De@th L0rd Δημοσ. 10 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2017 Με αφορμή posts σε άλλο θέμα. Μιλάμε για αυτοκίνητα είτε οικογενειακά είτε δικά μας που τα δώσαμε, και θα θέλαμε αν ήταν δυνατόν να τα κρατούσαμε ακόμη. Ένα θέμα νοσταλγίας. Μου λείπει το οικογενειακό escort mk2 που είχαμε και ο θορυβός του. Διπλά weber και τα συναφή. Liakinen το Ascona σου είχε διπλά καρμπυρατερ; 2
liakinen Δημοσ. 10 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2017 Όχι το δικό μου έχει μονό. Έχω μπεί σε Fiat 124 με διπλά Weber 40άρια και είχα ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά Δυστυχώς αυτοκίνητα τέτοια "κλασσικά" έχουν σχεδόν εξαφανιστεί από τους δρόμους. Μόνο σε εκδηλώσεις υπάρχουν ή κάποιος μερακλής να έχει. Ακόμα και σαν τα δικά μου Ascones κτλ που δεν απέκτησαν ποτέ τον τίτλο του κλασικού, αλλά ήταν σημαντικά αυτοκίνητα της εποχής έχουν πάψει να υπάρχουν. Βλέπεις κάποια λίγα αλλά είναι μόνο για αγροτικά. Πρίν κάποια χρόνια δεν υπήρχε αυλή σε χωριό της επαρχίας που να μην είχε Ascona, Kadett, Sunny ή Carina e.
De@th L0rd Δημοσ. 10 Μαρτίου 2017 Μέλος Δημοσ. 10 Μαρτίου 2017 Ξέρω πάντως κανα 2 μανιακούς με ascona στη Β. Έλλαδα. Κάποτε πρέπει να έτρεχαν κ σε ράλλυ δρόμου. Ήταν ψιλοδύσκολο πάντως που είχα οδηγήσει σε σχέση με το escort, γι αυτό μάλλον δεν ήταν δημοφιλές. Το escort ήταν πανάλαφρο και είχε ροπάτο κινητήρα (εννοείται τα 1600 κυβικά και πάνω). Ήταν τόσο ωραία η αίσθηση που είχε πάντως παρότι μηχανικό τιμόνι, υπάκουγε. Αν μου περισσεύαν χρήματα θα έπαιρνα ένα και θα το ανακατασκεύαζα. Κρατάνε τιμή μέχρι αηδίας τα άτιμα λόγω drift. Αν δε βρώ πάντως θα πάω στο cortina του '69 (λέμε τώρα)
liakinen Δημοσ. 10 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2017 Δυστυχώς αυτά τα αμάξια θέλουν περισσότερα λεφτά για να στηθούν, φτιαχτούν σε σχέση με άλλα σύγχρονα. Ένας στην πόλη μου πρίν μερικά χρόνια έφτιαξε από το μηδέν (κουφάρι) ένα Ascona B με μοτέρ από Calibra 2.0 16V ψεκασμού 150 άλογα. Έβαλε 8500€ μόνο για υλικά (είχε συνεργείο ο ίδιος). 1
De@th L0rd Δημοσ. 10 Μαρτίου 2017 Μέλος Δημοσ. 10 Μαρτίου 2017 Αυτό εξυπακούεται, αλλά κανεις δε μας απαγορεύει να ονειροπολούμε. Εγώ έχω γνωστό Θεσσαλονίκη που ασχολείται με τέτοια. Η δουλειά που κάνει ο τύπος είναι απίστευτη. 1
Thanos1972 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2017 Στειλε μου σε pm ποιος ειναι ο γνωστος σου εαν μπορεις και τι δουλειες κανει. (γενικα ειμαι τις γνωμης οτι το ''καγκουρεμα'' του εχω ενα παλιο αμαξι και του κανω οτι μετατροπη μου κατεβει για να τρεχω σε drift,εχει καταστρεψει πολλα 'διαμαντακια'). 1
De@th L0rd Δημοσ. 11 Μαρτίου 2017 Μέλος Δημοσ. 11 Μαρτίου 2017 ^ Ωραίο χρώμα πολύ κλασικούρα! Επίσης αν βρεί κάποιος σε σκούρο καφέ τέτοιου είδους αυτοκίνητα, ειδικά αν είναι και ιριδίζουσα η βαφή είναι top. Στειλε μου σε pm ποιος ειναι ο γνωστος σου εαν μπορεις και τι δουλειες κανει. (γενικα ειμαι τις γνωμης οτι το ''καγκουρεμα'' του εχω ενα παλιο αμαξι και του κανω οτι μετατροπη μου κατεβει για να τρεχω σε drift,εχει καταστρεψει πολλα 'διαμαντακια'). Εγώ πάντως στα 2 αυτοκίνητα (cortina ή escort) θα τους άλλαζα τον κινητήρα με νεότερο injection αν ήθελα να τα κυκλοφορώ κανονικά. Αισθητικά μόνο μικρές παρεμβάσεις. Επίσης αγαπημένος συνδιασμός: 3
elvisjedi Δημοσ. 12 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2017 αγαπημενο, opel kaddet b coupe L απλα πανεμορφο! ειχα βρει ενα πριν απο καμμια 8-9 χρονια στην αθηνα με χαρτια κομπλε τα παντα ειχα κατεβει απο θεσ/νικη για να το παρω (ειχα κλεισει και μεταφορα με το τρενο για να το φερω) αλλα ειχε παρα πολυ σαπιλα σε πατωμα και θολους και τελικα δεν το πηρα..μοντελο του 67' με μοτερ απο corsa του 80κατι..το μετανιωνω ακομα αλλα τοτε δεν ειχα ουτε τις γνωσεις-ικανοτητες που εχω τωρα για να το εφτιαχνα μονος ουτε και λεφτα για να το εφτιαχνα σε συνεργεια... 3
liakinen Δημοσ. 12 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 12 Μαρτίου 2017 Είναι απίθανο να βρείς και να το πουλάει αυτοκίνητο εκείνης της εποχής χωρίς σαπίλα σε πάτωμα, τρύπες ολόκληρες στους θόλους κτλ. Θέλουν χρήμα και πολύ όρεξη και χρόνο για να έρθουν σε καλή κατάσταση. Στα χρόνια που ζούμε δεν ξέρω αν αξίζει. Εγώ στο Ascona σχεδόν κάθε δύο ή τρία χρόνια επισκέπτομαι λαμαρινά για τους θόλους και τα χίλια των φτερών. Το αμάξι είναι σε γκαράζ αλλά χρησιμοποιείται σαν καθημερινό. 1
De@th L0rd Δημοσ. 12 Μαρτίου 2017 Μέλος Δημοσ. 12 Μαρτίου 2017 Πάντως υπάρχει τρόπος να μη χρειάζεται το λαμαρινά καθε 2-3 χρόνια.Με τι το έχεις περασμένο από κάτω; Ντουκόχρωμα; https://youtu.be/iPsGA0GDveU
liakinen Δημοσ. 13 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2017 Στους θόλους στόκο και βάψιμο. Στα χίλια τρίψιμο, αστάρι και βάψιμο. Πίσω στίς γωνίες κάτω από τον προφυλακτήρα κόψιμο και πέρασμα φρέσκια λαμαρίνα.
GeorgeHellas Δημοσ. 13 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 13 Μαρτίου 2017 Εμένα πάλι μου αρέσουν πολύ οι παλιές άλφα ρομεο.. Τζούλια, gtv κλπ 1
De@th L0rd Δημοσ. 13 Μαρτίου 2017 Μέλος Δημοσ. 13 Μαρτίου 2017 (επεξεργασμένο) Στους θόλους στόκο και βάψιμο. Στα χίλια τρίψιμο, αστάρι και βάψιμο. Πίσω στίς γωνίες κάτω από τον προφυλακτήρα κόψιμο και πέρασμα φρέσκια λαμαρίνα. Δες τη λύση στο βίντεο στην ουσία είναι "υγρό" λάστιχο. Δώσε έμφαση στη λεπτομέρεια που λέει ότι παρότι έχει πλαστικό προφυλακτήρα ο θόλος, είναι περασμένο και από πίσω, το εσωτερικού του φτερού. Βέβαια εντάξει τα αμάξια αυτά ούτε σύγκριση οι λαμαρίνες. Τo golf έχει γαλβανισμένη ενώ το ascona όχι, γι αυτό και σαπίζουν. Πάντως όπως είπαμε και παραπάνω αν έχεις τα χρήματα το γαλβανίζεις στα σημεία που χρειάζεται όπως φτερά στα άλλα τα σημεία δε ξέρω τι μπορείς να κάνεις όπως μαρσπιέδες κτλ. Πάντως το συγκεκριμένο σπρέυ εφόσον βάψεις καθαρές επιφάνειες που έχεις κάνει άψογη προεργασία, δουλεύει. Απλά θέλει το μαστόρι να είναι ψείρας κι εσύ να πληρώνεις την ψείρα που έχει Εμένα πάλι μου αρέσουν πολύ οι παλιές άλφα ρομεο.. Τζούλια, gtv κλπ Η τζούλια δε με χαλάει ΚΑΘΟΛΟΥ και σε καινούριο Οι δύο τελευταίες είναι δικές μου (οι φωτογραφίες lol) απο ιδιωτική συλλογή στην Ιταλία. Δεν έχω κάτι σε Julia εκ πρωτης όψεως μόνο σε sprint και spider Επεξ/σία 13 Μαρτίου 2017 από De@th L0rd 3
Akanthos! Δημοσ. 5 Απριλίου 2017 Δημοσ. 5 Απριλίου 2017 (επεξεργασμένο) Είχα στην κατοχή μου ένα VW Karmann Ghia, του 1974. Κόκκινου χρώματος, cabrio, με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Το αυτοκίνητο ήταν σε άριστη κατάσταση όσο αφορά το εσωτερικό, το σασί και τις λαμαρίνες!! Μόνο ο κινητήρας χρειαζόταν μια ρύθμιση, γιατί έκανε λίγο θόρυβο μέχρι να ανεβάσει θερμοκρασία. Το χάρηκα για περίπου δύο χρόνια. Υπέροχη αίσθηση οδήγησης και εμφάνιση που προκαλούσε τις εντυπώσεις. Η σχεδίαση είχε δοθεί στον Ιταλικό οίκο Ghia, ο οποίος είναι γνωστός για την αισθητική που δίνει στα αυτοκίνητα εποχής! Αν δεν εμφανιζόταν η ανάγκη να το πουλήσω, θα το οδηγούσα ακόμη. Επεξ/σία 6 Απριλίου 2017 από Akanthos!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα