gino007 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2017 Καλησπέρα σας συνφορουμιτες, Θα ήθελα να ζητήσω μερικές συμβουλές για αυτό που αντιμετώπισα σε ένα κατάστημα της Vodafone στις Σέρρες. Κατέχω την συσκευή LG G Flex 2 και όπως πολλά από τα κινητά της εταιρίας το κινητό άρχισε τα bootlooop, το πήγα στο κατάστημα λοιπόν, και τους είπα ότι θεώρησα ότι φταίει η μπαταρία αλλά ας το δουν γιατί δεν είμαι σίγουρος. Με πήραν μετά από 2 βδομάδες και μου είπαν ότι είναι έτοιμο ενώ πάλι άρχισε τις επανεκκίνησεις. Το ξαναδώσα πίσω περίμενα 2 μήνες κυριολεκτικά και μετά από πολλά τηλεφωνήματα και πηγαινελα στο κατάστημα το ξαναπήρα πίσω και μου είπαν να πληρώσω 15 ευρώ για φόρματ και 35 για την μπαταρία την καινούργια που έβαλαν και το κινητό τα ίδια. Το κράτησα όμως γιατί είμαι φοιτητής και το έχω πολύ ανάγκη έστω και με τις επανεκκίνησεις. Ένας φίλος μου που του έπαθε το ίδιο πράγμα στο ίδιο το κινητό του το αντικαταστήσει με ένα G5 και εγώ αφού είμαι εντός εγγύησης το ξαναπήγα πίσω και μου είπαν ότι επειδή είναι σπασμένο το digitizer δεν με καλύπτει η εγγύηση. Να σημειώσουμε ότι το digitizer έσπασε μετά από το μεγάλο συμβάν εκείνο. Τι προτείνετε να κανω; Ευχαριστώ πολύ προκαταβολικά!
ziaba Δημοσ. 11 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2017 να πας να πάρεις άλλη συσκευή και αυτή την φορά φρόντισε να μην είναι lg 3
gino007 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2017 Μέλος Δημοσ. 11 Μαρτίου 2017 Ναι αλλά στον άλλον πως έδωσαν και εμένα τόσο μεγάλη ταλαιπωρία; Η Vodafone δεν φταίει;
ziaba Δημοσ. 11 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2017 όχι γιατί έσπασες το digitizer άρα bye bye η εγγύησή ... το ότι είχε πρόβλημά πρώτου το σπάσεις δεν τους ενδιαφέρει (λογικό δεν είναι)
gino007 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2017 Μέλος Δημοσ. 11 Μαρτίου 2017 Το θέμα είναι φίλε μου σε τι μπελά με έβαλαν τότε και δεν μου κάνουν τώρα την εξυπηρέτηση
petran91 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2017 Δυστυχώς τα πράγματα είναι πολύ απλά.Δεν μπορείς να κάνεις απολύτως τίποτα.Αν έπραττες κατά τη διάρκεια που γινόταν το "συμβάν" όπως λες, θα ήταν πολύ διαφορετικά τα πράγματα.Με σπασμένο Digitizer δεν ισχύει καμία εγγύηση.'Οταν λες ότι έσπασε μετά το μεγάλο συμβάν εκείνο, εννοείς ότι στο έσπασαν αυτοί, ή ότι το πήγες σπίτι και έσπασε πχ?
gino007 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2017 Μέλος Δημοσ. 11 Μαρτίου 2017 To Digitizer εσπασε Σπίτι μου, το θέμα είναι ότι από τον Ιούλιο ως τον Σεπτέμβριο δεν είχα κινητό μου πήραν 50 ευρώ και μου το ξαναεδωσαν και αποκλίεται να τι ξαναφηνα το χρειάζομουν. Αφού τελείωσε όλο αυτό έπεσε και έσπασε!
petran91 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2017 Δεν θα αναλύσω τίποτα γιατί δεν ξέρω από που να ξεκινήσω.Ας μείνουμε στο ότι δεν δικαιούσαι απολύτως τίποτα πλέον, και στο ότι δεν υπάρχει καμία απάτη από vodafone τουλάχιστον τώρα, γιατί αν είχες κινητοποιηθεί στην ώρα σου και χωρίς σπασμένο digitizer θα ήταν διαφορετικά τα πράγματα..
default Δημοσ. 11 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2017 Κοιτα, παρολο που εχω φριχτα παραπονα απο το customer service της vodafone στην Σερρες (Μεραρχιας) σε τουλαχιστον 2 περιπτωσεις, φοβαμαι οτι τα παιδια (petran και ziaba) εχουν 100% δικιο. Απο την στιγμη που ειναι σπασμενο το digitizer και δεν ειναι δικια τους ευθυνη, τους εβγαλες και απο την δυσκολη θεση του service. Ακομα και αν "ηθικα" εχουν καποια ευθυνη για οτι συνεβει και για το οτι εμεινες διχως συσκευη τωρα ειναι αδυνατον να μπορεσεις να το αποδειξεις και θα χασεις αδικα τον χρονο σου.
hellojim Δημοσ. 11 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2017 Δεν δικαιουσαι τιποτα. Οταν το πηγες την πρωτη φορα, το πηρες, και μετα το ξαναπηγες, τοτε επρεπε να απαιτησεις κατι. Απο την στιγμη που το πηρες την 2η φορα και το εσπασες, προφανως και δεν δικαιουσαι τιποτα. Σιγα μην σου πληρωσουν και ψυχικη οδυνη.
default Δημοσ. 11 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2017 Δεν δικαιουσαι τιποτα. Οταν το πηγες την πρωτη φορα, το πηρες, και μετα το ξαναπηγες, τοτε επρεπε να απαιτησεις κατι. Απο την στιγμη που το πηρες την 2η φορα και το εσπασες, προφανως και δεν δικαιουσαι τιποτα. Σιγα μην σου πληρωσουν και ψυχικη οδυνη. Τωρα ρε φιλε το παραξηλωνεις, το παλικαρι φαινεται οτι καταλαβε το λαθος του, οποτε η τελευταια προταση σου ειναι λιγο επιθετικη. Ολοι εχουμε κανει λαθη αρκει να μαθαινουμε απο αυτα, δεν υπαρχει λογος να τραβαει ο σχολιασμος περα απο αυτο. 1
YourTrueLegend Δημοσ. 11 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2017 Περιμενες να επιστρεψεις σπασμενο το κινητο και να σε καλυψει η εγγυηση; Σοβαρα τωρα; 1
gino007 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2017 Μέλος Δημοσ. 12 Μαρτίου 2017 Σε μετόχους τις Vodafone πέσαμε.ενταξει παιδιά εάν δεν με είχαν ταλαιπωρήσει τόσο και δεν μου είχαν πάρει λεφτά και δεν έδιναν τώρα g5 δεν θα έμπαινα στον κόπο. Απλώς λέω μήπως.. Δεν θιξαμε την εταιρία σας
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα