RedPriest Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2019 2 ώρες πριν, toyo73 είπε HONDA POWER BITCHESSS🤣🤣 Το εκλεψα απο μπλουζακι τρελαμενου Hondakia σε Αμερικανικο Dragster.Iσως απο τα φανατικοτερα κοινα στην Αμερικη οι Ηondakides.Eχω και φιλους που δεν ακουνε κουβεντα.Γουσταρω.Μαζι τους.Εγω ειμαι γειτονας TOYOTA POWER MOTHAFUCKA🤣 Ααα γι αυτο και το toyo στο όνομα; Χωρις πλακα τοσο καιρο νομιζα πως ήταν για τα λάστιχα 😂😂
gdriver Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Γιατί το σασί το σχεδίασε και το κατασκεύασε η fiat. όπως τα ford ka και opel adam ήταν μεταμφιεσμένα fiat 500. Συνδιαχείριση και διαμοιρασμός πλαισίων για οικονομία. Το έχουμε δει πολλές φορές σε πολλούς κατασκευαστές. Βλέπε renault-mercedes επίσης και φυσικά όλο το group vw που χρησιμοποιεί το ίδιο σασί για 35.862 διαφορετικά μοντέλα. Η εξέλιξη αυτή για την opel είναι ένα πολύ μεγάλο πλεονέκτημα και τεράστια αναβάθμιση στο όνομα της, ούτως η άλλως τα αυτοκίνητα της πάντα στο μέσο όρο κινούνταν και ήταν μετριότατα. Τώρα έχει τη δυνατότητα να εξελιχθεί περισσότερο και να γίνει σοβαρότερη φίρμα μιας και η GM δεν ασχολιόταν και πολύ ενώ μπορούσε να φτιάχνει με διαφορά τα καλλίτερα η GM. 9 ώρες πριν, VonLoutsos είπε Πως είναι FIAT μεταμορφωμένο σε Opel; Απορία. Επεξ/σία 7 Φεβρουαρίου 2019 από gdriver 1
panoskatos Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2019 40 λεπτά πριν, gdriver είπε Η εξέλιξη αυτή για την opel είναι ένα πολύ μεγάλο πλεονέκτημα και τεράστια αναβάθμιση στο όνομα της, ούτως η άλλως τα αυτοκίνητα της πάντα στο μέσο όρο κινούνταν και ήταν μετριότατα. Τώρα έχει τη δυνατότητα να εξελιχθεί περισσότερο και να γίνει σοβαρότερη φίρμα μιας και η GM δεν ασχολιόταν και πολύ ενώ μπορούσε να φτιάχνει με διαφορά τα καλλίτερα η GM. Πολύ σωστός. Απλά κάποιοι βλέπουν ένα σήμα μπροστά στο καπό και δεν ξέρουν ούτε τι έχει μέσα το καπό, σασί κτλ. Μόνο καλό θα κάνει κάτι τέτοιο στην Opel.
toyo73 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2019 7 ώρες πριν, RedPriest είπε Ααα γι αυτο και το toyo στο όνομα; Χωρις πλακα τοσο καιρο νομιζα πως ήταν για τα λάστιχα 😂😂 Τα εχω σε εκτιμηση η αληθεια ειναι.😀 51 λεπτά πριν, gdriver είπε Γιατί το σασί το σχεδίασε και το κατασκεύασε η fiat. όπως τα ford ka και opel adam ήταν μεταμφιεσμένα fiat 500. Συνδιαχείριση και διαμοιρασμός πλαισίων για οικονομία. Το έχουμε δει πολλές φορές σε πολλούς κατασκευαστές. Βλέπε renault-mercedes επίσης και φυσικά όλο το group vw που χρησιμοποιεί το ίδιο σασί για 35.862 διαφορετικά μοντέλα. Η εξέλιξη αυτή για την opel είναι ένα πολύ μεγάλο πλεονέκτημα και τεράστια αναβάθμιση στο όνομα της, ούτως η άλλως τα αυτοκίνητα της πάντα στο μέσο όρο κινούνταν και ήταν μετριότατα. Τώρα έχει τη δυνατότητα να εξελιχθεί περισσότερο και να γίνει σοβαρότερη φίρμα μιας και η GM δεν ασχολιόταν και πολύ ενώ μπορούσε να φτιάχνει με διαφορά τα καλλίτερα η GM. Για το corsa D μιλας.Το σασι εξελιχθηκε σε συνεργασια GM/FIAT και το 1.3 diesel επισης.Αλλα εκει εξω υπαρχουν πολυ πιο προκλητικα.Στην κυριολεξια το ιδιο αυτοκινητο, στην κυριολεξια, με αλλα σηματα, εως αντε να αλλαξουμε τα φωτιστικα και το ταμπλο.Η VW και η μαρκες τις μανουλα σε αυτο.Το PSA το ιδιο.Citroen και Peugeot τα ιδια αυτοκινητα.Παλια η Fiat-lancia-Alfa romeo.Tωρα απλα η Opel θα εχει κινητηρες-πλαισια PSA.Σιγα μην την αφησει να τραβηξει δικο τις δρομο η Peugeot.Ειναι ο μονος δρομος να γινει κερδοφορα.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2019 Super Moderators Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 1 hour ago, panoskatos said: Απλά κάποιοι βλέπουν ένα σήμα μπροστά στο καπό και δεν ξέρουν ούτε τι έχει μέσα το καπό, σασί κτλ. Η συντριπτική πλειοψηφία των αγοραστων στην παγκόσμια αγορά θες να πεις. Επεξ/σία 7 Φεβρουαρίου 2019 από ThReSh
alkis13 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, VonLoutsos είπε Πως είναι FIAT μεταμορφωμένο σε Opel; Απορία. Κινητηρας σασμαν τιμονι. Μη σου κανει εντυπωση, δες το citroen c1 peugeot 107 toyota aygo Οπως και mercedes A class<(καπου το 2011) με renault megane Οπως και peugeot 207 του 2008 με κινητηρα bmw και πολλα πολλα αλλα. Επεξ/σία 7 Φεβρουαρίου 2019 από alkis13
gdriver Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, panoskatos είπε Πολύ σωστός. Απλά κάποιοι βλέπουν ένα σήμα μπροστά στο καπό και δεν ξέρουν ούτε τι έχει μέσα το καπό, σασί κτλ. Μόνο καλό θα κάνει κάτι τέτοιο στην Opel. και ξέρεις , εν τω μεταξύ όλα τα αυτοκίνητα , τα ηλεκτρονικά τους θα δείς όλες και όλες 2 εταιρείες να τα κατασκευάζουν. Όλοι οι υπόλοιποι είναι μετασκευαστές. Οι κύριοι κατασκευαστές είναι magnetti mareli και bosch και στους εναλλάκτες η ιαπωνική denso (για τα ευρωπαϊκά αυτοκίνητα κυρίως, οι Η.Π.Α. έχουν δικούς τους βαρβάτους κατασκευαστές). Τώρα οι valeo , stag, febi είναι μετασκευαστές. 41 λεπτά πριν, alkis13 είπε Κινητηρας σασμαν τιμονι. Μη σου κανει εντυπωση, δες το citroen c1 peugeot 107 toyota aygo Οπως και mercedes A class<(καπου το 2011) με renault megane Οπως και peugeot 207 του 2008 με κινητηρα bmw και πολλα πολλα αλλα. + renault twingo και smart for4 Επεξ/σία 7 Φεβρουαρίου 2019 από gdriver
panoskatos Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2019 (επεξεργασμένο) Το τραγικό της υπόθεσης σε αυτή την κουβέντα είναι με τον όμιλο Volkswagen και τα 32000 μοντέλα όπως ειπώθηκε ότι έχει σε όλα αυτά τα αυτοκίνητα πολλά κοινά πράγματα και μέρη αλλά τα ανταλλακτικά τους έχουν διαφορετική τιμή. Δλδ ένα ανταλλακτικό της Audi όπου τα Audi είναι πιο premium και ακριβά αυτοκίνητα το x ανταλλακτικό του κοστίζει για παράδειγμα 20 ευρώ, ενώ της Skoda όπου είναι ακριβώς το ίδιο ανταλλακτικό και απλά αλλάζει το αυτοκόλλητο στο σακουλάκι κοστίζει 12 ευρώ! Το έχω δει με τα μάτια μου. 19 ώρες πριν, alkis13 είπε Προσωπικά μια εταιρία θεωρούσα τίμια, την SAAB, και αυτή έκλεισε. Εντάξει το "τίμια" που γράφεις δεν το θεωρώ και τόσο στοχευμενο. Δηλαδή οι άλλοι είναι απατεώνες? Όχι απλά προσπαθούν να έχουν όσο το δυνατόν λιγότερα έξοδα για να είναι βιωσιμοι. Εγώ πραγματικά έχω την απορία τι καθαρό κέρδος έχει μια αυτοκινητοβιομηχανία από ένα αυτοκίνητο που κάποιος καταναλωτής αγοράζει ένα αυτοκίνητο ας πούμε 13.000€ Αν λύσεις ένα αυτοκίνητο μόνο τις βίδες που βλέπεις ότι έχουν χρησιμοποιήσει καταλαβαίνεις ότι δεν πρέπει να έχουν τρελό καθαρό κέρδος. Τα κέρδη του εμπόρου, τα μεταφορικά, οι δασμοι,οι μεσάζοντες, τα μέρη του αυτοκινήτου που δεν φτιάχνονται από την κατασκευάστρια του αυτοκινήτου, όπως ηλεκτρικά μέρη, ταπετσαρίες, χρώματα και τόσα άλλα. Πόσα θα καταλήξουν ρε παιδιά στην τσέπη να το πω λαϊκά στον κατασκευαστή όταν ο τελικός αγοραστής θα δώσει 13000 € ? Επεξ/σία 7 Φεβρουαρίου 2019 από panoskatos
turbat0s Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2019 52 λεπτά πριν, panoskatos είπε Πόσα θα καταλήξουν ρε παιδιά στην τσέπη να το πω λαϊκά στον κατασκευαστή όταν ο τελικός αγοραστής θα δώσει 13000 € ? Από τι έχω δει, ελάχιστες εταιρείες κατορθώνουν να δουλεύουν με περιθώριο πάνω από 5-10%.
toyo73 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 2019 56 λεπτά πριν, panoskatos είπε Το τραγικό της υπόθεσης σε αυτή την κουβέντα είναι με τον όμιλο Volkswagen και τα 32000 μοντέλα όπως ειπώθηκε ότι έχει σε όλα αυτά τα αυτοκίνητα πολλά κοινά πράγματα και μέρη αλλά τα ανταλλακτικά τους έχουν διαφορετική τιμή. Δλδ ένα ανταλλακτικό της Audi όπου τα Audi είναι πιο premium και ακριβά αυτοκίνητα το x ανταλλακτικό του κοστίζει για παράδειγμα 20 ευρώ, ενώ της Skoda όπου είναι ακριβώς το ίδιο ανταλλακτικό και απλά αλλάζει το αυτοκόλλητο στο σακουλάκι κοστίζει 12 ευρώ! Το έχω δει με τα μάτια μου. Εντάξει το "τίμια" που γράφεις δεν το θεωρώ και τόσο στοχευμενο. Δηλαδή οι άλλοι είναι απατεώνες? Όχι απλά προσπαθούν να έχουν όσο το δυνατόν λιγότερα έξοδα για να είναι βιωσιμοι. Εγώ πραγματικά έχω την απορία τι καθαρό κέρδος έχει μια αυτοκινητοβιομηχανία από ένα αυτοκίνητο που κάποιος καταναλωτής αγοράζει ένα αυτοκίνητο ας πούμε 13.000€ Αν λύσεις ένα αυτοκίνητο μόνο τις βίδες που βλέπεις ότι έχουν χρησιμοποιήσει καταλαβαίνεις ότι δεν πρέπει να έχουν τρελό καθαρό κέρδος. Τα κέρδη του εμπόρου, τα μεταφορικά, οι δασμοι,οι μεσάζοντες, τα μέρη του αυτοκινήτου που δεν φτιάχνονται από την κατασκευάστρια του αυτοκινήτου, όπως ηλεκτρικά μέρη, ταπετσαρίες, χρώματα και τόσα άλλα. Πόσα θα καταλήξουν ρε παιδιά στην τσέπη να το πω λαϊκά στον κατασκευαστή όταν ο τελικός αγοραστής θα δώσει 13000 € ? Φυσικα και το πληρωνεις το σημα.Οπως το μπλουζακι.Σκας 40-50 και παραπανω για σημα και την ιδια ποιοτητα no-name η αγνωστη μαρκα εχει 15-20. Τα κερδη στα μικρα-απλα αυτοκινητα ειναι μικρα.Ισως και λιγο πανω απο 1000 ευρω ανα αυτοκινητο.Μαλιστα καποιοι μπαινουν και μεσα.Μην σου φανει παραξενο.Γιαυτο εχουμε και τοσες εξαγορες και συνεργασιες.Μεγαλυτερα περιθωρια εχουν τα πολυτελη αυτοκινητα και super-cars.Eκει τα χωνεις, γιατι απευθυνονται σε πελατες με πετρελαιοπηγες κτλ.Μια bugati που κανει πχ 2 μυρια, δεν εχει κοστος παραγωγης 1.950, αλλα ουτε το μισο.Τωρα τελευταια ξεφυτρωνουν πολλες τετοιες κατασκευες εκει γυρω στα 2-5 εκατομμυρια.Υπαρχει αρκετη αγορα.Να σκεφτεις οτι οι κελεμπιαδες δινουν μεχρι και 5-8 εκατομμυρια για μια πινακιδα.Ποιος κελεμπιας θα παρει το νουμερο την πινακιδα με το νουμερο 1;και φευγουν το λεφτα.
ProponitisTouKanape Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2019 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 2019 Στις 6/2/2019 στις 9:14 ΜΜ, panoskatos είπε Ουδέν σχόλιο... Καλές αγορές. Με τι κριτηριο αγοραζεις ενα αυτοκινητο; Στις 7/2/2019 στις 4:31 ΜΜ, toyo73 είπε Φυσικα και το πληρωνεις το σημα.Οπως το μπλουζακι.Σκας 40-50 και παραπανω για σημα και την ιδια ποιοτητα no-name η αγνωστη μαρκα εχει 15-20. Τα κερδη στα μικρα-απλα αυτοκινητα ειναι μικρα.Ισως και λιγο πανω απο 1000 ευρω ανα αυτοκινητο.Μαλιστα καποιοι μπαινουν και μεσα.Μην σου φανει παραξενο.Γιαυτο εχουμε και τοσες εξαγορες και συνεργασιες.Μεγαλυτερα περιθωρια εχουν τα πολυτελη αυτοκινητα και super-cars.Eκει τα χωνεις, γιατι απευθυνονται σε πελατες με πετρελαιοπηγες κτλ.Μια bugati που κανει πχ 2 μυρια, δεν εχει κοστος παραγωγης 1.950, αλλα ουτε το μισο.Τωρα τελευταια ξεφυτρωνουν πολλες τετοιες κατασκευες εκει γυρω στα 2-5 εκατομμυρια.Υπαρχει αρκετη αγορα.Να σκεφτεις οτι οι κελεμπιαδες δινουν μεχρι και 5-8 εκατομμυρια για μια πινακιδα.Ποιος κελεμπιας θα παρει το νουμερο την πινακιδα με το νουμερο 1;και φευγουν το λεφτα. Η Bugatti εμπαινε μεσα απο καθε Veyron που πουλουσε γιατι το κοστος R&D και κατασκευης του αυτοκινητου ηταν τεραστιο. Η δημιουργια αυτου του μοντελου ηταν καθαρα "καπριτσιο" των αφεντικων της VW.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα