ASFE Δημοσ. 11 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 11 Μαρτίου 2017 Σε ποια κατηφορα στο γαλατσι για να μην πηγαινουμε? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
YourTrueLegend Δημοσ. 11 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 11 Μαρτίου 2017 Καλα σε 1η δεν κατεβαζεις ποτε εκτος αν εισαι με δευτερα και χαμηλες στροφες. Αλλα αν εισαι με 3η και 2.000σαλ, το κατεβαζεις ευκολα σε δευτερα και σου κοβει ταχυτητα μονη της σιγα σιγα και ομαλα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Haldol Δημοσ. 11 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 11 Μαρτίου 2017 Και εγω αυτο πιστεψα θα συμβει αν κατεβαζα σε 1η Δεν είναι αναγκαστικό, αλλά γενικά κι αόριστα το "βάζεις 1η" μπορεί να είναι από λογική αντίδραση, έως χαζό και επικίνδυνο. Αν πηγαίνεις με 2α και 20, απλά θα κόψεις ταχύτητα και πιθανώς να νιώσεις ένα "μούρωμα". Αν πηγαίνεις με 4η και 110, θα ρημάξεις ότι μπορεί να ρημάξει στο αυτοκίνητο, κάνα-δυο πιστόνια θα φύγουν σε τροχιά, ενώ παίζει να φύγεις και εσύ πάνω σε κάναν τοίχο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lary7 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 11 Μαρτίου 2017 Το μονο που θα σε εσωζε ειναι μικροτερη ταχυτητα και αξιοπρεπη λαστιχα. Ισως θα βοηθούσαν τα εξής 1) Να ειχες κουμπωμενη ταχύτητα, ποτε δεν παμε σε κατηφορα με νεκρα 2) Να προσπαθουσες απο την αρχη να κανεις προσομοιωση του ABS, αλλα αμα δεν υπαρχει προσφυση οτι και να κανεις δεν σώζεσαι απο την ορμη και την βαρύτητα. Τουλαχιστον να σου γινει μαθημα οτι για 200€ δεν αξιζει να ρισκαρεις την ζωης σου (και των αλλων) καθως και να παθεις μεγαλη υλικη ζημια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
De@th L0rd Δημοσ. 11 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 11 Μαρτίου 2017 Το μονο που θα σε εσωζε ειναι μικροτερη ταχυτητα και αξιοπρεπη λαστιχα. Ισως θα βοηθούσαν τα εξής 1) Να ειχες κουμπωμενη ταχύτητα, ποτε δεν παμε σε κατηφορα με νεκρα 2) Να προσπαθουσες απο την αρχη να κανεις προσομοιωση του ABS, αλλα αμα δεν υπαρχει προσφυση οτι και να κανεις δεν σώζεσαι απο την ορμη και την βαρύτητα. Τουλαχιστον να σου γινει μαθημα οτι για 200€ δεν αξιζει να ρισκαρεις την ζωης σου (και των αλλων) καθως και να παθεις μεγαλη υλικη ζημια. Καλά δεν έχουν μόνο 200 ευρώ τα λάστιχα, εκτός κι αν βρεις τρελή προσφορά. Αν είναι ειδικά και κανένα σουπερ ντούπερ καινούριο αυτοκινητο που τα βγάζουν με τεράστιες ζάντες την 350 την έχεις σίγουρη μαζί με εργατικά. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Haldol Δημοσ. 11 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 11 Μαρτίου 2017 Καλά δεν έχουν μόνο 200 ευρώ τα λάστιχα, εκτός κι αν βρεις τρελή προσφορά. Αν είναι ειδικά και κανένα σουπερ ντούπερ καινούριο αυτοκινητο που τα βγάζουν με τεράστιες ζάντες την 350 την έχεις σίγουρη μαζί με εργατικά. Αληθές όσο δε πάει, μιας και τα τελευταία χρόνια με τις turbo-ροπές στο θεό ακόμα και στα 1000άρια, οι ίντσες στις ζάντες έχουν πάρει την ανηφόρα χωρίς λόγο (σαν τα κινητά ένα πράγμα). Αλλά ο ts μιλάει για όχημα του 2003 χωρίς καν ABS. Οπότε δε παίζει να 'χει 16-17 ίντσες ζάντα. Και μία φτηνή μάρκα-σειρά (που παραμένει ΆΠΕΙΡΑ καλύτερη σε σχέση με λιωμένο, ξεραμένο, παλιό λάστιχο) σε 14-15 ίντσες παίζει όντως κάτω από 200 έουρος. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 11 Μαρτίου 2017 Moderators Share Δημοσ. 11 Μαρτίου 2017 Πάντως σε λείο οδόστρωμα, ειδικά κατηφορικό, και ειδικά βρεγμένο, ΔΕΝ σταματάς ούτε με ABS. Μου έχει τύχει, με το που πατήσω φρένο, να επεμβαίνει ΔΙΑΡΚΩΣ το ABS, και το αυτοκίνητο να μην σταματάει για κανένα λόγο. Μόνο με χειρόφρενο και τη μία ρόδα στο πεζοδρόμιο (ευτυχώς χωρίς άλλες συνέπειες) κατάφερα να σταματήσω. Και στην περίπτωσή μου δεν ήταν καν βρεγμένο. Αλλά τι να το κάνεις, αν ο δρόμος γυαλίζει σαν να τον πέρασες με γυαλόχαρτο... Ακριβώς την ίδια συμπεριφορά συνάντησα (αναμενόμενα) σε κατηφόρα με πάγο. Επίσης μερικές ανηφόρες δεν... ανεβαίνονται με τίποτα σε αντίστοιχες συνθήκες. Θυμάμαι που περίμενα να ανέβω και εκνευριζόμουν που ο μπροστινός δεν ξεκινάει. Ήταν ένα Yaris 1st gen, το οποίο έκανε πατηλίκια με τις μπροστά ρόδες, με αποτέλεσμα να ΜΗΝ μπορεί να ανέβει και να πηγαίνει στο... πλάι. Τελικά έστριψε και έφυγε προς τα πίσω. Εγώ με το antispin επίσης ΔΕΝ μπορούσα να ξεκινήσω. Μόνο χωρίς αυτό, με λίγη φόρα από τη βάση της ανηφόρας και 2α με λίγο (ελεγχόμενο ίσα ίσα να μην σπινάρει) γκαζάκι κατάφερα με τα πολλά να ανέβω. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
YourTrueLegend Δημοσ. 11 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 11 Μαρτίου 2017 Να λετε και την κατασταση/μαρκα των ελαστικων σας οσοι ειχατε τετοιες εμπειριες. Προφανως σε καποιες περιπτωσεις δεν βοηθανε ουτε ολοκαινουργια καλα ελαστικα, αν ο δρομος εχει μαζεψει γλιτσα, αλλα συνηθως καλα ελαστικα+abs+νορμαλ οδηγηση γλυτωνουν απο τα περισσοτερα απροοπτα που αναφερετε. Αντιθετως ακουω πολυ συχνα αμαξια να φευγουν σε κατηφορικους βρεγμενους δρομους με κοινο παρανομαστη λιωμενα λαστιχα. Με καινουργια καλα λαστιχα εχω παρα πολυ καιρο να ακουσω τετοια σκηνικα. Αληθές όσο δε πάει, μιας και τα τελευταία χρόνια με τις turbo-ροπές στο θεό ακόμα και στα 1000άρια, οι ίντσες στις ζάντες έχουν πάρει την ανηφόρα χωρίς λόγο (σαν τα κινητά ένα πράγμα).Σε 200+ Νm ροπη, θεωρεις παραλογα τα 16ρια; Αν ναι, τοτε να ξερεις και πως πριν 10 χρονια τα αμαξια που βγαζαν τετοια ροπη (συνηθως 1600cc και πανω), με εργοστασιακες 16ρες+ ηταν. Δεν αλλαξε κατι περαν του οτι η ιπποδυναμη που τοτε εβγαινε με 1600ρια βγαινει πλεον με 1000ρια. Οι παραλογα μεγαλες ζαντες συναντωνται κυριως σε αυτους που πανε και βαζουν aftermarket, ή στα αμαξια τυπου sport-kit εμφανιση (χωρις αναλογο μοτερ) και τα πιο "καθαρα" sport που για 200 αλογα βαζουν κατι 18ρες που ειναι οντως παραλογο. Αλλα στην τελικη αυτος που ψωνιζει sport αμαξι ζηταει μεγαλη ζαντα και οι εταιρειες απλως του την δινουν. Στα υπολοιπα εργοστασιακα ισχυει πανω κατω οτι ισχυε και πριν 10 ετη. Τα μικρα standard των <90 αλογων κατα πλειοψηφια φορανε 14ρια, σπανιοτερα 15ρια (16ρια μονο με παραγγελια), αντιστοιχα τα γυρω στα 100 αλογα παιζουν με 15ρια και τα 110-140 φορανε 16ρια. Τιποτε περιεργο, ετσι ηταν και πριν καμια 10ετια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 11 Μαρτίου 2017 Moderators Share Δημοσ. 11 Μαρτίου 2017 Τα δικά μου ήταν dunlop sport maxx rt 2,5 ετών με 30κατι χιλιάδες. Διάσταση 225/40/18. (Εργοστασιακη). Χρησιμοποιημένα μεν, σε πολύ καλή κατάσταση δε. Σε νορμάλ δρόμο σίγουρα κρατούσαν περισσότερο από τα goodyear eagle f1 asymmetric 3 που έχω τώρα με λιγότερα χιλιόμετρα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Haldol Δημοσ. 11 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 11 Μαρτίου 2017 Τα δικά μου ήταν dunlop sport maxx rt 2,5 ετών με 30κατι χιλιάδες. Διάσταση 225/40/18. (Εργοστασιακη). Χρησιμοποιημένα μεν, σε πολύ καλή κατάσταση δε. Σε νορμάλ δρόμο σίγουρα κρατούσαν περισσότερο από τα goodyear eagle f1 asymmetric 3 που έχω τώρα με λιγότερα χιλιόμετρα. Τα ίδια θα πω κι εγώ. Φορούσα Dunlop Sport Maxx 215/45/16 και το καλοκαίρι που έκανα αλλαγή σε GoodYear Eagle F1 Assymetric 2 205/45/16 παρατήρησα αρκετά χειρότερη απόδοση. Περισσότερο από όσο θα δικαιολογούσε η απώλεια των 10mm πέλματος. Προφανώς πρόκειται για υποδεέστερο ελαστικό. Σε 200+ Νm ροπη, θεωρεις παραλογα τα 16ρια; Αν ναι, τοτε να ξερεις και πως πριν 10 χρονια τα αμαξια που βγαζαν τετοια ροπη (συνηθως 1600cc και πανω), με εργοστασιακες 16ρες+ ηταν. Δεν αλλαξε κατι περαν του οτι η ιπποδυναμη που τοτε εβγαινε με 1600ρια βγαινει πλεον με 1000ρια. Οι παραλογα μεγαλες ζαντες συναντωνται κυριως σε αυτους που πανε και βαζουν aftermarket, ή στα αμαξια τυπου sport-kit εμφανιση (χωρις αναλογο μοτερ) και τα πιο "καθαρα" sport που για 200 αλογα βαζουν κατι 18ρες που ειναι οντως παραλογο. Αλλα στην τελικη αυτος που ψωνιζει sport αμαξι ζηταει μεγαλη ζαντα και οι εταιρειες απλως του την δινουν. Στα υπολοιπα εργοστασιακα ισχυει πανω κατω οτι ισχυε και πριν 10 ετη. Τα μικρα standard των <90 αλογων κατα πλειοψηφια φορανε 14ρια, σπανιοτερα 15ρια (16ρια μονο με παραγγελια), αντιστοιχα τα γυρω στα 100 αλογα παιζουν με 15ρια και τα 110-140 φορανε 16ρια. Τιποτε περιεργο, ετσι ηταν και πριν καμια 10ετια. Τα 200+ N·m δεν είναι περίεργα για 16άρα. Εδώ ακόμα και στο δικό μου "θηρίο" με τα 125 N·m δεν είναι πρόβλημα οι 16άρες, αν και προφανώς επιβαρύνουν. Περίεργο μου φαίνεται όμως το ότι τοποθετούνται σε οχήματα που διαφημίζονται για την κατανάλωση και το χαμηλό κόστος τους. Αυτό δε θυμάμαι να συνέβαινε παλιότερα. Από τη μία, λίγα τέλη, λίγοι ρύποι, μικρή κατανάλωση, κι από την άλλη πάρε 16άρα με λάστιχο φορτηγού, να σκας 400άρες κάθε 3-4 χρόνια. Τώρα θα μου πεις, άμα αυτό πουλάει, αυτό θα πουλήσουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
YourTrueLegend Δημοσ. 11 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 11 Μαρτίου 2017 Αυτο που θελω να πω ειναι οτι δεν εχει αλλαξει κατι στη διαμετρο των ζαντων σε σχεση με παλιοτερα. Ιδιες ροπες, ιδια διαμετρος και τωρα και πριν 10 χρονια. Αυτο που εχει αλλαξει ειναι οτι τωρα εχει πιο γρηγορα μοτερ, αρα -μοιραια- βλεπουμε και τις μεγαλυτερες διαμετρους να πληθαινουν. Sport kit εμφανισεις τοτε&τωρα , ιδιες διαμετροι. Μαλιστα θυμαμαι το ibiza top gun, των 115 αλογων με 17ρες εργοστασικες εν ετει 2003, οταν το fiesta σημερα των 125 ή 140 ιππων (με περισσοτερη ροπη) ερχεται με 16ρια εργοστασιακα και μονο ως extra παιρνει 17ρια (17ρια εργοστασιακα εχει μονο το ST των...200 αλογων). Και δεν νομιζω οτι περα απο το topgun καποιο αλλο θα επρεπε να εχει μικροτερη διαμετρο. Προφανως υπαρχουν μοντελα πχ 90 ιππων με 16ρια standard αυτα οντως τα θεωρω υπερβολη και ως προς την καταναλωση και ως προς τα running costs και ως προς το οτι δεν αξιζουν σε τετοιο αμαξι. Αλλα οταν ο κοσμος τα ζηταει (πληρωνει) οι μαρκετινιστες δε προκειται να αφησουν τα ευρω να πανε χαμενα Θα στα βαλουν στον στανταρ εξοπλισμο ορισμενοι, για να χτυπησουν τον ανταγωνιστη που θα δινει 15ρια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
moure Δημοσ. 12 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 12 Μαρτίου 2017 Εγώ πάντως φροντίζω να έχω καλά ελαστικά και δεν μου έχει τύχει να μην μπορώ να σταματήσω σε κάποιον δρόμο της Αθήνας που δεν έχει πάγο η λάδια κλπ. Όμως όλα έχουν να κάνουν και με τον τρόπο οδήγησης του καθενός και το μυαλό που έχει στο κεφάλι του.Δεν μπορείς σε μια κατηφόρα με κλίση 10% και με ψιλόβροχο εσυ να τρέχεις σε αστικό περιβάλλον.Ουτε το abs ούτε τα λάστιχα θα σε σώσουν αν χρειαστεί να σταματήσεις. Στο θεμα της διάστασης των ζαντών εγώ βλέπω ότι έχουν αυξηθεί τα τελευταία χρόνια. Το Nissan micra του 2004 της γυναίκας μου είναι με 14 στην πλούσια έκδοση ενώ τώρα βγαίνει με 15 στην απλή. Δέχομαι ότι είναι όμορφες οι μεγάλες ζάντες αλλά είναι εντελώς παράλογο να έχεις 17αρες σε ένα αμάξι με 100 άλογα γιατί και το κόστος αλλαγής ελαστικών θα αυξηθεί και δεν θα είναι τόσο άνετο. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
vairass Δημοσ. 12 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 12 Μαρτίου 2017 Τα dunlop είναι παρεξηγημένα λάστιχα... Τα έχω και εγώ και πιάνουν άριστα!! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kostaskalamatas Δημοσ. 12 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 12 Μαρτίου 2017 το ABS δεν βοηθαει στο να σταματησεις το αμαξι πιο γρηγορα, ή σε λιγοτερη αποσταση απο οτι ενος ιδιου τυπου αυτοκινητου με συμβατικα φρενα. το ABS βοηθαει, στο να μην χανεις το ελεγχο του οχηματος κατα τη διαρκεια ενος δυνατου φρεναρισματος. 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
GeorgeHellas Δημοσ. 12 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 12 Μαρτίου 2017 Ένα βίντεο για το πως λειτουργεί το abs και να μην γράφει ο καθένας ότι θέλει... https://youtu.be/mKiTAcXK6M4 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα