elvisjedi Δημοσ. 14 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 14 Μαρτίου 2017 για υγραεριο απο τα 3 νομιζω πιο φιλικο ειναι το νισαν....αν και γενικα πιστευω πως δεν αξιζει η τοποθετηση παρα μονο αν κανεις παρα πολλα χιλιομετρα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
johnieXoX Δημοσ. 14 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 14 Μαρτίου 2017 το auris 1.3 έχει γύρω στα 100 € λιγότερα τέλη κυκλοφορίας από τα υπόλοιπα και η θέση του λεβιέ ταχυτήτων απλά τα σπάει! δεν βάζει φωτιά στην άσφαλτο.. αλλά θα σε πάει απροβλημάτιστα και με ασφάλεια από το σημείο Α στο Β, κάθε μέρα, και χωρίς έννοια και προσυπογράφω πως δεν σπάει δεν χαλάει αυτό έχω, για αυτό μιλάω για τα άλλα δύο δεν ξέρω κάτι συγκεκριμένο, αξιοπρεπέστατα μου φαίνονται. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Luxx Δημοσ. 15 Μαρτίου 2017 Μέλος Share Δημοσ. 15 Μαρτίου 2017 Το ανάποδο ισχυει, τα Φορντ δεν είναι τόσο καλά για υγραέρια ακόμη χειρότερα τα πραγματα για τα κασκαι που έχουν θέμα με τους λ και το οτι θα βγάλουν σύντομα πρόβλημα η πιθανότητα είναι 100% εκτός και γίνει πριν αλλαγή των λ με κοστος 300. Τι ειναι το λ; Για τους ελληνικους δρομους,''ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟΙ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΛΑΚΟΥΒΕΣ'',,, :-D ,,,,,μονο Qashqai!!!!!!!! Αυτο ειναι αληθεια. Ισως ο πιο σημαντικος λογος για να αγορασεις το Qashqai. Απο αποψη χωρων σε αποσκευες και ανεσης των πισω καθισματων, ποσο παραπανω υπερεχει το Qashqai; Ειναι μικρες οι διαφορες; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
teddy71 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 15 Μαρτίου 2017 Βασικα λαθος για τον αισθητηρα λ, καταλυτη ηθελα να γραψω https://el.wikipedia.org/wiki/%CE%91%CE%B9%CF%83%CE%B8%CE%B7%CF%84%CE%AE%CF%81%CE%B1%CF%82_%CE%BB Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Luxx Δημοσ. 15 Μαρτίου 2017 Μέλος Share Δημοσ. 15 Μαρτίου 2017 Αξιζει το συγκεκριμενο; https://www.car.gr/classifieds/cars/view/9694011/ Και επειδη δεν εχω οδηγησει ξανα qashqai, πως θα γινει εφικτο κατι τετοιο; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
zio10 Δημοσ. 15 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 15 Μαρτίου 2017 Τι εννοείς πως θα γίνει εφικτό; Αμάξι είναι κι αυτό, θα το συνηθίσεις γρήγορα! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
YourTrueLegend Δημοσ. 15 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 15 Μαρτίου 2017 Focus/auris με qashqai ουδεμια σχεση εχουν. Πλατος μηκος κλπ μπορει να ειναι κοντα αυτο ειναι ενα γραφικο επιχειρημα, περιπου παρομοιο με το να λεμε, κοκκινη η ferrari, κοκκινο και το seat ibiza, συνεπως μοιαζουν εξωτερικα. Δεν θα επεκταθω πολυ στα αυτονοητα, θα αναφερω απλως οτι το auris ειναι απο 1240 εως 1370 κιλα αναλογως την εκδοση, οταν το qashqai αντιστοιχα ειναι απο 1400 εως 1602. Αν συνυπολογισουμε οτι τα +200 κιλα του Qashqai ειναι σε μεγαλυτερο υψος, αντιλαμβανεται κανεις για ποσο διαφορετικα αμαξια μιλαμε ειδικα στην οδηγηση, τοσο εντος, οσο και εκτος πολεως. Κι αν δεν το αντιλαμβανεται τοτε δεν εχει πιασει ποτε του τιμονι SUV/crossover κλπ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTG Δημοσ. 15 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 15 Μαρτίου 2017 Θα αφήσω αυτά τα τυχαία links εδώ: http://www.zeperfs.com/en/fiche3902-ford-focus-iii-1-6-tdci.htm http://www.zeperfs.com/en/fiche5810-nissan-qashqai-ii-dig-t.htm http://www.zeperfs.com/en/fiche4538-toyota-auris-ii-hybrid.htm Και ένα bonus: http://www.zeperfs.com/en/fiche442-toyota-rav-4.htm Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
YourTrueLegend Δημοσ. 15 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 15 Μαρτίου 2017 Ακομα και το rav4 επιστρατευτηκε βλεπω Για δειξε μας και το Lada Niva. Για να το ληγουμε, τρεχουσα γενια, απο τα προσπεκτους των auris/qashqai. Αuris απο 1175 μεχρι 1465 και Qashqai απο 1318 εως 1602. Αν αφαιρεσουμε το hybrid με τις βαριες μπαταριες, τοτε βλεπουμε οτι το πιο βαρυ auris δεν ξεπερνα 1385kg οταν το πιο ελαφρυ Qashqai αρχιζει απο τα 1318. Αν συγκρινουμε αντιστοιχες εκδοσεις σε εξοπλισμο η διαφορα παιζει στα 150kg με υψηλοτερο κεντρο βαρους στο qashqai βεβαιως-βεβαιως, συνεπως καμια σχεση εντος&εκτος πολης αναμεσα στα 2 αμαξια, τελειως διαφορετικες κατηγοριες. Για οσους δυσκολευονται ακομη κι ετοιμαζουν κι αλλα links για να συγκρινουν πατατες με ντοματες: Αuris Qashqai: Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTG Δημοσ. 15 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 15 Μαρτίου 2017 Είπαμε το τελευταίο ήταν bonus. Είναι ένα καλό παράδειγμα όπου τα φαινόμενα απατούν. Όποιος δεν δυσκολεύεται έχει δει που είναι οι διαφορές κιλών σε συγκρίσιμες εκδόσεις. Βάλε τώρα τη βασική του Auris με το τετρακίνητο Qashqai και βγάλε τη διαφορά στα 400+ κιλά. Το Focus δεν θα το βάλεις μέσα? Αν δεν το βρίσκεις πες να βοηθήσω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
YourTrueLegend Δημοσ. 15 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 15 Μαρτίου 2017 Οπως βλεπεις μιλαω για "αντιστοιχες εκδοσεις", σε αντιθεση με τις απιθανες συγκρισεις που ειδα πιο πανω που δινεις link απο το ελαφρυτερο qashqai και μετα απο το hybrid auris με τις μπαταριες. Οχι απλα απο το βαρυτερο auris, αλλα απο το hybrid κιολας. Συνεπως, δικες σου αυτες οι "πατεντες". Αλλωστε, δε θα μπορουσε να στηριχθει αλλιως το επιχειρημα "ιδια αμαξια, απλα το qashqai ειναι λιγο πιο ψηλο". Οσο για το focus δεν ειναι αναγκη να ψαχνεις: 1306 εως 1358 κιλα. H με αλλα λογια ενα πιο χαμηλο qashqai κι αυτο @ts: Οπως καλα σου ειπαν πλην του ενος που... πρωτοτυπει, πρεπει να ξεκαθαρισεις τι κατηγοριας αμαξι θες, καθως το qashqai ειναι τελειως διαφορετικο αυτοκινητο. Οι χωροι τους δεν πολυδιαφερουν, η οδηγικη συμπεριφορα και τα running costs του qashqai εχουν σημαντικη διαφορα απο τα 2 μικρομεσαια που σκεφτεσαι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTG Δημοσ. 15 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 15 Μαρτίου 2017 Δηλαδή το RS ζυγίζει 1358 κιλά? Ενδιαφέρον. (Υπερβολή το ξέρω!) Το ελαφρύτερο Qashqai είναι το βενζίνης με τα 160 άλογα? Γιατί από αυτό είναι το link μου. Αλλά μπορείς να μας κάνεις εσύ μια σύγκριση με τα 1200αρια turbo που έβαλες παραπάνω και είναι και άμεσα συγκρίσιμα να δούμε τα 200+ κιλά διαφοράς. Που έγραψα εγώ ότι είναι ίδια αμάξια? Ίσως πρέπει να διαβάζεις λίγο καλύτερα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
YourTrueLegend Δημοσ. 15 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 15 Μαρτίου 2017 Δηλαδή το RS ζυγίζει 1358 κιλά? Tο focus rs ειναι -προφανως- αλλο αμαξι & αλλη κατηγορια απο το focus, επιπλεον εχει κι αλλο προσπεκτους απο της κανονικης εκδοσης, δεν ασχοληθηκα καν. Αλλωστε το rs δεν ενδιαφερει κανεναν εδω μεσα, ουτε και τον ts. *Για την ιστορια στο προηγουμενο ποστ σου ζητησες βαρος focus, υπονοωντας οτι το αποκρυπτω επειδη δεν με συμφερει. Το οτι κανεις escalate στο βαρος του RS δειχνει αν μη τι αλλο, πώς προσπαθεις να υποστηριξεις οτι ειναι ιδιας κατηγοριας αμαξια με διαφορετικο υψος Αλλωστε αντιστοιχη ειναι και η "επιχειρηματολογια" σου για το auris οπου ως βαρος "αναφορας" θεωρεις αυτο του hybrid, βαζοντας και link για να μας πεις οτι ειναι βαρυτερο απο το qashqai Που έγραψα εγώ ότι είναι ίδια αμάξια? Ίσως πρέπει να διαβάζεις λίγο καλύτερα. Εγω πού εγραψα οτι ειπες οτι υποστηριξες πως ειναι ιδια; Διαβασε καλυτερα. Χωρις ισως. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTG Δημοσ. 15 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 15 Μαρτίου 2017 Δεν έχει νόημα τελικά. Έχεις δίκιο. Έχω άδικο. Εν τω μεταξύ δεν προτείνω καν να πάρει Qashqai αφού δεν μου αρέσουν σαν κατηγορία οπότε τσάμπα παιδευόμαστε! 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
YourTrueLegend Δημοσ. 15 Μαρτίου 2017 Share Δημοσ. 15 Μαρτίου 2017 Ναι, τι ; Eγραψα: Αλλωστε, δε θα μπορουσε να στηριχθει αλλιως το επιχειρημα "ιδια αμαξια, απλα το qashqai ειναι λιγο πιο ψηλο". Εγραψες: Σιγά τις τελείως διαφορετικές κατηγορίες.Ένα πιο ψηλό αυτοκίνητο της ίδιας κατηγορίας είναι το Qashqai. Τελικα το ειπες μονος σου ή σου βαζω εγω λογια; Συνεχισε να εκτιθεσαι.Σε οτι αφορα τα 150 κιλα, δεν σε πιανω. Το πρωτο σχολιο περι 200 κιλων ηταν αυτο που βρηκα στο wikipedia για παλαιοτερες εκδοσεις, κι επειδη εσυ ηρθες με links απο rav4 και auris hybrid (εσχατως και focus rs) για να μας πεισεις οτι το qashqai ειναι ελαφρυτερο, ανετρεξα απευθειας στα προσπεκτους των τελευταιων εκδοσεων οπου η μεση διαφορα εχει μειωθει στα 150 κιλα για τους "αντιστοιχους" εξοπλισμους. Δεν αλλαζει το παραμικρο απο οσα λεω περι διαφορετικων κατηγοριων και τελειως διαφορετικης οδηγικης συμπεριφορας.Βασικα να μη το ταλαιπωρουμε πολυ λυσε μας μια απορια αν θες:Η αποψη σου ειναι πως το qashqai εχει αμελητεα διαφορα βαρους με τα αλλα 2 μοντελα ή οτι υπαρχει οντως σημαντικη διαφορα στο βαρος αλλα αυτο σε συνδυασμο με το υψος δεν ειναι αρκετα για να κατηγοριοποιηθουν διαφορετικα τα αυτοκινητα; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα