Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η Saab ήταν πλήρως εξαγορασμένη από την GM από το 2000.

Η Saab  ηταν το αλλο βαρελι χωρις πατο τις GM.Την ξεφορτωθηκε το 2010 και πλεον δεν υφισταται καμια παραγωγη Saab, καθως η πρωτη εταιρεια που την αγορασε πτωχευσε, και η δευτερη κατι εγινε δεν θυμαμαι.

  • Απαντ. 74
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Οπότε οι εταιρίες μάλλον ξέχασαν πως να κατασκευάζουν αμάξια... :rolleyes:

 

https://www.youtube.com/watch?v=kXeyJklwAY4

Οχι. Απλα τα κανουν πιο "αναλωσιμα" με μεσο χρονο αγορας νεου αυτοκινητου στην ευρωπη ανα 5ετια. Δεν τα φτιαχνουν για να αντεχουν βασικα. Θελουν σιγουρα ομως ο οδηγος να ζησει μετα το ατυχημα για να αγορασει καινουριο :) 

Δημοσ.

Οχι. Απλα τα κανουν πιο "αναλωσιμα" με μεσο χρονο αγορας νεου αυτοκινητου στην ευρωπη ανα 5ετια. Δεν τα φτιαχνουν για να αντεχουν βασικα. Θελουν σιγουρα ομως ο οδηγος να ζησει μετα το ατυχημα για να αγορασει καινουριο :)

 

Θα έπρεπε δηλαδή να σκοτωθεί ο οδηγός αλλά να αντέξει το αμάξι...

Δημοσ.

Θα έπρεπε δηλαδή να σκοτωθεί ο οδηγός αλλά να αντέξει το αμάξι...

Γιατι να μην αντεχουν και τα δυο;...

 

Μην ξεχναμε στα ποσα χιλιομετρα δοκιμαζονται αυτοκινητα , παιδικα καθισματα κλπ και δινουν 5 αστερια...

  • Super Moderators
Δημοσ.

Γιατι να μην αντεχουν και τα δυο;...

Αυτό το ρωτάς γνωρίζοντας ότι είναι υλοποιήσιμο και σε λογικό κόστος ή απλά υποθέτεις ότι μπορεί να γίνει αλλά δεν το κάνουν?

Δημοσ.

Αυτό το ρωτάς γνωρίζοντας ότι είναι υλοποιήσιμο και σε λογικό κόστος ή απλά υποθέτεις ότι μπορεί να γίνει αλλά δεν το κάνουν?

Θεμα κοστους απλα.

Αν τους ένοιαζε πραγματικα η ασφαλεια δεν θα κυκλοφορουσε δικυκλο στους δρομους και αμαξι χωρις κοφτη στα 60 χλμ την ωρα....

8-10 αεροσακοι esp, ebd ηλεκτρονικα κλπ που δοκιμαζονται σε crashtest κατω απο 60 χλμ/ωρα για να παρει 5 αστερια ενα αμαξι που θα βγει στους δρομους με ορια ταχυτητας τα 130 και τελικη τα 200 , ειναι απλα κοροιδια...

Δημοσ.

Στην εθνική με 60 πέρα από το ότι είσαι δημόσιος κίνδυνος τα ταξίδια θα διαρκούσαν πάρα πολύ περισσότερο

 

Το ότι θα μπορούσε να φτιαχτεί ένα όχημα και ανάλογες μπαριερες για συγκρούσεις πολλών χλμ θα μπορούσε (βλέπε f1) αλλά το κόστος θα ήταν τεράστιο

 

Άλλωστε χάρη στην ενεργητική ασφάλεια (ηλεκτρονικά βοηθήματα, καλύτερα ελαστικά/φρένα/αναρτήσεις) και κινήσεις όπως η δημιουργία καλων αυτοκινητοδρόμων με διάζωμα (για να αποφεύγονται οι θανατηφόρες μετωπικές) μειώνουν σε πολύ ικανοποιητικό βαθμό τον κίνδυνο

 

Στη παλια Κορίνθου Πατρών με 70 εσύ και άλλα τόσα ο απέναντι πήγαινες θυμαράκια, αν παραδωθεί ο νέος δρόμος θα πρέπει να είσαι πολύ χαζός ή άτυχος

  • Like 1
Δημοσ.

Έτσι και αλλιώς τα περισσότερα ατυχήματα σε χαμηλές ταχύτητες γίνονται. Βέβαια χωρίς ζώνη και τα 5 αστέρια γίνονται 1 και τουλάχιστον απ' την δική μου εμπειρία ελάχιστοι φοράνε ζώνη. Ειδικά στα πίσω καθίσματα δεν το συζητάμε.

Δημοσ.

Παραειναι εκνευριστικα τα μπιπ στα καινούρια αυτοκίνητα για να μη βάλεις ζώνη

 

Κοίτα ούτε κι εγώ έβαζα πολλές φορές ζώνη, μεχρι που γνώρισα από κοντά τον αερόσακο μου και το τιμόνι και ηρέμησα

  • Super Moderators
Δημοσ.

Θέμα συνήθειας είναι, μετά από λίγο καιρό αν δεν την φοράς θα νοιώθεις ότι κάτι λείπει...

  • Like 2
Δημοσ.

Θέμα συνήθειας είναι, μετά από λίγο καιρό αν δεν την φοράς θα νοιώθεις ότι κάτι λείπει...

Οπως και με το φλας. Αν δεν αναψω φλας νομιζω οτι δεν θα στριψει το αμαξι... Σαν τον συμπλεκτη για να αλλαξεις ταχυτητα.

Δημοσ.

το φλας καλό είναι να χαραχτεί στον εγκέφαλό σου, εγώ ανάβω φλας και σε άδειους δρόμους τελείως αυτοματοποιημένα και πολλοί με κοροϊδεύουν, αλλά ο,τι και να γίνει το δαχτυλάκι θα ανάψει το φλας δεν τίθεται θέμα στριψίματος ή αλλαγής λωρίδας χωρίς αυτό. δε το σκέφτομαι καν όταν το κάνω πλέον 

 

είναι πολλά τα μικρά πραγματάκια που πρέπει και μπορείς να κάνεις ώστε να μην έχεις κανένα ατύχημα, αλλά δυστυχώς αυτό απαιτεί πάρα πολλή οδήγηση ώστε να συνηθίσεις 

 

κάποια στιγμή που τα οικονομικά ήταν καλύτερα αυτό ήταν εύκολο, έπαιρνες δίπλωμα από τα 18 και μπορεί να έκανες ένα σωρό ανούσιες βόλτες για να μάθεις να οδηγείς (εγώ αν θυμάμαι σωστά τη πρώτη χρονιά που οδηγούσα είχα κάνει 30000 χλμ τα περισσότερα φουλ άσκοπα), πλέον όμως που οι περισσότεροι κινούνται αποκλειστικά από ανάγκη δε μένει χρόνος και χρήμα για τέτοιες πολυτέλειες και το να πηγαίνεις απλά στη δουλειά σου σταμάτα-ξεκίνα τα πρωινά δεν είναι και οδήγηση όπως και να το κάνουμε.

 

όπως επίσης είναι και αρκετά επικίνδυνο να βγαίνουν στις εθνικές σαββατοκύριακα-τριήμερα κτλ άτομα που καθημερινά μπορεί να μην οδηγούν καν 

 

σε τέτοιες περιπτώσεις θα μπορούσαμε θα θεωρήσουμε καλό ένα αυτοματοποιημένο σύστημα, αλλά ένα σύστημα που να μπορεί να δουλέψει σωστά και να μην έχει άλλα παρατράγουδα.

αλλά για αρκετούς οδηγούς τουλάχιστον μέχρι να φτάσουν μια ηλικία ή μια κατάσταση υγείας που να μην τους επιτρέπει να κινηθούν με ασφάλεια κάτι τέτοιο θα ήταν περιττό 

  • Like 1
  • 2 χρόνια αργότερα...
Δημοσ.

Η GM όλο και χάνει δυνάμεις.Κλεινει συνέχεια εργοστάσια,απολύει κόσμο,μειώνει επενδύσεις κτλ.Κριμα για την εταιρια που από το 1937 έως το 2007 ήταν Νο1 σε πωλήσεις στον κόσμο.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...