Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το καλοκαιρι, Αυγουστο(8-9 μηνες πριν) αγορασα τα εξης απο το PLAISIO.

i5 6600K 280

 

Gigabyte Z170x gaming 3 186

 

1x8gb DDR4 2666MHz Corsair 60€.

Ολα σχεδον μια χαρα, περα απο κατι μικροπροβληματα που ειχε το BIOS της Gigabyte που μου πετουσε κατι error καθε φορα που γινοταν διακοπη ρευματος και αναγκαζομουν να το ξαναρυθμιζω απο την αρχη καθως δεν εκανε boot + κατι αλλα προβληματα με το internet που με αναγγαζε να κανω restart το PC για να ξαναδουλεψει, καθως η αντιμετοπιση προβληματων δεν το εφτιαχνε αυτοματα οπως επρεπε.

Ολα τα αλλα, μια χαρα μεχρι και 3-4 μηνες αργοτερα, που ηθελα να βαλω αλλα 8gb μνημη για να εχω συνολο 16gb.

Οποτε αγορασα την ιδια μνημη απο πλαισιο ξανα για αλλα 55-58
€ .

Τοτε ξεκινισαν τα προβληματα. Η μνημες παρολο που μου ειχαν πει στην εξυπηρετηση plaisio οτι θα ηταν συμβατες χωρις προβληματα, δεν δουλευαν σε dual channel mode. Ο υπολογιστης δεν εκανε boot οταν εβαζα μια απο τις μνημες στο slot με το ιδιο χρωμα και με λιγα λογια δεν μπορουσα να τις τρεξω σε dual channel mode. Κατα τα αλλα, οταν τις εβαζα σε διαφορετικα slot εκαναν μια χαρα boot και το μηχανημα τις διαβαζε & ειχε 16gb και ετρεχαν στο XMP 2666MHz. Εκανα μερικα post στο tomshardware και μου εξηγισαν εκει οτι απο την στιγμη που δεν ειναι kit ειναι αναμενομενο να εχεις τετοια θεματα συμβατοτητας & κακως σου ειπαν οτι θα δουλεψουν σωστα.

Χωρις πολλα πολλα, επειδη ηξερα οτι θα χρειαζομουν 32 gb του χρονου, λογο rendering που εχω σκοπο κανω στην Επιστιμης Υπολογιστων, ειπα να τις πουλησω εδω στο insomnia και να παρω 1 kit 16gb που να υποστιριζετε officially απο το συγκεκριμενο mobo της gigabyte  και αργοτερα ενα αλλο kit και να εχω τα 32gb ετσι οπως τα θελω. 

Το εκανα λοιπον αυτο και εδωσα 130
€ για το kit αυτο πριν μια βδομαδα.

Το προβλημα ξεκιναει εδω. Πηρα το καινουριο kit και παλι δεν εκανε boot οταν τις εβαζα στο ιδιο χρωματισμενο slot για dual channel support. Οταν τις βαζω σε διαφορετικα χρωματα το PC κανει boot, αλλα εχει διαφορα θεματα stability και το overclocking του CPU ζοριζετε και θελει παραπανω volt κτλπα.

Οποτε, πλεον 8-9 μηνες αργοτερα, αφου εξακριβωσα οτι το θεμα ειναι στο χαλασμενο Slot του MOBO μου, πηρα τηλεφωνο το PLAISIO, να τους ενημερωσω και να μου πουν τις επιλογες μου(εχω 3 χρονια εγγυηση) .

Μου ειπαν το εξης: Πρεπει να ξεσυναρμολογισω το PC μου και να τους παω μονο το MOBO να το checkaroun, γιατι αν τους παω ολο τον υπολογιστη με χρεωνουν 20
.

Αν οντως εχω χαλασμενο MOBO τοτε θα μου το αντικαθαστισουν με καποιο με παρομοια specs ή θα μου δωσουν την σημερινη αξια του, που ισχυριζοντε οτι εχει κατεβει μονο στα 140€ λογω του οτι "οπως γνωριζετε η αξια των ηλεκτρονικων συσκευων πεφτει με το περασμα του χρονου " και αργοτερα δινω εγω οτι extra θελω να παρω καποιο αλλο. 

Το προβλημα ειναι, οτι πηγα απο το καταστημα και τους εξηγισα τι μου ειχαν πει τηλεφωνικως και ρωτισα, τι μπορειτε να μου δωσετε με αντιστοιχα specs γιατι με 140
€ δεν βρισκω τπτ που να εχει αυτα που ειχε το αλλο μου MOBO. Και μου εδειξαν μια παπαρια που αξιζει 140€ αυτο εδω: http://www.plaisio.gr/anavathmisi-diktia/anavathmisi/motherboard-mitrikes/Gigabyte-Motherboard-Z170-HD3P-Z170-1151-DDR4.htm

Δεν μπηκαν καν στον κοπο να δουν τα specs του. Το μονο που ειδαν ειναι το ιδιο CPU socket και την τιμη των 140€ και μου λενε οριστε με αυτο στο αντικαθισταμε. Φυσικα και τους ειπα "μα καλα με κοροιδευτε? Αυτο δεν εχει τα ιδια ή παρομοια specs, αυτο εχει την ιδια αξια που ισχυριζεστε οτι εχει σημερα το MOBO μου" και η συζητηση τελιωσε στο οτι θα ψαξουν σε αλλα καταστηματα, μηπως μπορουν να βρουν το MOBO μου, να το ζητησουν και να το φερουν στο τοπικο καταστημα.

 

Το αστειο ειναι, οτι η μνημη RAM που πηρα το καλοκαιρι εκανε 55-60€ και σημερα την πουλανε 75€, δηλαδη εχει ανεβει η αξια της. Μονο και μονο απο αυτο συμπαιρενει κανεις οτι σε δουλευουν.

 

Αφου πηγα εγω ο ιδιος στο PLAISIO, την επαυριο τους πηρα τηλεφωνο 2η φορα και τους ειπα οτι στο site τους, το μονο που βρηκα με παρομοια/αντιστοιχα specs με το δικο μου(εχει καποια πραγματα παρπανω κατι RGB LED + διαφορετικο Ethernet cable, αλλα δεν εχει καποια αλλα slot ,οπως x2 M.2 ssd που εχει το τωρινο μου), ειναι στα 200€ γενιας z270. Προσφερθηκα να πληρωσω την διαφορα 20€ απο τα 186€ που εκανε οταν το πηρα το δικο μου, αλλα μου ειπαν οτι δεν γινετε αυτο καθως επεμεναν οτι αξιζει μονο 140€.

 

Περα απο αυτο, Τους ειπα λοιπον, οτι στο amazon το mobo μου αξιζει 158€ (χωρις μεταφορικα) και στο skroutz αξιζει 170€ (χωρις μεταφορικα/αντικαταβολη) Γιατι με κοροϊδευετε λοιπον και μου λετε ψεματα οτι εχει κατεβει μονο τοσο η αξια του και γιατι δεν εχετε καποιο αλλο να μου το αντικαθαστισετε αφου εχω 3 χρονια εγγυηση ΠΛΑΙΣΙΟ? Εκει επεμενε το ατομο που μιλισα, οτι δεν μου λεει ψεματα και οτι δεν μπορει να κανει κατι αλλο.

Τους ειπα, οτι θελω το ιδιο MOBO αλλα μου ειπαν οτι δεν ειναι διαθεσιμο (το εχουν σβισει απο το official site του PLAISIO) καθως δεν το παρασκευαζουν πλεον, επειδη εχουν βγει MOBO επομενης γενιας Z270.

Οποτε αντι να κανουν το σωστο και να μου πουν : "Ευχαριστουμε που μας επιλεξατε για την αγορα του νεου σας υπολογιστη και συγνωμη που σας πουλησαμε κατι χαλασμενο και σας βαζουμε στην διαδικασια, να ξεσυναρμολογειτε τον υπολογιστη σας και να μην εχετε υπολογιστη για 2-3ς μερες που θα μας παρει να κανουμε το check-in και συγνωμμη που δεν εχουμε διαθεσιμο το MOBO σας να σας το αντικαθαστισουμε οπως πρεπει εφοσον εχετε εγγυηση, οποτε για να σας το επανορθωσουμε αυτο, θα σας δωσουμε ενα αντιστιχο MOBO της καινουριας γενιας με παρομοια specs
"

Αντι να μου πουν αυτο, μου λενε "Για καποιο λογο, δεν εχουμε το MOBO που αγορασες το καλοκαιρι και το καλυβει ακομα η εγγυηση και αντι να σου δωσομε τουλαχιστον κατι καλυτερο να σε μισοικανοποιησουμε, θα σου δωσουμε κατι χειροτερο, αλλιως θα σε αναγγασουμε να πληρωσεις αλλα 80
€ + τα 140€ που δικαιουσε για να παρεις ενα MOBO με αντιστοιχα specs οπως το παλιο σου."

Ειναι φυσιολογικα αυτα τα πραγματα? Ειναι σωικη εξυπηρετιση αυτη? Εχουν το δικαιωμα να κανουν κατι τετοιο εφοσον βρισκομε σε εγγυηση? Τι μπορω να κανω? Να ζητησω να μιλισω με καποιον ανωτερο? Εχω παρει ηδη 2 τηλεφωνα στο πλαισιο + εχω παει μια φορα απο το τοπικο καταστημα που τα αγορασα και δεν βγαζω ακρη.

Η αλλη επιλογη(που δεν μου την εχουν δωσει οι τεχνικοι του πλαισιου officially, απλα την συμπεραινω εγω), μπορει να ειναι να μου πουν οτι θα το στειλουν στην αντιπροσωποια της Gigabyte και θα μεινω εγω χωρις PC για ποσους μηνες, μεχρι να τους στειλει η Gigabyte ενα αλλο. Το οποιο δεν ειναι επιλογη για εμενα, καθως χρειαζομε τον Υπολογιστη λογω σχολης Επιστημης Υπολογιστων, οπου εργαζομε καθημερινα προγραμματιζοντας και κανοντας Πανεπηστιμιακες εργασιες πανω του.

  • Like 1
  • Απαντ. 32
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

καλως ηρθες στον κοσμο του πλαισιο! που ο καθε ασχετος ( δεν αναφερομαι σε σενα ) τον εκανε μαγκα και κλεισανε τα μαγαζακια της γειτονιας μας!

  • Like 6
Δημοσ.

Η νομοθεσία λεει οτι σε περιπτωση εγγύησης το αντικείμενο πάει για έλεγχο και αν ειναι μακροχρόνια πρέπει να παρασχεθεί αντικείμενο αντικατάστασης (αλλά οχι αναγκαία ίδιο, δηλαδή μπορει να ειναι καλύτερο ή χειρότερο). Οπως πχ πας το αυτοκίνητο στο συνεργείο για βαριά δουλεια και σου δίνουν ενα ceicento ακομα κι αν αφησες qashqai.

 

Αν διαπιστωθεί-διαγνωσθεί προβλημα, ο πελάτης μπορεί να λάβει είτε αντικατάσταση με ίδιο προϊόν

ή πιστωτικό για να αγοράσει κάτι αλλο (στην περιπτωση που δεν υπάρχει ανταλλακτικό)

ή μετρητά στην τιμή αγοράς, δηλαδή οτι γράφει η αποδειξη (παλι στην περιπτωση που δεν υπάρχει ανταλλακτικό)

 

Ειδικά για το πιστωτικό-μετρητά ειναι επιλογή του πελάτη αν και οι εταιρείες το κρύβουν ή πιέζουν/λένε μονο για πιστωτικό. 

 

Με λίγα λογια, ζητάς εγγράφως να παει για έλεγχο και αν δεν εχει επιστρέψει εντός ευλογου χρονικου διαστηματος ειναι υποχρεωμένοι να σου δωσουν μηχανημα προσωρινης αντικατάστασης. Αν τωρα σου φέρουν ενα παλιο, ακομα και ενα pentium mmx μηχανημα, δεν μπορεις να κανεις τιποτα. 

 

 

Αυτα με το πλαισιο.

αν τωρα θες να τρέξεις εσύ για να γίνει η δουλειά σου, επικοινωνησε απευθειας με την gigabyte και πες τους αν μπορεις να στειλεις απευθειας το ειδος για ελεγχο-επισκευη (αλλα εννοειται με δικά σου έξοδα)

  • Like 3
Δημοσ.

Η νομοθεσία λεει οτι σε περιπτωση εγγύησης το αντικείμενο πάει για έλεγχο και αν ειναι μακροχρόνια πρέπει να παρασχεθεί αντικείμενο αντικατάστασης (αλλά οχι αναγκαία ίδιο, δηλαδή μπορει να ειναι καλύτερο ή χειρότερο). Οπως πχ πας το αυτοκίνητο στο συνεργείο για βαριά δουλεια και σου δίνουν ενα ceicento ακομα κι αν αφησες qashqai.

Οταν πηρα το 2ο τηλεφωνο τους ρωτησα, αν το στειλουν στην αντιπροσωποποια Gigabyte και καθυστεριση η επισκευη/αντικατασταση, μπορω οστοσο να παρω καποιο αλλο μεταχειρισμενο mobo προσορινα για να εχω υπολογιστη και φυσικα μου ειπαν "οχι αυτο δεν γινετε".

Δημοσ.

όπως επισης αν τους πεις οτι θελεις μετρητα στην τιμή αποδειξης θα σου που δε γίνεται

αλλά 

αν τους στειλεις τη νομοθεσία και οτι αν δε σου απαντησουν γραπτά εντος 3 εργασιμων, θα προχωρήσεις σε καταγγελία στη ΓΓΚ και ΣΤΠ θα δεις οτι θα σου απαντησουν ελα να παρεις χρηματα

 

Βεβαια αυτά τα λες οσο τρεχει το θεμα και οχι προκαταβολικα και ουτε παραιτείσαι κάποιου δικαιώματος σου (π.χ. το ξέρω οτι θα αργήσει, εν πειραζει να περιμενω)

  • Like 1
Δημοσ.

Αν πιστεύεις ότι με το τηλέφωνο θα βγάλεις άκρη είσαι πολύ γελασμενος.

2 φορές χρειάστηκα εγγύηση πλαισίου και 2 φορές έβριζα κάνα μισάωρο στο κατάστημα για να γίνει το αυτονόητο.

Αυτά τα "χάνει αξία κτλπ" τα έχουν καραμέλα δυστυχώς, βέβαια σε περίπτωση που η τιμή ανέβει εκεί να δεις γέλιο!!!

  • Like 2
Δημοσ.

όπως επισης αν τους πεις οτι θελεις μετρητα στην τιμή αποδειξης θα σου που δε γίνεται

αλλά 

αν τους στειλεις τη νομοθεσία και οτι αν δε σου απαντησουν γραπτά εντος 3 εργασιμων, θα προχωρήσεις σε καταγγελία στη ΓΓΚ και ΣΤΠ θα δεις οτι θα σου απαντησουν ελα να παρεις χρηματα

 

Βεβαια αυτά τα λες οσο τρεχει το θεμα και οχι προκαταβολικα και ουτε παραιτείσαι κάποιου δικαιώματος σου (π.χ. το ξέρω οτι θα αργήσει, εν πειραζει να περιμενω)

 

Τωρα ξαναεψαξα το MOBO και στο πλαισιο το εχουν 209 ευρω ενω στο skroutz κανει 169

 

Αυτο εδω Gigabyte Motherboard Z270X Ultra Gaming εχει τα ιδια specs/παρομοια με το δικο μου το Gigabyte Motherboard Z170X Gaming 3

 

Αμα τους ζητησω χρηματα πισω τα 140, για να το παρω απο Skroutz πληρωνωντας δηλ τν διαφορα των 30 ευρω με την οποια ειμαι ΟΚ θα μου πουν οχι?

 

και σε αυτην την περιπτωση δεν σε επιασα, τι κανω εγω για να τα παρω πισω αυτα?

 

Δημοσ.

Τα έχω ξαναπεί αυτά και σε 'αλλο thread. αλλά μάλλον δέν ακούει κανείς, η νομοθεσία λέει ότι για πραγματικό ελλάτωμα, ή υπαναχώρηση του αγοραστή(τα λεφτά μου πίσω) ή επισκευή/αντικατάσταση με ίδιο πράγμα, να πάς και να τους το πείς αυτό αλλιώς πέστους ότι θα πάς στον συνήγορο του καταναλωτή

Δημοσ.

Αν πιστεύεις ότι με το τηλέφωνο θα βγάλεις άκρη είσαι πολύ γελασμενος.

2 φορές χρειάστηκα εγγύηση πλαισίου και 2 φορές έβριζα κάνα μισάωρο στο κατάστημα για να γίνει το αυτονόητο.

Αυτά τα "χάνει αξία κτλπ" τα έχουν καραμέλα δυστυχώς, βέβαια σε περίπτωση που η τιμή ανέβει εκεί να δεις γέλιο!!!

Μα για αυτο πηγα απο κοντα και δυστηχως, αν και κατελειξα καπου, δεν ειμαι ικανοποιημενος καθως δεν εχω παραλαβει ακομα τηλεφωνιμα.

 

Απο κοντα οταν πηγα, κατελειξα στο να τους αφησω το κινητο μου και θα περναν εκεικοι τηλεφωνα στα αλλα καταστηματα πλαισιο, μην τυχον και εχουν το αντιστοιχο να τους το στειλουν.

 

Το θεμα ειναι, οτι πηγα 7-8 η ωρα το απογεμα Τριτης και ακομα δεν με πηραν τηλεφωνο πισω. Που σημενει αν σε 2 μερες δεν εχουν βρει τπτ, δεν υπαρχει ή το ξεχασαν και δεν πηραν καν τηλεφωνο

Δημοσ.

 

Τωρα ξαναεψαξα το MOBO και στο πλαισιο το εχουν 209 ευρω ενω στο skroutz κανει 169

 

Αυτο εδω Gigabyte Motherboard Z270X Ultra Gaming εχει τα ιδια specs/παρομοια με το δικο μου το Gigabyte Motherboard Z170X Gaming 3

 

Αμα τους ζητησω χρηματα πισω τα 140, για να το παρω απο Skroutz πληρωνωντας δηλ τν διαφορα των 30 ευρω με την οποια ειμαι ΟΚ θα μου πουν οχι?

 

και σε αυτην την περιπτωση δεν σε επιασα, τι κανω εγω για να τα παρω πισω αυτα?

 

 

Αυτά που έγραψα ισχύουν αν ο πωλητης επιβεβαιώσει οτι δε φτιαχνει η μητρική.

Δημοσ.

Τα έχω ξαναπεί αυτά και σε 'αλλο thread. αλλά μάλλον δέν ακούει κανείς, η νομοθεσία λέει ότι για πραγματικό ελλάτωμα, ή υπαναχώρηση του αγοραστή(τα λεφτά μου πίσω) ή επισκευή/αντικατάσταση με ίδιο πράγμα, να πάς και να τους το πείς αυτό αλλιώς πέστους ότι θα πάς στον συνήγορο του καταναλωτή

Το προβλημα ειναι, οτι αυτο ειναι αυτονοητο. Αν τους πω κατι τετοιο, θα μου πουν οτι θα το στειλουν λογικα στην αντιπροσωπεια της GIGABYTE η οποια θα κανει μηνες μεχρι να τους στειλει πισω καποιο αλλο.

 

Το οποιο δεν ειναι επιλογη για εμενα, καθως θα μεινω χωρις υπολογιστη, που τον χρειαζομε για την σχολη. Εστω οτι περιμενα μεχρι το καλοκαιρι, ικανους τους εχω να μου πουν, οτι η αξια του εχει κατεβει στα 5 ευρω και θα μου το αντικαθαστισουν με κανενα μπλουζακι της Gigabyte.

 

(πριν κανω αυτο το ποστ, διαβαζα κατι horror stories με καποιον που ειχε παρει ενα χαλασμενο laptop Gigabyte και το πηρε 3/3/2015 και με τα πολλα πολλα κατεληξε να το εχει πισω 4/6/2016) και αυτος βρισκοταν Αγγλια. Φαντασου ποσο καιρο θα κανουν με Ελλαδα με τετοια εξυπηρετιση.)

Δημοσ.

Χαχα σου λένε η Gigabyte Z170x gaming 3 έπεσε στα 140€ τώρα που δεν την έχουμε στοκ ενώ σκρουτζ αρχίζει απο ~180€ αλλά τις RX480 8GB εξακολουθούν να της πουλάνε 370€ ... Κακά τα ψέματα μόνο στοκ προσφέρουν στις τιμές είναι με διαφορά οι πιο ακριβοί ειδικά σε vga/mainboard. Θα μπορουσες να απευθυνθείς στην gigabyte για RMA και να πάρεις μια σάπια H110 για να κάνεις την δουλεία σου μέχρι να ρθεί το RMA, μετά πουλάς την Η110 :-D

  • Like 1
Δημοσ.

 Μην τους πιστεύεται τους απατεώνες,  φίλε ζήτα καινούρια μητρική  άμεσα οι άνθρωποι είναι ότι να ναι βασικά λένε ότι τους συμφέρει μην τους πιστεύεις  εμένα μια φορά με ξεγελασανε με μια μητρική με δώσανε μια κατώτερη χαμπάρι δεν πήρα όταν το κατάλαβα ήταν αργά έστειλα στον συνήγορο του καταναλωτή την καταγγελία μου γιατί άκρη δεν βγάζαμε είπε ο συνήγορος ο ίδιος το παιδί ας πάρει κάτι άλλο και παρέκαμψαν την εντολή του και με απείλησαν με μήνυση τα @@#!  φοβήθηκα τότε ήμουνα 16 χρονών  αυτό που θέλω να καταλήξω είναι μη σας φοβίζουν και τα δικαιώματα μας   σαν πελάτες να τα απαιτούμε εμείς τους δίνουμε λεφτά  πρέπει να έχουμε καλύτερη ανταπόκριση

  • Like 1
Δημοσ.

Χαχα σου λένε η Gigabyte Z170x gaming 3 έπεσε στα 140€ τώρα που δεν την έχουμε στοκ ενώ σκρουτζ αρχίζει απο ~180€ αλλά τις RX480 8GB εξακολουθούν να της πουλάνε 370€ ... Κακά τα ψέματα μόνο στοκ προσφέρουν στις τιμές είναι με διαφορά οι πιο ακριβοί ειδικά σε vga/mainboard. Θα μπορουσες να απευθυνθείς στην gigabyte για RMA και να πάρεις μια σάπια H110 για να κάνεις την δουλεία σου μέχρι να ρθεί το RMA, μετά πουλάς την Η110 :-D

 

Δεν εχω ιδεα πως να το κανω αυτο. Απο ενα γρηγορο googlarisma εξυπηερτισης Gigabyte warranity για motherboard βρηκα στο official site τους, για ελλαδα αυτο:

 

http://www.gigabyte.com/Support/Warranty

 

Επελεξε Greece και σου λεει να τα κανονισεις με το μαγαζι που το αγορασες.

Δημοσ.

Το προβλημα ειναι, οτι αυτο ειναι αυτονοητο. Αν τους πω κατι τετοιο, θα μου πουν οτι θα το στειλουν λογικα στην αντιπροσωπεια της GIGABYTE η οποια θα κανει μηνες μεχρι να τους στειλει πισω καποιο αλλο.(πριν κανω αυτο το ποστ, διαβαζα κατι horror stories με καποιον που ειχε παρει ενα χαλασμενο laptop Gigabyte και το πηρε 3/3/2015 και με τα πολλα πολλα κατεληξε να το εχει πισω 4/6/2016) και αυτος βρισκοταν Αγγλια. Φαντασου ποσο καιρο θα κανουν με Ελλαδα με τετοια εξυπηρετιση.

 

Το οποιο δεν ειναι επιλογη για εμενα, καθως θα μεινω χωρις υπολογιστη, που τον χρειαζομε για την σχολη. Εστω οτι περιμενα μεχρι το καλοκαιρι, ικανους τους εχω να μου πουν, οτι η αξια του εχει κατεβει στα 5 ευρω και θα μου το αντικαθαστισουν με κανενα μπλουζακι της Gigabyte.

Άν τον χρειάζεσαι για την σχολή το πράγμα είναι πιο απλό, παραμύθιασέ τους ότι έχεις βρεί δικηγόρο που θα "χαρεί" να διεκδικήσει για μέρος σου αποζημίωση,  και ζήτα ονόματα όταν πάρεις τηλ. για να ξέρεις με ποιόν μιλησες, κια άν σου πούν δέν μπορώ, τότε ζήτα προϊστάμενο.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...