Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Οσον αφορά την δυσκολία, μιλάμε για συγκεκριμένα πράγματα και συγκεκριμένο support. Δεν φαινεται λογικο να χρεώνονται πανω απο 800€ για βασικα πράγματα...

Δημοσ.

Οσον αφορά την δυσκολία, μιλάμε για συγκεκριμένα πράγματα και συγκεκριμένο support. Δεν φαινεται λογικο να χρεώνονται πανω απο 800€ για βασικα πράγματα...

 

Φαίνεται πολύ λογικό, ανάλογα τις περιστάσεις.

 

Ξαναλέω, εγώ μπορεί να έχω μεγάλη ιδέα για τον εαυτό μου και να θέλω να μου φτιάξει το site ο Pau Irish. To site μου μπορεί να είναι 1 index.html με ένα 

<p>'sup</p>

Άμα ο Paul Irish γι αυτό μου χρεώσει 1 εργατοώρα ( το minimum δηλαδή, δε μετράμε...εργατολεπτά) και η εργατοώρα του είναι 800$ θα πρέπει να τα πληρώσω και θα είναι λογικό. Αλλιώς αξιοποιεί/κοστολογεί/χρεώνει τον χρόνο του ο Paul Irish, αλλιώς εγώ, αλλιώς το ξαδερφάκι του Μήτσου που ξέρει από κουμπιούτερς.

 

Επίσης υπάρχουν και άτομα που σου λένε ότι για να ασχοληθώ, θα χρεώσω minimum X εργατοώρες. Άμα το project σου απαιτεί λιγότερες, sorry αλλά θα πληρώσεις τις Χ. Και καλά κάνουν.

Δημοσ.

Μα δεν αναφερομαστε στο ποσο κοστολογει ο καθενας μας βαση εργατοωρας. Εννοειται οτι ο καθενας εχει δικα του κριτηρια. Αναφερομαστε απλα στο κοστος της υποστηριξης.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το δικαιο θα ηταν η εργατοωρα να χρεωνεται με την πολυπλοκοτητα και τις γνωσεις που απαιτουνται.

Αν ειναι συγκεκριμενα τα βηματα που πρεπει να ακολουθηθουν δεν ειναι λογικο να χρεωνεις λες και σχεδιαζεις αποστολη στον Αρη.

Τωρα αν καποιος εχει ηδη καποιο ονομα και ουσιαστικα πληρωνεις το ονομα, ειναι αλλο θεμα...

 

 

 

Επίσης υπάρχουν και άτομα που σου λένε ότι για να ασχοληθώ, θα χρεώσω minimum X εργατοώρες. Άμα το project σου απαιτεί λιγότερες, sorry αλλά θα πληρώσεις τις Χ. Και καλά κάνουν.

Αν ομως χρειαστουν περισσοτερες, θα το συζητησουν λιγο..

Επεξ/σία από hackman
Δημοσ.

Μα δεν αναφερομαστε στο ποσο κοστολογει ο καθενας μας βαση εργατοωρας. Εννοειται οτι ο καθενας εχει δικα του κριτηρια. Αναφερομαστε απλα στο κοστος της υποστηριξης.

 

 

Το δικαιο θα ηταν η εργατοωρα να χρεωνεται με την πολυπλοκοτητα και τις γνωσεις που απαιτουνται.

Αν ειναι συγκεκριμενα τα βηματα που πρεπει να ακολουθηθουν δεν ειναι λογικο να χρεωνεις λες και σχεδιαζεις αποστολη στον Αρη.

Τωρα αν καποιος εχει ηδη καποιο ονομα και ουσιαστικα πληρωνεις το ονομα, ειναι αλλο θεμα...

 

Αν ομως χρειαστουν περισσοτερες, θα το συζητησουν λιγο..

 

Ρε παιδιά δε καταλαβαινόμαστε. Προφανώς ο καθένας χρεώνει την εργατοώρα του με βάση το όνομα, τις γνώσεις και 1002 άλλα πράγματα. Ή ακόμα και τίποτα, δικαίωμά του.

 

Το κόστος της υποστήριξης -εφόσον το κάνει ο developer- είναι και αυτό εργατοώρα. Γιατί να μη χρεώνεται όπως ακριβώς και οι υπόλοιπες; Μη το βλέπετε σαν 2 pools με άπειρα resources - development-time pool και support-time pool.

 

Για τον developer όλες οι ώρες είναι το ίδιο, γιατί αυτές έχει, αυτές χάνει.

 

Αν εγώ χρεώνω 10 ώρες τη μέρα, στη βδομάδα έχω 50 ώρες να "πουλήσω".

 

Άμα έχω τώρα 10 πελάτες, όπου οι 4 θέλουν να τους φτιάξω κάτι, και οι 6 απλά θέλουν να κάνουν ερωτήσεις (που τους έχω ήδη απαντήσει στο training) τι μπορώ να κάνω;

 

 

Προφανώς αυτοί οι 4 που θέλουν να φτιάξω κάτι (development time όπως το χετε στο μυαλό σας), αξίζει να χρεωθούν όσο χρεώνω την ώρα μου. Και μπορεί αυτοί οι 4 να χρειάζονται 40 ώρες από τις 50 που έχω διαθέσιμες.

 

Οι άλλοι 6 του support μπορεί να χρειάζονται 30 ώρες επίσης. Θα δουλέψω υπερωρίες απλήρωτες; Θα τους αφήσω να περιμένουν (ενώ είναι ήδη πελάτες μου άρα έχουν προτεραιότητα); Ή από τις 50 εργατοώρες που έχω, θα χαλάσω τις 30 σε αυτούς (χρεώνοντας λιγότερο γιατί όπως λέτε είναι λιγότερο απαιτητικό το support από το development) και θα μου μείνουν 20 για να χρεώσω κανονικά;

 

Και άμα οι ίδιοι 6 έρθουν και την επόμενη βδομάδα με τις ίδιες απορίες; 

 

Όχι.

 

Ο χρόνος μου είναι το εμπόρευμά μου. Έχω Χ ώρες τη βδομάδα να πουλήσω. Αγοράζοντάς τες κάνε ότι θες. Θες να σου φτιάξω κάτι; Θες να σε βοηθήσω σε κάτι; Θες απλά να πάμε για μπύρες; Ότι θες. Όταν όμως υπάρχει πεπερασμένος χρόνος και ζήτηση, προφανώς ανεβαίνει και το κόστος.

 

Καμία σημασία δεν έχει άμα στην εργατοώρα μου θα γράψω κώδικα ή θα κάνω support.

 

Και επειδή με τα παραδείγματα είναι πιο ξεκάθαρο: Αν πάω στον coach του Ολυμπιακού και τον φέρω να προπονήσει τους φίλους μου στα 5x5, θα 'χω την απαίτηση να τον πληρώνω 100 ευρώ το μήνα επειδή δεν υπάρχει ούτε ανταγωνισμός, ούτε εμείς είμαστε σοβαροί αθλητές άρα και αυτός δε κάνει και τίποτα στην ουσία;

  • Like 1
Δημοσ.

Συμφωνω και θεωρω οτι αρχικα πρεπει να γινεται μια βασικη εκπαιδευση που θα καλυπτει την χρηση των απαραιτητων λειτουργιων και μετα οτιδηποτε επιπλεον πρεπει να χρεωνεται γιατι ειναι γνωση και χρονος.

Φυσικα αν θελει καποιος να ειναι δικαιος και σωστος δεν μπορει να ζητα τιμη εργατοωρας για τα 10 λεπτα που δινει απο το χρονο του.

Δημοσ.

Συμφωνω και θεωρω οτι αρχικα πρεπει να γινεται μια βασικη εκπαιδευση που θα καλυπτει την χρηση των απαραιτητων λειτουργιων και μετα οτιδηποτε επιπλεον πρεπει να χρεωνεται γιατι ειναι γνωση και χρονος.

Φυσικα αν θελει καποιος να ειναι δικαιος και σωστος δεν μπορει να ζητα τιμη εργατοωρας για τα 10 λεπτα που δινει απο το χρονο του.

 

 

Υπάρχει το mimimum στα πάντα. Όπως εγώ άμα πάω σε μπυραρία μόνος μου και πάρω έναν πύργο 5L δε μπορώ να τον γυρίσω άμα δεν τον πιω όλο, έτσι και ο πελάτης δε μπορεί να μετράει λεπτά και δευτερόλεπτα και να χρεώνεται γι' αυτά. 

 

Όπως εγώ θα πάω στην μπυραρία με 2-3 φίλους μου και θα πιούμε τα 5 L που πληρώσαμε, έτσι και ο πελάτης ας μαζέψει 5-10 απορίες για να μου φάει 1 ώρα αντί για 10 λεπτά και να μην έρχεται μέρα παρά μέρα με κάτι καινούργιο.

  • Like 1
Δημοσ.

 

Για τον developer όλες οι ώρες είναι το ίδιο, γιατί αυτές έχει, αυτές χάνει.

 

Αν εγώ χρεώνω 10 ώρες τη μέρα, στη βδομάδα έχω 50 ώρες να "πουλήσω".

Με αυτη τη λογικη, πρακτικα δεν εχεις 50 ωρες να  "πουλησεις", εχεις παραπανω. Δλδ θες να δουλευεις τα 10 λεπτα και να πληρωνεσαι για τα 60.

 

Επισης, στην μπυραρια υπαρχει η επιλογη για μικροτερες μπυρες ενω εδω υπαρχει αλλη επιλογη. Πως θα φαινοταν στον καθε πελατη αν παντου υπηρχε η ιδια λογικη και επρεπε να παιρνει bulk ποσοτητες μονο?

Δημοσ.

Με αυτη τη λογικη, πρακτικα δεν εχεις 50 ωρες να  "πουλησεις", εχεις παραπανω. Δλδ θες να δουλευεις τα 10 λεπτα και να πληρωνεσαι για τα 60.

 

Επισης, στην μπυραρια υπαρχει η επιλογη για μικροτερες μπυρες ενω εδω υπαρχει αλλη επιλογη. Πως θα φαινοταν στον καθε πελατη αν παντου υπηρχε η ιδια λογικη και επρεπε να παιρνει bulk ποσοτητες μονο?

 

 

50 έχω, γιατί όταν λέμε ότι η ερώτηση του πελάτη διαρκεί 10 λεπτά δεν εννοούμε ότι από το άκυρο, μέσα σε 10 λεπτά διατυπώνει την ερώτηση, του απαντάω, το καταλαβαίνει, και τελειώνει το θέμα. Αυτά δεν είναι ρεαλιστικά πράγματα. 

 

Μπορεί σε ένα ιδανικό σενάριο η ερώτηση να διαρκεί 7 λεπτά και η απάντηση 3, μέχρι όμως να συνεννοηθείτε με τον πελάτη, να σου εξηγήσει τι θέλει, τι δοκίμασε (αν δοκίμασε) να του εξηγήσεις, να μη καταλαβαίνει, να τα ξαναπείτε κτλ, μόνο 10 λεπτά δεν είναι αυτά.

 

Όπως μπορώ να πάρω μικρότερες μπύρες, έτσι και αυτός μπορεί να απευθυνθεί αλλού για το support - σε άτομα που παρέχουν μόνο support και το χρεώνουν προφανώς λιγότερο από τους developers.

 

Εκεί ακριβώς επειδή παρέχουν μόνο support, θα έχεις μικρότερο κόστος, αλλά και μικρότερη ευελιξία σε περίπτωση που κάτι πάει λάθος.

Διαλέγεις και παίρνεις.

 

 

Επίσης δεν έχει να κάνει με το άμα "αναγκάζεις" τον άλλον να παίρνει bulk. Είναι κοινή λογική, ο πελάτης δε με αγοράζει για πάντα, ούτε του ανήκω.

 

Ο άλλος μπορεί να με παίρνει τηλέφωνο κάθε μέρα για 5 λεπτά, είμαι υποχρεωμένος να απαντάω και να ασχολούμαι μαζί του (παρατώντας επί τόπου οτιδήποτε μπορεί να κάνω εκείνη τη στιγμή κάνω έτσι; με ότι συνεπάγεται αυτό για τους προγραμματιστές) και να τον χρεώνω μάλιστα το 1/12 της ώρας μου επειδή αυτό αξιοποίησε;

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...