Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

νομιζω οτι αναφέρω οτι οι παράγοντες ειναι πολλοί... Αλλα μια φορά Opel σύγχρονο δεν θα το εμπιστευόμουν :P

 

ΜΠΕΣ ΣΕ ΕΝΑ ΣΤΟΥΚΑΡΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΙΛΑ ΡΕ

 

Χαριτωλογόντας πάντα βεβαίως βεβαίως :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

  • Απαντ. 74
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Καλα, δεν αλλαζεις αυτοκινητο μονο οταν χαλαει. Αλλα τα γιαπωνεζικα οντως αντεχουν πολλα χρονια, χωρις σερβις καλα καλα...

 

Μπορει βεβαια να τρακαρει απο την πλευρα του συνοδηγου, της πεθερας, not bad  :ph34r:

Δεν ειναι ολες οι πεθερες το ιδιο και απο χαρακτηρα, αλλα και απο εμφανιση.Με την πεθερα μου εχουμε 17 χρονια μονο διαφορα και ειναι αστερι.Βραχος σε ολα και μοντερνα.Εγινε πεθερα στα 45 κατι.Τωρα εαν εχει καποιος καμια "γιαγια" απο τα "αγραφα",  με αντιληψεις 400 χρονων και του κανει την ζωη ποδηλατο, αλλο θεμα.

250.000 χλμ σε 25 χρονια;;;; Το εβγαζε απο το γκαραζ ποτε;;;;

 

Opel vectra A 1990- σήμερα με  600.000 χλμ

Με το ιδιο μοτερ;Χωρις επισκευη;

Στην οικογενεια- κατοχος ο αδελφος μου- δεν εχουμε και τις καλυτερες αναμνησεις απο Opel Astra G.

  • Like 1
Δημοσ.

Οπελάκιας χωρίς Opel manta δεν είναι οπελάκιας.

Όπως και ένας μπεεμβεδάκιας χωρίς E30 δεν....

Το επόμενό σου όπελ  θα έχει μάθει και να στρίβει αλλά και να φρενάρει. :-D

 

Καλησπέρα σε όλες και όλους,

 

Δεν θέλω να έρθω σε ευθεία αντιπαράθεση μαζί σου, αλλά θα ήθελα να σε ενημερώσω ότι ποτέ δεν ήμουν λάτρης της ταχύτητας, εν' αντιθέση υπήρξα πάντοτε εραστής της ποιότητας. Και σε πληροφορώ ότι όσο δεν πηγαίνα γυρεύοντας, το σύστημα διεύθυνσης και πέδησης ήταν πάντοτε παρόντα και αρκούντος ικανοποιητικά για την κατηγορία τους.

 

Φιλικά Θανάσης.

Δημοσ.

Πρεπει να χαλανε ευκολα αυτα τα Opel για να εχετε παρει 4 αυτοκινητα :P

 

Ο πεθερος μου εχει ενα honda civic 25 χρονια :P

 

Καλησπέρα και πάλι,

 

Επειδή στην αρχική μου ανάρτηση ήθελα να ήμουν σύντομος και περιεκτικός ώστε να μην καταντήσω κουραστικός, δυστυχώς παρανοήθηκα.

Θα προσπαθήσω και πάλι σύντομα και περιεκτικά να αναλύσω το γιατί έχω "αλλάξει 4" αυτοκίνητα.

 

Αντιγράφω λοιπόν από το αρχικό κείμενο και επεξηγώ παρακάτω.

Υ.Γ. προέρχομαι από οικογένεια που από το 1984 και μετά είχε μόνον Opel. Οφείλω ως φόρο τιμής να αναφέρω τα οχήματα που πέρασαν από τα χέρια μου.

Opel Ascona C 1300 GLS 1984 ~ 2007

Opel Corsa 1400 Elegance 2007 ~ 2015

Opel Meriva C 1400 Cosmo 2011 ~ σήμερα

Opel Zafira Tourer 2000 Cosmo 2016 ~ σήμερα

 

Το πρώτο Opel Ascona, ή όπως πολλοί κάτοχοι συνήθιζαν να λένε "η Ascona" ήταν το αυτοκίνητο των γονέων μου από το 1984 μέχρι και περίπου τα μέσα του 2003. Έπειτα και με συνοπτικές διαδικασίες χωρίς να δεχτώ κουβέντα παραπάνω το αυτοκίνητο αυτό ήρθε στην κατοχή μου.

Το Opel Corsa, δυστυχώς ήρθε στην κατοχή μου μετά από έντονη ενόχληση των γονέων μου για την δήθεν υψηλή κατανάλωση και την παλαιότητα του σκάφους. Να υπογραμμίσω εδώ ότι η Ascona αν και 23 χρονών και κάτι μηνών ήταν υποδειγματική στην οδηγική της συμπεριφορά, στην κατανάλωση και στην γενικότερη κατάστασή της αφού είχε μόνον ένα σημείο στο οποίο άρχισε να φαίνεται σκουριά λιγότερη των 8cm * 5 cm. και με μόνον ένα επιπλέον βάψιμο όλα αυτά τα χρόνια. Το μόνο ευτυχές γεγονός ήταν ότι για να με πείσουν οι γονείς μου να αλλάξω την Ascona πλήρωσαν εξ' ολοκλήρου το Corsa. Έτσι κάπου στα τέλη Οκτώβρη αν θυμάμαι καλά αντικατέστησα την Ascona με το Corsa. Φυσικά η οδηγική συμπεριφορά ήταν κλάσης ανώτερη καθόσον η τεχνολογία μέσα σε όλα αυτά τα χρόνια προχώρησε.

Το 2011 και μετά από 3 χρόνια γάμου έπρεπε να αγοράσω για τις ανάγκες της μετακίνησης της συζύγου και ένα άλλο αυτοκίνητο. Έτσι αγοράστηκε και το Meriva C το οποίο αν και .... "ταπεινό" 1400άρι έβγαζε εργοστασιακά 140 άλογα και με τα 225 λάστιχα, όχι μόνον άκουγε στον δρόμο, αλλά σε πολλές περιπτώσεις για να μιλήσω την γλώσσα των ατόμων που έχουν πάθος με τα αυτοκίνητα, "έριχνε στ' αυτιά" πολλά άλλα 1400άρια οικογενειακά αυτοκίνητα.

Τέλος το 2016 και μετά την γέννηση και του 4ου τέκνου επειδή η ανάγκη μετακίνησης ολόκληρης της οικογένειας με άνεση, ασφάλεια και οικονομία ήταν μία υπαρκτή ανάγκη, έδωσα το Corsa και αγόρασα το Opel Zafira Tourer με τον δίλιτρο tourbo diesel κινητήρα με 170 αλόγατα.... το οποίο σε πληροφωρώ και πάλι καίει λιγότερο από το Meriva και γίνεται περισσότερο ανήσυχο όταν έχω κάποιους περίεργους να το παίζουν μάγκες και αναγκάζομαι να τους δείξω το σήμα της OPEL που είναι στο port-baggage.

Ξέρω ότι σας κούρασα, αλλά μπόρεσα και βρήκα τον χρόνο τώρα που τα παιδιά πήγαν για ύπνο να σας αναλύσω το γιατί μέσα αυτά τα χρόνια έχω κατ' ουσίαν αλλάξει λιγότερο από 2 αυτοκίνητα.

 

Καληνύχτα.

Δημοσ.

Του πεθερου μου εχει 250.000 χλμ. και απο ο,τi του ειπαν θα κανει αλλα τοσα. Ο φιλος μας ποσα opel θα εχει αλλαξει μεχρι τοτε( αν υπαρχει η opel ); :P

 

 

Καλησπέρα και πάλι,

 

Η Ascona λοιπόν που λες φίλε songless, είχε μηδενίσει τρεις φορές το κοντέρ της, τότε τα αυτοκίνητα είχαν 5 ψηφία στον μετρητή τους και πολύ χοντρικά είχε κάνει περίπου 350.000 km. Εκ των οποίων τα 280.000 με τον εργοστασιακό 13S κινητήρα και τα υπόλοιπα με έναν άλλο 1400 από Opel Kaddet. Φυσικά τώρα με αυτό που σου είπα σου έδωσα τροφή για να ξαναπαντήσεις. Για να σε προλάβω λοιπόν για να μην εκτεθείς σου λέω ότι ούτε κι εγώ ήμουν σύμφωνος αλλά έλα που ο πατέρας μου τα είχε κάνει πλακάκια με το συνεργείο αυτοκινήτων και την άλλαξαν χωρίς καν να μου το πουν. Βασικά με ρώτησαν μία φορά, τους είπα όχι, αλλά από μόνοι τους το προχώρησαν. Η μόνη δικαιολογία που βρήκαν να μου πουν τότε, ήταν ότι και καλά ο συγκεκριμένος κινητήρας αν και "συμβατικός" είχε καλύτερη συμπεριφορά με την καταλυτική - αμόλυβδη βενζίνη.

Δημοσ.

Βέβαια αν τρακάρει  (χτύπα ξύλο) τον έχει πιει (που λέει ο λόγος) σε σχέση με ένα πρόσφατο αυτοκίνητο...

 

Καλησπέρα φίλε ThReSh,

 

Όσο καιρό είχα την Ascona στην κατοχή μου δεν τράκαρα ποτέ, ένα χρόνο πριν την δώσω με κτύπησε κάποιος από πίσω, η επιφάνεια κρούσης ήταν σχεδόν 100% δηλαδή όλη του η μούρη κτύπησε σχεδόν όλου μου, συγνώμη για την έκφραση, κώλο. Η Ascona σε πληροφορώ δεν έπαθε απολύτως τίποτα, μάλλον για να είμαι ακριβής πατήθηκε λίγο ο πλαστικός της προφυλακτήρας. Ε το άλλο αμάξι, έπαθε σχεδόν 3000 euro ζημία, τόσο τουλάχιστον ισχυρίστηκε η ασφάλειά του όταν μετά από λίγο καιρό ξαναμιλήσαμε. Και για μάντεψε.... το από πίσω αυτοκίνητο ΔΕΝ ήταν Γερμανικό.

Δημοσ.

ειχε και ενα ματιζακι για μεσα στην πόλη με αλλα 150.000 που το πούλησε . Μην νομίζεις . Οσο είχε το ματιζ το Honda δεν είχε πανω απο 100.000 εδω και 20 χρονια! Του κουτιού. Εγω με το colt στα 7 χρονια ειμαι στα 130.000 .

 

 

Καλησπέρα φίλε songless_bird,

 

Πάντως όπως μάλλον καλά θα ξέρεις, όταν ένα αυτοκίνητο έχει 250.000 km μέσα σε 25 χρόνια και αυτά κατά κύριον λόγο εκτός πόλεως τότε το συγκεκριμένο αυτοκίνητο εκ' των πραγμάτων θα του κρατήσει και άλλα τόσα χρόνια.

Δημοσ.

Καλησπέρα φίλε songless_bird,

 

Πάντως όπως μάλλον καλά θα ξέρεις, όταν ένα αυτοκίνητο έχει 250.000 km μέσα σε 25 χρόνια και αυτά κατά κύριον λόγο εκτός πόλεως τότε το συγκεκριμένο αυτοκίνητο εκ' των πραγμάτων θα του κρατήσει και άλλα τόσα χρόνια.

Αφου εισαι ικανοποιημενος με τα Opel εμενα δεν μου πεφτει λογος :)

 

Το δευτερο μας αυτοκινητο ηταν μετα το zastava ενα opel Kadett του 76. Ζημιαρικο αυτοκινητο , αλλα μετα το ατυχημα με το zastava δεν υπηρχαν λεφτα για πολυτελειες και νεο αμαξι. Αυτο βρηκαμε , αυτο πηραμε μεχρι που παρεδωσε το πνευμα η μηχανη πριν συμπληρωσει 200.000. Αντικατασταθηκε απο το mitsubishi galant. Ενα αυτοματο 1.600 που ειχε γερο πατημα στον δρομο και ηταν εμφανη αναβαθμιση απο το Opel και ας ηταν ιδιας εποχης. το οποιο πουλησε ο πατερας μου το 2003 οταν και αγορασε το honda hrv που εχει μεχρι σημερα με 270,000 χλμ. 

Η γυναικα μου εχει ενα Opel astra του 2002. Απορω γιατι δεν το εχουμε χαρισει. Εχει βγαλει τα τελευταια 10 χρονια τοσες ζημιες που κοστισαν 10 φορες την σημερινη του αξια. Κυριως ηλεκτρικα, μιζα κλπ που κανεις δεν καταφερε ποτε να φτιαξει για πανω απο 1 μηνα. Ο κουμπαρος μας κοντεψε να χασει την ακοη του απο Opel corsa  του 2003 οταν μολις το εβαλε μπρος "εσκασαν" απο βραχυκυκλωμα και οι δυο αεροσακοι !!! Και ενας μαθητης μου με opel vectra παλι του 2002 μεσα σε ενα χρονο οταν το ειχε παλι του κουτιου εκαψε φλατζα κεφαλης. Η μηχανη ποτε δεν ηταν ξανα η ιδια με απειρα προβληματα. Η αντιπροσωπεια φυσικα αρνηθηκε οποιαδηποτε αντικατασταση μηχανης. Τουλαχιστον δεν τον χρεωναν μεσα στην εγγυηση τις επισκευες που εκανε καθε 6μηνο.

Δεν πρεπει οι αρχες του 2000 να ηταν καλη φουρνια τα Opel. Σε ενα τετοιο corsa εμαθα να οδηγω και ακομη ποναει το γονατο μου απο την μακρια διαδρομη του συμπλεκτη.

 

Για εμενα η opel ηταν αξιοπιστη οσο εβγαζε ραπτομηχανες, μετα το "εχασε"...

Καλως ή κακως ολοι στην οικογενεια μου μετα απο "περιπετειες" με ευρωπαικα αυτοκινητα καταληγουν σε ιαπωνικο. Με θλιβει που πλεον η οικογενεια μου μεγαλωνει και δεν μπορω να παρω ενα ιαπωνικο μεσαιο λογο οικονομικων. Εφτασε ακομη και η Volvo να ειναι φτηνοτερη απο ενα honda...

Δημοσ.

Πλεον εγινε αυτο που φοβομουν.Αλλο ενα Group VW ξαπεταχτηκε.Οι επομενες γενιες ολων των μοντελων τις Opel, θα βασιζεται σε  στα αντιστοιχα τις PSA, σε σασι και κινητηρες.Απλως θα εχουν αλλη σχεδιαση.

Π.Χ

CITROEN C3- PEUGEOT 208-OPEL CORSA

CITROEN C4- PEUGEOT 308-OPEL ASTRA.Και παει λεγοντας.

Δημοσ.

πριν χρονια (νομιζω το 2009) η Merkel ειχε αρνηθει την εξαγορα τις opel απο την fiat , την ιδια περιοδο πιεζε την Ελλαδα να πουλησει την Ολυμπιακη και να σταματισει την χρηματοδοτιση της...

η Fiat αφου καταφερε να λυσει την συνεργασια της με την GM (η Saab που δεν καταφερε να λυσει την συνεργασια πτωχευσε )  καταφερε να γινει κερδοφωρα μετα την αρνηση της Merkel επενδυσε στην εξαγορα της Chrysler (συνχωνευση-συνεργασια για τους Αμερικανους, που για τους ιδιους λογους δεν ηθελαν εξαγορα απο μια Ιταλικη εταιρια...

πριν μερες διαβασα οτι η Fiat-Chrysler Automobiles προκεται να εξαγορασει την (η μερος της ) GM...

  • Like 1
Δημοσ.

Πλεον εγινε αυτο που φοβομουν.Αλλο ενα Group VW ξαπεταχτηκε.Οι επομενες γενιες ολων των μοντελων τις Opel, θα βασιζεται σε  στα αντιστοιχα τις PSA, σε σασι και κινητηρες.Απλως θα εχουν αλλη σχεδιαση.

Π.Χ

CITROEN C3- PEUGEOT 208-OPEL CORSA

Θέλω να πιστεύω ότι το Corsa θα γίνει σαν τα άλλα 2,μιας και είναι από τα χειρότερα αμαξάκια που οδήγησα.Ένα παλιό που έβγαλα τα παπούτσια μου για να χωράνε τα πόδια μου στα πετάλια και το τελευταίο μοντέλο,κάπου τριών μηνών που στον αυτοκινητόδρομο πάνω από 130-140 είχε άκρως ενοχλητική οδήγηση.

 

Καλησπέρα σε όλες και όλους,

 

Δεν θέλω να έρθω σε ευθεία αντιπαράθεση μαζί σου, αλλά θα ήθελα να σε ενημερώσω ότι ποτέ δεν ήμουν λάτρης της ταχύτητας, εν' αντιθέση υπήρξα πάντοτε εραστής της ποιότητας. Και σε πληροφορώ ότι όσο δεν πηγαίνα γυρεύοντας, το σύστημα διεύθυνσης και πέδησης ήταν πάντοτε παρόντα και αρκούντος ικανοποιητικά για την κατηγορία τους.

 

Φιλικά Θανάσης.

 

Καλό και αυτό.Οπελ και ποιότητα.Γελάω

 

πριν χρονια (νομιζω το 2009) η Merkel ειχε αρνηθει την εξαγορα τις opel απο την fiat , την ιδια περιοδο πιεζε την Ελλαδα να πουλησει την Ολυμπιακη και να σταματισει την χρηματοδοτιση της...

η Fiat αφου καταφερε να λυσει την συνεργασια της με την GM (η Saab που δεν καταφερε να λυσει την συνεργασια πτωχευσε )  καταφερε να γινει κερδοφωρα μετα την αρνηση της Merkel επενδυσε στην εξαγορα της Chrysler (συνχωνευση-συνεργασια για τους Αμερικανους, που για τους ιδιους λογους δεν ηθελαν εξαγορα απο μια Ιταλικη εταιρια...

πριν μερες διαβασα οτι η Fiat-Chrysler Automobiles προκεται να εξαγορασει την (η μερος της ) GM...

 

Μου φαίνεται εκείνο το διάστημα πήγαινε για φούντο η οπελ,ή κάνω λάθος;

 

 

Δημοσ.

πριν χρονια (νομιζω το 2009) η Merkel ειχε αρνηθει την εξαγορα τις opel απο την fiat , την ιδια περιοδο πιεζε την Ελλαδα να πουλησει την Ολυμπιακη και να σταματισει την χρηματοδοτιση της...

η Fiat αφου καταφερε να λυσει την συνεργασια της με την GM (η Saab που δεν καταφερε να λυσει την συνεργασια πτωχευσε )  καταφερε να γινει κερδοφωρα μετα την αρνηση της Merkel επενδυσε στην εξαγορα της Chrysler (συνχωνευση-συνεργασια για τους Αμερικανους, που για τους ιδιους λογους δεν ηθελαν εξαγορα απο μια Ιταλικη εταιρια...

πριν μερες διαβασα οτι η Fiat-Chrysler Automobiles προκεται να εξαγορασει την (η μερος της ) GM...

 

Η Saab ήταν πλήρως εξαγορασμένη από την GM από το 2000.

  • Super Moderators
Δημοσ.

Καλησπέρα φίλε ThReSh,

 

Όσο καιρό είχα την Ascona στην κατοχή μου δεν τράκαρα ποτέ, ένα χρόνο πριν την δώσω με κτύπησε κάποιος από πίσω, η επιφάνεια κρούσης ήταν σχεδόν 100% δηλαδή όλη του η μούρη κτύπησε σχεδόν όλου μου, συγνώμη για την έκφραση, κώλο. Η Ascona σε πληροφορώ δεν έπαθε απολύτως τίποτα, μάλλον για να είμαι ακριβής πατήθηκε λίγο ο πλαστικός της προφυλακτήρας. Ε το άλλο αμάξι, έπαθε σχεδόν 3000 euro ζημία, τόσο τουλάχιστον ισχυρίστηκε η ασφάλειά του όταν μετά από λίγο καιρό ξαναμιλήσαμε. Και για μάντεψε.... το από πίσω αυτοκίνητο ΔΕΝ ήταν Γερμανικό.

Μπορεί να μην έπαθε τπτ, αλλά σε σοβαρό ατύχημα θα πάθαινε ο οδηγός. Τα "καινούρια" αυτοκίνητα είναι φτιαγμένα να απορροφούν όσο περισσότερο γίνεται τις συγκρούσεις για να προστατεύεται ο οδηγός. Επίσης δεν χρειάζεται καν να αναφέρω αερόσακους...

Δημοσ.

...

 

Όσο καιρό είχα την Ascona στην κατοχή μου δεν τράκαρα ποτέ, ένα χρόνο πριν την δώσω με κτύπησε κάποιος από πίσω, η επιφάνεια κρούσης ήταν σχεδόν 100% δηλαδή όλη του η μούρη κτύπησε σχεδόν όλου μου, συγνώμη για την έκφραση, κώλο. Η Ascona σε πληροφορώ δεν έπαθε απολύτως τίποτα, μάλλον για να είμαι ακριβής πατήθηκε λίγο ο πλαστικός της προφυλακτήρας. Ε το άλλο αμάξι, έπαθε σχεδόν 3000 euro ζημία, τόσο τουλάχιστον ισχυρίστηκε η ασφάλειά του όταν μετά από λίγο καιρό ξαναμιλήσαμε. Και για μάντεψε.... το από πίσω αυτοκίνητο ΔΕΝ ήταν Γερμανικό.

 

Οπότε οι εταιρίες μάλλον ξέχασαν πως να κατασκευάζουν αμάξια... :rolleyes:

 

https://www.youtube.com/watch?v=kXeyJklwAY4

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...