YourTrueLegend Δημοσ. 12 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2017 Άρα καταλήξαμε ότι τα καινούρια αυτοκίνητα έχουν μεγάλους τροχούς, θέλω προσφορά ελαστικά για τις διαστάσεις R16 με 200 ευρώ με τα εργατικά μέσα.Εδω εισαι https://www.ityres.gr/205-50-r16-87w-nexen-nfera-su4 160 με τα εργατικα μεσα Σε επωνυμα, πχ toyo ξεκινανε απο 240 η 4δα τοποθετημενη https://www.ityres.gr/205-55-r16-91h-toyo-proxes-cf2?mfp=14-di-metros%5B16%5D 1
stamatisj1 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2017 Και σε μία εβδομάδα διαβάζουμε άρθρο για τη NASA που ανακάλυψε πιστόνι σε τροχιά γύρω από τον Άρη. Στο πρώτο ποστ γράφει πως πάει χωρις ταχύτητα και μόνο με την κλίση της κατηφόρας. Εαν δεν ξεπερνάει τα 20 χαω άνετα μπορεί να βάλει πρώτη (η ακόμη καλύτερα πριν την κατηφόρας κόβεις εντελώς βάζεις πρώτη και ότι άλλο έγραψα). Το έχω δοκιμάσει σε παγωμένη (από χιόνι) κατηφόρα με 30% κλίση και όλα πήγαν καλά. Εννοείται πως εαν έχει παραπάνω από 20 χαω βάζεις δευτέρα κτλ.
lary7 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2017 Άρα καταλήξαμε ότι τα καινούρια αυτοκίνητα έχουν μεγάλους τροχούς, θέλω προσφορά ελαστικά για τις διαστάσεις R16 με 200 ευρώ με τα εργατικά μέσα. Εγώ αν δε βγούν οι λινάτσες από μέσα δεν τα αλλάζω. Όπως έκανα και στο ποδήλατο μικρός. Ακομα και ενα φθηνο κινεζο να παρεις, παλι εχεις καλυτερη προσφυση απο φθαρμενα 5++ετιας λαστιχα. Σε R16 βρισκεις κινεζους ή Κormoran-Sava με 50€ ανετα, αν δεν εχεις ουτε αυτα βαζεις μεταχειρισμενα 2ετιας, δεν το αφηνεις το αμαξι χωρις λαστιχα και μαλιστα το δινεις και σε νεο οδηγο....
eliasjuve Δημοσ. 13 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2017 Κατηφόρα χωρίς ταχύτητα γιατί; Πάντα με μικρή ταχύτητα ανάλογα τα χιλιόμετρα. Αν δεν βάζεις ταχύτητα για να μην κάψει βενζίνη είναι λάθος γιατί στη νεκρά η μηχανή καίει στο ρελαντί ενώ με ταχύτητα μέσα το φρενάρισμα της μηχανής δεν καίει τίποτα. 1
De@th L0rd Δημοσ. 14 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2017 Κατηφόρα χωρίς ταχύτητα γιατί; Πάντα με μικρή ταχύτητα ανάλογα τα χιλιόμετρα. Αν δεν βάζεις ταχύτητα για να μην κάψει βενζίνη είναι λάθος γιατί στη νεκρά η μηχανή καίει στο ρελαντί ενώ με ταχύτητα μέσα το φρενάρισμα της μηχανής δεν καίει τίποτα. Πολλοί νομίζουν ότι "Κάνουν οικονομία" στο καύσιμο ειδικά άτομα μεγαλύτερης ηλικίας... 1
Haldol Δημοσ. 14 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2017 Πολλοί νομίζουν ότι "Κάνουν οικονομία" στο καύσιμο ειδικά άτομα μεγαλύτερης ηλικίας... Πράγμα το οποίο ίσχυε πριν την εποχή που έγιναν όλα injection. Οπότε οι 70άρηδες λογικό να πιστεύουν ότι στη νεκρά καταναλώνουν λιγότερο απ' ότι αν αφήσουν ταχύτητα και κόψει τον ψεκασμό η ECU, διότι... δεν έμαθαν ποτέ τι είναι "ψεκασμός" και "ECU". 1
SOCRATIS1000 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2017 Προχτες με τη βροχη κατεβαινα μια αποτομη κατηφορα στο Γαλατσι. Οποιος περναει απο κει θα την ξερει, χωρις ταχυτητα και μονο με τη κλιση της κατηφορας, ξεκινησα να φρεναρω οταν ειδα τους σταματημενους στο φαναρι και τα λαστιχα αμεσως κλειδωσαν και εφυγα τσουληθρα για 1,5-2 τετραγωνα. Οσο ημουν στη κατηφορα το αμαξι δε σταματαγε με τιποτα. Τελευταια στιγμη τραβηξα ενα χειροφρενο να το πλαγιασω για να αποφυγω τα χειροτερα. Η ζημια ηταν ελαχιστη καθως βρηκα κωλο με κωλο με ενα σταματημενο και πετυχα αυτο που ηθελα μεσα στο πανικο της καταστασης. Οι Ερωτησεις. -Προφανως δεν εχω λαστιχα. Δε το περιμενα ομως αυτο το χαλι, φρενο ισα που πατησα, δε το καρφωσα τερμα για να κολλησει. Υπηρχε καποιος τροπος να το σωσω δεδομενων των ελαστικων και της καταστασης του οδοστρωματος. Αν αφηνα φρενο και μετα κλωτσαγα λιγο-λιγο οπως κανει το abs παιζει να ειχε αποφευχθει κατι? - Το ABS απο ποια χρονια και μετα ειναι στανταρ? Το αμαξι ειναι συγγενη μου και το δινει εδω και κανα τριμηνο να με εξυπηρετησει. Ειναι μοντελο 2003 και δε το περιμενα να μην εχει ABS. Εστω αν ειχε, θα μπορουσε να βοηθησει στην προκειμενη περιπτωση, δεδομενου παλι οτι δε κλειδωσα τροχο λογο αποτομης και δυνατης πεδησης αλλα λογω κακης καταστασης ελαστικου? To abs δεν ειναι τα φρενα σου,ειναι απλα ενα συστημα αν πατησεις πολυ το φρενο να στο σταματαει πριν κλειδωσουν.thats all.Αν τωρα εχει σαπια φρενα και λαστιχα και εισαι σε κατηφορα με βρεγμενο οδοστρωμα ,μην περιμενεις θαυματα. 1
De@th L0rd Δημοσ. 14 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 14 Μαρτίου 2017 Πράγμα το οποίο ίσχυε πριν την εποχή που έγιναν όλα injection. Οπότε οι 70άρηδες λογικό να πιστεύουν ότι στη νεκρά καταναλώνουν λιγότερο απ' ότι αν αφήσουν ταχύτητα και κόψει τον ψεκασμό η ECU, διότι... δεν έμαθαν ποτέ τι είναι "ψεκασμός" και "ECU". Ποιοί 70ρηδες μιλάμε για άτομα 50-65 μη σου πω και μικρότερα επειδή έχουν μάθει από τους παλαιότερους "έμπειρους".
Thanos1972 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2017 Το καλύτερο είναι η πρόληψη.ναι φταίει ο δρόμος αλλά ο δρόμος είναι εκεί και εαν δεν το φτιάξει κανείς δεν θα φτιαχτεί μόνος του.εσυ σαν οδηγός από την πρώτη στιγμή που το οδήγησες ποσό μάλλον ξένο αυτοκίνητο έπρεπε να έχεις το νου σου να δεις την συμπεριφορά του αυτοκινήτου.ποσο μάλλον τα λάστιχα όπου τα καταλαβαίνεις αμέσως δε τι κατάσταση είναι.δεν μπορώ να δεχτώ ότι από την στιγμή που βρέχει (και όλοι ξέρουμε ποσό χάλια είναι οι δρόμοι στις μεγάλες πόλεις ειδικά με βροχή) εσυ δεν προνοησες γιαυτο το ενδεχόμενο.και αφήστε τις διαστάσεις των ζαντών για άλλες συζητήσεις,οι αντιπροσωπείες ότι θέλουν κάνουν για να σου πάρουν τα λεφτά από την τσέπη,όχι τα εργοστάσια.τα εργοστάσια έχουν μια-δυο στάνταρ διαστάσεις.
Zerg13 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 19 Μαρτίου 2017 Καποιος που αρχισε να φευγει στην κατηφορα με την μουρη πως γινεται τελικα να χτυπησει κωλο με κωλο με αλλο αμαξι; Μου φαινεται αδιανοητο. Επισης, γιατι να μην πατησει φρενο λιγο, μετα πιο πολυ και στο τελος ολο μεσα; Τι μπορει να παθει;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα