Προς το περιεχόμενο

Εφυγα Τσουλωντας σε κατηφορα


therock

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Προχτες με τη βροχη κατεβαινα μια αποτομη κατηφορα στο Γαλατσι. Οποιος περναει απο κει θα την ξερει, χωρις ταχυτητα και μονο με τη κλιση της κατηφορας, ξεκινησα να φρεναρω οταν ειδα τους σταματημενους στο φαναρι και τα λαστιχα αμεσως κλειδωσαν και εφυγα τσουληθρα για 1,5-2 τετραγωνα. Οσο ημουν στη κατηφορα το αμαξι δε σταματαγε με τιποτα. Τελευταια στιγμη τραβηξα ενα χειροφρενο να το πλαγιασω για να αποφυγω τα χειροτερα. Η ζημια ηταν ελαχιστη καθως βρηκα κωλο με κωλο με ενα σταματημενο και πετυχα αυτο που ηθελα μεσα στο πανικο της καταστασης. Οι Ερωτησεις.

 

-Προφανως δεν εχω λαστιχα. Δε το περιμενα ομως αυτο το χαλι, φρενο ισα που πατησα, δε το καρφωσα τερμα για να κολλησει. Υπηρχε καποιος τροπος να το σωσω δεδομενων των ελαστικων και της καταστασης του οδοστρωματος. Αν αφηνα φρενο και μετα κλωτσαγα λιγο-λιγο οπως κανει το abs παιζει να ειχε  αποφευχθει κατι?

 

- Το ABS απο ποια χρονια και μετα ειναι στανταρ? Το αμαξι ειναι συγγενη μου και το δινει εδω και κανα τριμηνο να με εξυπηρετησει. Ειναι μοντελο 2003 και δε το περιμενα να μην εχει ABS. Εστω αν ειχε, θα μπορουσε να βοηθησει στην προκειμενη περιπτωση, δεδομενου παλι οτι δε κλειδωσα τροχο λογο αποτομης και δυνατης πεδησης αλλα λογω κακης καταστασης ελαστικου?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 54
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δεν εχεις λάστιχα, δεν εχεις abs, δεν εχεις πείρα

 

Τρια τα κακα και εγινε οτι έγινε, αν έλειπε ενα απο τα τρια δεν θα γινόταν τίποτα.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1. Κατεβαζεις ταχυτητα στο κιβωτιο και αφηνεις συμπλεκτη (ακομα και δυο ταχυτητες αν σε παιρνει).

2. Κανεις simulate τη λειτουργια του ABS μονος σου, χωρις πανικο και αποτομες κινησεις.

 

Λογικα θα το ειχες ληξει ευκολα και χωρις προβλημα με τις παραπανω ενεργειες αν η ταχυτητα σου ηταν χαμηλη.

 

Κατα τ'αλλα ελπιζω να συνηδητοποιησες εστω κι ετσι ποσο επικινδυνος εισαι αν κυκλοφορεις με τετοια λαστιχα και μαλιστα σε βρεμμενο δρομο.

 

Όταν ο δρόμος έχει πολύ κακή πρόσφυση,

ακόμα και με ABS μπορεί να κλειδώσουν οι τροχοί.

Παθών μαθών.

Αυτο που λες δεν γινεται εκτος αν το ABS ειναι προβληματικο ή μιλαμε για καταστασεις παγου οπου η προσφυση δεν χανεται στο φρεναρισμα, αλλα ειναι χαμενη γενικοτερα..

Το ABS ξεκλειδωνει ανα διαστηματα τον τροχο οσο φρενο και να πατας. Μετα ενεργοποιει το φρενο, αν ξανακλειδωσει ο τροχος τοτε τον ξεκλειδωνει εκ νεου κ.ο.κ μεχρι να βρει προσφυση.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτο που λες δεν γινεται εκτος αν το ABS ειναι προβληματικο ή μιλαμε για καταστασεις παγου οπου η προσφυση δεν χανεται στο φρεναρισμα, αλλα ειναι χαμενη γενικοτερα..

Το ABS ξεκλειδωνει ανα διαστηματα τον τροχο οσο φρενο και να πατας. Μετα ενεργοποιει το φρενο, αν ξανακλειδωσει ο τροχος τοτε τον ξεκλειδωνει εκ νεου κ.ο.κ μεχρι να βρει προσφυση.

Αυτό που λέω γίνεται.

Εγώ είμαι παθών, άρα το να μου πεις τη γνώμη σου είναι περιττό.

Αν ήσουν θεός τη στιγμή που με πρόδωσε το ABS, θα σε ευγνωμονούσα σήμερα που έχεις αυτή τη γνώμη.

Οπότε θεός μάλλον δεν είσαι, και το αφήνεις.

 

Προϋπόθεση για να λειτουργήσει σωστά το ABS είναι ένα ελάχιστο πρόσφυσης.

Και ο λόγος είναι πως η αντλία του ABS σαν πρώτη κίνηση ανοίγει την επιστροφή στο κύκλωμα των υγρών

και ελαττώνεται η δύναμη στο δισκόφρενο

αλλά αν δεν υπάρξει στοιχειώδης πρόσφυση για να στρίψει τον τροχό

δε θα πάρει καθόλου σήμα ο αισθητήρας και η κεντρική μονάδα.

 

Αν ήταν πανάκεια το ABS

θα πηγαίναμε όλοι με χίλια και θα σταματάγαμε με όποιες συνθήκες όποτε γουστάραμε.

Τη φυσική δεν την υπερβαίνεις.

 

 

υγ:

Στην κατηφόρα - όπως καλή ώρα η Πρωτοπαπαδάκη στο Γαλάτσι - η πρόσφυση είναι μικρότερη

από  την πρόσφυση στον ίδιο δρόμο αν αυτός ήταν σε οριζόντιο επίπεδο

για το ίδιο πάντοτε όχημα και τις ίδιες συνθήκες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εκανες την καλυτερη κινηση που μπορουσες να κανεις ,για να παθεις την μικροτερη ζημια.αλλα αυτο δειχνει οτι ειχες χρονο να σκεφτεις.....που σημαινει οτι πιθανον,να μπορουσες να το αποφυγεις το συμβαν.ακομη και με αβς ή και λαστιχα,δεν την γλυτωνες ,για την ακριβεια,θα χτυπουσες με την μουρη=μεγαλυτερη οικονομικη ζημια

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτό που λέω γίνεται.

Εγώ είμαι παθών, άρα το να μου πεις τη γνώμη σου είναι περιττό.

Αν ήσουν θεός τη στιγμή που με πρόδωσε το ABS, θα σε ευγνωμονούσα σήμερα που έχεις αυτή τη γνώμη.

Οπότε θεός μάλλον δεν είσαι, και το αφήνεις.

 

Προϋπόθεση για να λειτουργήσει σωστά το ABS είναι ένα ελάχιστο πρόσφυσης.

Και ο λόγος είναι πως η αντλία του ABS σαν πρώτη κίνηση ανοίγει την επιστροφή στο κύκλωμα των υγρών

και ελαττώνεται η δύναμη στο δισκόφρενο

αλλά αν δεν υπάρξει στοιχειώδης πρόσφυση για να στρίψει τον τροχό

δε θα πάρει καθόλου σήμα ο αισθητήρας και η κεντρική μονάδα.

 

Αν ήταν πανάκεια το ABS

θα πηγαίναμε όλοι με χίλια και θα σταματάγαμε με όποιες συνθήκες όποτε γουστάραμε.

Τη φυσική δεν την υπερβαίνεις.

 

 

υγ:

Στην κατηφόρα - όπως καλή ώρα η Πρωτοπαπαδάκη στο Γαλάτσι - η πρόσφυση είναι μικρότερη

από  την πρόσφυση στον ίδιο δρόμο αν αυτός ήταν σε οριζόντιο επίπεδο

για το ίδιο πάντοτε όχημα και τις ίδιες συνθήκες.

Το αστειο δεν ειναι πως λες ενα σωρο ανακριβειες και υπερβολες. Το αστειο ειναι πως κανεις και αλματα λογικης αναμεσα σε αυτες.

 

Η δουλεια του ABS ειναι να ξεκλειδωνει τον τροχο οταν φρεναρεις, δεδομενου οτι ο τροχος δεν θα μεινει κλειδωμενος για αλλους λογους (πχ μηδενικη προσφυση-παγος κλπ).

Αν εσυ τωρα βρισκεισαι σε σημειο που η προσφυση ειναι ελαχιστη (πχ παγος) οπου ο τροχος σερνεται ουτως ή αλλως, (ειτε πατωντας γκαζι, ειτε φρεναροντας), τοτε το ABS δεν εχει καμια σχεση με τη συζητηση ..

 

Η δουλεια του ABS ειναι να επεμβαινει οταν χαθει η προσφυση κατα τη διαρκεια ενος φρεναρισματος κι οχι να βαλει πανω στο δρομο την προσφυση που δεν υπαρχει.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

- Το ABS απο ποια χρονια και μετα ειναι στανταρ? Το αμαξι ειναι συγγενη μου και το δινει εδω και κανα τριμηνο να με εξυπηρετησει. Ειναι μοντελο 2003 και δε το περιμενα να μην εχει ABS. Εστω αν ειχε, θα μπορουσε να βοηθησει στην προκειμενη περιπτωση, δεδομενου παλι οτι δε κλειδωσα τροχο λογο αποτομης και δυνατης πεδησης αλλα λογω κακης καταστασης ελαστικου?

 

Το ABS έγινε υποχρεωτικό στην ΕΕ κάπου το 2004-2005.

 

Αν είχε ναι, θα βοηθούσε, ελάχιστα όμως. Μόνο τα καλά λάστιχα θα σε βοηθούσαν πολύ.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Διαβάζω ότι το ABS ήταν υποχρεωτικό από το 2004 και μετά.

Αυτό δε σημαίνει πως τα ABS είχαν αυτοματισμούς με την ίδια απόδοση σε όλα τα αυτοκίνητα και τότε και από τότε ως σήμερα.

Κι ούτε το ABS αναβαθμίζει τη λειτουργία άλλων στοιχείων του οχήματος (βλεπε φρένα, ελαστικά κλπ),

επιτρέπει όμως τη βελτιστοποίηση της πέδησης για δεδομένο όχημα σε δεδομένες συνθήκες.

 

Αναφέρονται δε και ειδικές περιπτώσεις όπου η λειτουργία του ABS μπορεί να επιμηκύνει την απόσταση φρεναρίσματος.

 

Στην προκειμένη περίπτωση,

ο topic starter θα μπορούσε να είχε αποφύγει το περιστατικό που εκτυλίχθηκε 

όπως αναφέρθηκε παραπάνω

δηλαδή με κατέβασμα ταχύτητας και εμπλοκή της σε όλη τη διάρκεια της πέδησης

και προοδευτικό πάτημα του πεντάλ των φρένων μαζί και λίγο παίξιμο (αν χρειαζόταν).

 

 

Το αστειο δεν ειναι πως λες ενα σωρο ανακριβειες και υπερβολες. Το αστειο ειναι πως κανεις και αλματα λογικης αναμεσα σε αυτες.

Η δουλεια του ABS ειναι να ξεκλειδωνει τον τροχο οταν φρεναρεις, δεδομενου οτι ο τροχος δεν θα μεινει κλειδωμενος για αλλους λογους (πχ μηδενικη προσφυση-παγος κλπ).

Αν εσυ τωρα βρισκεισαι σε σημειο που η προσφυση ειναι ελαχιστη (πχ παγος) οπου ο τροχος σερνεται ουτως ή αλλως, (ειτε πατωντας γκαζι, ειτε φρεναροντας), τοτε το ABS δεν εχει καμια σχεση με τη συζητηση και προφανως το ABS.

 

Η δουλεια του ABS ειναι να επεμβαινει οταν χαθει η προσφυση κατα τη διαρκεια ενος φρεναρισματος κι οχι να βαλει πανω στο δρομο την προσφυση που δεν υπαρχει.

κοιτα δε θα ασχοληθώ να σου απαντησω στο ύφος σου
ο καθένας έχει άλλες γνώσεις επί του θέματος και άλλες οδηγικές εμπειρίες
 
αν εγώ πχ έχω κρεμαστεί από το ABS και θα μου πεις εσύ όχι
μου είναι αδιάφορο
 
ή αν εγώ λύνω και δένω το αυτοκίνητο
αλλά θα μου μάθεις εσύ πώς το κάνω
πάλι μου είναι αδιάφορο
 
τις ανακρίβειες που λες δε θα τις σχολιάσω
μάλλον είσαι ρομαντικός και δεν έχεις ιδέα πώς λειτουργεί το ABS, η φυσική και η τεχνολογία,
δικαίωμά σου να αποτύχεις στο δρόμο να εφαρμόσεις τα λεγόμενά σου
αρκεί να μην παρασύρεις κανένα χριστιανό στο λαιμό σου
 
 
υγ:
επί τη ευκαιρία
η έννοια της πρόσφυσης έχει διαβαθμίσεις και δεν είναι μέγεθος 'όλον ή ουδέν',
το ABS παλεύει να αναζητήσει το επίπεδο πρόσφυσης του οδοστρώματος για να ανταπεξέλθει στην πέδηση,
η δε ευαισθησία του εξαρτάται από πλήθος παραγόντων,
όλα αυτά για σένα είναι ανακρίβειες
οκ
Επεξ/σία από zerohedge
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

το καλό είναι πως στο ίντερνετ μπορείς να έχεις γνώμη

είναι σαν τους πωπούς και τις πορδές  :-D

 

αυτό που δεν καταλαβαίνεις όταν λες

και άσχετα που μου χρεώνεις πράγματα που δεν είπα άρα έχεις θέμα κατανόησης

Το αστειο δεν ειναι πως λες ενα σωρο ανακριβειες και υπερβολες. Το αστειο ειναι πως κανεις και αλματα λογικης αναμεσα σε αυτες.

Η δουλεια του ABS ειναι να ξεκλειδωνει τον τροχο οταν φρεναρεις, δεδομενου οτι ο τροχος δεν θα μεινει κλειδωμενος για αλλους λογους (πχ μηδενικη προσφυση-παγος κλπ).
Αν εσυ τωρα βρισκεισαι σε σημειο που η προσφυση ειναι ελαχιστη (πχ παγος) οπου ο τροχος σερνεται ουτως ή αλλως, (ειτε πατωντας γκαζι, ειτε φρεναροντας), τοτε το ABS δεν εχει καμια σχεση με τη συζητηση ..
 
Η δουλεια του ABS ειναι να επεμβαινει οταν χαθει η προσφυση κατα τη διαρκεια ενος φρεναρισματος κι οχι να βαλει πανω στο δρομο την προσφυση που δεν υπαρχει.

είναι πως το ABS έχει τα όριά του όταν προσπαθεί να αποδώσει,
και πως το ABS χρειάζεται ένα ελάχιστο πρόσφυσης για να διαβάσει την ταχύτητα περιστροφής του κάθε τροχού χωριστά
 
 
κατά τα λοιπά μου είναι αδιάφορο τί θα κάνεις και τί θα καταλαβαίνεις
Επεξ/σία από zerohedge
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μην τσακώνεστε. Ότι και να έχεις, χωρίς λάστιχα και σε βροχή + ελληνικό αστικό δρόμο καθρέπτη, είναι σαν να είσαι σε πάγο. OP βάλτου λάστιχα αλλιώς πήγαινε με 5. 

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βάζεις 1η ταχύτητα (ναι 1η ταχύτητα) και ξεχνάς το φρένο (η το πατάς ελάχιστα και το αφήνεις όταν μπλοκάρει). Τραβάς το χειρόφρενο ΑΛΛΑ όχι εντελώς αλλά στην μέση περίπου. Ενδιάμεσα όσες φορές προλαβαίνεις λες το Πάτερ Ημών (και ο Θεός βοηθός)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Βάζεις 1η ταχύτητα (ναι 1η ταχύτητα) 

 

Και σε μία εβδομάδα διαβάζουμε άρθρο για τη NASA που ανακάλυψε πιστόνι σε τροχιά γύρω από τον Άρη.  :D

  • Like 11
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και σε μία εβδομάδα διαβάζουμε άρθρο για τη NASA που ανακάλυψε πιστόνι σε τροχιά γύρω από τον Άρη.  :D

 

Και εγω αυτο πιστεψα θα συμβει αν κατεβαζα σε 1η

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...