poihths Δημοσ. 10 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 10 Μαρτίου 2017 θα ζητήσεις να κανείς παράπονό κ σε 1 βδομαδα θα σου απαντησουν. Το εκανα εγω κ αποδεχτηκαν ότι ηταν παραλογο κ δεν με χρέωσαν. Το πρόβλημα ειναι οτι οι πωλητες που μιλας δεν έχουν δικαιοδοσια να σου κάνουν έκπτωση γι αυτο γινεται το μπαχαλο.. 1
Federacion Δημοσ. 10 Μαρτίου 2017 Μέλος Δημοσ. 10 Μαρτίου 2017 Αν διαβάσεις παραπάνω, αγαπητέ, λύθηκε τελικά το θέμα.
Federacion Δημοσ. 10 Μαρτίου 2017 Μέλος Δημοσ. 10 Μαρτίου 2017 Κι όμως... Νέα απογοήτευση σήμερα. Μέ πήραν από τη Vodafone ότι ναι μεν δεν θα χρεωθώ την κατάργηση του Vodafone TV αλλά τελικά λένε δεν υπάρχει διαθεσιμότητα vdsl στην περιοχή μου... Ότι κάνανε λάθος δηλαδή. Απογοήτευση.
poihths Δημοσ. 11 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2017 δες αν εχει ο ΟΤΕ. αν ναιμπορεις να βαλεις απλα θα παιζεις με κύκλωμα του ΟΤΕ 1
Federacion Δημοσ. 11 Μαρτίου 2017 Μέλος Δημοσ. 11 Μαρτίου 2017 Δηλαδή να κάνω αίτηση φορητότητας στον ΟΤΕ;
poihths Δημοσ. 11 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2017 Δηλαδή να κάνω αίτηση φορητότητας στον ΟΤΕ; όχι εγω μαλλον δεν το εγραψα ξεκαθαρα. Ως συνδρομητής στη Vod δικαιούσαι αν εισαι πολύ μακρια απο κεντρο της Vod να σε βάλουν σε kv του ΟΤΕ. Εσύ κανονικά θα εισαι συνδρομητής της Vod αλλα θα λειτουργεις με το δικτυο του ΟΤΕ. Η Vod το χαρακτηρίζει ώς offnet αυτό. Ενώ αν είσαι σε δικτυο της Vod και εχεις VDSL δικό της είσαι onnet. Εμένα δεν είχε Vdsl η Vod στη περιοχή μου παρολα αυτα έχει ο ΟΤΕ. Κ εχω κανονικα VDSL ως συνδρομητής Vod. Αυτο που μπορεις να κανεις ειναι να μπεις στο σιτε της Cosmote διαθεσιμότητα VDSL και να δεις αν όντως στη περιοχή σου υπάρχει δυνατότητα. Αν οχι τοτε ναι θα περιμενεις, διαφορετικά μπορει να έχεις, απλα καμια φορα θελει κ λιγο σπρώξιμο η κατασταση. Εμενα για να το κανουν αυτο χρειαστηκε ενας μηνας απο τηλεφωνα 1
Super Moderators Thresh Δημοσ. 11 Μαρτίου 2017 Super Moderators Δημοσ. 11 Μαρτίου 2017 Δεν "δικαιούσαι" να σε βάλει στο KV του OTE. Θα σε βάλει μόνο αν έχει μισθώσει πόρτες σε αυτό κι αν από αυτές υπάρχουν ελεύθερες, αλλιώς δεν θα γίνει κάτι... 2
Επισκέπτης Δημοσ. 11 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 11 Μαρτίου 2017 Άρα στο δια ταύτα, αν κάποιος κάνει αίτηση φορητότητας, μήπως και του γίνει αντιπρόταση από την εταιρία στην οποία ήδη είναι, συμφέρει να την κάνει με το που τελειώσει και επίσημα το συμβόλαιο του και έχει μπει σε σύμβαση αορίστου χρόνου? Ότι 14 μέρες δικαίωμα υπαναχώρησης σε αίτημα φορητότητας, αυτό μου το πε τηλεφωνικά και εμένα ο ΟΤΕ. χμμμ
Liverpool89 Δημοσ. 12 Απριλίου 2017 Δημοσ. 12 Απριλίου 2017 Ειχα παρει μια καρτα cu απο ενα πλανοδιο οπου ηταν ταυτοποιημενη, οχι σε μενα. Ελεγα οτι δεν θα την κρατησω. Αλλαξανε τα δεδομενα και εχω τον αριθμο σαν κυριο. Το χω δωσει σχεδον παντού, εφοριες, μαιλ,τραπεζες. Τωρα επισκεφτηκα ενα καταστημα βονταφον να δω αν μπορω να το αλλαξω. Μου ειπανε μονο αν βρω το ονομα του και σε ποια περιοχη τα πουλουσε. Το ονομα του και που τα πουλουσε το θυμηθηκα. Αλλα νομιζω δεν προκειται να τον βρουν. Μπορει να εφυγε και απο την ελλαδα. Αν δεν βρω ακρη και χρειαστει να αλλαξω αριθμο, σε ποιες υπηρεσιες πρεπει να τον δηλωσω, φαντοζομαι εφορια, τραπεζα, μαιλ και ολες αυτες θα θελουν χρονο και χαρτια Εχει κανει κανεις καποια παρομοια ενεργεια; Επισης θα πρεπει να αλλαξω το αριθμο στο μαιλ, paypal, revolut κλπ. Απροσεξια μου αλλα τωρα το καλοσκεφτηκα.
ikaruga24 Δημοσ. 15 Απριλίου 2017 Δημοσ. 15 Απριλίου 2017 Το έχω πει και το ξαναλέω και εδώ. Εδώ και αρκετό καιρό η Voda χρεώνει την διακοπή υπηρεσίας από αυτούς είτε είσαι σε συμβόλαιο είτε έχει λήξει με ένα επιπλέον κόστος 35-40 ευρώ. Είναι αυτές οι "δωρεάν" φορητότητες, ενεργοποιήσεις και λοιπά που ακούτε. Δεν υπάρχει περίπτωση να σας τα χαρίσουν αυτά τα λεφτά. Βάφτισμα κόστους σε κάτι άλλο δεν λέγεται δωρεάν.
tsioulak Δημοσ. 17 Απριλίου 2017 Δημοσ. 17 Απριλίου 2017 Το έχω πει και το ξαναλέω και εδώ. Εδώ και αρκετό καιρό η Voda χρεώνει την διακοπή υπηρεσίας από αυτούς είτε είσαι σε συμβόλαιο είτε έχει λήξει με ένα επιπλέον κόστος 35-40 ευρώ. Είναι αυτές οι "δωρεάν" φορητότητες, ενεργοποιήσεις και λοιπά που ακούτε. Δεν υπάρχει περίπτωση να σας τα χαρίσουν αυτά τα λεφτά. Βάφτισμα κόστους σε κάτι άλλο δεν λέγεται δωρεάν. Αυτο το κανανε κάποιοι και παλιότερα, συγκεκριμένα εμενα με ειχε συμβει με την on telecoms, ειχε τελειωσει το συμβόλαιο και δεν ειχαμε κανει καινούριο (ουτε με χαρτια, ουτε με προφορική συμφωνία ουτε τιποτα), οταν ηταν να φυγω με στέλνουν να πληρώσω μια 35αρα επειδη λενε οτι με το που τελειωνει το συμβόλαιο γίνεται αυτόματη ανανέωση σε αορίστου χρόνου.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα