Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Σου λεει πως γραφει λογισμικο για ρομποτ. Λογικα κατι θα ξερει παραπανω.

 

Με το να πεταξεις μια μαλακια του στυλ "Α πες μας πως εισαι καμμενος" δεν σε κανει καλυτερο ουτε ανεβαζεις το επιπεδο.

 

Για να ειμαστε ειλικρινεις αν οντως γραφει λογισμικα για ρομποτ και μαλιστα στο εξωτερικο, δεν ειμαστε αξιοι ουτε εξω απο την δουλεια του να περασουμε.

 

Οποτε αν δεν θες να εισαι κλασσικος Ελληναρας που οτι δεν φτανει πεταει και δυο αμπελοφιλοσοφιες, οπως λεει και ο 98 χρονων παππους μου με πολλα @ρχ!δ!@ πειρα στην ζωη του "Think twice before speak once". Στα Ελληνικα το λεμε "Βουτα την γλωσσα σου στο μυαλο σου πριν μιλησεις"

 

Και επειδη και εγω ασχολουμαι με τα Unix συστηματα και εχω δει και σκαλιξει πολλες χιλιαδες φορες κωδικα στην ζωη μου, μπορω και εγω να σου επιβεβαιωσω πως το να αφησεις την ζωη σου ερμεο ενως κωδικα που εχει γραφτει απο ανθρωπους με τεραστιες πιθανοτητες για bugs, ειναι απλα αυτοκτονια.

 

Θα αφηνες τα Windows να παρουν την διαχειρηση της ζωης σου? Oχι. Γιατι? Για τον ιδιο λογο δεν θα επρεπε να αφησεις και ενα αμαξι. Δεν διαφερει καθολου. Και τα 2 ειναι κωδικας γραμμενος απο ανθρωπο. Ο νοων νοητο

Ναι εγω ειμαι ο ελληναρας.Ο αλλος λεει χρειαζεται κβαντικος υπολογιστης για αυτοματη οδηγηση και ξερει αυτος γιατι γραφει κωδικα.Αρα ολες οι εταιριες που επενδυουν δεκαδες δισεκατομμυρια σε αυτοματη οδηγηση με συμβατικο pc ειναι ολες ενα ματσο ηλιθιοι και δεν ξερουν και πεταν τα λεφτα τους στα σκουπιδια αλλα αντι για ολους αυτους θα εμπιστευτω τον αγνωστο στο ινσομνια επειδη ξερει καλυτερα γιατι γραφει κωδικα.Αλλα ναι εγω ειμαι ο ελληναρας.

  • Like 1
  • Απαντ. 61
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Ναι εγω ειμαι ο ελληναρας.Ο αλλος λεει χρειαζεται κβαντικος υπολογιστης για αυτοματη οδηγηση και ξερει αυτος γιατι γραφει κωδικα.Αρα ολες οι εταιριες που επενδυουν δεκαδες δισεκατομμυρια σε αυτοματη οδηγηση με συμβατικο pc ειναι ολες ενα ματσο ηλιθιοι και δεν ξερουν και πεταν τα λεφτα τους στα σκουπιδια αλλα αντι για ολους αυτους θα εμπιστευτω τον αγνωστο στο ινσομνια επειδη ξερει καλυτερα γιατι γραφει κωδικα.Αλλα ναι εγω ειμαι ο ελληναρας.

 

Eισαι γιατι πετας την ατακα προτρεχοντας. Πριν βγαλλεις γρηγορα συμπερασματα, θα μπορουσες να ρωτησεις γιατι το λεει αυτο που λεει.

 

Πρωτα απο ολα δεν ειναι αυτοματη αλλα αυτονομη οδηγηση. Αλλα αυτο δεν ειναι το ζητημα. Οι εταιριες παγκοσμιως δινουν δισεκατομμυρια ευρω (Google, IBM, Nasa, Cern) για κβαντικο υπολογιστη και τεχνιτη νοημοσυνη και μετα για ολα τα αλλα. Ο Dwave της Google ειναι ενα τρανο παραδειγμα.

 

Και τωρα ισως να αναρωτιεσαι γιατι. Υπαρχει κατι που λεγεται deep learning. Η αλλιως διαδικασια βαθιας εκμαθησης. Ας ξεκινησουμε απο τα απλα.

 

Εχω γραψει 10.000 γραμμες κωδικα. Ειναι σιγουρο πως εχω κανει καπου λαθος και ολους να μας βαλλω δεν θα πετυχουμε το bug ειδικα αν ειναι λογικο το λαθος.

 

Αν βαλλω εναν υπολογιστη να εκτελεσει το προγραμμα με καθε πιθανο τροπο μεχρι να πετυχει το bug θα του παρει 10 χρονια. Με κβαντικο υπολογιστη, μονο 1 δευτερολεπτο. Αν το προγραμμα ειναι για προσεδαφιση σε πλανητη μιλας για ανωτατα μαθηματικα, δισεκατομμυρια γραμμες κωδικα και τα πραγματα γινονται ποιο περιπλοκα για μενα και για σενα και για το pc. Οχι ομως για τον κβαντικο υπολογιστη.

 

Οι υπολογιστες δουλευουν με 0 και 1. Παιρνω / δεν παιρνω ρευμα και με αυτη την αλληλουχια καταλαβαινουν δυαδικο κωδικα. Στον κβαντικο υπολογιστη που λεγεται ετσι γιατι κατεβαινει στο επιπεδο του μοκροκοσμου και της κβαντομηχανικης, δεν συμβαινει το ιδιο. Ο κβαντικος υπολογιστης μπορει να παρει 0 και 1 μαζι. Σαν το φαναρι να αναβει και πρασινο και κοκκινο. Περναει και δεν περναει ρευμα ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ.

 

Και θα μου πεις πως γινεται αυτο. Ελα μου ντε? Στον κβαντικο κοσμο ολα ειναι τυχαια και επικρατει το χαος. Εγω μπορει να ειναι εδω και εκει και παντου και πουθενα ταυτοχρονα. Ειμαι εδω μεχρι να δεις οτι ειμαι εδω. Μολις "με δεις" επεμβενεις στην κατασταση μου και σταματαω ποια να ειμαι εκει που κοιτας. Ημουν εκει οσο δεν κοιταζες! Οποτε ενα Qbit (Quantum Bit = κβαντικο Bit) μπορει να παρει την κατασταση 0 και 1 μαζι!

 

Αυτο του επιτρεπει να κανει διαδικασιες δισεκατομμυρια φορες ποιο γρηγορα. Με ενα μονο Qbit εχεις στο μεγεθος κερματος τον ποιο γρηγορο υπολογιστη στον κοσμο

 

Και εδω κολλαει και το deep learning. Οι ανθρωποι μαθαινουμε απο τα λαθη μας. Δηλαδη κανουμε κατι και βλεπουμε αν πρεπει η οχι. Με την συχνοτητα που το κανουμε και τις στατιστικες πιθανοτητες βγαζουμε ενα αποτελεσμα του στυλ αυτο ειναι κακο αλλα εχεις και μια στις 10 πιθανοτητες να σου κατσει η καλη.

 

Ο ανθρωπος λειτουργει ετσι. Ο υπολογιστης δεν ειναι ανθρωπος. Θα παρει ΟΛΕΣ τις πιθανες λυσεις και θα κανει ΟΛΟΥΣ τους πιθανους συνδυασμους για να βγαλλει ενα αποτελεσμα. Ακομα και για τους ποιο εξελιγμενους υπολογιστες σημερα, αυτο θαυμαζει ακατορθωτο μιας και οι συνδυασμοι ειναι απειροι! Οχι ομως για εναν κβαντικο υπολογιστη. Λογο της φυσης του μπορει να κανει ολες τις πραξεις και ολους τους συνδυασμους ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ! Μπορεις να επαληθευσεις το αποτελεσμα ξανα και ξανα σε κλασματτα δευτερολεπτου.

 

Η μηχανη αρχιζει και μαθαινει, κανει λαθη, μαθαινει απο τα λαθη, προβλεπει, αποκλειει πιθανοτητες και στατιστικα φτανει σε ενα μοναδικο και σωστο αποτελεσμα. Απειρες πραξεις ανα δευτερολεπτο που η δυναμη ολων των υπολογιστων μαζι σημερα δεν φτανουν ουτε για πλακα! Ενδεχεται να μπορει να μαθαινει και τον κωδικα και να διορθωνει λογικα μονη της τα λαθη του κωδικα. Αρα μιλας για αμπαγκαριστο software περα απο τον ανθρωπο.

 

Μπορει σε ολο αυτο που σου λεω να υπαρχουν και λαθη αλλα η λογικη ειναι καπως ετσι και αν νομιζεις πως ειναι επιστημονικη φαντασια, η Google, το Dwave και η IBM εχουν εντελως αλλη αποψη. Επισεις το internet ειναι γεματο με κειμενα, βιντεο και μαθηματικα που εξηγουν τι ειναι και πως δουλευει ολο αυτο και γιατι ειναι το επομενο βημα της ανθρωποτητας!

 

Αυτα που σου λεω δεν θα συμβουν στο μελλον. Συμβαινουν ηδη. Απλα οι κβαντικοι υπολογιστες αυτη την στιγμη ειναι σε πειραματικα σταδια, ηδη ειναι δισεκατομμυρια φορες ποιο γρηγοροι απο καθε υπερυολογιστη και εμεις παλευουμε ακομα με 2 και 3 και 4 Qbit. Και απο αυτα δεν εχουμε ξεκλειδωσει ουτε το 1/1000 των δυνατοτητων τους.

 

Φυσικα μιλας για τα λαμπροτερα μυαλα που πατησαν στην Γη και για μαθηματικα που σε στελνουν στο τρελαδικο. Οποτε ο μεσος ανθρωπος απλα απεχει απο ολο αυτο. Ομως οι κβαντικοι υπολογιστες χρειαζονται οταν μιλας για αυτονομη οδηγηση και αμπαγκαριστο software και πιθανοτητες λαθους. Ο απλος υπολογιστης απλα δεν μπορει να τα προβλεψει ΟΛΑ. Του ειναι αδυνατον

  • Like 2
Δημοσ.

Δεν έχει σχέσει με τις ταχύτητες επεξεργασίας, αλλά με την επικοινωνία μεταξύ των διαφόρων άλλων αυτόνομων οχημάτων όπως αναφέρει η μελέτη, με πλήρη έλεγχο εξ άνωθεν επίσης.

 

Με απλές συμβατικές τεχνολογίες, η επικοινωνία και ο έλεγχος των οχημάτων είναι πάρα πολύ εύκολη για να σπαστεί (hack) με όλα τα προβλεπόμενα προβλήματα.

 

Κβαντικό δίκτυο όμως δεν έχει τέτοια προβλήματα, γιατί η κάθε πληροφορία ακόμα και να διαβαστεί,  πόσο μάλλον αλλάξει, έχει ήδη καταστραφεί και το σύστημα γνωρίζει ότι τα δεδομένα που λαμβάνει δεν είναι ακριβή και αληθή.

 

Το παραπάνω το γράφω σε απλά Ελληνικά γιατί η όλη τεχνολογία είναι πιο πολύπλοκη.

 

Δείτε εδώ γιατί η Κίνα δημιουργεί κβαντικό δίκτυο δορυφορικών επικοινωνιών, που θα της παρέχει πλήρη ασφάλεια.

https://phys.org/news/2016-10-china-quantum-satellite-breaches.html

 

https://www.rt.com/news/374167-china-quantum-satellite-operational/

 

http://www.dailygalaxy.com/my_weblog/2017/01/chinas-1st-hack-proof-quantum-satellite-now-operational-launches-a-new-world-.html

  • Like 1
Δημοσ.

Τελικά κέρδισε ο κομμουνισμός.

Η κοινή χρήση πόρων, ο περιορισμός χρήσης αυτών για το καλό της ανθρωπότητας.

 

Αυτά ειναι ευσεβής πόθοι, αλλα δυστυχως δεν δουλευουν στην πράξη.

 

Απο την μαλακα που θα φαει τυροπιτα μεσα και θα τα κάνει πουτανα μέχρι τον τύπο που θα αφήσει την τσάντα του μέσα με εκρητικά.

  • Like 1
Δημοσ.

Οχήματα που θα οδηγούνται μόνα τους. Ρομπότ που θα αντικαθιστούν ανθρώπους. Τεχνητή νοημοσύνη που θα σκέφτεται για εμάς. Επικοινωνίες που παρακολουθούνται. Ιδιωτικότητα και ατομικη ελευθερία που περιορίζεται συνεχώς. Προώθηση του τρανσουμανισμού. Προώθηση σοσιαλιστικών μοντέλων διαχείρισης πόρων και περιορισμού της ατομικής ιδιοκτησίας (για όλους πλην της ελιτ). Προώθηση παγκόσμιας διακυβέρνησης.

 

Όποιος έχει διαβάσει το "1984" και το "Brave New World" καταλαβαίνει πολύ καλά που οδεύουμε. Τι να πω. Ο Aldous Huxley και ο George Orwell έγραψαν "προφητικά" έργα.

  • Like 2
Δημοσ.

Οχήματα που θα οδηγούνται μόνα τους. Ρομπότ που θα αντικαθιστούν ανθρώπους. Τεχνητή νοημοσύνη που θα σκέφτεται για εμάς. Επικοινωνίες που παρακολουθούνται. Ιδιωτικότητα και ατομικη ελευθερία που περιορίζεται συνεχώς. Προώθηση του τρανσουμανισμού. Προώθηση σοσιαλιστικών μοντέλων διαχείρισης πόρων. Προώθηση παγκόσμιας διακυβέρνησης.

 

Όποιος έχει διαβάσει το "1984" και το "Brave New World" καταλαβαίνει πολύ καλά που οδεύουμε. Τι να πω. Ο Aldous Huxley και ο George Orwell έγραψαν "προφητικά" έργα.

 

Τα οποία σήμερα είναι πραγματικότητα αν βγουν λίγο πιο έξω.

Με το snoopers charter που πέρασε στην Βρετανία πριν δύο μήνες, το 1984 ωχριά μπροστά του.

Γκεστάμπο και Στάζι, θα ζήλευαν την παραπάνω νομοθεσία που ούτε στις χώρες τους δεν δέχονταν να την περάσουν.

  • Like 2
Δημοσ.

Τα οποία σήμερα είναι πραγματικότητα αν βγουν λίγο πιο έξω.

Με το snoopers charter που πέρασε στην Βρετανία πριν δύο μήνες, το 1984 ωχριά μπροστά του.

Γκεστάμπο και Στάζι, θα ζήλευαν την παραπάνω νομοθεσία που ούτε στις χώρες τους δεν δέχονταν να την περάσουν.

 

Το θέμα είναι ότι πολλά εγκεφαλικά απονεκρωμένα πρόβατα όχι μόνο δεν διαφωνούν αλλά και χειροκροτούν την πορεία που ακολουθεί ο κόσμος. 

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το θέμα είναι ότι πολλά εγκεφαλικά απονεκρωμένα πρόβατα όχι μόνο δεν διαφωνούν αλλά και χειροκροτούν την πορεία που ακολουθεί ο κόσμος. 

 

Eγω σιχαινομαι την αυτονομη οδηγηση. Δεν εχω τοσο προβλημα με τα υβριδια (θερμικος κινητηρας με ηλεκτροκινητηρα να δουλευουν μαζι) αλλα επειδη ειμαι petrolhead και βρισκω χαρα στα αμαξια, στον κοφτη, στο χειροκινητο σασμαν και στην ροπη δεν μπορω να φανταστω το αμαξι να με πηγαινει μονο του. Θα κοψω τις φλεβες μου απο την βαρεμαρα και την αηδια. Το θεμα ειναι τι μπορω να κανω για αυτο.

Επεξ/σία από George.Ember
  • Like 2
Δημοσ.

Έξυπνη τεχνολογία βάζει τέλος στην κυκλοφοριακή συμφόρηση από την στιγμή που οι πόλεις βελτιώνονται, τα οχήματα είναι ηλεκτρονικά με νέες μηχανές καύσεις κλπ..

  • Super Moderators
Δημοσ.

δεν μπορω να φανταστω το αμαξι να με πηγαινει μονο του. Θα κοψω τις φλεβες μου απο την βαρεμαρα και την αηδια. Το θεμα ειναι τι μπορω να κανω για αυτο.

 

Μπορούμε να κοιμόμαστε... :P

Δημοσ.

Έξυπνη τεχνολογία βάζει τέλος στην κυκλοφοριακή συμφόρηση από την στιγμή που οι πόλεις βελτιώνονται, τα οχήματα είναι ηλεκτρονικά με νέες μηχανές καύσεις κλπ..

 

Και στην οδηγικη απολαυση. Οι αυτοκινητοβιομηχανιες πρεπει να καταλαβουν πως πολυς κοσμος απο εμας δεν οδηγαει μονο απο αναγκη και για να πηγαινουμε απο το σημειο Α στο σημειο Β αλλα και γιατι μας αρεσει η οδηγηση σαν διαδικασια. Η Ferrari δεν αποτελει μεταφορικο μεσο αλλα μεσον οδικης ευχαριστισης. Το θεμα δεν ειναι να με πηγαινει μονο του αλλα να το πηγαινω εγω στα ορια! Πως αλλωστε θα μπορουσε να ειναι υποστηριχτης της αυτονομης οδηγησης ενας ανθρωπος με ονειρο ζωης την αποκτηση ενως gtr35!

Δημοσ.

Εξαιρετικο!

Θα πηγαινουν ολα τα υπερσυγχρονα αμαξια στη σειρα με 50, χωρις ατυχηματα και κορνες...

... Και θα βγαινει απο τη γωνια το τελευταιο αυθεντικο αμαξι με τον υπερκαγκουρα, μαλιοκουβαρα στη στροφη με μπαντιλικια!

 

Automated car : 50.000

Infrastructure (δομες) for automated cars: 6.235.365.458

Καγκουρας με subaru : PRICELESS!!!! 

βουτουτουτου !!!

Δημοσ.

Εξαιρετικο!

Θα πηγαινουν ολα τα υπερσυγχρονα αμαξια στη σειρα με 50, χωρις ατυχηματα και κορνες...

... Και θα βγαινει απο τη γωνια το τελευταιο αυθεντικο αμαξι με τον υπερκαγκουρα, μαλιοκουβαρα στη στροφη με μπαντιλικια!

 

Automated car : 50.000

Infrastructure (δομες) for automated cars: 6.235.365.458

Καγκουρας με subaru : PRICELESS!!!! 

 

χαχαχαχαχα, ότι καλύτερο έχω διαβάσει!

Δημοσ.

Γενικά η manual οδήγηση προβλέπεται να μειωθεί ή ακόμα να απαγορευθεί είτε αυτή γίνεται με κοινόχρηστα ή ιδιόκτητα οχήματα. Πιο πιθανό βλέπω την auto οδήγηση να εφαρμόζεται πρώτα στους αυτοκινητοδρόμους, λόγω λιγότερων δυσκολιών και μετά στις πόλεις.

Όσον αφορά στα auto ΜΜΕ ήδη εφαρμόζεται πιλοτικά στα Τρίκαλα και σε άλλες πόλεις, με τη διαφορά ότι στα Τρίκαλα εφαρμόζεται στον αστικό ιστό.

http://www.kathimerini.gr/853069/article/epikairothta/ellada/sta-trikala-h-pio-epityxhmenh-ston-kosmo-pilotikh-xrhsh-lewforeiwn-xwris-odhgo

Δημοσ.

Εξαιρετικά ενδιαφέρον κατά την προσωπική μου άποψη. 

 

Αλλάζει πολύ βέβαια τα όσα ξέραμε μέχρι τώρα, αλλά αντιμετωπίζει διάφορες προκλήσεις:

  • οδηγική ικανότητα πληθυσμού (π.χ. ηλικιωμένοι, ανήλικοι, άρρωστοι, κτλ.) χωρίς να αναφέρουμε άλλες ενδιαφέρουσες οδηγικές..."ομάδες" (κάγκουρες, γκαζοφωνιάδες, μεθυσμένους, κλπ.).
  • προσβασιμότητα 24ώρες το 24ωρο, ανάλογα με τη χρήση, χωρίς να απαιτείται ιδιοκτησία (δεν είναι δεδομένη η απόκτηση και συντήρηση ενός ιδιόκτητου αυτοκινήτου).
  • ελαχιστοποίηση/εξάλειψη χώρων στάθμευσης, μποτιλιαρίσματος, κτλ.

Ουσιαστικά, περισσότερο το βλέπω σαν μια αλλαγή των ΜΜΜ παρά του αυτοκινήτου: αντί να ακολουθεί ο χρήστης το δρομολόγιο του μέσου, το μέσο προσαρμόζεται στο δρομολόγιο του χρήστη, ενώ αντί για μεγάλα σε χωρητικότητα οχήματα, έχουμε μικρά και ευέλικτα.

 

σίγουρα χάνεται η οδηγική απόλαυση, αλλά κατ'εμέ το ζήτημα της μετακίνησης προηγείται. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...