Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καθώς δεν βρήκα αντίστοιχο thread ανοίγω αυτό εδώ.

Σας κοινοποιώ επιστολή μου προς το Public για να καταλάβετε το θέμα που έχει προκύψει. Αν κάποιος το έχει λύσει παρακαλώ όπως με ενημερώσει. Ακολουθεί επιστολή:

Αγαπητέ κύριε/κυρία,

Την Παρασκευή 3/3/2017 και ώρα 00.01 παρέβαλα από το Public Cafe Συντάγματος τη συσκευή Nintendo Switch την οποία είχα προπαραγγείλει. Κατά την παραλαβή ΔΕΝ μας δόθηκε η επιλογή επέκτασης εγγύησης και ως εκ τούτου σήμερα Δευτέρα 6/3/2017 κάλεσα στην τηλεφωνική εξυπηρέτησή σας για να αγοράσω επέκταση εγγύησης. Μετά λύπης ενημερώθηκα ότι κάτι τέτοιο δεν γίνεται. Παρακαλώ όπως με ενημερώσετε με ποιο τρόπο μπορώ να κάνω επέκταση εγγύησης. Αναφέρω δε τη δυνατότητα να προσκομίσω την κονσόλα για εξακρίβωση από μέρους σας της άριστης κατάστασης στην οποία βρίσκετε η εν λόγω κονσόλα.

Με εκτίμηση,


ΥΓ Η εν λόγω επιστολή καθώς και τυχόν απάντηση αυτής θα κοινοποιηθεί σε γνωστά ελληνικά forums/fora προς ενημέρωση και λοιπών αγοραστών της κονσόλας που ενδιαφέρονται να επεκτείνουν την εγγύηση

  • Απαντ. 33
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Moderators
Δημοσ.

Τα Public δυστυχώς έχουν κάνει πολύ κακή διαχείριση σε όσους τρέξαμε νυχτιάτικα να παραλάβουμε.

 

Προσωπικά, είχα ρωτήσει εάν θα μπορούσα να βαλω δόσεις με πιστωτική, μερικές μέρες πριν παραλάβω και με διαβεβαίωσαν ότι θα μπορούσα, για να καταλήξω να πληρώσω ντούκου το ποσό της κονσόλας, αφού το καφέ δεν μπορούσε να μου κάνει δόσεις τελικά. Και τώρα είναι αναγκασμένος να τρέχω πάλι στο Σύνταγμα για να αλλάξω τρόπο πληρωμής.

 

Εκτός αυτού, υπάρχει πρόβλημα με την επέκταση εγγύησης και με τους πόντους του club.

 

Πάρα πολύ κακή διαχείριση.

  • Like 1
Δημοσ.

Τα Public δυστυχώς έχουν κάνει πολύ κακή διαχείριση σε όσους τρέξαμε νυχτιάτικα να παραλάβουμε.

 

Προσωπικά, είχα ρωτήσει εάν θα μπορούσα να βαλω δόσεις με πιστωτική, μερικές μέρες πριν παραλάβω και με διαβεβαίωσαν ότι θα μπορούσα, για να καταλήξω να πληρώσω ντούκου το ποσό της κονσόλας, αφού το καφέ δεν μπορούσε να μου κάνει δόσεις τελικά. Και τώρα είναι αναγκασμένος να τρέχω πάλι στο Σύνταγμα για να αλλάξω τρόπο πληρωμής.

 

Εκτός αυτού, υπάρχει πρόβλημα με την επέκταση εγγύησης και με τους πόντους του club.

 

Πάρα πολύ κακή διαχείριση.

 

Και μετα λετε για εμε που προτιμησα τα threesomes εστω και zelda based απο τα publics

  

 

 

princess_zelda_and_midna_by_whateverq32.

 

 

 

 

Public: Gotcha!

 

(ακουγεται ο ηχος του μαστιγιου)

 

 

midna_1_by_tpzsstockphotoofdoom.jpg

 

 

Δημοσ.

Οτι να' ναι μου φαίνεται τα public. Ενημέρωσε τους κυρίους/ κυρίες οτι στο the mall athens μου έκαναν safety net 2 ετών για το galaxy s7 edge που είχα αγοράσει λίγες μέρες πρίν απο άλλο κατάστημα (όχι public). Επίσης εάν ψάξεις θα βρείς ένα θέμα που ένας φίλος που επικοινώνησε με CD media του είπαν οτι το switch έχει 2 έτη εγγύηση και όχι 1 έτος όπως λένε τα public και άλλα καταστήματα (αυτό ομολογώ οτι μου κάνει μεγάλη εντύπωση).

Δημοσ.

Αυτο με τον 1 χρονο το λενε ΟΛΕΣ οι εταιρίες ενω ξερουν οτι δεν ισχυει. Αμα δειξεις οτι το γνωριζεις με λιγο τσαμπουκα κανουν πίσω. Αν δεν κανω τερατιο λαθος νομικα απο την ευρωπαικη ενωση υπαρχουν 2 ετη εγγύηση

  • Like 3
Δημοσ.

Παιδιά αν και λίγο άσχετο, αλλά εγώ έχω Xbox one και αναφέρει ότι έχει ένα χρόνο εγγύηση στο κατάστημα, αλλά παίρνοντας την Microsoft, μου πέρασε το serial number και μου είπε ότι έχει δύο χρόνια εγγύηση. Οπότε μήπως να ρωτήσεις την αντιπροσωπία ?

Δημοσ.

 Να πω κατι...

Μηπως απλα εννοουν οτι εχετε 1 ετος στο καταστημα (για απλη ανταλλαγη συσκευης - ενδιαμεσοι με αντιπροσωπο) και μετα το ετος παραπεμπεστε απ ευθειας στην αντιπροσωπια, μιας και το σημειο πωλησης δεν θα εχει στοκ η υποχρεωση να το διαχειριστει και σας παραπεμπει απλα.;

  • Like 1
Δημοσ.

Ειπα και πιο πριν, τα καταστηματα λενε 1 χρονο για ευνοητους λογους.

Και αυτο που λεει ο mazinga ισως ισχυει. Σε αρθρο εδω πιο παλια ειχε ανεβασει καποιος ενα λινκ, που ελεγε οτι νομικα υπαρχουν 2 ετη απο την ευρωπαϊκή ένωση

Δημοσ.

Οι χρονοι εγγυησης σε κονσολες οπως την παραπανω και κινητα(iphone)ειναι πονεμενη ιστορια. Επειδη προσωπικα ειχα γραψει πιο παλια για περιφερειακο(headset logitech)και απαντηση που ειχα απο το καταστημα πανω στην εγγυηση,αυτο που καταλαβα ειναι οτι τα public σου λενε 1χρονο εγγυηση οτι καλυπτουν αυτα σε περιπτωση βλαβης.Δηλαδη να τους πας την κονσολα και αυτοι μετα να την στειλουν service. Για τον 2ρο χρονο ισχυει η εγγυηση αλλα ειτε θα πρεπει να τσακωθεις λιγο στα Public,ειτε να την πας εσυ ο ιδιος στο service. Για καταστημα που διαφημιζει τα βραβεια που εχει παρει το βρισκω κυριολεκτικα απαραδεκτο.

 

Το μεγαλο λαθος των public(που σε ενα σημειο ειναι αξιο να τους πας νομικα)ειναι που δεν ενημερωνουν τον κοσμο για την πραγματικη εγγυηση του προιοντος,κατι που προφανως και αποσκοπει στο να πουλανε επεκτασεις εγγυησης. Βλεπει ο πιτσιρικας τον 1 χρονο εγγυηση στο switch ψαρωνει και αγοραζει την επεκταση για 3χρονια.Αν ελεγε εξ αρχης 2χρονια εγγυηση σιγουρα τουλαχιστον οι μισες εγγυησεις δεν θα ειχαν πωληθει. Nintendo και Microsoft δινουν σιγουρα 2 χρονια εγγυηση και ας λεει το Public οτι θελει.

 

Τελος οσον αφορα το παραπανω συμβαν εκαναν παλι πατατα αφου κοιταξαν περισσοτερο να ξεφορτωσουν τις κονσολες πρωτα ξεχνωντας οτι οι επεκτασεις εγγυησεων κοβονται μονο κατα την αρχικη παραλλαβη κονσολας.Με λιγα λογια δεν μπορουν να τις δωσουν αργοτερα. 

Τωρα υπαρχει αυτη η καθυστεριση γιατι προσπαθουν να δουν πως θα μπαλωσουν την βλακεια που εκαναν .

 

Για μενα προσωπικα δεν αξιζει η 3ετης επεκταση εγγυησης απο την στιγμη που η Cd Media αναγνωριζει κανονικα τα 2χρονια εγγυησης αλλα περι ορεξεως.

  • Moderators
Δημοσ.

Δημοσιεύω τις δύο επιστολές που έχω αποστείλει στα Public και για τις οποίες ακόμα δεν έχω λάβει απάντηση.

 

Η πρώτη στις 07/03/2017:

 

Αξιότιμοι κύριοι,

με την παρούσα επιστολή θα ήθελα να σας εκφράσω τους προβληματισμούς μου σχετικά με ένα θέμα για το οποίο σας έχω ενημερώσει τηλεφωνικώς και για δύο θέματα για τα οποία δεν σας έχω ενημερώσει. Ξεκινώ αναφέροντάς σας ότι υποστηρίζω αρκετά συχνά τα καταστήματά σας, κυρίως αυτά των The Mall Athens και Golden Hall, τα οποία βρίσκονται πιο κοντά στην έδρα της επιχείρησής μου. Το service, η ποικιλία των προϊόντων σας, καθώς η εν γένει στάση σας απέναντι στον πελάτη σας, είναι όλα εξαιρετικά και με έχουν κερδίσει σαν τακτικό πελάτη σας.

Αυτό το γεγονός μαζί με ότι θεώρησα εκ προοιμίου δεδομένο ότι θα κάνετε honored τις προπαραγγελίες όντας φερέγγυο κατάστημα ήταν οι λόγοι που με έκαναν να προπαραγγείλω το Nintendo Switch (πράγμα που δεν κάνω ποτέ με κονσόλες) από την αλυσίδα σας και μάλιστα από τον Οκτώβριο του 2016, έξι μήνες πριν την επίσημη κυκλοφορία του. Αργότερα, στις 20/01/2017 έβαλα ακόμα μια προπαραγγελία για το The Legend of Zelda: Breath of the Wild. Οι αριθμοί παραγγελίας είναι οι ******** και ******** . Το συνολικό κόστος των δύο παραγγελιών ήταν στα €398,99.

Στις 24/02/2017 ενημερώθηκα από την εταιρεία σας μέσω e-mail ότι θα διεξαγόταν midnight event στο Public cafe του Συντάγματος στις 03/03/2017 στις 00:01 το βράδυ και εφόσον το επιθυμούσα θα μπορούσα να εκδηλώσω ενδιαφέρον για να παραλάβω εκεί την κονσόλα μου, μαζί με το game. Μερικές ημέρες πριν την παραλαβή των παραγγελιών, μίλησα με κάποια κα ******** στο live chat του καταστήματός σας, η οποία κατόπιν σχετικού ερωτήματός μου με διαβεβαίωσε ότι θα μπορούσα να πληρώσω με πιστωτική κάρτα και δόσεις στο midnight event. Την ίδια στιγμή, κάλεσα στο helpdesk σας και εκδήλωσα ενδιαφέρον για παραλαβή από το midnight event.

Επειδή η ουρά στο event ήταν μεγάλη, έφτασα στο γκισέ του cafe λίγο μετά την 01:15 το βράδυ, για να πληροφορηθώ από τον υπεύθυνο του καφέ κο ******** προς μεγάλη μου έκπληξη ότι το POS του cafe δεν είναι δυνατόν να μου κάνει δόσεις. Αναγκάστηκα, επομένως, να πληρώσω το -διόλου ευκαταφρόνητο- συνολικό ποσό  άπαξ (€100 μετρητά και €298,99 με κάρτα χωρίς δόσεις), πράγμα που όπως είναι ευνόητο με έβγαλε εντελώς εκτός του αρχικού προγραμματισμού μου.

Τις επόμενες μέρες που έθεσα το θέμα στο helpdesk, με κάλεσαν από το κατάστημα του Συντάγματος (το όνομα της κοπέλας μου διαφεύγει) και μου πρότειναν -μετά από συνεχείς επικοινωνίες- να περάσω από το κατάστημα του Συντάγματος για να ακυρώσουμε την πληρωμή της κάρτας και να κάνουμε νέα πληρωμή, με δόσεις αυτή τη φορά.

Επειδή κι εγώ κατάστημα έχω, καταννοώ πλήρως ότι μπορεί να συμβούν λάθη ενίοτε και δεν πρέπει να «παίρνουμε κεφάλια» σε περίπτωση αστοχίας. Επειδή όμως έχω κι εγώ κατάστημα, θεωρώ δεδομένο ότι κάθε περίπτωση λάθους ή αστοχίας οφείλεται να διορθώνεται. Επομένως, θα ήθελα γραπτώς στο παρόν e-mail την απάντησή σας και τις ενέργειές σας σχετικά με τα παρακάτω:

1) Είναι απαράδεκτο από μέρους μου να κατέβω για δεύτερη φορά στο Public του Συντάγματος, χάνοντας έτσι και χρόνο και χρήμα. Η έδρα της επιχείρησής μου είναι τα Βριλήσσια, επομένως τα καταστήματα που με βολεύουν είναι είτε στο Golden Hall, είτε στο The Mall Athens. Θα πρέπει να φροντίσετε η αλλαγή της πληρωμής να γίνει σε ένα από τα δύο αυτά καταστήματα. Σε άλλη περίπτωση, προτείνετέ μου κάποιο διαφορετικό τρόπο αποζημίωσης για την αστοχία σας.

2) Επειδή αμφιβάλω πολύ ότι περάστηκαν οι πόντοι της αγοράς μου στην myClub κάρτα μου, παρακαλώ όπως εξετάσετε το συγκεκριμένο θέμα. Το ποσό είναι αρκετά μεγάλο και θα ήθελα να περαστούν οι πόντοι στην κάρτα, όπως οφείλουν με κάθε αγορά από το κατάστημά σας.

3) Θα ήθελα να επεκτείνω την εγγύηση στην κονσόλα που αγόρασα από το κατάστημά σας, βάσει της πάγιας τακτικής επέκτασης εγγύησης που ακολουθείτε σε όλα τα προϊόντα τεχνολογίας που πουλάτε. Δεν μου προτάθηκε κάτι αντίστοιχο κατά την παραλαβή της κονσόλας.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την άμεση απάντησή σας.

Μετά τιμής,

********

 

ΥΓ: Η παρούσα θα δημοσιευθεί (χωρίς τα ονόματα) σε διάφορα ελληνικά fora. Επιφυλάσσομαι για περαιτέρω δημοσίευση σε αρμόδιους φορείς.

 

Η δεύτερη στις 09/03/2017:

 

Αξιότιμοι κύριοι,

η παρούσα επιστολή αποτελεί follow up της από 07/03/2017 επιστολής που σας είχα στείλει και αφορά σε μερικά ερωτήματα που προέκυψαν κατόπιν συνεχών επικοινωνιών με το helpdesk σας, όσο και κατόπιν πληροφόρησης από τον επίσημο αντιπρόσωπο της Nintendo στην Ελλάδα, της CD Media. Προς διευκόλυνσής σας στο τέλος της παρούσης επιστολής θα βρείτε ολόκληρη την προηγούμενη επιστολή που σας είχα αποστείλει. Παρακαλώ πολύ, όπως μου απαντήσετε γραπτώς στα παρακάτω ερωτήματα στο παρόν e-mail:

1) Η επίσημη ενημέρωση που υπάρχει από την CD Media αναφέρει εγγύηση επίσημης αντιπροσωπείας δύο ετών για το Nintendo Switch. Παρόλ' αυτά, μέχρι και την στιγμή που συντάσσεται η παρούσα επιστολή, στην ιστοσελίδα του ηλεκτρονικού σας καταστήματος αναγράφονται «12 μήνες» ως εγγύηση προϊόντος. Εάν και εφόσον ισχύει η ενημέρωση που υπάρχει από την CD Media και όχι αυτή του καταστημάτός σας, παρακαλώ όπως μου αναφέρετε τους λόγους για τους οποίους έχω λανθασμένη ενημέρωση από μέρους σας, σχετικά με το προϊόν που αγόρασα από το κατάστημά σας.

2) Κατόπιν τηλεφωνικής επικοινωνίας που είχα με εκπρόσωπο της εταιρείας στις 08/03/2017 σας στο helpdesk, η ίδια «διαρρήγνυε τα ιμάτιά της» ότι όλα τα POS σε όλα τα καταστήματα Public δέχονται δόσεις με πιστωτική κάρτα. Παρακαλώ όπως μου επιβεβαιώσετε τον ισχυρισμό της και σε περίπτωση που ισχύει, παρακαλώ όπως μου αναφέρετε τους λόγους για τους οποίους δέχθηκα -κατά την άποψή μου- συμπεριφορά πελάτη β' κατηγορίας, καθώς το cafe των Public αρνήθηκε να μου κάνει δόσεις στο midnight event της 03/03/2017. Εάν ο ισχυρισμός της κοπέλας στο helpdesk δεν ισχύει, παρακαλώ όπως μου αναφέρετε με ποιόν θα μπορώ να μιλάω εφεξής για θέματα που αφορούν τις αγορές που κάνω από τα καταστήματά σας, καθώς είναι καταφανές ότι το helpdesk σας είναι στην καλύτερη των περιπτώσεων τραγικά ανενημέρωτο, πράγμα ιδιαίτερα στενάχωρο για μία από τις μεγαλύτερες αλυσίδες στην Ελλάδα.

Παρακαλώ για την όσο το δυνατόν ταχύτερη απάντησή σας, έτσι ώστε κι εγώ να μπορέσω να διαφυλάξω τα δικαιώματά μου το συντομότερο δυνατόν.

Μετά εκτίμησης,
*******

ΥΓ: Η παρούσα θα δημοσιευθεί σε διάφορα ελληνικά fora. Επιφυλάσσομαι για περαιτέρω δημοσίευση σε αρμόδιους φορείς.

 

-----------------------------------------------------


Οι χρονοι εγγυησης σε κονσολες οπως την παραπανω και κινητα(iphone)ειναι πονεμενη ιστορια. Επειδη προσωπικα ειχα γραψει πιο παλια για περιφερειακο(headset logitech)και απαντηση που ειχα απο το καταστημα πανω στην εγγυηση,αυτο που καταλαβα ειναι οτι τα public σου λενε 1χρονο εγγυηση οτι καλυπτουν αυτα σε περιπτωση βλαβης.Δηλαδη να τους πας την κονσολα και αυτοι μετα να την στειλουν service. Για τον 2ρο χρονο ισχυει η εγγυηση αλλα ειτε θα πρεπει να τσακωθεις λιγο στα Public,ειτε να την πας εσυ ο ιδιος στο service. Για καταστημα που διαφημιζει τα βραβεια που εχει παρει το βρισκω κυριολεκτικα απαραδεκτο.

 

Το μεγαλο λαθος των public(που σε ενα σημειο ειναι αξιο να τους πας νομικα)ειναι που δεν ενημερωνουν τον κοσμο για την πραγματικη εγγυηση του προιοντος,κατι που προφανως και αποσκοπει στο να πουλανε επεκτασεις εγγυησης. Βλεπει ο πιτσιρικας τον 1 χρονο εγγυηση στο switch ψαρωνει και αγοραζει την επεκταση για 3χρονια.Αν ελεγε εξ αρχης 2χρονια εγγυηση σιγουρα τουλαχιστον οι μισες εγγυησεις δεν θα ειχαν πωληθει. Nintendo και Microsoft δινουν σιγουρα 2 χρονια εγγυηση και ας λεει το Public οτι θελει.

 

Τελος οσον αφορα το παραπανω συμβαν εκαναν παλι πατατα αφου κοιταξαν περισσοτερο να ξεφορτωσουν τις κονσολες πρωτα ξεχνωντας οτι οι επεκτασεις εγγυησεων κοβονται μονο κατα την αρχικη παραλλαβη κονσολας.Με λιγα λογια δεν μπορουν να τις δωσουν αργοτερα. 

Τωρα υπαρχει αυτη η καθυστεριση γιατι προσπαθουν να δουν πως θα μπαλωσουν την βλακεια που εκαναν .

 

Για μενα προσωπικα δεν αξιζει η 3ετης επεκταση εγγυησης απο την στιγμη που η Cd Media αναγνωριζει κανονικα τα 2χρονια εγγυησης αλλα περι ορεξεως.

 

Να σημειώσω εδώ ότι η λάθος ενημέρωση σχετικά με την εγγύηση του προϊόντος εμπίπτει στην κατηγορία της «έλλειψης συμφωνηθείσας ιδιότητας» κατά την άποψή μου και μας δίνει το δικαίωμα υπαναχώρησης από την αγορά του προϊόντος. Προσωπικά, προς το παρόν δεν είμαι ευχαριστημένος από την αντιμετώπιση του καταστήματος και μάλλον θα το τραβήξω αν δεν με ικανοποιήσουν μέσα στις επόμενες μέρες οι ενέργειές τους.

Δημοσ.

Να αναφερω κατι αλλο. Σχετικα με ολα αυτα.

 

Το 2016, βρηκα ενα κοτσοβολο οπου ειχε ενα wii u 32gb premium με σχισμενη (κατεστραμμενη) συσκευασια. Ρωτησα τοτε τον υπαλληλο εαν κανει εκπτωση. (ειχε κλεισει τοτε η αντιπροσωπια). Εφοσον το κοιταξε, δεν ηταν σιγουρος εαν ειχε και τα παντα στην συσκευασια (τα ειχε), και μου εκανε μια εκπτωση για να φυγει (τελευταιο στο καταστημα), μαζι με κατι παιχνιδια που ειχαν ξεμεινει.

Τελικα πληρωσα 65 το  wii u συν προστατευτικα οθονης και του gamepad, injustice / disney infinity 3 και αυτο με σχισμενη (κατεστραμμενη) συσκευασια / nintendoland που τα ειχαν αποθηκη, τελικο συνολο 90 ευρω bundle. Ηταν καλο ξεμπαζωμα.

Σε καποια φαση πηγα στο public του μαλλ και ετυχε να το συζητησω με τον υπαλληλο ψαχνοντας κανα φτηνο παιχνιδι, μου προτεινε να φερω την συσκευη με την αποδειξη αγορας (τοτε κάτω απο 1 εβδομαδα), να την δουν και θα μου πουλαγε επεκταση εγγυησης για 3 ετη (ανευ αντιπροσωπιας) δικια τους, επισκευης η αντικαταστασης (εστω ΚΑΙ ΜΕ ΑΛΛΗ ΚΟΝΣΟΛΑ). Τωρα δεν ξερω εαν σας λεει κατι αυτο περι πολιτικης εγγυησεων. Μηπως απλα κανουν το ιδιο, μηπως αρκει να πατε απλα σε ενα καταστημα;

Αυτα.

 

Kαι ειδικα για τον Malthador

 

(ξερεις εσυ)

 

f9e942820a2bea53c85e26329ba2bd15.jpg

  • Moderators
Δημοσ.

Το πρόβλημα είναι ότι εχθές η κοπέλα στο helpdesk έθιξε τα καταναλωτικά μου δικαιώματα δηλώνοντας μου ότι:

 

α) Όλα τα καταστήματα τους δέχονται δόσεις (πράγμα που δεν ισχύει, γιατί το cafe στο Σύνταγμα είναι άλλη εταιρεία και δεν το ξέρουν αυτό στο helpdesk)

 

και

 

β) Αν θέλω να επιστρέψω προϊόν μπορώ να το κάνω μόνο σε κλειστή συσκευασία, εντός 14 ημερών (πράγμα που δεν ισχύει γιατί έχουν δηλώσει άλλη εγγύηση από αυτή που ισχύει πραγματικά, δίνοντάς μου έτσι το δικαίωμα να επιστρέψω το προϊόν όποτε θέλω εντός δύο ετών)

 

Έχει γίνει προσωπικό πλέον. Ούτε threesome με Zelda και Midna δεν τους σώζει. :D

  • Like 1
Δημοσ.

Το πρόβλημα είναι ότι εχθές η κοπέλα στο helpdesk έθιξε τα καταναλωτικά μου δικαιώματα δηλώνοντας μου ότι:

 

α) Όλα τα καταστήματα τους δέχονται δόσεις (πράγμα που δεν ισχύει, γιατί το cafe στο Σύνταγμα είναι άλλη εταιρεία και δεν το ξέρουν αυτό στο helpdesk)

 

και

 

β) Αν θέλω να επιστρέψω προϊόν μπορώ να το κάνω μόνο σε κλειστή συσκευασία, εντός 14 ημερών (πράγμα που δεν ισχύει γιατί έχουν δηλώσει άλλη εγγύηση από αυτή που ισχύει πραγματικά, δίνοντάς μου έτσι το δικαίωμα να επιστρέψω το προϊόν όποτε θέλω εντός δύο ετών)

 

Έχει γίνει προσωπικό πλέον. Ούτε threesome με Zelda και Midna δεν τους σώζει. :D

Σου εχω ξαναπει απαντηση που μου ειχε δωσει υπαλληλος που δουλευε στο τμημα gaming οταν τον ειχα ρωτησει για logitech ακουστικα(που μεχρι και πανω στο κουτι γραφανε τοτε 2χρονια)

Εμεις κυριε τον πρωτο χρονο καλυπτουμε αν παθουν κατι αναλαμβανουμε.

Μετα τον πρωτο χρονο να απευθυνθω στην ιδια την εταιρεια για παραπανω.

Ο υπευθυνος που φωναξε ο υπαλληλος μια απο τα ιδια.Ρωταει τον υπαλληλο τι εγγυηση αναφερεται στα public,του λεει ο  υπαλληλος 1χρονο και αυτος λεει οτι οτι γραφει το site ισχυει.

 

Και κοιτα να δεις κατι τυχαια πραγματα. Ολα τα προιοντα logitech εγγυηση 12 μηνες :)

http://www.public.gr/search/public/searchResults.jsp?_dyncharset=UTF-8&Ntt=logitech+g+430

  • Moderators
Δημοσ.

Εμεις κυριε τον πρωτο χρονο καλυπτουμε αν παθουν κατι αναλαμβανουμε.

Μετα τον πρωτο χρονο να απευθυνθω στην ιδια την εταιρεια για παραπανω.

 

lol

 

Ωραία δικηγορίστικη γκέλα. Με την ίδια λογική θα μπορούσαν να λένε «23 ημέρες εγγύηση από το κατάστημα, μετά μιλάς με την εταιρεία». Γελοιότητες είναι αυτά. Πάντα ο πωλητής είναι υπεύθυνος για την αγοραπωλησία και πάντα με αυτόν πρέπει να επικοινωνούμε για να διαφυλάττουμε τα δικαιώματά μας. Και -για ακόμα μία φορά, γιατί υπάρχει κόσμος που ακόμα και τώρα το αμφισβητεί- η εγγύηση καλής λειτουργίας για αμεταχείριστα προϊόντα που διακινούνται εντός ΕΕ είναι δύο χρόνια κατ' ελάχιστον.

 

Από εκεί και πέρα, μίλησα ξανά με τη CD Media και με διαβεβαιώσαν ότι η εγγύηση καλής λειτουργίας στα προϊόντα της Nintendo είναι 2 χρόνια. Όταν το ζήτησα γραπτώς, μου απάντησαν «δεν υπάρχει λόγος, στο δηλώνει η επίσημη αντιπροσωπεία ότι είναι 2 χρόνια, αν έχει κάποιο κατάστημα διαφωνία να επικοινωνήσει μαζί μας», αφήνοντάς και η ίδια η αντιπροσωπεία να εννοηθεί ότι δεν έχει δουλειά ο τελικός καταναλωτής να μιλάει απευθείας με τον διανομέα (τα προφανή δηλαδή). Που έχουν δει γραμμένο στα Public ότι είναι υποχρεωμένος ο καταναλωτής να επικοινωνεί με τον διανομέα, μόνο αυτοί ξέρουν.

 

Τελοσπάντων, η παραπλανητική δήλωση εγγύησης συνιστά λόγο υπαναχώρησης από την αγοραπωλησία, κατά τη γνώμη μου. Βλέποντας το «12 μήνες εγγύηση» στη σελίδα τους, υπέθεσα ότι αυτή είναι η εγγύηση που δίνει η επίσημη αντιπροσωπεία για τη συσκευή και προέβην σε αγορά από το συγκεκριμένο κατάστημα για να αγοράσω και επέκταση εγγύησης. Εάν γνώριζα την πραγματική εγγύηση του προϊόντος δεν θα αγόραζα από το συγκεκριμένο κατάστημα, καθώς δεν θα μου χρειαζόταν η επέκταση εγγύησης. Επομένως, δικαιούμαι να υπαναχωρήσω από την αγοραπωλησία και να ζητήσω επιστροφή των χρημάτων μου ή τελοσπάντων να μου προτείνει το κατάστημα κάποιο είδος αποζημίωσης.

 

^^ Και κάπως έτσι αποδομούνται όλες οι αγοραπωλησίες για τις οποίες δηλώνουν εγγύηση λιγότερη από αυτή που ισχύει. Φυσικά, κάτι τέτοιο δεν σημαίνει ότι θα το δεχθεί το κατάστημα απευθείας και ίσως να χρειαστεί καταγγελία σε ΙΝΚΑ/ΓΓΚ (που και πάλι μπορεί να μην δικαιωθεί κάποιος, but it's worth the try).

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...