Alastor192 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 2 Φεβρουαρίου 2019 δεν εχει μεγαλο target audience θεωρω και οσοι το εχουν σταμπαρει το χουν κανει εδω και καιρο,ετσι πιστευω δηλαδη. Προσωπικα θεωρω θα βγει αξιολογο παιχνιδι,το αν θα αξιζει Day 1 αγορα θα φανει απτο αν εχει κατι παραπανω να προσφερει σε σχεση με τα υπολοιπα.
spartan29gr Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 4 Φεβρουαρίου 2019 Στις 2/2/2019 στις 8:03 ΜΜ, shadowlike είπε άπατο θα πάει ... ούτε η sony το προωθεί ιδιαίτερα. Κάτι θα ξέρει. Κανεις λαθος(από εδώ και περα το συγκεκριμενο παιχνιδι θα εχει μεγαλη διαφημιση από την ιδια την σονυ)Ειδη εχουν ξεκινησει τα πρωτα βιντεα πανω στο gameplay του παιχνιδιού.Και θα ακολουθησουν και αλλα
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2019 Φοβάμαι το melee, τουλάχιστον φαίνεται να έχει καλο αυτό-aim αλλα άμα είναι tied στην δυσκολία όπως το TLOU θα ξενερώσω.
icenex Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2019 51 λεπτά πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε Φοβάμαι το melee, τουλάχιστον φαίνεται να έχει καλο αυτό-aim αλλα άμα είναι tied στην δυσκολία όπως το TLOU θα ξενερώσω. Οταν λες tied στην δυσκολια του last of us τι εννοεις γιατι το συγκεκριμενο το εβγαλα στην τερμα δυσκολια κ δεν μου φανηκε πολυ καφριλα στο θεμα δυσκολιας πιο δυσκολο ητανε το uncharted 1 οταν το επαιζες στο brutal που σε σκοτωναν σχεδον Instantly αμα δεν ειχες cover.
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 11 λεπτά πριν, icenex είπε Οταν λες tied στην δυσκολια του last of us τι εννοεις γιατι το συγκεκριμενο το εβγαλα στην τερμα δυσκολια κ δεν μου φανηκε πολυ καφριλα στο θεμα δυσκολιας πιο δυσκολο ητανε το uncharted 1 οταν το επαιζες στο brutal που σε σκοτωναν σχεδον Instantly αμα δεν ειχες cover. Εννοώ ότι ακριβώς γράφω dude Το auto-aim στο TLOU είναι κλειδωμένο πίσω από δυσκολία, μονο στο easy έχεις. Επίσης η δυσκολία στο TLOU έχει να κάνει περισσότερο με resources/skills και όχι τόσο με dmg. Επεξ/σία 6 Φεβρουαρίου 2019 από {TDi}Dj2k..infc
icenex Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 6 Φεβρουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 11 λεπτά πριν, {TDi}Dj2k..infc είπε Εννοώ ότι ακριβώς γράφω dude Το auto-aim στο TLOU είναι κλειδωμένο πίσω από δυσκολία, μονο στο easy έχεις. Επίσης η δυσκολία στο TLOU έχει να κάνει περισσότερο με resources/skills και όχι τόσο με dmg. Δεν το επαιξα ποτε στο easy και για αυτο δεν ξερω οτι υπηρχε κ που δουλευε το auto-aim μιας και δε το εβαλα σε κανεναν walkthrough.Παντως απο την εμπειρια μου με το auto-aim στο uncharted 4 μπορω να πω οτι ειναι χαζομαρα να το βαλεις γενικοτερα μου φανηκε το παιχνιδι πολυ μουφα να το παιζεις ετσι.Το εβαλα μονο κ μονο για να δω πως ειναι κ μετα το εβγαλα.Το auto-aim σιγουρα σου κανει την ζωη ευκολη αλλα δεν σου δινει την αισθηση οτι κατεκτησες κατι απο μονος σου.Πχ φαντασου να σε κυνηγανε οι ορδες και εσυ να τα βγαλεις περα χωρις αυτο πιο μεγαλη αισθηση ικανοποιησης θα παρεις σε σχεση με το αν το ειχες ανοιχτο.Τεσπα την σκεψη μου εξεφρασα καταλαβαινω κ αυτους που θελουν μια μικρη βοηθεια στο aim.Τωρα αν ειναι ετσι οπως τα λες αναγκαστικα θα ριξεις την δυσκολια η θα το παιζεις στο νορμαλ. Επεξ/σία 6 Φεβρουαρίου 2019 από icenex
Αλεξανδρος A.92 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) Ενδιαφεροντα αυτα που λεει ο τυπας. Αλλα απο τι καταλαβα τα Hordes δεν ειναι κατι τοσο συνηθισμενο στον κοσμο του. Αυτο πρεπει να το προσεξουνε λιγο γιατι αν ειναι να βρεις 5hordes σε 30 ωρες gameplay τοτε ουσιαστικα παιζεις ενα αλλο Far Cry Επεξ/σία 9 Μαρτίου 2019 από Αλεξανδρος A.92 1
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 9 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2019 Εμενα πάλι μου φαίνεται μικρό για open-world. Εκτος άμα μιλούσε μονο για τα story missions.
icenex Δημοσ. 9 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) Εμενα με προβληματισε πιο πολυ το γεγονος που λεει οτι δεν σου δινει ευχαριστηση οταν χρησιμοποιεις οπλα.Παντως τα stealth kills δειχνουν κορυφη και τον βλεπω το Ντικον οτι εχει αρκετα animation με αυτα.Παντως εχει αρκετα πραγματα να κανεις στο παιχνιδι περα απο τα hordes και απο την αλλη ποσα δηλαδη hordes να εχει μεσα πανω απο 10 θα μου φανει αγγαρεια να ειμαι ειλικρινης και επαναλαμβανομενο.Νομιζω ενα αριθμος αναμεσα στο 5 με το 10 για τα μεγαλα hordes ειναι κομπλε δεν χρειαζεται ουτε πολλα αλλα ουτε και λιγα.Γιατι περα απο τα μεγαλα hordes εχει και μικροτερα απο οτι ξερω και απο βιντεακια που εχω δει. Επεξ/σία 9 Μαρτίου 2019 από icenex
{TDi}Dj2k..infc Δημοσ. 9 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) 3 ώρες πριν, icenex είπε Εμενα με προβληματισε πιο πολυ το γεγονος που λεει οτι δεν σου δινει ευχαριστηση οταν χρησιμοποιεις οπλα. Πολύ σχετικό αυτό ειδικά όταν μιλάμε για 3rd person. Το melee είναι το θέμα και σαν να φαίνεται ότι το φτιάξαν. Επίσης η οδήγηση?! Στο video οι choppers παίρναν στροφές με 20 λες και ήταν sport Ευχάριστο ότι έχει το free cover system του TLOU. Επεξ/σία 9 Μαρτίου 2019 από {TDi}Dj2k..infc
icenex Δημοσ. 9 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2019 Εμενα δεν με ενοχλει οτι ειδα απο την μηχανη γενικα θεωρω οτι ειναι πιο πολυ για να πας απο το Α μερος στο Β μερος πιο γρηγορα τωρα αν ειναι κ ευχαριστη στην οδηγηση το προτιμω απο το να ειναι τερμα ρεαλιστικη.Σιγουρα ειναι πιο βαρια μηχανη αλλα απο την αλλη ειναι μοντα μηχανης και οχι κανονικη τσοπερ οποτε οτιδηποτε μη ρεαλιστικο εμενα προσωπικα δεν θα με ενοχλησει αρκει να οδηγειτε ευχαριστα και οχι να σπαει μπαλες.Αντε να δουμε παντως το ευχαριστο ειναι οτι λεει εχει ωραιο στορυ και ας εχει μετριο gameplay μιας και το εχουμε ξαναδει.Εχω βαρεθει να παιζω παιχνιδια με ωραιο gameplay και σεναριο τελειως αδιαφορο.
Fulgore Δημοσ. 9 Μαρτίου 2019 Δημοσ. 9 Μαρτίου 2019 (επεξεργασμένο) Επεξ/σία 9 Μαρτίου 2019 από Fulgore 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα