Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Το UI του Android χρησιμοποιεί vectors και όχι bitmaps, όπως αυτό του iOS, με αποτέλεσμα τα γραφικά να μη χρειάζονται scaling. Έτσι, η απεικόνιση στο Android είναι pixel perfect ανεξάρτητα από την ανάλυση της συσκευής.

 

Αντίθετα, όταν η aapl έβγαλε συσκευές με μεγαλύτερη διαγώνιο, η πλειοψηφία των εφαρμογών του appstore είχαν κακή απεικόνιση, αφού τα assets ήταν χαμηλής ανάλυσης και το (desktop class) upscaling - σύμφωνα με τον Phill Schiller - δε μπορεί σε καμία περίπτωση να ανταγωνιστεί το native rendering του Android.

 

Έτσι, οι devs στο iOS έπρεπε να ξανακάνουν render τις εικόνες για να αποφύγουν φαινόμενα aliasing και blur, κάτι που δεν υφίσταται σε συστήματα που αξιοποιούν vectors.

  • Like 2
  • Απαντ. 78
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Το UI του Android χρησιμοποιεί vectors και όχι bitmaps, όπως αυτό του iOS, με αποτέλεσμα τα γραφικά να μη χρειάζονται scaling. Έτσι, η απεικόνιση στο Android είναι pixel perfect ανεξάρτητα από την ανάλυση της συσκευής.

 

Αντίθετα, όταν η aapl έβγαλε συσκευές με μεγαλύτερη διαγώνιο, η πλειοψηφία των εφαρμογών του appstore είχαν κακή απεικόνιση, αφού τα assets ήταν χαμηλής ανάλυσης και το (desktop class) upscaling - σύμφωνα με τον Phill Schiller - δε μπορεί σε καμία περίπτωση να ανταγωνιστεί το native rendering του Android.

 

Έτσι, οι devs στο iOS έπρεπε να ξανακάνουν render τις εικόνες για να αποφύγουν φαινόμενα aliasing και blur, κάτι που δεν υφίσταται σε συστήματα που αξιοποιούν vectors.

+1

Ακριβως.

Για αυτο ακριβως δεν ισχυε αυτο που εγραψε ο Neg:

 

Όπως και να έχει η Apple όταν κυκλοφόρησε τα 4άρια έβαλε χέρι στους Developers να ενημερώσουν τις εφαρμογές τους για να χρησιμοποιούν υψηλής ανάλυσης γραφικά που χρησιμοποιούσε το ΛΣ, κάτι που δεν έγινε γρήγορα στα Android.

 

Αλλα ισχυε αυτο:

Το Android λογω διαφορετικου σχεδιασμου(ειχε σωστοτερο resolution independence) δεν χρειαζοταν να κανει αυτο που εκανε η apple.

Για αυτο αλλωστε παρολο τις απειρες διαφορετικες αναλυσεις των android κινητών δεν εβλεπες εφαρμογές να εχουν τα πρωτα προβλήματα που ειχαν οι εφαρμογές στο iPhone 4 οταν πρωτοβγηκε.

  • Like 1
Δημοσ.

Το UI του Android χρησιμοποιεί vectors και όχι bitmaps, όπως αυτό του iOS, με αποτέλεσμα τα γραφικά να μη χρειάζονται scaling. Έτσι, η απεικόνιση στο Android είναι pixel perfect ανεξάρτητα από την ανάλυση της συσκευής.

 

Αντίθετα, όταν η aapl έβγαλε συσκευές με μεγαλύτερη διαγώνιο, η πλειοψηφία των εφαρμογών του appstore είχαν κακή απεικόνιση, αφού τα assets ήταν χαμηλής ανάλυσης και το (desktop class) upscaling - σύμφωνα με τον Phill Schiller - δε μπορεί σε καμία περίπτωση να ανταγωνιστεί το native rendering του Android.

 

Έτσι, οι devs στο iOS έπρεπε να ξανακάνουν render τις εικόνες για να αποφύγουν φαινόμενα aliasing και blur, κάτι που δεν υφίσταται σε συστήματα που αξιοποιούν vectors.

Πλέον το iOS χρησιμοποιεί Vectors as well. Όταν χρειάστηκα γραφικά για την εφαρμογή μου, δοκίμασα 3 μεγέθη εικόνων, κάτι που με δυσαρέστησε. Μετά κατάλαβα ότι μπορείς να βάλεις τα γραφικά ως Vector σε μορφή PDF ώστε να μπορεί να κάνει όσο Scaling θέλει. Αυτό που θέλει να πει ο συμφορουμητής παραπάνω είναι ότι την εποχή του 4 η Apple είχε το μεγαλύτερο ppi και την καλύτερη υλοποίηση σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Όλες οι εταιρίες ακολουθούν τον ανταγωνισμό, στο παρελθόν η Samsung μέχρι και πρόσφατα ακολουθούσε και ακολουθεί στις φθηνότερες συσκευές τα iPhone. με μεγάλα Bezel, Home Button, παρόμοια marketing names και παρόμοιες τεχνολογίες. Πλέον βλέποντας το S8 που με εξέπληξε θετικά, φαίνεται πως η Apple θα ακολουθήσει την Samsung.

 

@haHa έχεις δίκιο, ξέχασα ότι χρησιμοποιεί Vectors εξαρχής.

  • Like 2
Δημοσ.

Tο motorola droid ηταν κατι που ανεφερα αρχικα για κινητο με high density οθονη.

 

Tο Motorola Droid/Milestone του 2009 ειχε 265ppi, δηλαδη 60% μεγαλυτερο ppi απο τα 165ppi του iPhone 3GS του 2009.

 

 

Ουσιαστικα, την περίοδο που κυκλοφόρησε το Motorola Droid ήταν η ναυαρχίδα(μαζι με μερικα ακομα android) με τη μεγαλύτερη και την πιο σωστή υλοποίηση οθόνης high density(60% παραπανω ppi απο το iPhone 3GS εκεινης της εποχης) και μετά ακολούθησε το παράδειγμα του και η apple με το iPhone 4.

 

Νομίζω ότι εστιάζεις μόνο σε σκέτα νούμερα (και ειδικά στο ποιος το έκανε πρώτος) και χάνεις την ουσία. Η τεχνολογία δεν είναι αγώνας δρόμου.

Η οθόνη του iPhone 4 ήταν η πρώτη οθόνη σε ναυαρχίδα που πραγματικά δεν ξεχώριζες τα pixels κατά τη φυσιολογική χρήση της συσκευής. Σε όλες τις υπόλοιπες πριν από αυτό, μπορούσες να τα δεις είτε αυτή η διαφορά με το προηγούμενο μοντέλο ήταν 15% είτε 60%. 

 

Αυτή την ιδέα ακολούθησαν και οι υπόλοιποι κατασκευαστές αφού πρώτα την προώθησε η Apple και την έκανε γνωστή τονίζοντας τη σημαντικότητα της (όπως και πολλές άλλες) στο ευρύ κοινό. 

Δημοσ.

Νομίζω ότι εστιάζεις μόνο σε σκέτα νούμερα (και ειδικά στο ποιος το έκανε πρώτος) και χάνεις την ουσία. Η τεχνολογία δεν είναι αγώνας δρόμου.

Η οθόνη του iPhone 4 ήταν η πρώτη οθόνη σε ναυαρχίδα που πραγματικά δεν ξεχώριζες τα pixels κατά τη φυσιολογική χρήση της συσκευής. Σε όλες τις υπόλοιπες πριν από αυτό, μπορούσες να τα δεις είτε αυτή η διαφορά με το προηγούμενο μοντέλο ήταν 15% είτε 60%. 

 

Αυτή την ιδέα ακολούθησαν και οι υπόλοιποι κατασκευαστές αφού πρώτα την προώθησε η Apple και την έκανε γνωστή τονίζοντας τη σημαντικότητα της (όπως και πολλές άλλες) στο ευρύ κοινό. 

Εσυ νομιζω οτι εστιαζεις στο ποιος εκανε κατι πρωτος και γινεται συζητηση πανω σε αυτο.

 

Επιμενεις λανθασμενα να γραφεις για το iPhone 4 οτι ηταν η πρωτη οθονη σε ναυαρχιδα που πραγματικα δεν ξεχωριζες τα pixel σε φυσιολογικη χρηση.

Δεν ισχυει αυτο, ειδαμε διαφορα παραδειγματα.

Φυσικα υπαρχουν και αλλα παραδειγματα , ακομα και σε πιο απλα τηλεφωνα.

Πχ το LG KM900 Arena του 2009 ειχε 311ppi, δηλαδη 88% μεγαλυτερο ppi απο τα 165ppi του iPhone 3GS του 2009 και μολις 4% λιγοτερα ppi απο τα 326ppi του μεταγενεστερο iPhone 4 του 2010.

 

Πολλα κινητα εβγαιναν με υψηλο ppi και ηταν μια ιδεα που ακολουθησε αργοτερα και η apple με το iPhone 4 το 2010(ποσο ακομα να εμενε στα 165ppi οταν οι υπολοιποι επαιζαν αισθητα παραπανω;; ) οπως βλεπεις.

 

Παρομοια μεταβαση σε υψηλοτερα ppi οπως εχει ο ανταγωνισμος θα χρειαστει να κανει ξανα η apple συντομα, μιας και εχει μεινει πισω σε ευκρινεια, που κοστιζει ιδιαιτερα σε VR.

  • Like 1
Δημοσ.

Σε κάποια πράγματα πρέπει να ξέρεις και πως να δώσεις στον κόσμο να καταλάβει τι του δίνεις. Είναι διαφορετικό να πεις "το κινητό μας έχει 311ppi, wow" από το να πεις "το κινητό μας έχει τόσο υψηλή ανάλυση που δεν ξεχωρίζουν τα pixel".

 

Υπάρχουν πολλά πράγματα στα οποία η Apple έχει έρθει δευτεροτριτοτέταρτη και απλά μπόρεσε να καθιερώσει πιο σωστά το προϊόν της στο μυαλό του κόσμου. 

 

Οπότε για τον κόσμο το iPhone 4 ήταν το πρώτο κινητό με αυτό το χαρακτηριστικό, ακόμα και αν... δεν ήταν. 

 

Έτσι λειτουργεί η ζωή. Εάν εγώ αποτύχω να σπρώξω σωστά κάτι, ώστε να το εκμεταλλευτώ στη συνέχεια, θα το κάνει κάποιος άλλος. Και θα μου πάρει φυσικά και το χρήμα, πέρα από τα εύσημα.

  • Like 2
Δημοσ.

Σε κάποια πράγματα πρέπει να ξέρεις και πως να δώσεις στον κόσμο να καταλάβει τι του δίνεις. Είναι διαφορετικό να πεις "το κινητό μας έχει 311ppi, wow" από το να πεις "το κινητό μας έχει τόσο υψηλή ανάλυση που δεν ξεχωρίζουν τα pixel".

 

Υπάρχουν πολλά πράγματα στα οποία η Apple έχει έρθει δευτεροτριτοτέταρτη και απλά μπόρεσε να καθιερώσει πιο σωστά το προϊόν της στο μυαλό του κόσμου. 

 

Οπότε για τον κόσμο το iPhone 4 ήταν το πρώτο κινητό με αυτό το χαρακτηριστικό, ακόμα και αν... δεν ήταν. 

 

Έτσι λειτουργεί η ζωή. Εάν εγώ αποτύχω να σπρώξω σωστά κάτι, ώστε να το εκμεταλλευτώ στη συνέχεια, θα το κάνει κάποιος άλλος. Και θα μου πάρει φυσικά και το χρήμα, πέρα από τα εύσημα.

Σωστοτατος.

 

Αυτο που ειπαμε εξαρχης:

Μπορει να μην ηταν το πρωτο κινητο με high density οθονη του iPhone 4, αλλα η apple πολυ επιτυχημενα καθιερωσε τον marketing ορο retina .

 

Υ.Γ.: Το οτι πολλοι μνημονευουν το iPhone 4 σαν το κινητο που εφερε πρωτο τις high density οθονες στα smartphones δειχνει ποσο επιτυχημενος marketing ορος ηταν το retina.

Δημοσ.

Σε θεμα που αφορα τα μελλοντικα iphone τι ακριβως ειπαμε οτι μας ενδιαφερει τι εκανε το iphone 4 πριν απο ποσα χρονια?

  • Like 1
Δημοσ.

Εσυ νομιζω οτι εστιαζεις στο ποιος εκανε κατι πρωτος και γινεται συζητηση πανω σε αυτο.

 

Επιμενεις λανθασμενα να γραφεις για το iPhone 4 οτι ηταν η πρωτη οθονη σε ναυαρχιδα που πραγματικα δεν ξεχωριζες τα pixel σε φυσιολογικη χρηση.

Δεν ισχυει αυτο, ειδαμε διαφορα παραδειγματα.

Φυσικα υπαρχουν και αλλα παραδειγματα , ακομα και σε πιο απλα τηλεφωνα.

Πχ το LG KM900 Arena του 2009 ειχε 311ppi, δηλαδη 88% μεγαλυτερο ppi απο τα 165ppi του iPhone 3GS του 2009 και μολις 4% λιγοτερα ppi απο το μεταγενεστερο iPhone 4 του 2010.

 

Πολλα κινητα εβγαιναν με υψηλο ppi και ηταν μια ιδεα που ακολουθησε αργοτερα και η apple με το iPhone 4 το 2010(ποσο ακομα να εμενε στα 165ppi οταν οι υπολοιποι επαζαν αισθητα παραπανω;; ) οπως βλεπεις.

 

Παρομοια μεταβαση σε υψηλοτερα ppi οπως εχει ο ανταγωνισμος θα χρειαστει να κανει ξανα η apple συντομα, μιας και εχει μεινει πισω σε ευκρινεια, που κοστιζει ιδιαιτερα σε VR.

Αυτό για το LG ομολογουμένως δεν το γνώριζα. Και απ'οτι νομίζω η LG ήταν αυτή που παρείχε τις οθόνες του iphone 4 οπότε μάλλον δεν είναι τυχαίο. Kudos λοιπόν.

  • Like 1
Δημοσ.

Σωστοτατος.

 

Αυτο που ειπαμε εξαρχης:

Μπορει να μην ηταν το πρωτο κινητο με high density οθονη του iPhone 4, αλλα η apple πολυ επιτυχημενα καθιερωσε τον marketing ορο retina .

Η Apple έχει το καλύτερο Marketing στον χώρο της τεχνολογίας κακά τα ψέματα. Όταν έρθει ένας πελάτης ο οποίος δεν ασχολείται με την τεχνολογία και του πεις το κινητό αυτό έχει πχ 290ppi και αυτό έχει 311ppi θα σε κοιτάξει με βλέμμα γεμάτο ερωτήσεις, άμα του πεις όμως αυτό έχει Retina και το άλλο όχι θα τον ενθουσιάσεις θετικά. 

 

Όταν λοιπόν μία γνωστή μου ήθελε να πάρει ένα iMac πήγαμε στο κατάστημα και μου λέει ποια είναι η διαφορά τους και γιατί κοστίζει 300€ παραπάνω, της λέω έχει τον τάδε επεξεργαστή μπλα μπλά και 4K ανάλυση οθόνης. Δεν κατάλαβε χριστό, μετά της λέω είναι ποιο γρήγορο και έχει Retina οθόνη, μου λέει οκ αυτό θα πάρω από τα δυο. 

 

Μετά για παράδειγμα μου λέει γιατί αργεί να ανοίξει το πρόγραμμα τόσο, της λέω γιατί δεν έχει SSD αλλά 1TB HDD. Πάλι δεν κατάλαβε. Γενικώς είναι πράγματα που δεν καταλαβαίνει πολύς κόσμος και η Apple τα πλασάρει με πιασάρικα ονόματα όπως ο Fusion Drive

Δημοσ.

Εγώ πιστεύω ότι ο πραγματικός λόγος που η apple καθυστέρησε τόσο να υοθετίσει oled τεχνολογία είναι...το ghosting πρόβλημα που έχουν όλες οι oled λόγω της οργανικής φύσης των κρυστάλλων. Θα αρχίσουν μετά από λίγο διάστημα οι καταναλωτές, να επιστρέφουν συσκευές στο service και θα γίνει ένας μικρός κακός χαμός. Μετά θα βγει το επόμενο #ghostgate...Μετά θα ξεχαστεί και τα λοιπά. Νομίζετε ότι είναι τυχαία τα μαύρα χρώματα στο ui του apple watch; Λευκό ούτε για δείγμα, πουθενά. Προφανώς και είναι έτσι για να μασκάρουν το όποιο ενδεχόμενο ghosting.

  • Like 1
Δημοσ.

Η Apple όταν έβγαλε το πρώτο iPhone έδειξε το δρόμο. Συνέχισε να τον δείχνει μέχρι και το iPhone 4S... Βασικά με τον Steve Jobs η Apple ήταν κατά τη γνώμη μου μια εταιρία που είχε καινοτομίες και κοίταγε μπροστά.

Ακόμα και οι συσκευασίες των τωρινών κινητών τηλεφώνων στηρίζονται στο πακετάρισμα των iPhone.

Αυτά πρέπει να τα γνωρίζουμε και να θυμόμαστε.

Από εκεί και πέρα δυστυχώς η Apple άλλαξε ρότα και πλέον είναι αν εξαιρέσεις το Hardware της (Chipset), σε όλα πίσω. Είναι ακόμα πίσω και στο Software. Το Android εδώ και τουλάχιστον 2 χρόνια είναι ανώτερο στους περισσότερους τομείς.

 

Συνεχίζει ωστόσο να είναι Status Symbol καλώς ή κακώς. Αυτό είναι κάτι που δεν μετριέται με νούμερα συχνότητας επεξεργαστή. Μετριέται ως Reputation. Όταν σκας σε μια εταιρία με iPhone 7 Plus, ξέρει ο άλλος ότι έχεις δώσει 1000€ για τηλέφωνο, άσχετα τι κάνει και πως είναι. Όπως με τα ρούχα. 
Δεν είναι όλα τα αυτοκίνητα για να τρέχουν, άλλα είναι πιο αργά, με λιγότερες ανέσεις, αλλά πιο ακριβά απλά επειδή είναι Status Symbol. Αυτό δεν πρέπει να το μειώνουμε, πρέπει να το καταλαβαίνουμε.

Δημοσ.

Η διαφορα μεταξυ oled kai lcd led ειναι ..ΤΕΡΑΣΤΙΑ .. οχι μονο στο μαυρο αλλα και στα χρωματα γενικα καμια μα καμια σχεση

 

ειναι χαοτικη η διαφορα και οποιος δεν το αντιλαμβανεται απλα πασχει απο φανμποισμο η δεν βλεπει (και δεν διαβαζει)

Δημοσ.

Η διαφορα μεταξυ oled kai lcd led ειναι ..ΤΕΡΑΣΤΙΑ .. οχι μονο στο μαυρο αλλα και στα χρωματα γενικα καμια μα καμια σχεση

 

ειναι χαοτικη η διαφορα και οποιος δεν το αντιλαμβανεται απλα πασχει απο φανμποισμο η δεν βλεπει (και δεν διαβαζει)

Ειδικά στα χρώματα, καμμία σχέση. Σαφώς χειρότερη η oled, τουλάχιστον όταν τη συγκρίνεις με reference video monitor. To iPhone είναι πιο κοντά.

Δημοσ.

Ειδικά στα χρώματα, καμμία σχέση. Σαφώς χειρότερη η oled, τουλάχιστον όταν τη συγκρίνεις με reference video monitor. To iPhone είναι πιο κοντά.

Συνηθως δεν είναι θεμα τεχνολογιας(oled ή lcd), αλλα θεμα καλιμπραρισματος απο τον κατασκευαστή.

 

Οι amoled απο samsung τα τελευταία χρόνια εχουν αψογο σχεδον calibration και ηταν πολυ ακριβεις(βασικα η πιο ακριβεις οθόνες την εποχη που εβγαιναν) οσον αφορα τη χρωματικη πιστότητα.

Το iphone 7 οριακα ξεπερασε σε πιστοτητα την οθόνη του s7, στην πραξη είναι ουσιαστικά τα ιδια.

 

Απλα στην samsung πρέπει να διαλέξεις το σωστό προφιλ απο τις ρυθμισεις αν θελεις ακριβεια.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...