Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αν και σιγουρα η ταση παγκοσμιως ειναι για συμμετοχη σε ομιλους,

η οπελ πρεπει να εχει αρκετες δεκαετιες που δεν ειναι πλεον αυτονομη....

 

Παντως, ανεξαρτητα τι λενε,

παντα, σε ολους τους ομιλους, εχω μια απορια,

για το τι μελλει γενεσθαι, την πορεια μιας εταιριας μεσα στον ομιλο,

τις αποφασεις που παιρνουν, και γενικοτερα αυτος ο αλληλοεπηρεασμος τι αποτελεσματα (θετικα & αρνητικα) εχει...

Δημοσ.

Η Opel άνηκε στην GM από το 1931...

 

Ευχαριστω για την πληροφορια. Δεν το ηξερα.

Κι επειτα απο 80 χρονια συμμετοχης στην opel, πηραν την αποφαση να αποχωρησουν;

Αυτο ειχε ιστορικες ριζες....δεν ηταν κατι προσκαιρο...

  • 1 χρόνο αργότερα...
Δημοσ.

Ο Συγγελίδης πήρε την Opel
https://www.news247.gr/oikonomia/o-syggelidis-pire-tin-opel.6691551.html

 

 

Δεν ξερω πως το βλεπετε εσεις, αλλα εγω το λεω κατάντια!!!!

Ειχα καποτε citroen, και ξερω τι εστι Συγγελιδης....μακαρι να βελτιωθηκε αλλα δεν το νομιζω...οι δε αντιπροσωπειες ανα την Ελλαδα(της citroen δηλαδη), ηταν παντα τα ιδια bullshit.

Κριμα για την opel, και γενικως, αλλα και για τις εν Ελλαδι εξελιξεις.

 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν καταλαβαίνω τον λόγο που στραβώνετε επειδή άλλαξε χέρια η Opel!

Μια χαρά αυτοκίνητα ήταν τα Opel με την GM μια χαρά θα είναι και τώρα με την Peugeot και ακόμα καλύτερα. 

Η αλήθεια είναι ότι οι Γάλλοι έχουν τεράστια ιστορία στην αυτοκίνηση με πολλές καινοτομίες,  ιδιαίτερα με την Citroen. Τα Opel δεν μπορώ να πω ότι έχουν δώσει κάτι νέο στην αυτοκίνηση. 

Οι Γάλλοι ξέρουν και από φινέτσα,  η Opel τα τελευταία χρόνια πέρα ότι ήταν ζημιογόνα είχε χάσει και την όποια ταυτότητα της και στον σχεδιασμό και στους κινητήρες. 

Επεξ/σία από panoskatos
Δημοσ.

Τον τελικό πελάτη δεν τον αφορά αν μια εταιρεία έχει ιστορία και καινοτομίες ή χαρακτήρα. Δεν είμαστε μηχανικοί για να μας ενδιαφέρουν αυτά.

Τον ενδιαφέρει το προϊόν που λαμβάνει.

  • Like 2
Δημοσ.
5 ώρες πριν, The_Judas είπε

Τον τελικό πελάτη δεν τον αφορά αν μια εταιρεία έχει ιστορία και καινοτομίες ή χαρακτήρα. Δεν είμαστε μηχανικοί για να μας ενδιαφέρουν αυτά.

Τον ενδιαφέρει το προϊόν που λαμβάνει.

Μην νομιζεις.Υπαρχει φανατιλα στο αυτοκινητα χειροτερα και απο ομαδες-κοματα-θρησκεια.Εταιρειες με φανατικους κατοχους Alfa-romeo- BMW- HONDA κ.α.Να δεις στα Forum τι μπινελικη και ειρωνεια πεφτει.Μια μεγαλη κοντρα ειναι  Ιαπωνια vs Eυρωπη.

Δημοσ.
5 ώρες πριν, The_Judas είπε

Τον τελικό πελάτη δεν τον αφορά αν μια εταιρεία έχει ιστορία και καινοτομίες ή χαρακτήρα. Δεν είμαστε μηχανικοί για να μας ενδιαφέρουν αυτά.

Τον ενδιαφέρει το προϊόν που λαμβάνει.

Σοβαρά μιλάς τώρα?  Δλδ δεν σε ενδιαφέρει που κάποιος έβγαλε τους αερόσακους, το ABS, Το Anti—spin, το να μπορεί να πηγαίνει το αμάξι με τρεις ρόδες κτλ και σε ενδιαφέρει ποιος είναι ο ιδιοκτήτης μιας φίρμας?  

Τα χάπια μου και ένα ταξί να φύγω! 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, toyo73 είπε

Μην νομιζεις.Υπαρχει φανατιλα στο αυτοκινητα χειροτερα και απο ομαδες-κοματα-θρησκεια.Εταιρειες με φανατικους κατοχους Alfa-romeo- BMW- HONDA κ.α.Να δεις στα Forum τι μπινελικη και ειρωνεια πεφτει.Μια μεγαλη κοντρα ειναι  Ιαπωνια vs Eυρωπη.

Ειναι καπως πιο "λαικός" χουλιγκανισμος, απο το Intel-AMD, Android-Ios , χωρις να ειμαι και σιγουρος για το "λαικος" :P

Με τα κινεζικα κεφαλαια, η PSA εχει μεγαλες πλατες. Ειδικά με την πτώση αξιοπιστίας του ομίλου VAG. Το θεμα ειναι ομως η τιμη που θα αγοραζει ο καταναλωτης. Η Opel τα τελευταια χρονια ειναι φθηνοτερη απο την PSA.  Βέβαια, όταν το top seller σου, Corsa,σε ολα του τα ανταλακτικά έχει το Patent η Fiat, καθώς, είναι fiat, μεταμορφωμένο σε γερμανικο Opel (με μια επιφυλαξη στα ηλεκτρικα) τι κερδος να εχεις; γνωστο ειναι πως η καθε εταιρία, το μεγαλύτερο κέρδος της το έχει από τα ανταλλακτικά (καθαρό, όχι τζίρο).

 

Προσωπικά μια εταιρία θεωρούσα τίμια, την SAAB, και αυτή έκλεισε.

Δημοσ.

Ποια Ιντελ amd και ποια αντροιντ ιός. Αχ αχ που ναι εκείνες οι εποχές στο φόρουμ του 4τροχοι που σκοτώνονταν evo με impreza ποιος πιάνει τα 0-100 πιο γρήγορα. Μην μιλήσω για λάστιχα Bridgestone-michelen ποιος φρενάρει καλύτερα. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, panoskatos είπε

Σοβαρά μιλάς τώρα?  Δλδ δεν σε ενδιαφέρει που κάποιος έβγαλε τους αερόσακους, το ABS, Το Anti—spin, το να μπορεί να πηγαίνει το αμάξι με τρεις ρόδες κτλ και σε ενδιαφέρει ποιος είναι ο ιδιοκτήτης μιας φίρμας?  

Τα χάπια μου και ένα ταξί να φύγω! 

Δηλαδή όταν αγοράζεις αυτοκίνητο κοιτάς ποιος ανακάλυψε το αυτοκίνητο ή την ρόδα και όχι την ουσία; 

Τι με ενδιαφέρει αν η psa έχει high tech ευρεσιτεχνίες, αν το αυτοκίνητο που παίρνω επί της ουσίας έχει π.χ χάλια πλαστικά ή χάλια ηλεκτρικά;

Ούτε με ενδιαφέρει αν έχει η εταιρεία τρέχει στην φόρμουλα... στο δικό μου αμάξι με ενδιαφέρει τι βάζει.

 

 

Επεξ/σία από The_Judas
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, The_Judas είπε

Δηλαδή όταν αγοράζεις αυτοκίνητο κοιτάς ποιος ανακάλυψε το αυτοκίνητο ή την ρόδα και όχι την ουσία; 

Τι με ενδιαφέρει αν η psa έχει high tech ευρεσιτεχνίες, αν το αυτοκίνητο που παίρνω επί της ουσίας έχει π.χ χάλια πλαστικά ή χάλια ηλεκτρικά;

Ούτε με ενδιαφέρει αν έχει η εταιρεία τρέχει στην φόρμουλα... στο δικό μου αμάξι με ενδιαφέρει τι βάζει.

Ουδέν σχόλιο... 

 

        Καλές αγορές. 

Επεξ/σία από panoskatos
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

HONDA POWER BITCHESSS🤣🤣

Το εκλεψα απο μπλουζακι τρελαμενου Hondakia σε Αμερικανικο Dragster.Iσως απο τα φανατικοτερα κοινα στην Αμερικη οι Ηondakides.Eχω και φιλους που δεν ακουνε κουβεντα.Γουσταρω.Μαζι τους.Εγω ειμαι γειτονας

TOYOTA POWER MOTHAFUCKA🤣

Επεξ/σία από toyo73
  • Like 1
Δημοσ.
3 hours ago, alkis13 said:

Ειναι καπως πιο "λαικός" χουλιγκανισμος, απο το Intel-AMD, Android-Ios , χωρις να ειμαι και σιγουρος για το "λαικος" :P

Με τα κινεζικα κεφαλαια, η PSA εχει μεγαλες πλατες. Ειδικά με την πτώση αξιοπιστίας του ομίλου VAG. Το θεμα ειναι ομως η τιμη που θα αγοραζει ο καταναλωτης. Η Opel τα τελευταια χρονια ειναι φθηνοτερη απο την PSA.  Βέβαια, όταν το top seller σου, Corsa,σε ολα του τα ανταλακτικά έχει το Patent η Fiat, καθώς, είναι fiat, μεταμορφωμένο σε γερμανικο Opel (με μια επιφυλαξη στα ηλεκτρικα) τι κερδος να εχεις; γνωστο ειναι πως η καθε εταιρία, το μεγαλύτερο κέρδος της το έχει από τα ανταλλακτικά (καθαρό, όχι τζίρο).

Προσωπικά μια εταιρία θεωρούσα τίμια, την SAAB, και αυτή έκλεισε.

Πως είναι FIAT μεταμορφωμένο σε Opel; Απορία.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...