Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα,

 

Είχα ετήσιο προπληρωμένο πακέτο (σταθερό + internet) για 1 έτος, από 10/2/2016 μέχρι 9/2/2017.

 

Θεώρησα πως το "προπληρωμένο" σημαίνει πως δίνω όλο το ποσό, υπογράφω το συμβόλαιο και δεν έχω άλλη υποχρέωση για 1 έτος.

 

Το συμβόλαιο έληξε κανονικά στις 9/2. Δεν με ενημέρωσε ούτε με προειδοποίησε κανείς και μετά τη λήξη άρχισαν να με χρεώνουν ανά μήνα.

 

Το ερώτημα είναι, έχουν δικαίωμα να αρχίσουν να κάνουν αυτόματη χρέωση ανά μήνα χωρίς να με ενημερώσουν; Έχει κανείς εμπειρία επί του θέματος;

 

Ευχαριστώ.

Δημοσ.

Μάλλον δεν πρόσεξες τα ψιλά γράμματα στο συμβόλαιο που λένε ότι μετά τη λήξη του συμβολαίου συνεχίζεται η παροχή των υπηρεσιών χωρίς τις εκπτώσεις του πακέτου που είχες. Αυτό, άλλωστε, γίνεται με όλους τους παρόχους.

 

Γι' αυτό χρειάζεται να συζητάμε το θέμα της ανανέωσης τον τελευταίο μήνα ώστε είτε να πάρουμε νέα προσφορά είτε να αποφασίσουμε κάποια ενέργεια φορητότητας.

  • Like 1
Δημοσ.

Ναι δεν ζηταω τα ρεστα, αν υπαρχει τετοιος ορος στο συμβολαιο προφανως και θα γινοταν αυτο. Η ευθύνη είναι δική μου που δεν το φροντισα νωρίτερα. Απλά ρώτησα για να το επιβεβαιώσω.

 

Από την άλλη βέβαια, πριν από ένα χρόνο που έληξε το ίδιο πακέτο, πρέπει να με πήραν γύρω στα 10 τηλέφωνα για να με ενημερώσουν, οπότε είχα εφησυχαστεί ότι θα με έπαιρναν και φέτος και το αμέλησα...  :fear:

Δημοσ.

Αν υπάρχει στο συμβόλαιο ναι, δικαιούνται να το κάνουν. Μετασυμβατικοί όροι λέγονται συνήθως.(ή άλλες φορές μετασυμβατική σύμβαση - δηλαδή τι γίνεται μετά το πέρας της σύμβασης)

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...