Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αυτό έγινε γιατί δεν πήγαινε καλά η opel; Εντύπωση μου κάνει, νομίζω ότι ειδικά τα τελευταία χρόνια βλέπω πάρα πολλά opel. Ειδικά corsa και astra. Εκτός αν δεν πουλούσαν στις άλλες χώρες...

 

Αλλά και να μην πουλούσε, πάει τόσο καλά η peugeot; Ποια μοντέλα της πάνε πολύ καλά τα τελευταία χρόνια;

 

Για την ακρίβεια είχε ελαφρώς μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς στην Ευρώπη η Opel/Vauxhall από την Peugeot (όχι συνολικά PSA).

Ανάθεμα και αν έχουν ιδέα περι τίνος μιλάμε οι περισσότεροι.

Τα σημερινά μοντέλα της καμια σχέση με ημέρες Kadett, Ascona.

Η Opel μονο κερδισμένη μπορεί να βγει από αυτην την συνεργασία.

  • Like 2
  • Απαντ. 55
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Προφανώς η χώρα μας έχει ιδιαιτερότητες.

 

Αγοράζουμε πολλά Opel και λίγα Peugeot,

αλλά στο εξωτερικό φαίνεται αυτό δεν ισχύει.

Μάλλον εμείς δεν είμαστε αντιπροσωπευτικό δείγμα.

 

Διάβασα κάπου πως όσες ζημιές είχε η Opel τελευταία

τρεις φορές είχε κέρδη το γκρουπ Peugeot στο αντίστοιχο διάστημα.

Το γκρουπ Peugeot έχει παρουσία παγκοσμίως, μέχρι την Κίνα.

 

Και σαν μερίδιο αγοράς

εννοείται δε συγκρίνουμε απευθείας Opel με Peugeot

αλλά Opel με γκρουπ Peugeot (PSA).

Δημοσ.

...

Αγοράζουμε πολλά Opel και λίγα Peugeot,

αλλά στο εξωτερικό φαίνεται αυτό δεν ισχύει.

Μάλλον εμείς δεν είμαστε αντιπροσωπευτικό δείγμα...

 

Είμαστε περίπου το ίδιο αναλογικά με την υπόλοιπη Ευρώπη.

Την χρονια που πέρασε οι δυο εταιρίες είχαν μικρή διαφορά στις ταξινομήσεις (3η & 5η θέση αντίστοιχα).

Φέτος μάλιστα ελαφρώς περισσότερα Peugeot (http://www.seaa.gr/sites/seaa/files/files/2017-01-b.pdf)

Αναλυτικά για όποιον θέλει μπορεί εδώ: http://www.seaa.gr/el/statistics/registrations

Δημοσ.

NEW PASSENGER CAR REGISTRATIONS BY MANUFACTURER
EU + EFTA Countries

PSA Group, %Share 16: 9,7% Units: 1.472.927
PEUGEOT, %Share 16: 5,7% Units: 865.374

OPEL/VAUXHALL, %Share 16: 6,6% Units: 993.494

Τώρα, πως στο εξωτερικό δεν ισχύει... :wacko:

  • Like 1
Δημοσ.

Κοιτάζοντας τα στατιστικά στο acea.be 

http://www.acea.be/press-releases/article/passenger-car-registrations-10.2-in-january

το γκρουπ Peugeot πανευρωπαϊκά  (EU + EFTA Countries) έχει το Γενάρη 2017 μερίδιο 10,1%

και το σύνολο Opel+Vauxhall μερίδιο 6,3%.

 

Βάλε μέσα και τα οικονομικά αποτελέσματα (μια φορά ζημιές η Opel, τρεις φορές κέρδη το γκρουπ Peugeot)

αλλά και την παρουσία σε αγορές παγκοσμίως μαζί και τις θυγατρικές

και δένει το παζλ για τα μεγέθη των δύο πλευρών.

 

Μάλλον στην Ελλάδα έχουμε φαίνεται υποτιμήσει την Peugeot και υπερεκτιμήσει την Opel.

H εξαγορά γίνεται από το γκρουπ Peugeot.

Δημοσ.

Εγω παντως, δοκιμασα τι θα πει γαλλικο αυτοκινητο, με citroen, xsara.

tragic!!!!

Το μονο καλο που εχω να θυμαμαι, ηταν η ανεση στην καμπινα, λογω αναρτησεων.

Πραγματικα μεσα δεν εφτανε τιποτε απο τις ανωμαλιες των δρομων. Αλλα κατα τα λοιπα, κλαφτα χαραλαμπε.

Ζημιες, ζημιες, ζημιες, ζημιες!

Χαμηλη ποιοτητα σε ολα, τριγμοι στο εσωτερικο, πλαστικα μετα απο λιγα χρονια να μυριζουν, και μια χαλαγε το ενα μια το αλλο.

Και ειμαι τυπικος...οπως σε ολα μου. Γιατι το citroen με διελυσε, ενω το opel οχι;

Αφου ελεγα, οποιος προτεινει citroen, εχει σχεση με συνεργειο, εχει οφελη απο εκει...

Η χαρα του συνεργειου...

 

Και λεω για citroen γιατι ανηκει στο psa group....

Και επεστρεψα σε opel(αφου ολα τα χρονια ολοι μας ειχαμε οπελ στην οικογενεια), και ειδα τι θα πει να εχεις αξιοπιστο αμαξι...

 

Κριμα παντως...

 

Τα μικρα και χειροτερα ψαρια, να τρωνε τα μεγαλα και καλυτερα...

 

Τα ιδια με φιλους μου που εχουν saab, την αγορασε μια...ολλανδικη!

Τωρα η opel...

Οκ, θα μπορουσε να ειναι και χειροτερα βεβαια, πχ λουκετα, ή να σε παρει και ενας ακομη χειροτερος ομιλος.

Απο γαλλικες παραδεχομαι καπως μονο τη renault.

 

Αλλα peugeuot-citroen-τι αλλο, μαλλον για μετριοτητες το εκτιμω...

 

Πολυ θα το σκεφτω αν θα ξαναγορασω οπελ οταν καποτε θα αλλαξω αμαξι...μετα απο αυτη την εξαγορα...

Δημοσ.

Όσο η Opel ήταν ένας μικρός παγκόσμιος παίκτης

με αμερικάνικη τεχνολογία και ζημιογόνα αποτελέσματα επί 20ετία,

ήταν επόμενο πως θα συνέβαινε κάποια στιγμή η εξαγορά από έναν μεγαλύτερο παράγοντα όπως η Peugeot.

Θα έλεγε κανείς πως πολύ άντεξε η GM και κράτησε την Opel με συνεχείς ζημιές τόσα χρόνια.

 

Opel δεν είχα, ούτε Peugeot--Citroen,

αλλά από ένα μπάρμπα εργοδηγό σε εργοστάσιο GM στο Αμέρικα

είχα να ακούω τα χειρότερα για τη GM.

 

Τώρα με την PSA και τις θυγατρικές της όπως την Faurecia (τί είναι αυτό; :-D )

και με την παγκόσμια τεχνογνωσία του γαλλικού γκρουπ 

έχει κάποια ελπίδα για ανάκαμψη η γερμανική προβληματική.

 

 

Φαντάζομαι οι πολλοί ακούνε πρώτη φορά τη λέξη faurecia. lol

Δημοσ.

η faurecia φτιάχνει τα εσωτερικά ταμπλό και επενδυσεις για εταιρείες όπως η audi, mercedes , alfa romeo (giulia). φέτος, ως κορυφαίο τεχνολογικώς και ποιοτικώς εσωτερικό είχε στο περίπτερο της το εσωτερικό του Giulia, αλλά παρ'όλα αυτά εμείς στην Ελλάδα καταφέραμε και βρήκαμε ψεγάδια προκειμένου μερικοί να προμοτάρουν περισσότερο τη γερμανική υπεροχή.

  • Like 2
Δημοσ.

Το ότι ράγισε η τουρμπίνα του peugeot το λες για καλό;

 

Το 95% των οδηγών δεν ασχολείται με το αν έχει το αυτοκίνητο του 150 ή 200 άλογα ή αν η εταιρεία είναι top στις καινοτομίες και αν έχει παράρτημα στην φόρμουλα. Αν ήταν έτσι όλοι θα αγόραζαν tesla ή ferrari.

 

Το βασικό είναι η αξιοπιστία, η ασφάλεια, η άνεση, η εμφάνιση και η τιμή.

Γι' αυτό και εταιρείες όπως η Gm και η Hyundai για παράδειγμα είναι στο top 4 των πωλήσεων αυτοκινήτων παγκοσμίως.

το οτι θα ειχε μισο μυριο χλμ και τσουλουσε ακομα ναι, το λεω καλο... και μισω οτιδηποτε γαλλοιταλικο γενικα...

gm ειναι στο τοπ 4 λογω το οτι εχει ΠΟΛΛΕΣ εταιρειες και λογω της πλυσης εγκεφαλου που τρωνε στις ΗΠΑ ωστε να αγοραζουν πραγματα made in usa κλπ... h hyundai/kia φτιαχνει καλα αυτοκινητα...

Γιατί ως γνωστόν η peugeot φτίαχνει turbo;

αυτο καταλαβες εσυ? ή απλα πετας κατι για να το πεις?

λεω οτι για τα λεφτα τους ειναι  πλεον πολυ fair επιλογες, ασχετα που μαλλον δεν θα επερνα ποτε...

Δημοσ.

η faurecia φτιάχνει τα εσωτερικά ταμπλό και επενδυσεις για εταιρείες όπως η audi, mercedes , alfa romeo (giulia). φέτος, ως κορυφαίο τεχνολογικώς και ποιοτικώς εσωτερικό είχε στο περίπτερο της το εσωτερικό του Giulia, αλλά παρ'όλα αυτά εμείς στην Ελλάδα καταφέραμε και βρήκαμε ψεγάδια προκειμένου μερικοί να προμοτάρουν περισσότερο τη γερμανική υπεροχή.

το εσωτερικό της giulia ήταν στην επίδειξη για την ενσωμάτωση του display και του κάδρου του στο ταμπλό,

ασφαλώς και φτιάχνει η faurecia ποιοτικότερα πλαστικά

 

απλά να ξέρουμε πως όλα αυτά υλοποιούνται από θυγατρική του γκρουπ Peugeot

(όπως φυσικά και ότι υπάρχουν και πλείστοι ανταγωνιστές προμηθευτές της αυτοκινητοβιομηχανίας)

Δημοσ.

Δεν παίζει κανένα ρόλο η συσχέτιση πωλήσεων peugeot -opel.

 

Η general motors πουλάει την opel γιατί δεν ενδιαφέρεται πλέον ιδιαίτερα για την ευρωπαική αγορά και θέλει να δώσει έμφαση σε πιο  αναπτυσσόμενες και μεγάλες αγορές (π.χ Κίνα).

  • Like 1
Δημοσ.

Δεν παίζει κανένα ρόλο η συσχέτιση πωλήσεων peugeot -opel.

 

Η general motors πουλάει την opel γιατί δεν ενδιαφέρεται πλέον ιδιαίτερα για την ευρωπαική αγορά και θέλει να δώσει έμφαση σε πιο  αναπτυσσόμενες και μεγάλες αγορές (π.χ Κίνα).

 

 

Και πολύ καλά κάνει. 

  • 3 μήνες μετά...
  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.

Η Opel εγγραφεί ζημιές για πάνω απο 15 συναπτα ετη, η ευρωπαϊκή αγορά δεν είναι σημαντική πλέον για την GM, ο μόνος λόγος που την ξεφορτωθηκε τώρα είναι γιατί δεν μπορούσε νωρίτερα.

Η συντριπτική πλειοψηφία των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν στις ΗΠΑ κατασκευάζονται εκεί άσχετα τι λέει τι σημα τους, δεν είναι πατριωτικη επιλογή ενα Buick σε σχέση με ένα Toyota, αγοράζουν αμερικάνικα γιατι αυτά πραγματικά θέλουν οσο και αν μας κάνει εντύπωση,

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...