Προς το περιεχόμενο

Ford Focus vs Nissan Qashqai Vs Toyota Auris.


Luxx

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παιδια με μπερδευετε ακομα περισσοτερο ετσι.. Απ'οτι βλεπω το qashqai καιει περισσοτερο καυσιμο απ'οτι τα focus και auris.

 

Για ενα qashqai του 2012, ειναι λογικα τα 14.000-15.000 ευρω; Οπως αυτο εδω ;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 82
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

οντως, επισης καινουργιο το quasqai εχει ελαφρως παραπάνω... ομοιως και το φοκους ενω υπαρχει και το ford ecosport στα 16.990 τελική τιμή εαν δεν το εχεις δει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατι για να παρω full εκδοση θελω 25000 χιλιαρικα και οχι 15000. Δεν ειναι γελοιο να αγορασει κανεις με 15.000 ευρω την απλη εκδοση, που δεν εχει ουτε ζαντες, ουτε κλιματισμο;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατι για να παρω full εκδοση θελω 25000 χιλιαρικα και οχι 15000. Δεν ειναι γελοιο να αγορασει κανεις με 15.000 ευρω την απλη εκδοση, που δεν εχει ουτε ζαντες, ουτε κλιματισμο;

Το κασκαι που κοιτας ομως με 15000€ ειναι στην εκδοση accenta.Σε αυτη την εκδοση ενα καινουριο nissan pulsar βενζινης κανει 16140€,ενω και το καινουριο leon στην μεσαια εκδοση style κανει 16045€.
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατι για να παρω full εκδοση θελω 25000 χιλιαρικα και οχι 15000. Δεν ειναι γελοιο να αγορασει κανεις με 15.000 ευρω την απλη εκδοση, που δεν εχει ουτε ζαντες, ουτε κλιματισμο;

Καλύτερα καινούργιο κι ας του λείπει και κάτι. Αφού πας σε τόσα χρήματα δηλαδή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια δε συμφωνω με εσας, αλλα αποψεις ειναι αυτες.. Κανενας γνωστος μου δεν εχει παρει καινουριο αμαξι στη βασικη εκδοση. Και δε μιλαμε για βασικη,  αλλα για την πιο απλη βασικη εκδοση του καθε αμαξιου.. Προτιμω να δωσω 14.000 και να παρω ενα αμαξι 5ετιας σε αριστη κατασταση με φουλ εξτρα, το οποιο καινουριο θα κανει 25.000+

 

Εξαλλου ειμαι αναμεσα σε αυτα τα τρια αμαξια. Που κολλαει το nissan pulsar; Κακα τα ψεμματα, οτι πληρωνεις παιρνεις..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια με μπερδευετε ακομα περισσοτερο ετσι.. Απ'οτι βλεπω το qashqai καιει περισσοτερο καυσιμο απ'οτι τα focus και auris.

 

Για ενα qashqai του 2012, ειναι λογικα τα 14.000-15.000 ευρω; Οπως αυτο εδω ;

Εσυ τα εχεις μπερδεψει επειδη κοιτας αμαξια διαφορετικων κατηγοριων. Θα πρεπει να αποφασισεις αν θες μικρομεσαιο τυπου focus η αν θες crossover-suv.

Μιλαμε για πολυ διαφορετικα αυτοκινητα. Η υψηλοτερη καταναλωση στο qashqai ειναι αναμενομενη απο τη στιγμη που ειναι βαρυτερο και ψηλοτερο. Εντος πολης στο σταματα ξεκινα, προφανως το μοτερ πρεπει να παραγει πολυ περισσοτερο εργο για να μετακινει η να επιταχυνει τα επιπλεον 150 κιλα του qashqai , ενω εκτος πολης θα καις παραπανω λογω χειροτερης αεροδυναμικης που εχουν κλασσικα τα suv σε συγκριση με τα μικρομεσαια.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια δε συμφωνω με εσας, αλλα αποψεις ειναι αυτες.. Κανενας γνωστος μου δεν εχει παρει καινουριο αμαξι στη βασικη εκδοση. Και δε μιλαμε για βασικη, αλλα για την πιο απλη βασικη εκδοση του καθε αμαξιου.. Προτιμω να δωσω 14.000 και να παρω ενα αμαξι 5ετιας σε αριστη κατασταση με φουλ εξτρα, το οποιο καινουριο θα κανει 25.000+

 

Εξαλλου ειμαι αναμεσα σε αυτα τα τρια αμαξια. Που κολλαει το nissan pulsar; Κακα τα ψεμματα, οτι πληρωνεις παιρνεις..

 

Τόσα λεφτά για αμάξι χωρίς εγγύηση, με κινητήρα που έχει αντικατασταθεί όταν με τα ίδια ή λίγα παραπάνω παίρνεις καινούριο που σε καλύπτει.

Makes sense.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εντάξει κι εγώ θεωρώ οτι με τόσα λεφτά πας για καινούριο αλλά καταλαβαίνω κι αυτον που θέλει το αυτοκίνητο να έχει και καλο εξοπλισμό.

 

Παντως ο μη αυτόματος κλιματισμός δεν ειναι και τοςο θεμα, εξαρτάται απο την υλοποίηση σε κάθε αμάξι. Πχ στη B class που εχουμε, έχει εξαιρετική απόδοση. Κι αν σε ενδιαφέρει το θεμα multimedia -αισθητήρες, υπάρχουν καλές λύσεις after market

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλύτερα καινούριο σε αυτά τα λεφτά και ας έχει λιγότερο εξοπλισμό από ένα ελαφρώς μεταχειρισμένο 5ετίας,είναι πολύ δύσκολη η αγορά μεταχειρισμένου καθώς κυκλοφορεί πολύ σαπίλα εκεί έξω ειδικά στους εμπόρους.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Και δεν υπαρχει και κανενας τροπος να σαι τελειως σιγουρο οτι το αμαξι ειναι οκ.

Μπορει τη δεδομενη στιγμη να ελεγχθει και να βρεθει ενταξει αλλα γενικα να βγαζει προβληματα κατα καιρους.

Η μπορει πχ να χει τριξιματα να το δεις εσυ οταν εχουν κανει ενα σφιξιμο κ μετα απο λιγο ν αρχισει παλι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για εμενα καλυτερα ελαφρως μεταχειρισμενο και πλουσιο παρα καινουργιο και γυμνο. Αυτοματος κλιματισμος, cruise control, trip computer, ζαντες κτλ ειναι μερικες πολυτελειες που εκτιμας με τον χρονο, αν σου λειπουν θα λες μετα "δεν εδινα ακομα 500 ευρω να τα εβαζα..."

Ιδιαιτερα για καποιον που δεν καναι παρα πολλα χλμ το καινουριο ισως ειναι και υπερβολη, ευτυχως ειχα παρει φορτωμενο το τελευταιο μου αυτοκινητο και εχει πραγματα που ακομα και σημερα δεν τα βρισκεις σε καινουργιο ιδιας κατηγοριας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...