Federacion Δημοσ. 8 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 8 Μαρτίου 2017 Θα πω τον καημό μου κι εδώ για να ξεθυμάνω και να ενημερώσω και τους υπόλοιπους. Έχω σύνδεση triple play (ADSL, σταθερό και VODAFONE TV.) Την υπηρεσία της τηλεόρασης δεν την έχω χρησιμοποιήσει ποτέ στη ζωή μου. Για την ακρίβεια πριν περίπου 1 χρόνο με πήρανε τηλέφωνο και μου είπαν ότι επειδή έχω και Vodafone RED στο κινητό μπορώ για περιορισμένο χρόνικό διάστημα, αν συμφωνώ, να πάρω και την υπηρεσία αυτή εντελώς δωρεάν. Δυστυχώς, δεν αντιστάθηκα στο Δωρεάν, και την πήρα. Εδώ και 4 μήνες μετακόμισα σε ένα νέο σπίτι, όπου επιτέλους υπάρχει δυνατότητα VDSL (στο παλιό μου δεν υπήρχε.) Για κακή μου τύχη, όμως, δεν υπάρχει μου λένε δυνατότητα αναβάθμισης σε VDSL γιατί είμαι triple play. OK, τους λέω να μην έχω το vodafone tv, άλλωστε δεν το έχω χρησιμοποιήσει ποτέ μου και το κουτάκι του είναι σφραγισμένο κάπου στην αποθήκη... Ε, τότε μου λένε, ναι γίνεται να πάμε σε VDSL. Υπέροχα τους λέω. Όμως για να γίνει αυτό, πρέπει να κόψουμε την υπάρχουσα υπηρεσία TV. Ξανα, υπέροχα τους λέω. Αυτό θα σας κοστίσει 35 ευρώ. WTF??? Δηλαδή, για να πάω από φθηνότερο σε ακριβότερο συμβόλαιο (από ADSL σε VDSL) πρέπει να χρεωθώ ποινή γιατί θα διακόψω το Vodafone TV!!! Είναι ή δεν είναι παράλογο;
paylidis Δημοσ. 8 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 8 Μαρτίου 2017 Πολλα παραλογα αρχισε να κάνει η vodafone... εγω εκλεισα ανανέωση συμβολαίου με Χ ποσο και μου το εστειλαν με χ+4 ευρω και προσπαθω 15 μερες να βγαλω ακρη και αρνούνται να μου δώσουν την ηχογράφηση... Εν τω μεταξύ ηταν η πρώτη φορά που δεν τους ηχογράφησα και εγω, συνηθως τους ενημερώνω σχετικά και κάνω το ίδιο, τους εμπιστεύθηκα μετα απο 8-9 χρόνια συνεργασίας ο μλκς!!! 2
panos- Δημοσ. 8 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 8 Μαρτίου 2017 Καλά σου κάνουνε. Η τηλεόραση είναι με συμβόλαιο άσχετα από την τιμή της. Ρώτησε πότε λήγει το συμβόλαιο της τηλεόρασης για να ανανεώσεις.
Ihavetheanswers Δημοσ. 8 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 8 Μαρτίου 2017 Η αλήθεια είναι πως ακούγεται κάπως. Βέβαια δεν φταίει η Vodafone που δεν χρησιμοποίησες εσύ το Vodafone TV ενώ είχες την δυνατότητα βάση της συμφωνίας. Για να μην χρεωθείς φαντάζομαι πρέπει να περιμένεις να λήξει το συμβόλαιο.
paylidis Δημοσ. 8 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 8 Μαρτίου 2017 Ενα λεπτακι, γραφει οτι εχει περάσει περιπου ενας χρόνος. Το συμβόλαιο της τηλεόρασης σε όλους είναι πάντα για 1 χρόνο. Δε του ειπαν ρήτρα επειδη σπας το συμβόλαιο αλλα ρήτρα αλλαγης πακέτου (υπάρχει στον τελευταίο τιμοκαταλογο)...
Georgepsidas Δημοσ. 8 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 8 Μαρτίου 2017 ας μην αναφερουμε τις ενα σωρο διπλοχρεωσεις που κανουν στους λογαριασμους και χρεωνεσε ασχετως αν περιμενεις σε 15-20 λεπτα αναμονης στο τηλεφωνικο τους κεντρο ωστοσο εμενα μου τα βρηκανε στο καταστημα οταν πηγα να πληρωσω και φυσικα με προτρεψαν να παρω τηλ για να αφαιρεθουν στον επομενο λογαριασμο το κορυφαιο ναι κυριε μου απο το τηλεφωνικο τους κετρο ! θα γινει πιστωση δεν θα πληρωσετε τον παρων λογαριασμο θα πληρωσετε τον επομενο τον διορθωμενο! δεν θα σας γινει καμια φραγη! λογω ανεξοφλητου~! το αποτελεσμα φραγη και οταν επερνα να πω τον πονο μου και το δικιο μου βγηκαν και μου απαντησαν οτι τα εβγαλα απο το κεφαλι μου ολα τα παραπανω και ενω ηταν η διπλοχρεωση 100 + ευρω μου αφαιρεσαν τα 20 συν εννειται οπτι θελανε τα υπολοιπα και την φραγη και αφου ειπα δεν πληρωνω μια ειστε αλητες κοροιδευετε τον κοσμο τα ξηλωνω ολα η απαντηση.... προβλημα σας! μετα απο ενα μηνα με πηραν και τηλ απο δικηγορικο γραφειο που απο οτι εμαθα μονο δικηγορικο γραφειο δεν ειναι και αυτη που μου μιλησε εριστικα και χυδαια και με απειλησε οτι αφου δεν αναλαμβανετε να εξοφλησετε οταν δεν ακουσε καν τα τους ισχυρισμους μου με τα επιχειρηματα - και επιπλεον ολες τι αποδειξεις που ειχα κρατησει η τελικη της απαντηση θα σας στειλουμε εξωδικο στο σπιτι σας! σε 3 εργασιμες! και της απαντω σας περιμενω ! ακομα περιμενω βεβαια!!! ρωτησα και εμαθα!!! το ρεζουμε της υποθεσης ειναι οτι κανουν οτι γουσταρουν σου βαζουν διπλοχρεωσεις το λες περνεις καταφατικες απαντησεις οτι θα ελεχθουν ενω εχεις τον λογαριασμο με τα ποσα διπλα ξανα και ξανα με της ιδιους κωδικους τι αφορα το καθε ποσο! υποτιθετε το βρηκε η κοπελα που μιλουσα μια ωρα στο τηλ προσπαθωντας να εξηγησω τα αυτονοητα !!! και τελος!! σου βαζουν φραγη σε υποχρεωνουν με τον εμμεσο εκβιασμο τους οταν μεινεις διχως υπηρεσιες τηλ ιντερνετ κτλπ να πληρωσεις και δεν δεχονται ουτε καν διακανονισμο!!!! φυσικα μαθετε οτι δεν συμφερει την vodaphone να κανει ουτε εξωδικα ουτε να βγαζει διαταγες πληρωμης και μην ακουτε κανενα ''τσολι" που δεν ειναι δικηγορος αλλα τηλεφωνητρια συνεργατης! σορρυ για το σεντονι αλλα κι εγω τον πονο μου ειπα βαση του παλικαριου που ανοιξε το ποστ!
Ihavetheanswers Δημοσ. 8 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 8 Μαρτίου 2017 Μάλιστα. Τι να πω δεν γνωρίζω και τις πολιτικές των άλλων εταιριών του χώρου στο συγκεκριμένο ζήτημα (ρήτρα αλλαγής πακέτου) αλλά σίγουρα η οποία σύγκριση πρέπει να γίνει με βάση αυτές.
Federacion Δημοσ. 8 Μαρτίου 2017 Μέλος Δημοσ. 8 Μαρτίου 2017 Το συμβόλαιο με ενημέρωσαν ότι ανανεώθηκε αυτόματα όταν μετακομίσαμε... Λήγει τώρα στις 3/11/18... Δεν είπα ότι αυτο που κάνουν είναι παρατυπία. Είπα ότι είναι παράλογο. Σκεφτείτε ότι έχετε ένα συμβόλαιο σε μια ασφαλιστική 25 ευρώ το μήνα. Τους λες θέλω να αλλάξω πρόγραμμα να δίνω 30 ευρώ το μήνα. Οκ σου λένε αλλά για να διακόψεις αυτό το πρόγραμμα που είσαι θα έχεις ποινή 35 ευρώ. Το βρίσκετε λογικό;
chris_ma Δημοσ. 8 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 8 Μαρτίου 2017 Το συμβόλαιο με ενημέρωσαν ότι ανανεώθηκε αυτόματα όταν μετακομίσαμε... Λήγει τώρα στις 3/11/18... Δεν είπα ότι αυτο που κάνουν είναι παρατυπία. Είπα ότι είναι παράλογο. Σκεφτείτε ότι έχετε ένα συμβόλαιο σε μια ασφαλιστική 25 ευρώ το μήνα. Τους λες θέλω να αλλάξω πρόγραμμα να δίνω 30 ευρώ το μήνα. Οκ σου λένε αλλά για να διακόψεις αυτό το πρόγραμμα που είσαι θα έχεις ποινή 35 ευρώ. Το βρίσκετε λογικό; Όχι φυσικά, είναι πέρα για πέρα βλακώδες... 1
yositosi Δημοσ. 8 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 8 Μαρτίου 2017 Μα ξεκινάει από παράλογη αιτιολογία!!! Την υπηρεσία τηλεόρασης δεν μπορούν να σου την παρέχουν γιατί πολύ απλά το VDSL παρέχεται από το δίκτυο του OTE από ότι έχω καταλάβει (άσχετα αν επίσημα δεν θέλουν να το παραδέχονται), οπότε είναι ΔΙΚΗ ΤΟΥΣ αδυναμία να σου παρέχουν την υπηρεσία τους, και άρα δεν έχει λογική βάση το να σου κάνουν τέτοια θέματα 1
anonymous-root Δημοσ. 9 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2017 Το βρίσκετε λογικό; Γιατί υπάρχει τίποτα λογικό σε αυτή τη χώρα; ... 1
super_f Δημοσ. 9 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2017 Κάνε μια αίτηση φορητότητας στην Cosmote και πάρε χαρτομάντηλα για το γλύψιμο που θα σου κάνουν όταν τους πάει η αίτηση. 3
Federacion Δημοσ. 9 Μαρτίου 2017 Μέλος Δημοσ. 9 Μαρτίου 2017 ok, το ίδιο σκέφτηκα κι εγώ, αλλά μου είπε η Vodafone ότι επειδή έχω συμβόλαιο αν φύγω (μαζί με το κινητό) θα έχω μεγάλη ποινή τύπου 150 ευρώ!
super_f Δημοσ. 9 Μαρτίου 2017 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2017 Και 1500 να έχεις ποινή αυτό το καλύπτει η νέα εταιρία. Αυτό είναι κλασικό επιχείρημα όταν τους απειλείς ότι θα πας αλλού. Σκέψου το σα μεταγραφή ποδοσφαιριστή. 1
Federacion Δημοσ. 9 Μαρτίου 2017 Μέλος Δημοσ. 9 Μαρτίου 2017 Καλό αυτό. Μόλις μίλησα με Cosmote. Δυστυχώς το πακέτο που μου δίνει η Vodafone βγαίνει στα 69 ευρώ και το δικό τους 81. Η διαφορά είναι μεγάλη. Θα δοκιμάσω και Wind.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα