λέω. Τώρα αν αυτή η διαφορά αξίζει, αυτό θα το κρίνει ο καθένας βάσει της εμπειρίας του (και της τσέπης του). Για εμένα πχ στις καθημερινές μετακινήσεις δεν αξίζει τζάμπα καίγεται ακριβή βενζίνη για να πηγαίνω 1η-2α-3η, στάση και πάλι 1η...στο ταξίδι και στον αυτοκινητόδρομο ναι αξίζει.

4 ώρες πριν, geopro είπε

Όντως η επιθετική προώθηση προϊόντων από πλευρά της shell είναι μια κατηγορία από μόνη της. Είναι παραπλανητική στα όρια της εξυπηρέτησης.

Για τα καθαριστικά injection ίσως και μόνο ως προληπτικό μέτρο. Όχι για θεραπεία. Εδώ συχνά ούτε ο μπεκάς δεν μπορεί να τα συνεφέρει. Πρόσφατα είχα θέμα σε παλιό VW golf V fsi με μπέκ και δοκίμασα την τύχη μου με injection cleaner της VW 15€ το μπουκαλάκι Χ δύο φορές και δεν έκανε τίποτα.

Εκεί που έχει σχεδιαστεί και χαρτογραφηθεί, τέλος.

Την εποχή των παχιών αγελάδων είχα κάνει και εγώ τις δοκιμές μου. Δεν μπόρεσα να εντοπίσω κάτι το μετρήσιμο στην κατοστάρα.

Αντιθέτως από πρατήριο σε πρατήριο υπάρχει μεγάλη διαφορά.

 

και τα bmw αμμεσου φιλε mechpanos.που εχουμε και το ιδιο προβλημα με τα μπεκ.φυσικα και δεν τα καθαριζει οπως λεει και ο φιλος geopro,μονο προληπτικα.και σε εμας σε μερικα μοντελλα δεν καθαριζονται ουτε στον μπεκα,πανε για αλλαγη μονο.μεγαλο προβλημα.

 

4 ώρες πριν, tutuyo είπε

 

 

Αμα υπηρχε καποιο ουσιαστικο οφελος, δεν θα ηταν ακομη γκριζα ζωνη, θα ηταν κατι χειροπιαστο και ευκολα αναπαραξιμο

εχει γινει μια παρεξηγηση εδω. η κατοσταρα δεν αυξανει τις επιδοσεις χωνοντας ιππους.τα οκτάνια είναι αυτά που ρυθμίζουν την αντικρουστικότητα της βενζίνης καθώς επίσης και η σχέση συμπίεσης που έχουν τα καινούργια, τρομερά μεγάλη για βενζινοκίνητο  που τα κάνει να έχουν πιο εύκολα προαναφλέξεις. Ο λόγος προανάφλεξης είναι η θερμοκρασία του αέρα εισαγωγής και του θαλάμου κάυσης και η σχέση συμπίεσης. τίποτα άλλο. όσο πιο πολλά οκτάνια λοιπόν έχει μια βενζίνη τόσο πιο μεγάλη αντικρουστικότητα έχει.

τα οκτάνια δεν βελτιώνουν το πόσο καλή για την δύναμη είναι μια βενζίνη, αλλά πόσο δύσκολα αυταναφλέγεται. Όσο υψηλότερος είναι ο αριθμός των οκτανίων, τόσο μεγαλύτερη είναι και η πίεση που μπορεί να δεχτεί το καύσιμο μείγμα πριν ο κινητήρας «βαρέσει πειράκια», μια δύσκολη στη διάρκεια του χρόνου κατάσταση για τον κινητήρα.

η βενζίνη με περισσότερα οκτάνια μπορεί να αναφλεγεί πιο κοντά στο TDC άρα αυξάνει την απόδοση της μηχανής, αν και εφοσον  η μηχανή έχει σχεδιαστεί / προγραμματιστεί να αποδίδει καλύτερα. Αυτό το βλέπετε σε αυτοκίνητα με μηχανές υψηλής απόδοσης, όπου η απόδοση του κινητήρα αναφέρει ταυτόχρονα και τα οκτάνια βενζίνης με την οποία έγινε η μέτρηση. Κοινώς, σε 8βαλβιδο 1400αρι, δεν θα κάνει καμία διαφορά στην απόδοση, αλλά σε υψηλής συμπίεσης, μεταβλητού χρονισμού και -συνήθως- υψηλής απόδοσης κινητήρες, κάνει διαφορά και μάλιστα μεγάλη, ως προς το αν μπορεί να αποδώσει πραγματικά αυτά που μπορεί με την βέλτιστη βενζίνη. οχι αυτα που δεν ειναι φτιαγμενη να μπορει, δεν θα γινει δλδ. μεσα σε μια μερα  πορσε .

3 ώρες πριν, vagos789 είπε

Ουτε 100αρα ουτε καθαριστικο βενζινης

Μονο οτι προβλεπει ο κατασκευαστης του αυτοκινητου σας

Ολα τα υπολοιπα περιττευουν

ο κατασκευαστης βεβαια προοριζει και προβλεπει να γεμιζει με σωστο καυσιμο,οχι της ελλαδας.

3 ώρες πριν, mechpanos είπε

Τι να σου πω...εγώ καταλαβαίνω ακόμα και από τον ήχο, την διαφορά λειτουργίας, και σε κατανάλωση όταν κινούμαι με 150-160km/h (ουπς δεν έπρεπε να το γράψω το όριο είναι στα 130...)

Όσο για το μάνιουαλ συμφωνώ ότι όλα έτσι γράφουν, αλλά για φαντάσου και τί επίδραση στις πωλήσεις θα είχε για μοντέλα που απευθύνονται στο κάθε πορτοφόλι, να απαιτεί ο κατασκευαστής, 100άρα!

πιπερι,αλλα σε νιωθω 😂😉

Επεξ/σία από megapaixtaras
  • Thanks 1
Δημοσ.
16 λεπτά πριν, megapaixtaras είπε

ο κατασκευαστης βεβαια προοριζει και προβλεπει να γεμιζει με σωστο καυσιμο,οχι της ελλαδας.

Σε ερωτηση μου για καθαριστικο μου ειπαν οτι δεν ισχυει η εγγυηση του κινητηρα εαν στο οχημα μπαινει καθαριστικο ή οτιδηποτε αντιστοιχο που δεν εχει προβλεψει και δεν συστηνει ο κατασκευαστης.

Υπαρχουν προβληματα στην αλυσιδα διανομης του καυσιμου αλλα δεν λυνονται ετσι

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

Αποδοση εως και 4% παραπανω - το καταλαβαινει ο αλλος στο γκαζι🤔 

Που (φυσικα) δεν εγγυαται κανεις

  • Με 100 οκτάνια προσφέρει την καλύτερή μας απόδοση. *
    Έως και 4% περισσότερη δύναμη *F
    Έως και 4% γρηγορότερη επιτάχυνση*F

 

  • *F - Σε σύγκριση με το τυπικό καύσιμο Shell. Τα πραγματικά αποτελέσματα και τα οφέλη μπορεί να διαφέρουν ανάλογα με τον τύπο του οχήματος, την κατάσταση του οχήματος και το στυλ οδήγησης. Ισχύει για τυπικές συνθήκες δρόμου [ή οδήγησης] και δεν περιλαμβάνει ακραίες συνθήκες οδήγησης ή κλιματικές συνθήκες. Δεν παρέχονται εγγυήσεις. 

PipesPouches.jpg

Επεξ/σία από tutuyo
  • Haha 2
Δημοσ.

Στο δικο μου αμαξι (Peugeot 207 μοτέρ απλό ατμοσφαιρικό) βαζω 100ρα από ένα συγκεκριμένο βενζινάδικο (μόνο) και συνθετικό. Ανα μήνα (3 ντεπόζιτα) θα βάλω 95.

Συνεχως έχω πρόβλημα με τον αισθητηρα λάμδα που μου έχουν πει ότι είναι από κακό καύσιμο και Carbon buildup. Πλέον το θέμα μετά από αλλαγή βενζινάδικου και προσθήκη του συνθετικού / καθαριστικού (ένα κόκκινο μπουκαλάκι της πλάκας θεωρώ) το θέμα εμφανίζεται ανα 1-2 χρόνια. 

Δημοσ.
38 λεπτά πριν, Giorgos241 είπε

Στο δικο μου αμαξι (Peugeot 207 μοτέρ απλό ατμοσφαιρικό) βαζω 100ρα από ένα συγκεκριμένο βενζινάδικο (μόνο) και συνθετικό. Ανα μήνα (3 ντεπόζιτα) θα βάλω 95.

Συνεχως έχω πρόβλημα με τον αισθητηρα λάμδα που μου έχουν πει ότι είναι από κακό καύσιμο και Carbon buildup. Πλέον το θέμα μετά από αλλαγή βενζινάδικου και προσθήκη του συνθετικού / καθαριστικού (ένα κόκκινο μπουκαλάκι της πλάκας θεωρώ) το θέμα εμφανίζεται ανα 1-2 χρόνια. 

Το πρόβλημα της καρβουνιλας στο λαμδα δεν ειναι μονο απο την βενζίνη. Είναι συνδυασμός βενζίνης,  λαδιού και κατάσταση λειτουργίας του κινητήρα. Απλά με 100αρα περιορίζεις εναν απο τους παραπάνω παράγοντες. 

Δημοσ.
3 minutes ago, atheatos said:

Το πρόβλημα της καρβουνιλας στο λαμδα δεν ειναι μονο απο την βενζίνη. Είναι συνδυασμός βενζίνης,  λαδιού και κατάσταση λειτουργίας του κινητήρα. Απλά με 100αρα περιορίζεις εναν απο τους παραπάνω παράγοντες. 

Τέλεια. Επειδή το συγκεκριμένο μοτέρ είναι «περιεργο» και με αυτή την προσέγγιση έχει ισιώσει πλέον, δεν το πειράζω. Τα λάδια τα αλλάζω ανα 4Κ χλμ (πολύ πιο χαμηλά από αυτό που προτείνει ο κατασκευαστής), το μοτέρ το έχω από καινούργιο (2008). 
 

μπορεί να υπάρχει άλλου θέμα στο μοτέρ ή στα περιφερειακά του αλλά για την ώρα, τον τελευταίο χρόνο επειδή λειτουργεί, δεν το έχω σκαλίσει καθόλου. 

  • Like 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Giorgos241 είπε

Τέλεια. Επειδή το συγκεκριμένο μοτέρ είναι «περιεργο» και με αυτή την προσέγγιση έχει ισιώσει πλέον, δεν το πειράζω. Τα λάδια τα αλλάζω ανα 4Κ χλμ (πολύ πιο χαμηλά από αυτό που προτείνει ο κατασκευαστής), το μοτέρ το έχω από καινούργιο (2008). 
 

μπορεί να υπάρχει άλλου θέμα στο μοτέρ ή στα περιφερειακά του αλλά για την ώρα, τον τελευταίο χρόνο επειδή λειτουργεί, δεν το έχω σκαλίσει καθόλου. 

Τα λάδια έχουν βελτιωθεί τα τελευταία χρόνια,  ώστε να μην αφηνουν κατάλοιπα στον καταλύτη και τον λαμδα. Ίσως είναι ΚΑΙ αυτός ένας λόγος. 

Επίσης η βενζίνη επηρεάζει και την σύνθεση του λαδιού. 

Δημοσ.
28 minutes ago, atheatos said:

Τα λάδια έχουν βελτιωθεί τα τελευταία χρόνια,  ώστε να μην αφηνουν κατάλοιπα στον καταλύτη και τον λαμδα. Ίσως είναι ΚΑΙ αυτός ένας λόγος. 

Επίσης η βενζίνη επηρεάζει και την σύνθεση του λαδιού. 

Επισης πέρα από τα λάδια, έχω αλλάξει και την ταπα λαδιών με μαγνητική που νομίζω βοηθάει. Στο θέμα μας, η βενζίνη θεωρώ ότι παίζει ρόλο στον κινητήρα αρκετά. Ιδίως σε ένα πολύ κεντρικό βενζινάδικο το καλοκαίρι, γνωστής εταιρίας γέμισα το αμάξι να φύγω για παραλία. Με το πρώτο άνοιγμα, τρέμουλο, Check engine , κακή επίδοση. Δεν ξέρω αν ήταν νερό ή σκουπίδια στο μοτέρ αλλά δεν έβαλα ποτέ ξανά εκεί βενζίνη. 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Υπάρχει bp  στο χαιδαρι με 5 αστέρια κριτικες,  που εχει μονο 95αρα και πετρέλαιο με πολυ καλη τιμη. Αν και με φόβιζε η χαμηλή σχετικα τιμή , εβαζα απο την αρχη σχεδον.

Ποτε δεν ειχα θεμα απο εκει , παντως και με 100αρα σε αλλη bp - shell δεν ειδα καμια διαφορα στο hybrid οντως. Απλα η καταναλωση μου εχει ανεβει γιατι το πατάω και λιγο το άτιμο γιατι καλα τα 3λτ στα 100 αλλα πρέπει να τσουλάμε κιολας....

Επεξ/σία από Ribopaido
  • Like 2
  • Haha 1
Δημοσ.
2 hours ago, Giorgos241 said:

Συνεχως έχω πρόβλημα με τον αισθητηρα λάμδα που μου έχουν πει ότι είναι από κακό καύσιμο και Carbon buildup. Πλέον το θέμα μετά από αλλαγή βενζινάδικου και προσθήκη του συνθετικού / καθαριστικού (ένα κόκκινο μπουκαλάκι της πλάκας θεωρώ) το θέμα εμφανίζεται ανα 1-2 χρόνια. 

Τα ίδια και εγώ σε Golf FSI. Κάποια στιγμή είχε φτάσει να ανάβει κάθε 1-2 μήνες με το που έβαλα το καθαριστικό τώρα 1 φορά τον χρόνο και αν. Τώρα το έχω δηλαδή από πέρυσι τον Νοέμβριο και δεν έχει ανάψει ακόμα. Και πέρυσι άναψε μετά απο ένα χρόνο. Βενζίνη απλή βάζω εδώ και αρκετά χρόνια (είχα προλάβει όμως 100άρα στα 1.2 euro :P )

  • Like 1
Δημοσ.
4 ώρες πριν, megapaixtaras είπε

ολο λεω θα την βαλω και παντα το χερι μου δεν παει στην τσεπη..το καλοκαιρι ομως θα την δοκιμασω σε ταξιδι να το διαπιστωσω για την αποκριση του γκαζιου.

προτιμω να βαζω χερι στην τσεπη απο το να εχω θεματα ....α ναι και κατι αλλο οταν βαζω κακη 100αρα η 95 ακουγεται η μηχανη περισσοτερο οποτε ναι ξερω το αμαξι μου πλεον και μπορω να καταλαβω ειτε στο αυτι ειτε στο γκαζι τη διαφορα

  • Like 3
Δημοσ.
7 ώρες πριν, vagos789 είπε

Σε ερωτηση μου για καθαριστικο μου ειπαν οτι δεν ισχυει η εγγυηση του κινητηρα εαν στο οχημα μπαινει καθαριστικο ή οτιδηποτε αντιστοιχο που δεν εχει προβλεψει και δεν συστηνει ο κατασκευαστης.

Υπαρχουν προβληματα στην αλυσιδα διανομης του καυσιμου αλλα δεν λυνονται ετσι

μα και εγω συμφωνω να μην μπαινουν γιαυτο ακομα δεν εχω βαλει..ομως βλεποντας την καταντια των καυσιμων μπορει και να επιβαλεται ...μετα την εγγυηση

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...