Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σας και πάλι μετά από καιρό. Θα συνέχιζα από το παλιό θέμα που είχα ανοίξει πριν πάνω από μισό χρόνο αλλά δυστυχώς η πρόσβαση μου εδώ που είμαι είναι περιορισμένη και δεν μπορώ να το αναζητήσω μέσω του κινητού.

Ξεκίνησα λοιπόν να σπουδάζω πληροφορική φέτος στο ΕΑΠ , επιλεγοντας ΠΛΗ12 (ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ) και ΠΛΗ10( εισαγωγη στην πληροφορικη).

Όσο βρισκόμουν στην Ελλάδα παρά τις οικογενειακές υποχρεώσεις τα καταφερνα σχετικά καλά και με τα δύο μαθήματα και με τις εργασίες μου, αν και με τα μαθηματικά δυσκολευόμουν αρκετά κατάφερα στις 2 εργάσιες της Γραμμικής άλγεβρας να πάρω καλούς βαθμούς. Στην ΠΛΗ10 δε συνάντησα κανένα πρόβλημα μέχρι και τώρα με 3 εργασίες ολοκληρωμένες ( οι 2 σε ψευδοκώδικα και μωρουδιακά βήματα στη C).

Και εδώ αρχίζει το δράμα μου... εδώ και σχεδόν 2 μήνες που δε βρισκομαι Ελλάδα λόγω επαγγελματικών υποχρεώσεων ( ναυτικός) και μην έχοντας ουσιαστικά πρόσβαση στο ίντερνετ για να λύσω πολλές απορίες μου δεν μπορώ να ανταπεξέλθω καθόλου στις εργασίες μου στα μαθηματικά.

Διαβάζω στον υπολογιστή και βλέπω και βίντεο αλλά μου φαίνεται αδύνατον να λύσω τις ασκήσεις στις εργασίες μου επειδή μου φαίνονται ιδιαίτερα δύσκολες. Έχω ήδη χάσει μια εργασία και σε 5 μέρες είναι να παραδόσω 2η εργασία αλλά δεν μπορώ να γράψω ούτε τα βασικά. Σε 1 βδομάδα θα επιστρέψω Ελλάδα και θέλω να ξεκινήσω φροντιστήριο ώστε να τα πάω καλά στις 2 τελευταίες εργασίες τουλάχιστον ( σύνολο 6 εργασίες και πρέπει να έχω τουλάχιστον 30 βαθμούς, εγω έχω 19 με τις 2 πρώτες και στις 2 επόμενες 0) και να προσπαθήσω να κατοχυρώσω το δικαίωμα μου για τελική εξέταση.

Το ερώτημα μου λοιπόν είναι σε όσους ασχολούνται επαγγελματικά με τον τομέα, μήπως είναι άδικη προσπάθεια όλα αυτά και μόνο κοροϊδεύω τον εαυτό μου και ξοδεύω χρήματα για το τίποτα, ή να προσπαθήσω να ανταπεξέλθω; οι ελλείψεις μου στο μαθηματικό κομμάτι είναι ΜΕΓΑΛΕΣ και τα βιβλία δεν βλέπω να με βοηθούν ιδιαίτερα στην κατανόηση κ επίλυση των ασκήσεων που πρέπει να λύσω ( ακολουθίες, όρια, σειρές, fibonacci κτλ.)

 

Δεν μπήκα για να τρολλάρω, ούτε να κοροϊδέψω, απλά δεν έχω φίλους ή γνωστούς στο περιβάλλον μου που να ασχολούνται με τον τομέα αυτό ωστέ να ρωτήσω-συμβουλευτώ αυτούς.Συγγνώμη για το κατεβατό.

Δημοσ.

Οσα γραφεις εδω στο φορουμ που δεν μπορει να σε βοηθησει κανεις γιατι δεν τα λες στον καθηγητη που το κανει το μαθημα? Αν δεν πεσεις σε καραγκιοζη θα βρειτε μια λυση

  • Like 3
Δημοσ.

Σαφώς και μπορείς να καλύψεις τα κενά σου σε τέτοιο βαθμό ώστε να μπορείς να κάνεις τις εργασίες , τα κομμάτια άλλωστε της θεωρίας που ουσιαστικά θα χρησιμοποιήσεις  για τις εργασίες είναι σαφώς καθορισμένα και περιορισμένα.

Working knowledge στα μαθηματικά μπορείς να αποκτήσεις , τώρα εάν θες να καταλαβαίνεις και σε βάθος γιατί συμβαίνει το κάθε τι , ε αυτό χρειάζεται πολύ περισσότερο χρόνο , όμως δεν απαιτείται σε καμία περίπτωση για να βγάλεις ένα μάθημα στο ΕΑΠ.

Δημοσ.

Οσα γραφεις εδω στο φορουμ που δεν μπορει να σε βοηθησει κανεις γιατι δεν τα λες στον καθηγητη που το κανει το μαθημα? Αν δεν πεσεις σε καραγκιοζη θα βρειτε μια λυση

 

Λύση τύπου "κυρ-καθηγητά πέρασέ με και θα σου φέρω ένα ντενεκέ σκόνη κακάο από Βραζιλία" ; Δεν παίζουν στο ΕΑΠ αυτά.

 

Αν δε ρίξεις διάβασμα, δύσκολα τα πράγματα. Είναι σίγουρο ότι έχεις μείνει πίσω στο διάβασμα σου και λόγω έλλειψης επικοινωνίας, δε μπορείς να ρωτήσεις τις απορίες σου.

Σε 5 μέρες δεν προλαβαίνεις τίποτα να κάνεις. Ύστατη λύση, που ποτέ δεν προτείνω, θα την πω όμως μόνο και μόνο για να γλιτώσεις λεφτά : Βρες κάποιον να σε βοηθήσει στην εργασία, έστω και με χρηματικό κόστος. Να γλιτώσεις το 600άρι του χρόνου και να πληρώσεις μόνο 1/3. Όλο αυτό με την προυπόθεση να διαβάσεις του χρόνου και να δώσεις εξετάσεις χωρίς άγχος (με αυτά που μου λες, δύσκολο να πετύχεις φέτος).

Δημοσ.

Ευχαριστω αυτούς που απάντησαν σοβαρά καταρχήν. Τη συγκεκριμένη στιγμή η μόνη λύση που σκέφτομαι είναι παράδοση της εργασίας σχεδόν κενής ώστε να μπορώ να καλύψω τη βαθμολογική βαση με τις δύο αλλες εργασίες και να μην χάσω την χρονιά και φροντιστήριο ώστε να καλύψω τα κενά των προηγούμενων εργασιών αλλά και την απαραίτητη γνώση για τις επόμενες.

Το ερώτημα όμως και συγχρόνως απορία είναι αν όντως θα μπορέσω κάποια στιγμή με ενασχόληση και διάβασμα να εμβαθύνω τις μαθηματικές γνώσεις μου ή απλά δεν παίζει κάτι τέτοιο και το ταλέντο στα μαθηματικά είναι κατά κύριο λόγο έμφυτο, πόσο μάλλον στα 28 που είμαι τώρα.

Δημοσ.

Ευχαριστω αυτούς που απάντησαν σοβαρά καταρχήν. Τη συγκεκριμένη στιγμή η μόνη λύση που σκέφτομαι είναι παράδοση της εργασίας σχεδόν κενής ώστε να μπορώ να καλύψω τη βαθμολογική βαση με τις δύο αλλες εργασίες και να μην χάσω την χρονιά και φροντιστήριο ώστε να καλύψω τα κενά των προηγούμενων εργασιών αλλά και την απαραίτητη γνώση για τις επόμενες.

Το ερώτημα όμως και συγχρόνως απορία είναι αν όντως θα μπορέσω κάποια στιγμή με ενασχόληση και διάβασμα να εμβαθύνω τις μαθηματικές γνώσεις μου ή απλά δεν παίζει κάτι τέτοιο και το ταλέντο στα μαθηματικά είναι κατά κύριο λόγο έμφυτο, πόσο μάλλον στα 28 που είμαι τώρα.

 

Όπως είπε ο φίλος, αν σε καίει ο βαθμός για τις εργασίες, πρέπει να βρεις κάποιον να σου τις κάνεις γιατί δεν βλέπω πώς θα προλάβεις να ανταπεξέλθεις μόνος σου. Ναι, δεν είναι το καλύτερο, αλλά μην κοροϊδευόμαστε, δεν θα είσαι ο πρώτος.

 

Στο ερώτημά σου, ως ταλεντάρα (και μετριόφρων) θα σου πω ότι τεράστιο ρόλο παίζει αυτός που θα σου κάνει φροντιστήριο. Διότι για σένα, το βασικό είναι να μπορεί να μεταδώσει την γνώση σε μορφή που θα μπορείς να την καταλάβεις - όχι το πόσο ο ίδιος είναι ικανός στο αντικείμενο. Οπότε εκεί σου προτείνω να δώσεις μεγάλη βάση. Αν μένεις κοντά σε πανεπιστήμιο, θα σου έλεγα να ξεκινήσεις βρίσκοντας κάποιον βοηθό μαθήματος - τα έχει πολύ πρόσφατα και δεν είναι μακριά το επίπεδό του από το δικό σου, άρα είναι πιο πιθανό να βρείτε έναν καλό τρόπο επικοινωνίας.

 

Με άλλα λόγια - αν δεν είσαι IQ < 40 (που φαίνεται ότι δεν είσαι :D ), δεν έχεις εγγενές πρόβλημα στο να μάθεις. Το ταλέντο έγκειται στο πόσο ανάγκη έχει ο μαθητής τον καλό δάσκαλο.

Δημοσ.

Φίλε η 12 είναι η πιο δύσκολη του 1ου έτους. Οι εργασίες σε όλες τις θε είναι πάντα πιο δύσκολες από τις τελικές εξετάσεις. Για την ώρα η μόνη λύση είναι να σκάσεις 50-60€ να πάρεις δύο δεκαριά να κατοχυρώσεις συμμετοχή και αν δεν περάσεις φέτος, πας για του χρόνου με 50€ και δίνεις εξετάσεις.

Τώρα, αν δεν δεις τα ΕΔΥ και ΣΕΥ και να το πας παράλληλα κούτσα κούτσα με παρόμοιες ασκήσεις, δεν βγαινει. Προσωπικά δεν το θεωρώ καθόλου μα καθόλου ντροπή να κάνεις φροντιστήριο για να τα φέρεις βόλτα.

 

Πως και σκέφτηκες την πληροφορική σαν ναυτικός; υποθέτω ότι είσαι από εμποροπλοιάρχων..;

Δημοσ.

Ablaoublas υπάρχουν 2 εξεταστικές περίοδοι αλλά δε θυμάμαι αν εχεις το δικαιωμα να δωσεις το μαθημα 2 φορες σε αυτες τις 2 ή αν είναι ώστε να εξυπηρετηθούν οι άνθρωποι με διαφορες υποχρεώσεις. Nickname από εμποροπλοιαρχων ειμαι υποπλοιαρχος τωρα, αλλα παντα αγαπουσα την πληροφορικη, σε αντιθεση με το ναυτικο επαγγελμα που δεν μου αρεσει. Ετσι κ αποφασισα να το σπουδασω εκ των υστερων. Εαν γνωριζα σε μικροτερη ηλικια για την υπαρξη του εαπ θα το ξεκινουσα όταν ημουν 20 και δε θα ακολουθουσα αλλον επαγγελματικο προσανατολισμο. Δυστυχως όπως και πολλα αλλα παιδια στην χωρα μας φανταζομαι, δεχτηκα πιεσεις απο το οικογενειακο περιβαλλον.

Τελοσπαντον, η ουσία ειναι πως για την ενασχοληση με τον τομεα της πληροφορικης οι γνωσεις μαθηματικων ειναι παραπανω απο απαραιτητες οποτε ή βελτιωνομαι σε αυτα ή δεν μπορώ να συνεχίσω.οπότε φροντιστήριο με κάποιον που έχει μεταδοτικότητα και διάβασμα.

  • Like 1
Δημοσ.

Κι εγω εχω φετος πλη12 στο ΕΑΠ. πραγματικα δυσκολη για καποιον που εχει μεγαλα κενα απο τα μαθηματικα λυκειου, καθως τα θεωρει δεδομενο πως τα ξερεις. Αν και ειναι σχετικα αργα πλεον, εγω θα ξεκινουσα με μια ολοκληρωτικη επαναληψη της υλης απο τα μαθηματικα λυκειου. Αν πας να διαβασεις κατευθειαν τις ασκησεις του ΕΑΠ το πιθανοτερο ειναι να απογοητευεις λογω της πολυ αυξυμενης δυσκολιας. 3.5 μηνες μεχρι τις εξετασεις, διαβαζεις συστηματικα και οτι καταφερεις! τσεκαρε θεματα παλαιοτερων ετων καθως παντα ζητανε συγκεκριμενα πραγματα στο τελος.

  • Like 1
Δημοσ.

Ablaoublas υπάρχουν 2 εξεταστικές περίοδοι αλλά δε θυμάμαι αν εχεις το δικαιωμα να δωσεις το μαθημα 2 φορες σε αυτες τις 2 ή αν είναι ώστε να εξυπηρετηθούν οι άνθρωποι με διαφορες υποχρεώσεις. Nickname από εμποροπλοιαρχων ειμαι υποπλοιαρχος τωρα, αλλα παντα αγαπουσα την πληροφορικη, σε αντιθεση με το ναυτικο επαγγελμα που δεν μου αρεσει. Ετσι κ αποφασισα να το σπουδασω εκ των υστερων. Εαν γνωριζα σε μικροτερη ηλικια για την υπαρξη του εαπ θα το ξεκινουσα όταν ημουν 20 και δε θα ακολουθουσα αλλον επαγγελματικο προσανατολισμο. Δυστυχως όπως και πολλα αλλα παιδια στην χωρα μας φανταζομαι, δεχτηκα πιεσεις απο το οικογενειακο περιβαλλον.

Τελοσπαντον, η ουσία ειναι πως για την ενασχοληση με τον τομεα της πληροφορικης οι γνωσεις μαθηματικων ειναι παραπανω απο απαραιτητες οποτε ή βελτιωνομαι σε αυτα ή δεν μπορώ να συνεχίσω.οπότε φροντιστήριο με κάποιον που έχει μεταδοτικότητα και διάβασμα.

Όλα εξαρτώνται από το πως βλέπει κάποιος αυτό που ονομάζει πληροφορική, πόσο το αγαπάει και τι έχει σκοπό να κάνει.

 

Αν στο μυαλό του έχει να γίνει "υδραυλικός", δηλαδή να είναι το άτομο που υλοποιεί πχ. εφαρμογές σε .ΝΕΤ, mobile εφαρμογές, server backends σε Java EE και και και, όχι δε χρειάζεται ιδιαίτερες γνώσεις μαθηματικών. Υπάρχουν άπειρες τεχνολογίες και θεωρίες σχεδιασμού που μπορεί να δαπανήσει το χρόνο του για να γίνει καλύτερος. Οπότε με το να μάθει αναλυτική γεωμετρία, μετασχηματισμούς fourier/la place, μερικές παραγώγους, διακριτά μαθηματικά και πάει λέγοντας, όντως, ίσως και να κερδίζει γνώσεις αν παίξει ποτέ σε τηλεπαιχνίδι.

 

Αν από την άλλη αν θέλει να δει την πληροφορική από τη σκοπιά του μηχανικού και επιστήμονα μαζί και ενδιαφέρεται πχ. να ασχοληθεί με νευρωνικά δίκτυα ή με αλγορίθμους επεξεργασίας εικόνας και γενικότερα να σχεδιάζει πέρα από το να υλοποιεί, ναι τότε θέλει μαθηματικά. Μαθηματικά και έννοιες όμως που δε διδάσκονται σε ένα-δυο εξάμηνα.

 

Οπότε, αν κάποιος δεν το αγαπάει το αντικείμενο και απλά θελήσει να ασχοληθεί μαζί του λίγο πριν σαραντηρήσει (γενικά μιλώντας, δεν κάνω καμία υπόθεση για την ηλικία σου) επειδή δεν έχει κάτι καλύτερο να κάνει, δεν ξέρω κατά πόσο όλα αυτά είναι συνετή επένδυση.

 

Γι' αυτό και αναφερόμενος αποκλειστικά σε σένα, πρέπει πρώτα να απαντήσεις στον εαυτό σου αν αγαπάς το συγκεκριμένο αντικείμενο και αντέχεις να ξημερωβραδιαστείς σαν 20άρης πάνω από έναν υπολογιστή και ένα βιβλίο.

Δημοσ.

Καλησπέρα και από εμένα. Εκ πείρας να σου πω ότι στο τέλος οι εξετάσεις δεν είναι και τόσο δύσκολες. Βέβαια φέτος άλλαξε ο συντονιστής ΣΕΠ και δεν ξέρω αν θα αλλάξει κάτι από θέμα δυσκολίας. Τα θέματα στις εξετάσεις τα βάζει ο συντονιστής. Θα σου πρότεινα και εγώ να προσπαθήσεις με όποιον τρόπο θεωρείς εσύ καλύτερο για τον εαυτό σου να πιάσεις το δικαίωμα στην εξέταση. Στο τέλος συνήθως μπαίνουν δύο θέματα Γραμμική Άλγεβρα, δύο θέματα Ανάλυση (διαφορικός, ολοκληρωτικός λογισμός, σειρές, όρια) και ένα θέμα πιθανότητες.

Τώρα αφού έκανες τις δύο εργασίες στην γραμμική και τα πήγες καλά στο τέλος μπορείς να πας και με την γραμμική και το θέμα στις πιθανότητες να περάσεις με ένα ωραίο πέντε το μάθημα. Πιθανότητες αυτό που ζητάνε συνήθως είναι το θεώρημα Bayes (θεώρημα δεσμευμένης αγαπημένο) και κατανομές (κυρίως κανονική). Εύκολα πράγματα αρκεί  να κατανοήσεις καλά την θεωρία. Υπάρχει μεθοδολογία δηλ. στις ασκήσεις. Για να βοηθηθείς θα σου πρότεινα να πάρεις και να διαβάσεις τα βιβλία του Γκαρούτσου για Γραμμική, Πιθανότητες και Ανάλυση (ολοκληρώματα, σειρές παραγώγους). Επίσης του Κρόκου που έχει τον ΑΡΝΟ για γραμμική είναι καλό και θα σου το πρότεινα (είναι ποιο μεθοδικό).

Φυσικά ισχύει ότι στα μαθηματικά δεν μαθαίνεις αν δεν λύσεις πολλές, πολλές ασκήσεις.

​Πάντως επειδή δεν έχεις κάνει καθόλου εργασίες στην ανάλυση θα σου πω ότι τα όρια είναι εύκολα. Οι σειρές έχουν την δυσκολία τους. Παράγωγοι είναι εύκολοι. Συνήθως στο τέλος μπαίνει να μελετήσεις μια συνάρτηση και είναι "τσάμπα" μονάδες αυτές. Η δυσκολία είναι στα ολοκληρώματα που δεν έχουμε πολλά "εργαλεία" στα χέρια μας. Μην απελπίζεσαι από τις εργασίες και την δυσκολία των ασκήσεων. Πάντα στις εργασίες είναι ποιο δύσκολες οι ασκήσεις.

Εν κατακλείδι θα σου πω να μην το παρατήσεις. Να προσπαθήσεις να επικοινωνήσεις με τον ΣΕΠ σου και να του πεις ότι εργάζεσαι και δεν μπορείς να συμμετέχεις ενεργά στις ΟΣΣ αλλά και στις εργασίες (κακώς προσπάθησε να στέλνεις εργασία). Στην τελική να ζητήσεις και παράταση (αλλά να μην το κάνεις κάθε φορά). Προσπάθησε να πιάσεις τις 30 μονάδες ώστε να έχει δικαίωμα συμμετοχής. Στο τέλος να ξέρεις ότι αν προσπαθήσεις και εσύ λίγο τότε και ο ΣΕΠ θα σε βοηθήσει ώστε να περάσεις το μάθημα.

Σου εύχομαι καλή συνέχεια και καλή δύναμη.

  • Like 1
Δημοσ.

Ο TS δεν είναι παιδί, να του λέτε "μη φοβάσαι","είναι εύκολα" κλπ.

 

Η 12 είναι δύσκολη για κάποιον που έχει πολλά κενά. Και για όσους δεν ξέρουν, 50% εγκαταλείπουν την 1η χρονιά και το παλούκι δεν είναι ούτε η 10 ούτε η 11.

Δεν είναι φόβητρο ή αξεπέραστη. Θέλει διάβασμα και εξάσκηση όμως.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...