Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

  Είχα στην κατοχή μου ένα VW Karmann Ghia, του 1974. Κόκκινου χρώματος, cabrio, με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Το αυτοκίνητο ήταν σε άριστη κατάσταση όσο αφορά το εσωτερικό, το σασί και τις λαμαρίνες!! Μόνο ο κινητήρας χρειαζόταν μια ρύθμιση, γιατί έκανε λίγο θόρυβο μέχρι να ανεβάσει θερμοκρασία. Το χάρηκα για περίπου δύο χρόνια. Υπέροχη αίσθηση οδήγησης και εμφάνιση που προκαλούσε τις εντυπώσεις.

  Η σχεδίαση είχε δοθεί στον Ιταλικό οίκο Ghia, ο οποίος είναι γνωστός για την αισθητική που δίνει στα αυτοκίνητα εποχής! Αν δεν εμφανιζόταν η ανάγκη να το πουλήσω, θα το οδηγούσα ακόμη.

 

3829204714_7889959f71_z.jpg

  

Ελπίζω να πουλήθηκε σε "καλή" τιμή. Το αυτόματο κιβώτιο "δείχνει" US specs.

Δημοσ.

Τι το ψάχνεται για τα κλασσικά τέτοια εποχή.

Σε 10 - 15 χρονάκια έτσι οπως πάνε τα πράγματα όλοι κλασσικά θα έχουμε. :-D

 

Απο παλιά είχαμε το golf 1 φτιαγμένο απο την kamei και το  kadett c. 

Σου έφτιαχναν ενα χαμόγελο μέχρι πάνω.

 

To golf δεν είχε και πολύ διαφορά στην λειτουργία και στο πάτημα απο ενα σύγχρονο αυτοκινητάκι.

Το kadett ήταν ιδιαίτερη περίπτωση και ήθελε ειδική αντιμετώπιση και γνώση.

Το 2ο μου λείπει περισσότερο.

 

Δεν πουλήθηκε αλλά κάϊκε ολοσχερός μες στην αυλή σε μια μεγάλη φωτιά στον Αγιο Στεφανο. :cry:

 

Για να βρω κάποιο καθαρό στην κατάσταση του δικού μου θέλει κανά ενάμιση χιλιάρικο και μετά στάνταρ σε ανταλλακτικά βαψίματα, τριψίματα, ταπεστέριδες άλλα τόσα.

Μηχανολογικά είναι αστείο το κόστος λόγο απλότητας...

Δεν είναι πολλά για να το συνεφέρεις και να εχεις μια ρετρό πινελιά στις βόλτες της κυριακής αν βάλεις προσωπική εργασία, αλλά θέλει το μεράκι του και αυτή την στιγμή δεν... 

  • Like 1
Δημοσ.

Το κακό με τα παλιά αυτοκίνητα , είναι ότι έχει κυκλοφορήσει η ιδέα του "vintage" σε πολύ κόσμο και έτσι ρημάδια που μέχρι το 2010-2012 θα τα έπαιρνες το πολύ 100 ευρώ , σημερα τα πουλάνε 7000 σαν "αντίκες" . Επίσης το να φτιαχτεί το αμάξωμα , αν δεν είσαι φανοποιός, κοστίζει παραπάνω από 5 βαψίματα σύγχρονων ΙΧ ... αφού πρέπει να μπαλωθούν τρύπες , να γίνει αμμοβολή σε κομμάτια που δεν γίνεται να αντικτατασταθούν κτλ . Τέλος , μηχανικοί που να μπορούν να ρυθμίσουν περίεργα καρμπιρατερ στην ελλάδα, χωρίς να χρησιμοποιήσουν για το κεφάλι του κασίδη το αμάξι σου (για να μάθουν πάνω του) , υπάρχουν ελάχιστοι . 

  • Like 2
Δημοσ.

Το κακό με τα παλιά αυτοκίνητα , είναι ότι έχει κυκλοφορήσει η ιδέα του "vintage" σε πολύ κόσμο και έτσι ρημάδια που μέχρι το 2010-2012 θα τα έπαιρνες το πολύ 100 ευρώ , σημερα τα πουλάνε 7000 σαν "αντίκες" . Επίσης το να φτιαχτεί το αμάξωμα , αν δεν είσαι φανοποιός, κοστίζει παραπάνω από 5 βαψίματα σύγχρονων ΙΧ ... αφού πρέπει να μπαλωθούν τρύπες , να γίνει αμμοβολή σε κομμάτια που δεν γίνεται να αντικτατασταθούν κτλ . Τέλος , μηχανικοί που να μπορούν να ρυθμίσουν περίεργα καρμπιρατερ στην ελλάδα, χωρίς να χρησιμοποιήσουν για το κεφάλι του κασίδη το αμάξι σου (για να μάθουν πάνω του) , υπάρχουν ελάχιστοι . 

 

7.000+++ πουλάνε τα mk2 και καλά κάνουν αφού το όχημα χρησιμοποιείται ακόμα αν φτιαχτεί και για πίστα (αναβάσεις, ντρίφτ) και σαν κλασσικό.

Όλα τα υπόλοιπα πάνε ανάλογα με την σπανιoτητά τους. Νόμος της προσφοράς και ζήτησης...

 

Αν το αμάξι δεν εχει παρατηθεί στην τύχη του και κάποια στιγμή έχει φάει και μια σχετική πρόσφατη βαφή σε σοβαρό συνεργείο, πιο σύγχρονη απο την αρχική του, εχει πολλές πιθανότητες να το βρείς καθαρό απο σκουριές.

Κυρίως στις φωλιές των φτερών σάπιζαν αυτά ανάλογα και απο το αυτοκίνητο.

Αν ήταν τελείως ρημάδια παρατημένα σε χωράφια μες στην υγρασία και έμπαζαν νερά και μέσα μπορεί φυσικά να εχουν γίνει και σαν τα αυτοκίνητα των Flintstones που βγαίνουν τα πόδια απο κάτω.

Το kaddet θυμάμε ότι ήθελε συντήρηση (οξυγονοκόλληση και καθάρισμα οξυδωμένων μερών) το golf όχι...

 

Εννοείτε πως δεν εχει κανένα νόημα να προσπαθήσεις να αναπαλαιώσεις κλασσικό αν δεν εχεις όρεξη και ικανότητα και εργαλεία, ώστε να το ψάχνεις και να το συντηρείς-επισκευάζεις μόνος σου με ανταλλακτικά απο ebay και νεκροταφεία παλιών αυτοκινήτων.

Κοτόπουλο, γυναίκα και αντίκα, θέλουν χέρι. :-D

  • Like 1
Δημοσ.

Ο dr73 είπε ακριβώς αυτό που συμβαίνει .οτι κάποιοι επειδή έχουν ένα παλιό αυτοκίνητο (που ούτε σπάνιο είναι ούτε ιδιαίτερο ) το βαφτίζουν αντίκα και ζητάνε τα κερατά τους.ενταξει ζητάνε όσο θέλουν ,δικό τους είναι και στην τελική δεν μας πέφτει και λόγος.
και φυσικά ποσα από αυτά τα φρεσκοβαμμένα είναι πλάκωμενα στον στόκο και λάθος επισκευασμένα τα οποία φυσικά δεν αναφέρονται στον υποψήφιο αγοραστή.

Δημοσ.

7.000+++ πουλάνε τα mk2 και καλά κάνουν αφού το όχημα χρησιμοποιείται ακόμα αν φτιαχτεί και για πίστα (αναβάσεις, ντρίφτ) και σαν κλασσικό.

Όλα τα υπόλοιπα πάνε ανάλογα με την σπανιoτητά τους. Νόμος της προσφοράς και ζήτησης...

 

Αν το αμάξι δεν εχει παρατηθεί στην τύχη του και κάποια στιγμή έχει φάει και μια σχετική πρόσφατη βαφή σε σοβαρό συνεργείο, πιο σύγχρονη απο την αρχική του, εχει πολλές πιθανότητες να το βρείς καθαρό απο σκουριές.

Κυρίως στις φωλιές των φτερών σάπιζαν αυτά ανάλογα και απο το αυτοκίνητο.

Αν ήταν τελείως ρημάδια παρατημένα σε χωράφια μες στην υγρασία και έμπαζαν νερά και μέσα μπορεί φυσικά να εχουν γίνει και σαν τα αυτοκίνητα των Flintstones που βγαίνουν τα πόδια απο κάτω.

Το kaddet θυμάμε ότι ήθελε συντήρηση (οξυγονοκόλληση και καθάρισμα οξυδωμένων μερών) το golf όχι...

 

Εννοείτε πως δεν εχει κανένα νόημα να προσπαθήσεις να αναπαλαιώσεις κλασσικό αν δεν εχεις όρεξη και ικανότητα και εργαλεία, ώστε να το ψάχνεις και να το συντηρείς-επισκευάζεις μόνος σου με ανταλλακτικά απο ebay και νεκροταφεία παλιών αυτοκινήτων.

Κοτόπουλο, γυναίκα και αντίκα, θέλουν χέρι. :-D

 

Όποιος προσπαθεί να πουλήσει GOLF MkII 7000 ευρώ θα το έχει να το βλέπει πολλά χρόνια.

 

Ως κάτοχος 19Ε αλλά και 1G1 με όλα τα εξτρά, αμφότερα 16V, δεν πιστεύω ότι θα βρεθεί αγοραστής σε αυτά τα χρήματα σήμερα.

 

Η κατοχή και υποχρεωτική συντήρηση απαιτεί γνώση, εργαλεία και ΧΩΡΟ εργασίας.

 

Του 1.7 boxer το τετραπετάλουδο ποιός ρυθμίζει ???????????????????????  :-(  :-( 

 

 

  • 4 χρόνια αργότερα...
Δημοσ.

Πληροφοριακά το πρόβλημα με τα λεγόμενα παλιά, το τι είναι παλιό για τον Έλληνα είναι υποκειμενικό, έχει να κάνει ότι τα συνεργεία κόβουν κώλους σε αυτοκίνητα που η αξία τους είναι μηδενική, 500-2000 ανάλογα με την κατάσταση του μοντέλου, οι τιμές ακουμπάνε πλέον εξωτερικό όταν ένα βάψιμο πάει από 1200 με 1500 ευρώ χωρίς φανοποιεία, και όταν θέλει, σου λένε να αγοράσεις μεταχειρισμένο, ή καινούργιο, διότι ούτε σφυρί δεν πιάνουν, η λογική τους είναι, και πόσα να του πάρω, το αποτέλεσμα είναι τραγικό, αλλά να είναι το μόνο....

Μηχανικά άστα, ξέρεις αυτό είναι παλιό, και δεν χρειάζεται να το σκαλίζεις, μόνο αλλαγή λαδιών ξέρουνε να κάνουν, και να κολλάνε μια μπρίζα στα ποιο σύγχρονα για να βρούνε την βλάβη 

Δημοσ.
44 λεπτά πριν, esykas είπε

Πληροφοριακά το πρόβλημα με τα λεγόμενα παλιά, το τι είναι παλιό για τον Έλληνα είναι υποκειμενικό, έχει να κάνει ότι τα συνεργεία κόβουν κώλους σε αυτοκίνητα που η αξία τους είναι μηδενική, 500-2000 ανάλογα με την κατάσταση του μοντέλου, οι τιμές ακουμπάνε πλέον εξωτερικό όταν ένα βάψιμο πάει από 1200 με 1500 ευρώ χωρίς φανοποιεία, και όταν θέλει, σου λένε να αγοράσεις μεταχειρισμένο, ή καινούργιο, διότι ούτε σφυρί δεν πιάνουν, η λογική τους είναι, και πόσα να του πάρω, το αποτέλεσμα είναι τραγικό, αλλά να είναι το μόνο....

Μηχανικά άστα, ξέρεις αυτό είναι παλιό, και δεν χρειάζεται να το σκαλίζεις, μόνο αλλαγή λαδιών ξέρουνε να κάνουν, και να κολλάνε μια μπρίζα στα ποιο σύγχρονα για να βρούνε την βλάβη 

Δεν ισχύει στα συνεργεία που πάω εγώ αυτό που γράφεις. Άσε που ορισμένοι μάστορες έχουν πάθος και σέβονται τα παλιά περισσότερο. Έχω 3 στην κατοχή μου και τα δύο είναι πολύ δύσκολα (καρμπυρατέρ με αυτόματο τσοκ αλλά και χειροκίνητο). 

Opel Ascona C 1.6 (1987)

Audi 80 1.6 (1991) αβγό 

Toyota Carina e 1.6 (1991)

Και ανταλλακτικά βρίσκουμε με λίγο κόπο όταν μιλάμε για γνήσια και σε φανοποιό έχω πάει για σαπίλες σε θόλους και προστασία από κάτω με πολύ καλή δουλειά. 

Και σε καινούργιο και σε παλιό πρέπει να βρίσκουμε το σωστό συνεργείο. 

Στην πόλη μου έχω καλές σχέσεις με δύο συνεργεία αλλά κατά καιρούς έχω επισκεφτεί τα περισσότερα και δεν αντιμετώπισα πρόβλημα μόνο διαφορά στο κόστος (ακριβό - φθηνό). 

  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Θα πρέπει να διαχωριατουν οι ορολογίες.

Άλλο παλιό καθημερινό αμαξι χρεπι που κυκλοφόρησε εκατομμύρια φορές, και κοστίζει για να το δώσεις δρόμο,

και άλλο παλιό κλασσικό αμάξι που το έβλεπες σπάνια, ειναι άριστα συντηρημένο, εντελώς μαμά και κοστίζει δεκάδες χιλιάδες ευρώ. 

Και αναλογα το μοτέρ και το αμαξωμα.Παραδειγμα, αν πάρω το ένα δικό μου παλιό, Clk230, δεν θα γινει ποτέ κλασσικό, υπάρχουν πάρα πολλά,τα πιο πολλά 200αρια βέβαια, 

άλλα το W208 clk55 amg Cabrio, ειναι ηδη κλασσικό, επειδη πολύ απλά κατασκευαστηκαν μόνο 400 κομμάτια κατόπιν παραγγελίας.

Επεξ/σία από jmmys
Δημοσ.
Στις 18/4/2017 στις 3:57 ΜΜ, Knight of Mercy είπε

Του 1.7 boxer το τετραπετάλουδο ποιός ρυθμίζει

Aν  θυμαμαι   καλα  τετραπεταλουδο  1,7  μποξερ   ηταν  μονο   η  ALFA ROMEO ALFASUD SPRINT  QUADRIFOLIO  VERDE.

Για  να  ρυθμισεις   σωστα  κινητηρα  με  καρμπυρατερ   επρεπε....

1.Να  ρυθμισεις   βαλβιδες  με  τα   διακενα   του   κατασκευαστη  (DATA BOOKS)  με  κοντρα  παξιμαδι  η

μεγαλα  καπελοτα (ΦΙΑΤ  128  ΚΑΙ  ΜΕΤΑ) η  μικρα (ασπιρινες)  για  ΑΛΦΑ  ΡΟΜΕΟ.

2.Ρυθμιση   μοιρες  αβανς  συμφωνα  με  τον  κατασκευαστη   συν  1 η 2 μοιρες  λογω  προβληματικων

καυσιμων   τοτε.....

3.Γωνια  ντουελ  48  μοιρες  στα   4κυλινδρα.

4.Γυρναγες  την  βιδα  μιγματος   ωστε  ο  αναλυτης   καυσαεριων   να  σου   βγαζει   κατω  απο   2  ΜΟΝΟΞΕΙΔΙΟ

στο  ρελαντι  και  κατω  απο  1,5   στις  2,500   στροφες.

5.Ρελαντι   συμφωνα  με  τον  κατασκευαστη.

Τωρα  το  τσοκ   αν  ηταν    αυτοματο  και  οχι   με  ντιζα  στο  ταμπλω   τοτε   ηταν   ηλεκτρικο  12v 

και   ηταν   ενα  ελατηριο/σαλιγκαρος αντισταση  χαλκινη  που  το   προφορτιζες   μηχανικα.

Μετα  απο   λιγα  δευτερολεπτα  ζεσταινοταν   και  ανοιγε   την   πεταλουδα   του   τσοκ.

Παλια  μας  τεχνη   κοσκινο....

 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...