Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Θα παρω τηλεφωνο αυριο το πρωι και θα ζητησω να με συνδεσουν με το τοπικο καταστημα ΠΛΑΙΣΙΟ να μιλησω, μπας και βρηκαν το MOBO μου σε κανενα αλλο καταστημα.

 

Το θεμα ειναι οτι δεν μπορω να ξεσυναρμολογισω τον υπολογιστη αυτην την εβδομαδα, να τους το παω να το checkaroun οι ιδιοι και να διαπιστωσουν το θεμα που εχω διαπιστωσει ηδη εγω, οτι ειναι χαλασμενο δηλαδη το slot(και μονο την μια RAM να βαλω στο συγκεκριμενο, το PC δεν κανει καν boot, ενω με τα αλλα slot κανει χωιρις θεματα και με τις παλιες ram και με το καινουριο kit), καθως εχω να κανω εργασιες Προγραμματισμου μεχρι την Τεταρτη.

Αυτο που ζηταω ειναι να με βοηθησετε να ξερω τι θα τους πω, πριν ξεσυναρμολογισω το μηχανημα και τους το παω. Γιατι αν δεν βρω το δικιο μου, δεν αξιζει να τους το παω καν αυτο το διαστημα που το χρειαζομε το PC.

ΤΟ προβλημα μου ειναι, οτι τον χρειαζομε τον υπολογιστη και θελω η αλλαγη να μην παρει πανω απο εβδομαδα. Για αυτο εχω παει απο εκει και εχω παρει ποσα τηλεφωνα, πριν τους τον στειλω, για να ξερω πως θα κανονισω το προγραμμα μου, με την σχολη, ωστε να μην μεινω χωρις υπολογιστη.

  • Απαντ. 32
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

κοιτάξτε ρε το παιδί χρειάζεται τον υπολογιστή του για δουλειά κι αυτοί κοροϊδεύουν, άρε κλείσιμο θέλει το  κοτέτσι τους, μαζί και οι γαλαζοπουκαμισάκιδες εκεί μέσα μόνο χαχαχα είναι,  φίλε μου άσε και  την gigabyte δεν πρόκειται να ασχοληθούν και εγώ μια μέρα που ρώτησα κάτι με λένε το ίδιο που είπαν σε σένα  βρες τα με το κατάστημα,  νομίζω δεν είναι σαν τους Κινέζους με καλούς τρόπους  είναι ποιο ψηλομύτηδες αυτοί,  τι να πω μακάρι να βρεις το δίκιο σου, πες τους απλά θέλω τον υπολογιστή μου γιατί έχω σχολικές εργασίες να κάνω

Δημοσ.

Να πω οτι γελαω με το οτι θεωρουμε αυτονοητο οτι οι τεχνικοι του Πλαισιο θα το αναπαραγουν το προβλημα και θα το αναγνωρισουν?
Το λεω.
Γνωμη μου:
Οταν τους αφησεις την μητρικη θα σε ρωτησει ποιο ειναι το προβλημα (για να το βαλει στην περιγραφη πελατη της γνωστοποιησης service ).Εκει να εισαι απολυτα συγκεκριμενος, μην πεις δεν δουλευει ενα σλοτ ραμ της μητρικης. Πες το X slot δοκιμασμενο σε αυτο αυτο και εκεινο το configuration με αυτες και αυτες τις μνημες εβγαλε αυτο και αυτο το προβλημα.
Γιατι αλλιως κινδυνευεις να σου πουν "εμεις δεν το βρισκουμε, φταινε οι μνημες σας που δεν ειναι συμβατες" π.χ.
Περιμενεις τις 3 εργασιμες που θα τους παρει, και οταν σου πουν για 140 τους λες θελω πισω τα μετρητα που αναγραφει η αποδειξη, αν δεν μου τα δωσετε θα κανω καταγγελια στον ΣΤΚ, παρακαλω σημειωστε το αιτημα και ενημερωστε το υπευθυνο τμημα.
Και τελικα θα στα δωσουν, λεγοντας οτι κανουν εξαιρεση επειδη εισαι ομορφοπαιδο και κανονικα δεν ισχυουν αυτα


οι γαλαζοπουκαμισάκιδες εκεί μέσα 

Ε λιγα τα λογια σου για τις φανελες adidas της ΠΛΑΙΣΙΟ F.C. με το ονομα τους και τον αγαπημενο τους αριθμο!

  • Like 4
Δημοσ.

Επειδή τυχαίνει ναι διαβάζω κάποιες ανακρίβειες, καλό είναι όταν αναφερόμαστε σε νόμους, να ξέρουμε τι λέμε.

 

1. Όταν γίνεται αντικατάσταση του προϊόντος με άλλο, επειδή το ίδιο δεν είναι διαθέσιμο, γίνεται με ίδιο ή καλύτερο, όχι χειρότερο.

2. Αν ο έλεγχος/επισκευή διαρκέσει περισσότερες από 15 ημέρες, το κατάστημα είναι υποχρεωμένο να παρέχει προσωρινή λύση στον πελάτη

3. Το πιστωτικό γίνεται στην αξία αγοράς και όχι στη σημερινή αξία του προϊόντος. (αν σας λένε βλακείες για αυτό, πείτε ότι θα πάτε τις αποδείξεις στην εφορία να ρωτήσετε αν είναι σωστές)

 

Γενικά, όταν μας λένε βλακείες, καλό είναι να έχουμε τυπωμένες 2-3 σελίδες με τη νομοθεσία. 

Αν παίρνουν από λόγια καλώς, αν όχι, σημειώνουμε ονόματα και ημερομηνίες και παίρνουμε ότι μπορούμε εγγράφως ή με email.

Μετά, Συνήγορος Του Καταναλωτή και τέλος.

 

Πληροφορίες http://www.efpolis.gr/el/component/efaq.html

  • Like 5
Δημοσ.

κοιτάξτε ρε το παιδί χρειάζεται τον υπολογιστή του για δουλειά κι αυτοί κοροϊδεύουν, άρε κλείσιμο θέλει το  κοτέτσι τους, μαζί και οι γαλαζοπουκαμισάκιδες εκεί μέσα μόνο χαχαχα είναι,  φίλε μου άσε και  την gigabyte δεν πρόκειται να ασχοληθούν και εγώ μια μέρα που ρώτησα κάτι με λένε το ίδιο που είπαν σε σένα  βρες τα με το κατάστημα,  νομίζω δεν είναι σαν τους Κινέζους με καλούς τρόπους  είναι ποιο ψηλομύτηδες αυτοί,  τι να πω μακάρι να βρεις το δίκιο σου, πες τους απλά θέλω τον υπολογιστή μου γιατί έχω σχολικές εργασίες να κάνω

εδω φιλε , γ να μ αλλαξουν μια ραμ που σημειωτέων ειχε προβλημα αυτη μ λεγανε την βαλαμε πανω και ολα κομπλε ενω εγω  σε δυο μητρικες π την εβαλα δεν επαιζε και γ να μ την αλλαξουν στο πλαισιο τουε έδειξα βιντεακι  

Δημοσ.

Θα παρω τηλεφωνο αυριο το πρωι και θα ζητησω να με συνδεσουν με το τοπικο καταστημα ΠΛΑΙΣΙΟ να μιλησω, μπας και βρηκαν το MOBO μου σε κανενα αλλο καταστημα.

 

Το θεμα ειναι οτι δεν μπορω να ξεσυναρμολογισω τον υπολογιστη αυτην την εβδομαδα, να τους το παω να το checkaroun οι ιδιοι και να διαπιστωσουν το θεμα που εχω διαπιστωσει ηδη εγω, οτι ειναι χαλασμενο δηλαδη το slot(και μονο την μια RAM να βαλω στο συγκεκριμενο, το PC δεν κανει καν boot, ενω με τα αλλα slot κανει χωιρις θεματα και με τις παλιες ram και με το καινουριο kit), καθως εχω να κανω εργασιες Προγραμματισμου μεχρι την Τεταρτη.

 

Αυτο που ζηταω ειναι να με βοηθησετε να ξερω τι θα τους πω, πριν ξεσυναρμολογισω το μηχανημα και τους το παω. Γιατι αν δεν βρω το δικιο μου, δεν αξιζει να τους το παω καν αυτο το διαστημα που το χρειαζομε το PC.

 

ΤΟ προβλημα μου ειναι, οτι τον χρειαζομε τον υπολογιστη και θελω η αλλαγη να μην παρει πανω απο εβδομαδα. Για αυτο εχω παει απο εκει και εχω παρει ποσα τηλεφωνα, πριν τους τον στειλω, για να ξερω πως θα κανονισω το προγραμμα μου, με την σχολη, ωστε να μην μεινω χωρις υπολογιστη.

να παρεις τηλ και να ζητησεις ενας απο τους τεχνικους που εχουν (κατοπην ραντεβου) να ερθει σπιτι σου αν διαπιστωσει οτι οντως υπαρχει προβλημα λογικα θα στην αλλαξουν το συντομοτερο δυνατον απο τη στιγμη που εισαι μεσα στην εγγυηση.

Δημοσ.

Το προβλημα ξεκιναει εδω. Πηρα το καινουριο kit και παλι δεν εκανε boot οταν τις εβαζα στο ιδιο χρωματισμενο slot για dual channel support. Οταν τις βαζω σε διαφορετικα χρωματα το PC κανει boot, αλλα εχει διαφορα θεματα stability και το overclocking του CPU ζοριζετε και θελει παραπανω volt κτλπα.

 

Αυτό στα κόκκινα το είδε κανείς;

Δοκίμασες τις μνήμες σε default ρυθμίσεις;

 

Η μητρική σου έχει ένα ζεύγος μαύρα και ένα ζεύγος κόκκινα slot. Τις δοκίμασες και στα 2 ζεύγη;

Δημοσ.

εδω φιλε , γ να μ αλλαξουν μια ραμ που σημειωτέων ειχε προβλημα αυτη μ λεγανε την βαλαμε πανω και ολα κομπλε ενω εγω  σε δυο μητρικες π την εβαλα δεν επαιζε και γ να μ την αλλαξουν στο πλαισιο τουε έδειξα βιντεακι  

ναι αυτό και το άλλο να πας μια φωτογραφία από το κινητό έτσι είχα κάνει με έναν εξωτερικό δίσκο με bad sectors πάλι λέγανε σε αυτούς δεν έχει τίποτα τους δείχνω την φωτογραφία με το διαγνωστικό της wd και λένε οκ στον αλλάζουμε

Δημοσ.

Αυτό στα κόκκινα το είδε κανείς;

Δοκίμασες τις μνήμες σε default ρυθμίσεις;

 

Η μητρική σου έχει ένα ζεύγος μαύρα και ένα ζεύγος κόκκινα slot. Τις δοκίμασες και στα 2 ζεύγη;

Εννοειται, οτι τα εχω δοκιμασει ολα αυτα.

 

Παντα οταν βαζω καινουριο component, default settings για τα παντα.

 

Αφου σου λεω μου πηρε 9 μηνες να το συνειδητοποιησω και να αγορασω official kit το οποιο βγαζει το ιδιο θεμα, οτι δεν δουλευει δηλ το 1 slot απο τα 4...

 

Δεν υπαρχει αμφιβολια οτι ειναι χαλασμενο το MOBO και δεν δουλευει το slot το συγκεκριμενο. Ειναι συνηθες φαινομενο το συγκεκριμενο.

Δημοσ.

Σιγουρα θα το προτεινε καποιος αλλος, αλλα βαριεμαι να διαβαζω.

 

Στειλε κατευθειαν την μητρικη εξω. Ναι, ταλαιπωρια αλλα θα βγαλεις ακρη. 

Δημοσ.

 

Αν οντως εχω χαλασμενο MOBO τοτε θα μου το αντικαθαστισουν με καποιο με παρομοια specs ή θα μου δωσουν την σημερινη αξια του, που ισχυριζοντε οτι εχει κατεβει μονο στα 140€ λογω του οτι "οπως γνωριζετε η αξια των ηλεκτρονικων συσκευων πεφτει με το περασμα του χρονου " και αργοτερα δινω εγω οτι extra θελω να παρω καποιο αλλο. 

To ιδιο επιχειρημα μου εχουν δωσει και μενα για καρτα γραφικων. Οτι το Πλαισιο την τιμολογει στα Χ ευρω. Καντους ρομπα. ΔΕΝ γινεται να τιμολογεις προιον που δεν εχεις για να πουλησεις. Απλα δεν γινεται. Το "τιμολογω κατι Χ ευρω" σημαινει οτι αμα δωσεις Χ ευρω θα το παρεις. Μπορεις να το παρεις? ΟΧΙ, γιατι δεν το διαθετουν, αλλιως θα στο αλλαζαν με ενα ιδιο. 

 

Πεστους οτι αφου το τιμολογουν 140€ τοτε εχουν ενα ετοιμο για αγορα στα 140€ αρα ας σου το αλλαξουν με αυτο. Δηλαδη αμα το Πλαισιο στο τιμολογησει στα 5€ τι γινεται, θα παρεις 5€ πισω? Γελοιοι τυποι. Πιεσε τους λιγο και θα παρεις πιστωτικο. Αν επιμενεις να παρεις ενα ιδιο με αυτο που εχεις θα σου πουν την καραμελα "οκ, δικια σας η ευθυνη αλλα να ξερετε θα παρει καιρο" , και τους κατεβαζεις το νομο που λεει οτι πρεπει να γινει εντος ευλογου χρονικου διαστηματος, το οποιο διαβασα οτι ειναι καπου στις 2 βδομαδες. 

  • Like 1
Δημοσ.

Φίλε μου στείλε έναι mail στη gigabyte και εξήγησε το πρόβλημά σου.

Εγώ είχα αγοράσει ένα τροφοδοτικό Corsair Corsair από eshop που χάλασε αι δεν μου το άλλαζαν γιατί είχε μια ετικέτα που είχε κοπεί στη μέση (μάλλον κάπου ακούμπησε όταν το έβαζα).Μετά απο κανά μήνα αποφάσισα να στείλω στη Corsair και οι άνθρωποι μου ζήτησαν συγγνώμη και μου είπαν να τι στείλω για αλλαγή.Για να μην περιμένω επέμενα να επικοινωνήσει το eshop με την εταιρία και πράγματι μου το αλλάξανε,με τη προυπόθεση να μην έχει σχιστείμια άλλη ετικέτα.Ναι τους λέω,όλη μέρα δεν έχω τι να κάνω,κάθομαι κ σκίζω τις ετικέτες του τροφοδοτικού...

 

Επίσης υπάρχει νομοθεσία,τουλάχιστον εντός ευρωπαικής ένωσης,που λέει για rma τα έξοδα επιβαρύνουν το κατάστημα.Το χω κάνει 2 φορές με mindfactory και 2 φορές πήρα πίσω τα χρήματα.

Δημοσ.

Επειδή τυχαίνει ναι διαβάζω κάποιες ανακρίβειες, καλό είναι όταν αναφερόμαστε σε νόμους, να ξέρουμε τι λέμε.

 

1. Όταν γίνεται αντικατάσταση του προϊόντος με άλλο, επειδή το ίδιο δεν είναι διαθέσιμο, γίνεται με ίδιο ή καλύτερο, όχι χειρότερο.

2. Αν ο έλεγχος/επισκευή διαρκέσει περισσότερες από 15 ημέρες, το κατάστημα είναι υποχρεωμένο να παρέχει προσωρινή λύση στον πελάτη

3. Το πιστωτικό γίνεται στην αξία αγοράς και όχι στη σημερινή αξία του προϊόντος. (αν σας λένε βλακείες για αυτό, πείτε ότι θα πάτε τις αποδείξεις στην εφορία να ρωτήσετε αν είναι σωστές)

 

Γενικά, όταν μας λένε βλακείες, καλό είναι να έχουμε τυπωμένες 2-3 σελίδες με τη νομοθεσία. 

Αν παίρνουν από λόγια καλώς, αν όχι, σημειώνουμε ονόματα και ημερομηνίες και παίρνουμε ότι μπορούμε εγγράφως ή με email.

Μετά, Συνήγορος Του Καταναλωτή και τέλος.

 

Πληροφορίες http://www.efpolis.gr/el/component/efaq.html

Ακριβως και θα φερω ενα παραδειγμα με τα ΙΚΕΑ που μπορει να μην παρεχει προιοντα τεχνολογιας αλλα στις εγγυησεις πραττει τα νομιμα και οχι τα μπακαλιστικα τυπου πλαισιου ... 

Συγκεκριμενα θα αναφερω το νουμερο 3 που γραφει ο φιλος.... Αγορασα ενα στρωμα ικεα 500 ευρω πριν 2 χρονια.... το στρωμα εχει εγγυηση 10 χρονια.... Το στρωμα χαλασε και το επεστρεψα πισω.... το ελεγχουν συμφωνουν οτι οντως το στρωμα εχει προβλημα... και μου λενε θα σας κοψουμε πιστωτικο το ποσο αγορας του για να μπειτε μεσα να παρετε καινουργιο ... και την δεδομενη στιγμη το στρωμα πουλαει στα 460 ευρω οποτε σας μενουν και αλλα 40ευρω για να κανετε αγορα οτι αλλο θελετε μεχρι να συμπληρωσετε το ποσο!  Αυτο ειναι σωστη αντιμετωπιση εγγυησης κυριε ΜπακαλοΠλαισιο! μεσα σε 30 λεπτα ειχε λυθει το προβλημα της εγγυησης χωρις ταλαιπωριες.

 

Και ενα 2ο παραδειγμα με ΜSYSTEMS....ψυγειο corsair hydro 100i με 5 χρονια εγγυση στα 3 χρονια τρυπησε.... το γυρισα πισω στην msystems..... με δυσκολεψαν λιγο γιατι δεν επεστρεψα τους ανεμιστηρες που ειχε τους μαπα επανω... μου ελεγαν το προιον πρεπει να εχει τα παντα μεσα κλπ .... δυστυχως τους ειχα δωσει τους ανεμιστηρες... τους παρακαλεσα οτι το εχω αναγκη και εν αναγκη ας πληρωσω την διαφορα ... με τα 1000 ζορια (δεν μου αρεσε αυτο ) το εστειλαν στην corsair.... και σε 5 μερες με πηραν τηλ και με ενημερωσαν για πληρη αντικατασταση με ολοκαινουργια corsair hydro 100i version 2 και φρεσκια εγγυηση 5 ετων!    

 

το πλαισιο επραττε ετσι καποτε στα πρωτα 3 χρονια ζωης του! το θυμαμαι ηταν παραδεισος..... εποχες celeron και voodoo.... τωρα μπαινεις μεσα και κανεις παζαρια στις τιμες λες και ειμαι λαικη!

Δοκιμασε να βαλεις μια μνημη που δουλευει σε ενα σλοτ...και τραβα βιντεο οτι την βλεπει .... την ιδια ραμ βαλε την στο προβληματικο σλοτ......και τραβα βιντεο δειξε το τους .... αν δεν εξυπηρετηθεις σε αυτα που δικαιουσε μονο ΣΤΚ

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ακριβως και θα φερω ενα παραδειγμα με τα ΙΚΕΑ που μπορει να μην παρεχει προιοντα τεχνολογιας αλλα στις εγγυησεις πραττει τα νομιμα και οχι τα μπακαλιστικα τυπου πλαισιου ... 

Συγκεκριμενα θα αναφερω το νουμερο 3 που γραφει ο φιλος.... Αγορασα ενα στρωμα ικεα 500 ευρω πριν 2 χρονια.... το στρωμα εχει εγγυηση 10 χρονια.... Το στρωμα χαλασε και το επεστρεψα πισω.... το ελεγχουν συμφωνουν οτι οντως το στρωμα εχει προβλημα... και μου λενε θα σας κοψουμε πιστωτικο το ποσο αγορας του για να μπειτε μεσα να παρετε καινουργιο ... και την δεδομενη στιγμη το στρωμα πουλαει στα 460 ευρω οποτε σας μενουν και αλλα 40ευρω για να κανετε αγορα οτι αλλο θελετε μεχρι να συμπληρωσετε το ποσο!  Αυτο ειναι σωστη αντιμετωπιση εγγυησης κυριε ΜπακαλοΠλαισιο! μεσα σε 30 λεπτα ειχε λυθει το προβλημα της εγγυησης χωρις ταλαιπωριες.

 

Και ενα 2ο παραδειγμα με ΜSYSTEMS....ψυγειο corsair hydro 100i με 5 χρονια εγγυση στα 3 χρονια τρυπησε.... το γυρισα πισω στην msystems..... με δυσκολεψαν λιγο γιατι δεν επεστρεψα τους ανεμιστηρες που ειχε τους μαπα επανω... μου ελεγαν το προιον πρεπει να εχει τα παντα μεσα κλπ .... δυστυχως τους ειχα δωσει τους ανεμιστηρες... τους παρακαλεσα οτι το εχω αναγκη και εν αναγκη ας πληρωσω την διαφορα ... με τα 1000 ζορια (δεν μου αρεσε αυτο ) το εστειλαν στην corsair.... και σε 5 μερες με πηραν τηλ και με ενημερωσαν για πληρη αντικατασταση με ολοκαινουργια corsair hydro 100i version 2 και φρεσκια εγγυηση 5 ετων!    

 

το πλαισιο επραττε ετσι καποτε στα πρωτα 3 χρονια ζωης του! το θυμαμαι ηταν παραδεισος..... εποχες celeron και voodoo.... τωρα μπαινεις μεσα και κανεις παζαρια στις τιμες λες και ειμαι λαικη!

Δοκιμασε να βαλεις μια μνημη που δουλευει σε ενα σλοτ...και τραβα βιντεο οτι την βλεπει .... την ιδια ραμ βαλε την στο προβληματικο σλοτ......και τραβα βιντεο δειξε το τους .... αν δεν εξυπηρετηθεις σε αυτα που δικαιουσε μονο ΣΤΚ

Το θεμα μου ειναι το εξης:

 

Οτι σου εκανε το ΙΚΕΑ, μου εκανε με λιγα λογια το πλαισιο, αλλα ειναι ξεφτιλα αυτο που εχουν κανει με την τιμη.

 

Τον Αυγουστο πηρα το MOBO απο πλαισιο 186€ γενιας Ζ170. Απο σκρουτζ/αμαζον κοστιζε ~170-180

 

9 Μηνες μετα μου λενε οτι αξιζει μονο 140€  . Απο σκρουτζ/αμαζον κοστιζει 170€(χωρις μεταφορικα+αντικαταβολη) & 158(χωρις μεταφορικα+εισαγωγη απο εξωτερικο κτλπα)

Τωρα που ισχυριζοντε οτι αξιζει 140€ λενε οτι δεν εχουν καποιο διαθεσιμο(δηλαδη δεν το πουλανε, δηλαδη η τιμη ειναι μουφα, ψεφτια)

 

Το αντιστιχο mobo αυτης της Ζ270 γενιας το πουλαει το πλαισιο 210€ . Στο σκρουτζ κοστιζει 160€ 

 

Μου ζηταν με λιγα λογια να πληρωσω διαφορα 70€ , λογω τον ψεφτικων τιμων που εχουν βαλει.

 

Περα απο αυτα, εγω βρισκομαι σε εγγυηση. Οπως λενε ολοι οι αλλοι ή το αντικαθιστουν με ενα καινουριο ή μου δινουν κατι καλυτερο.

 

Ελα μου, ομως, που πηγα απο καταστημα και θελουν να μου το αντικαθαστισουν με κατι που το πουλανε απο πλαισιο 140€ (δηλαδη η πραγματικη του αξια ειναι 90€)

 

Οπως λενε οι αλλοι, ολα αυτα κανονικα δεν επρεπε να περνοντε υπ'οψην. 186πληρωσα, αν δεν το αντικαθαστισουν με το ιδιο ή κατι καλυτερο, εφ'οσον ειμαι μεσα στην εγγυηση, ζηταω 186€ πισω απο την στιγμη που δεν μπορουν να το αντικαθαστισουν. Αυτοι μου λενε, για καποιο λογο δικαιουμε μονο 140€ επειδη ετσι τους καπνισε και ξυπνησαν μια μερα και λενε "Τι αξια να βαλω σε ενα προ'ι'ον που δεν πουλαω πλεον, αλλα ειναι σε εγγυηση σε αρκετους πελατες μου? Ας βαλω 5€ και αν χαλασει σε καποιον, του λεω 5€ περνεις πισω γιατι τοσο θεωρω οτι αξιζει σημερα."

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

_______________________________________________________________________________________

 

Σας ευχαριστω ολους που με συμβουλευετε και μου λετε τι να κανω, γιατι δεν εχω ιδεα απο εγγυησεις και δεν εχω χρειαστει να ξαναχροισημοποιησω σε PC εγγυηση, περα απο κατι DOA σκληρους δισκους.

 

Θα τους παρω αυριο απο Δευτερα παλι τηλεφωνο, να κανονισω να τους παω τον υπολογιστη εκει απο Τεταρτη. Θα κανω σιγουρα UPDATE το Post να σας πω πως θα καταλυξει η ολη υποθεση.

 

Αυτο που λενε μερικοι με το video ισχυει?

 

Μπορω δηλαδη να βγαλω το κινητο μου, να τρεξω τον υπολογιστη με τις RAM στα 2 slot που δουλευει το MOBO και αργοτερα να την αντικαθαστισω την μια, με το slot που δεν κανει Boot και ειναι κολλυμενο σε endless loop και να παω απο εκει να τους δειξω το video και να κανονισω να το αντικαθαστισω απευθειας, χωρις αυτες τις καθιστερισεις?

Επεξ/σία από Michaelmorf
Δημοσ.

Φιλε κανε τηλεφωνο στον συνηγορο του καταναλωτη.Δεν θα χασεις.Και ακρη θα βγαλεις.Και πες τους απο εδω και περα θα μιλαμε μονο εγραφως γιατι χρειαζομαι τις απαντησεις σας για καθεβνομιμη χρηση.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...