Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

lol

 

Ωραία δικηγορίστικη γκέλα. Με την ίδια λογική θα μπορούσαν να λένε «23 ημέρες εγγύηση από το κατάστημα, μετά μιλάς με την εταιρεία». Γελοιότητες είναι αυτά. Πάντα ο πωλητής είναι υπεύθυνος για την αγοραπωλησία και πάντα με αυτόν πρέπει να επικοινωνούμε για να διαφυλάττουμε τα δικαιώματά μας.

 

Από εκεί και πέρα, μίλησα ξανά με τη CD Media και με διαβεβαιώσαν ότι η εγγύηση καλής λειτουργείας στα προϊόντα της Nintendo είναι 2 χρόνια. Όταν το ζήτησα γραπτώς, μου απάντησαν «δεν υπάρχει λόγος, στο δηλώνει η επίσημη αντιπροσωπεία ότι είναι 2 χρόνια, αν έχει κάποιο κατάστημα διαφωνία να επικοινωνήσει μαζί μας», αφήνοντάς και η ίδια η αντιπροσωπεία να εννοηθεί ότι δεν έχει δουλειά ο τελικός καταναλωτής να μιλάει απευθείας με τον διανομέα (τα προφανή δηλαδή). Που έχουν δει γραμμένο στα Public ότι είναι υποχρεωμένος ο καταναλωτής να επικοινωνεί με τον διανομέα, μόνο αυτοί ξέρουν.

 

Told you so.

 

GcD1dqw.gif

 

Παντως με την αντιπροσωπια σου στελνουν κουριερ για τη συσκευη κλπ. Με τα καταστηματα, δεν χανεις χρονο στα πηγαινε ελα;

  • Απαντ. 33
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Moderators
Δημοσ.

Παντως με την αντιπροσωπια σου στελνουν κουριερ για τη συσκευη κλπ. Με τα καταστηματα, δεν χανεις χρονο στα πηγαινε ελα;

 

Εξαρτάται την αντιπροσωπεία. Σε κάθε περίπτωση ποτέ μην απευθύνεστε απευθείας στην αντιπροσωπεία. Κάνοντάς το αυτό παραιτείστε από τα δικαιώματα που απορρέουν από την αγοραπωλησία που έλαβε χώρα μεταξύ εσάς και του καταστήματος.

  • Like 1
Δημοσ.

 Και κάπως έτσι αποδομούνται όλες οι αγοραπωλησίες για τις οποίες δηλώνουν εγγύηση λιγότερη από αυτή που ισχύει. Φυσικά, κάτι τέτοιο δεν σημαίνει ότι θα το δεχθεί το κατάστημα απευθείας και ίσως να χρειαστεί καταγγελία σε ΙΝΚΑ/ΓΓΚ (που και πάλι μπορεί να μην δικαιωθεί κάποιος, but it's worth the try).

Δεν υπαρχει περιπτωση να μην δικαιωθεις.

 

1)Στο site τους κακως δηλωνουν λαθος εγγυηση προιοντος που λειτουργει με σκοπο την προωθηση των επεκτασεων εγγυησης.

Και με το xbox one τα ιδια 12μηνες και η MS κανονικα λεει 2χρονια εγγυηση.

 

2)Απο την στιγμη που εγινε πωληση κονσολας ειναι υποχρεωμενοι να σου αναφερουν την επεκταση εγγυησης. Να δεις οτι οσο πιο πολυ το κυνηγας στο τελος επειδη στο τελος δεν τους χαλαει να πουλησεις την τσαμπα επεκταση εγγυησης,θα σου πουν απλα(μετα την καταγγελια)''περαστε να παρετε την 3ετη εγγυηση''

 

Στο Πλαισιο παλι καλα λενε 2χρονια εγγυηση 

http://www.plaisio.gr/games/nintendo/switch-consoles/Nintendo-Switch-Grey-Joy-con-CON-NSW-0003.htm

 

Κωτσοβολος επισης 2χρονια εγγυηση

http://www.kotsovolos.gr/site/gaming-gadgets/nintendo-switch/konsoles-nintendo-switch/168040-nintendo-switch

 

Γερμανος 2χρονια εγγυηση

https://www.germanos.gr/product/nintendo-switch-console-red-blue-joy-con/20352450/

 

Βεβαια σε xbox οι περισσοτερες αλυσιδες κλασσικα 1χρονο λενε αλλα στο Switch ειναι ξεκαθαροι.

 

Το Public οπως ειπα και απο το παραδειγμα πιο πισω με τα logitech εκει μια ζωη σε ολα 1χρονο εγγυηση.

Κατα τα αλλα retailer της χρονιας 2016. Γελανε και τα τσιμεντα.

Που έχουν δει γραμμένο στα Public ότι είναι υποχρεωμένος ο καταναλωτής να επικοινωνεί με τον διανομέα, μόνο αυτοί ξέρουν.

Μα δεν στο λενε. Οι πωλητες στο public δεν ενδιαφερονται(ή το κανουν επιτηδες οπως ειπα πιο πισω)και απλα αναφερουν οτι αναφερεται μεσα στο συστημα.

Αν πηγαιναμε τωρα μαζι να ρωτησουμε για νεα αγορα και αναφεραμε αυτο που σου ειπε η cd media περι 2ετων εγγυησης ο υπαλληλος σου λεω σχεδον σιγουρα οτι θα ελεγε οτι 1χρονο βλεπει στο συστημα αρα τοσο ισχυει.

 

Επισης εγω στον 1.5χρονο που μου ειχε βγαλει ενα θεμα το logitech ποντικι μου ειχε πει η logitech μεσω email οτι αφου ειναι εντος εγγυησης πρεπει να απευθυνθω στο καταστημα αγορας και οτι αυτοι ειναι υπευθυνοι ειτε για καποιο θεμα software αν μπορουν να βοηθησουν,ειτε αν εχει αγοραστει το προιον κατευθειαν απο αυτους(και αρα δεν υπηρχε ενδιαμεσος πωλητης).

Θα ξεχασουμε και αυτα που ξερουμε δηλαδη.

  • Like 1
Δημοσ.

Εξαρτάται την αντιπροσωπεία. Σε κάθε περίπτωση ποτέ μην απευθύνεστε απευθείας στην αντιπροσωπεία. Κάνοντάς το αυτό παραιτείστε από τα δικαιώματα που απορρέουν από την αγοραπωλησία που έλαβε χώρα μεταξύ εσάς και του καταστήματος.

Βέβαια όταν ξέρεις ότι μια αντιπροσωπεία όπως πχ Microsoft έχει καλύτερη αντιμετώπιση γιατί να μπλέξεις με το οποιοδήποτε μαγαζί?

 

Εν τω μεταξύ στα Hyper X Cloud που πήρα έχει μέσα χαρτάκι που λέει ότι για όποιο θέμα για την καλύτερη εξυπηρέτηση μου να μιλήσω απευθείας με αυτούς.

Δημοσ.

H νομοθεσία στην Ευρωπαική ένωση για όλα τα προϊόντα που κυκλοφορούν είναι 2 χρόνια.,

Αν κάποιο κατάστημα δεν το δεχθεί αυτό απλά καταγγελία στο υπουργείο εσωτερικών και στην ένωση καταναλωτών. 

 

http://www.efpolis.gr/

 

και να γνωρίζετε ότι πάντα προχωράνε τις επόμενες καταγγελίες και ρίχνουν πρόστιμα η τους καλούν προς συμμόρφωση αν έχει δίκιο ο καταναλωτής. 

Δημοσ.

Εξαρτάται την αντιπροσωπεία. Σε κάθε περίπτωση ποτέ μην απευθύνεστε απευθείας στην αντιπροσωπεία. Κάνοντάς το αυτό παραιτείστε από τα δικαιώματα που απορρέουν από την αγοραπωλησία που έλαβε χώρα μεταξύ εσάς και του καταστήματος.

 

What??? :huh:  :huh:  :huh:

Δημοσ.

What??? :huh:  :huh:  :huh:

Ο καταναλωτης οταν προτιμαει να αγορασει ενα προιον απο ενα πωλητη/ενδιαμεσο/μεσαζοντα,σε περιπτωση προβληματος δεν ειναι υποχρεωμενος να καθεται και να τρεχει με service/αποστολες/αντιπροσωπειες και γενικα τσαμπα ταλαιπωρεια. Γιαυτο το λογο υπαρχει ο ενδιαμεσος(Public στην περιπτωση μας).Φυσικα υπαρχουν περιπτωσεις που αγοραζεις το προιον απευθειας απο την εταιρεια(βλεπε Oneplus)και σε περιπτωση προβληματος αναλαμβανεις ο ιδιος να στειλεις το κινητο πισω σε αυτην αφου δεν υπαρχει ενδιαμεσος για αυτο.

  • Moderators
Δημοσ.

What??? :huh:  :huh:  :huh:

 

Την εποχή που είχε ανακοινώσει η Nortec ότι θα άφηνε την αντιπροσωπεία της Ν, είχα ένα πρόβλημα με το optical drive του Wii U μου. Το πρόβλημα ήταν εκτός εγγύησης (είχε χώσει ο μικρός ένα παιχνίδι μέσα και είχε σπάσει το μάτι του λέιζερ). Πήγα στο κατάστημα που είχα αγοράσει την κονσόλα (Γερμανος στην προκειμένη) και ανέλαβαν αυτοί να μιλήσουν με την αντιπροσωπεία.

 

Γενικότερα ο νόμος ορίζει τις διμερείς σχέσεις μεταξύ αγοραστή και πωλητή. Από που αγοράζει ο πωλητής, πόσο αγοράζει ο πωλητής και η συμφωνία που έχει με τον διανομέα είναι πράγματα που δεν αφορούν τον τελικό καταναλωτή. Δεν μπορεί νομικά να απαιτήσει πράγματα ο καταναλωτής από τον διανομέα, δεν αγόρασε από αυτόν και δεν ορίζεται νομικά η μεταξύ τους σχέση (αφού δεν υπάρχει κιόλας).

  • Like 1
Δημοσ.

Την εποχή που είχε ανακοινώσει η Nortec ότι θα άφηνε την αντιπροσωπεία της Ν, είχα ένα πρόβλημα με το optical drive του Wii U μου. Το πρόβλημα ήταν εκτός εγγύησης (είχε χώσει ο μικρός ένα παιχνίδι μέσα και είχε σπάσει το μάτι του λέιζερ). Πήγα στο κατάστημα που είχα αγοράσει την κονσόλα (Γερμανος στην προκειμένη) και ανέλαβαν αυτοί να μιλήσουν με την αντιπροσωπεία.

 

Γενικότερα ο νόμος ορίζει τις διμερείς σχέσεις μεταξύ αγοραστή και πωλητή. Από που αγοράζει ο πωλητής, πόσο αγοράζει ο πωλητής και η συμφωνία που έχει με τον διανομέα είναι πράγματα που δεν αφορούν τον τελικό καταναλωτή. Δεν μπορεί νομικά να απαιτήσει πράγματα ο καταναλωτής από τον διανομέα, δεν αγόρασε από αυτόν και δεν ορίζεται νομικά η μεταξύ τους σχέση (αφού δεν υπάρχει κιόλας).

 

 

Άρα αυτό που λέει πχ το πλαίσιο ότι το τάδε προϊόν έχει εγγύηση αντιπροσωπείας και πρέπει να απευθυνθείς εσύ ο ίδιος στην αντιπροσωπεία ενώ κάποια άλλα προϊόντα έχουν εγγύηση πλαισίου (και δεν είναι turbo-x) είναι παράνομο; Επίσης, σχεδόν όλα τα καταστήματα εάν έχει πρόβλημα το playstation ή κάποιο περιφερειακό σου λένε στείλε το cometron. Και αυτό δεν στέκει; Τι μπορείς να κάνεις σε αυτή την περίπτωση;

Δημοσ.

Άρα αυτό που λέει πχ το πλαίσιο ότι το τάδε προϊόν έχει εγγύηση αντιπροσωπείας και πρέπει να απευθυνθείς εσύ ο ίδιος στην αντιπροσωπεία

Ναι προφανως και δεν στεκει.Απο το Πλαισιο αγοραστηκε το προιον οχι απο αλλου.

κάποια άλλα προϊόντα έχουν εγγύηση πλαισίου

Υποτιθεται στα προιοντα αυτα αναλαμβανει ευθυνη αντικαταστασης κυριως απευθειας το Πλαισιο χωρις να χρειαζεται να επικοινωνησει με τον κατασκευαστη.

σχεδόν όλα τα καταστήματα εάν έχει πρόβλημα το playstation ή κάποιο περιφερειακό σου λένε στείλε το cometron. Και αυτό δεν στέκει; 

Προφανως και δεν στεκει.Ειναι υποχρεωμενα τα καταστηματα να στειλουν τα προιοντα στο service αυτα και οχι να στελνουν τον πελατη να τρεχει απο εδω και απο εκει. Τι κανεις σε αυτη την περιπτωση?

Τους λες το πολυ απλο.

''απο εσας αγορασα το playstation,οχι απο την Sony να το στειλετε εσεις''.

Δημοσ.

Ναι προφανως και δεν στεκει.Απο το Πλαισιο αγοραστηκε το προιον οχι απο αλλου.

Υποτιθεται στα προιοντα αυτα αναλαμβανει ευθυνη αντικαταστασης κυριως απευθειας το Πλαισιο χωρις να χρειαζεται να επικοινωνησει με τον κατασκευαστη.

Προφανως και δεν στεκει.Ειναι υποχρεωμενα τα καταστηματα να στειλουν τα προιοντα στο service αυτα και οχι να στελνουν τον πελατη να τρεχει απο εδω και απο εκει. Τι κανεις σε αυτη την περιπτωση?

Τους λες το πολυ απλο.

''απο εσας αγορασα το playstation,οχι απο την Sony να το στειλετε εσεις''.

 

 

Αυτό με την cometron πάντως μου το έχουν πει 4-5 μαγαζιά για αυτό και θέλω να μου πει και ο Malthador που έχει κατάστημα τι μπορώ να κάνω σε αυτές τις περιπτώσεις όπως και αυτό που αναφέρω με το πλαίσιο ή άλλα καταστήματα που σου λένε ότι σε αυτό μπορώ να σε καλύψω αλλά για το άλλο θα πας ο ίδιος στην αντιπροσωπεία. Α και κάτι τελευταίο! Ισχύει αυτό που λένε κάποια καταστήματα ότι σε συγκεκριμένα προϊόντα παρέχεται DOA ενώ σε άλλα όχι; Ξέρω ότι αυτό που ρωτάω δεν έχουν πολύ σχέση με το topic αλλά νομίζω θα είναι για όλους χρήσιμες τέτοιες πληροφορίες.

Δημοσ.

Αυτό με την cometron πάντως μου το έχουν πει 4-5 μαγαζιά για αυτό και θέλω να μου πει και ο Malthador που έχει κατάστημα τι μπορώ να κάνω σε αυτές τις περιπτώσεις όπως και αυτό που αναφέρω με το πλαίσιο ή άλλα καταστήματα που σου λένε ότι σε αυτό μπορώ να σε καλύψω αλλά για το άλλο θα πας ο ίδιος στην αντιπροσωπεία. Α και κάτι τελευταίο! Ισχύει αυτό που λένε κάποια καταστήματα ότι σε συγκεκριμένα προϊόντα παρέχεται DOA ενώ σε άλλα όχι; Ξέρω ότι αυτό που ρωτάω δεν έχουν πολύ σχέση με το topic αλλά νομίζω θα είναι για όλους χρήσιμες τέτοιες πληροφορίες.

Αγαπητε ποσο πιο ξεκαθαρα πρεπει να το γραψω δηλαδη?Αγορασες ενα ps4 slim απο ενα καταστημα/αλυσιδα και σου βγαζει προβλημα το ματι του blu ray.

Το γυρνας πισω στο καταστημα και αυτοι αναλαμβανουν να το στειλουν για service/επισκευη. Αν σου αρχισουν τα περιεργα,τους λες οτι απο αυτους αγορασες την κονσολα και οχι απο την Sony και να την στειλουν αυτοι στην cometron. 

Δημοσ.

Αγαπητε ποσο πιο ξεκαθαρα πρεπει να το γραψω δηλαδη?Αγορασες ενα ps4 slim απο ενα καταστημα/αλυσιδα και σου βγαζει προβλημα το ματι του blu ray.

Το γυρνας πισω στο καταστημα και αυτοι αναλαμβανουν να το στειλουν για service/επισκευη. Αν σου αρχισουν τα περιεργα,τους λες οτι απο αυτους αγορασες την κονσολα και οχι απο την Sony και να την στειλουν αυτοι στην cometron.

Σε ευχαριστώ για την βοήθεια απλά εξ αρχής απευθυνόμουν στον Malthador αφού έχει κατάστημα και ίσως μπορούσε να μου πει με τον τάδε νόμο μπορω να κάνω αυτό κι αυτό. Να πιάσω να το βγάλω μία φωτοτυπία και να μην χρειάζεται να τσακώνομαι. Αυτά που γράφεις είναι η κοινή λογική αλλά ξέρεις ότι δεν αρκεί όταν μπλέξεις με τα σέρβις.

  • Moderators
Δημοσ.

@gRim:

 

Κατ' αρχάς δεν έχω τέτοιου είδους κατάστημα. Από εκεί και πέρα, μπορείς να πας στο κατάστημα και να έχεις μαζί σου εκτυπωμένες τις ευρωπαϊκές οδηγίες. Σε κάθε περίπτωση όμως δεν είναι σίγουρο ότι θα δεχτεί το κατάστημα αυτό που το λες (ακόμα και αν τσακωθείς), οπότε μπορεί να χρειαστούν καταγγελίες και λοιπά.

 

----------------------------------------

 

Ον τόπικ, μόλις έλαβα e-mail από τα Public με το οποίο μου λένε ότι μπορώ να πάω στο κατάστημα του The Mall Athens για να πιστωθεί το ποσό στην κάρτα μου και να βάλω δόσεις στην πιστωτική μου, ότι οι πόντοι περάστηκαν στο myClub και ότι μπορώ να πάω μαζί με την κονσόλα για να αγοράσω safetynet εγγύηση (που για να είμαι ειλικρινής δεν νομίζω ότι χρειάζεται, τώρα που έχουμε ενημέρωση για 2 έτη εγγύηση αντιπροσωπίας, αλλά θα το σκεφτώ και πάλι). Για να είμαι ειλικρινής εξ' αρχής πίστευα ότι θα έβγαζα άκρη με το κατάστημα, καθώς γενικότερα έχουν δείξει επαγγελματική συμπεριφορά (αν και περίμενα να γίνει σε πιο χαμηλούς τόνους tbh), οπότε όλα καλά.

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...