Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

παιιδια ενα αυτοκινητο με τα ιδια κυβικα και τους ιδιους ιππους εχει 6,7 η 8 χιλιαδες στροφες τη διαφορες εχουν?

αλλα και με λιγοτερα κυβικα εχουν ως και 8.000 στροφες

Δημοσ.

ενα αυτοκινητο με αυτες τις στροφες τη διαφορες εχουν?

εχω δει 1.400cc με 8.000 strofes

και 1600cc με με 6 και 7.000

Δημοσ.

ενα αυτοκινητο με αυτες τις στροφες τη διαφορες εχουν?

εχω δει 1.400cc με 8.000 strofes

και 1600cc με με 6 και 7.000

 

Το στροφομετρο μπορει να λεει και 10.000 στροφες αλλα από καποια περιοχη και πανω κοκινζει που σημαινει δεν το παμε πιο πολύ .

Δημοσ.

ενα αυτοκινητο με αυτες τις στροφες τη διαφορες εχουν?

εχω δει 1.400cc με 8.000 strofes

και 1600cc με με 6 και 7.000

 

1000 στροφές διαφορά.

  • Like 9
Δημοσ.

Η ουσία ειναι ότι το μεν ολιγόστροφο βγάζει τα ίδια άλογα σε πιο χαμηλές στροφές και το δε πολυστροφο σε πιο υψηλες αν καταλαβαίνω την ερώτηση σου. 

  • Like 1
Δημοσ.

Το στροφομετρο μπορει να λεει και 10.000 στροφες αλλα από καποια περιοχη και πανω κοκινζει που σημαινει δεν το παμε πιο πολύ .

στο κόκκινο δεν είναι ο κοφτης και αν το υπερβουμε μπορεί να κοπεί ο στροφαλος?

είναι και σε μερικα που δεν έχει κόκκινη περιοχή

κατι κοντες και μακριες σχέσεις τη εννοούν?

Δημοσ.

στο κόκκινο δεν είναι ο κοφτης και αν το υπερβουμε μπορεί να κοπεί ο στροφαλος?

είναι και σε μερικα που δεν έχει κόκκινη περιοχή

κατι κοντες και μακριες σχέσεις τη εννοούν?

 

Δεν εχουν κοφτη όλα τα αυτοκίνητα . Αν υπερβεις τις στροφες που λεει ο κατασκευαστης ή αν οδηγεις μονιμα σε αυτές αργα ή γρηγορα θα εχεις μηχανικο πρόβλημα

Δημοσ.

Στην ουσία ναι, πιάνει μεγαλύτερη τελική αν και είναι σχετικό και πάλι.

 

Βασικά όσο πιο νωρίς πιάνει τη μέγιστη ιπποδύναμη, τόσο πιο "νευρικό", πιο "σπιντόζικο" τ' αμάξι.

 

Τι εννοώ: όταν ένα αγωνιστικό φερ' ειπείν πρόκειται να τρέξει σε κλειστή πίστα(μικρή σε μήκος με πολλές έντονες στροφές), ρυθμίζουν το κιβώτιο έτσι που τη μέγιστη δύναμη να την βγάζει σε χαμηλές σχετικά στροφές ώστε να επιτευχθεί η μέγιστη επιτάχυνση πιο γρήγορα θυσιάζοντας την μέγιστη τελική ταχύτητα.

Αντίθετα όταν πρόκειται να τρέξει σε ανοιχτή πίστα(μεγάλη σε μήκος με πολλές απο τις στροφές ανοιχτές και με μεγάλες ευθείες), ρυθμίζουν το κιβώτιο ταχυτήτων να πιάνει τη μέγιστη δύναμη σε υψηλότερες σχετικά στροφές έτσι ώστε να επιτευχθεί η μέγιστη δυνατή τελική ταχύτητα θυσιάζοντας την μέγιστη επιτάχυνση.

 

Μέσω των παραπάνω εξηγούνται και οι κοντές/μακριές σχέσεις. (το πόσο γρήγορα χρειάζεται δηλαδή να ανεβάσεις στην επόμενη ταχύτητα)

Δημοσ.

Ουτε πιο γρήγορο, ουτε μεγαλύτερη ιπποδύναμη

 

Οι στροφές του κινητήρα εξαρτώνται απο πολλα πράγματα και ειναι ολόκληρη θεωρία αλλα και πράξη, εχει να κάνει με το στήσιμο που κανει η καθε εταιρεία στους κινητήρες της, διάμετρος κυλίνδρων, υψος πιστονιών, στροφαλοφόρου κλπ κλπ.

Δημοσ.

στο κόκκινο δεν είναι ο κοφτης και αν το υπερβουμε μπορεί να κοπεί ο στροφαλος?

είναι και σε μερικα που δεν έχει κόκκινη περιοχή

κατι κοντες και μακριες σχέσεις τη εννοούν?

 

Να κοπει ο στροφαλος σε μαμα αυτοκινητο ακατορθωτο,γι αυτο υπαρχει ο κοφτης,για να μην υπερβαινει ο κινητηρας τις μεγιστες επιτρεπομενες στροφες.Οι κινητηρες παρουσιαζουν ενα φαινομενο (μου διαφευγει τωρα πως λεγεται) κατα το οποιο οι μπιελες αρχιζουν και στρεβλωνουν οταν ξεπερνιεται το οριο των 7000 στροφων.γι αυτο και τα περισσοτερα συμβατικα αυτοκινητα εχουν κοφτη ειτε 6400 ειτε 6900.Πχ τα saxoralla και καποια honda (Typer,civic vtec,s2000 κτλ) εχουν 7500 τα πρωτα και 8000+ τα δευτερα.Μιλαω για το που επεμβαινει ο κοφτης,οχι τι νουμερα γραφει το στροφομετρο.Συνηθως τα ατμοσφαιρικα εχουν μεγαλυτερο φασμα στροφων ενω τα τουρμπισια μοτερια εχουν αρκετα χαμηλοτερο,κοντα στις 6500.Τεσπα μεγαλη συζητηση χωρις ιδιαιτερο νοημα και χωρις καμια ουσιαστικη βοηθεια για εσενα απο την στιγμη που σου λειπουν βασικες γνωσεις.

  • Like 1
Δημοσ.

Στην ουσία ναι, πιάνει μεγαλύτερη τελική αν και είναι σχετικό και πάλι.

 

Βασικά όσο πιο νωρίς πιάνει τη μέγιστη ιπποδύναμη, τόσο πιο "νευρικό", πιο "σπιντόζικο" τ' αμάξι.

 

Τι εννοώ: όταν ένα αγωνιστικό φερ' ειπείν πρόκειται να τρέξει σε κλειστή πίστα(μικρή σε μήκος με πολλές έντονες στροφές), ρυθμίζουν το κιβώτιο έτσι που τη μέγιστη δύναμη να την βγάζει σε χαμηλές σχετικά στροφές ώστε να επιτευχθεί η μέγιστη επιτάχυνση πιο γρήγορα θυσιάζοντας την μέγιστη τελική ταχύτητα.

Αντίθετα όταν πρόκειται να τρέξει σε ανοιχτή πίστα(μεγάλη σε μήκος με πολλές απο τις στροφές ανοιχτές και με μεγάλες ευθείες), ρυθμίζουν το κιβώτιο ταχυτήτων να πιάνει τη μέγιστη δύναμη σε υψηλότερες σχετικά στροφές έτσι ώστε να επιτευχθεί η μέγιστη δυνατή τελική ταχύτητα θυσιάζοντας την μέγιστη επιτάχυνση.

 

Μέσω των παραπάνω εξηγούνται και οι κοντές/μακριές σχέσεις. (το πόσο γρήγορα χρειάζεται δηλαδή να ανεβάσεις στην επόμενη ταχύτητα)

Οι μεγιστες στροφες ενος κινητηρα δεν εχουν να κανουν καθολου με την τελικη ταχυτητα ή την επιταχυνση.

 

Κανενα μοτερ δεν αποδιδει πληρως στο τελος του ευρους στροφων του. Τα μεγιστα αλογα καθως και η μεγιστη ροπη βρισκονται παντα σε μια περιοχη κατω των μεγιστων στροφων.

 

Το ποσο στροφαρει ενας κινητηρας εχει να κανει με το μεγεθος του, το βαρος των κομματιων του, το αν ειναι ατμοσφαιρικος ή υπερτροφοδοτουμενος, και τελος τον σκοπο χρησης του. Οσα ειπες για κιβωτια, σχεσεις κλπ, ισχυουν μεν, δεν εχουν να κανουν με τις στροφες δε. 

 

Συνεπως t.s το ποσο στροφαρει ενα καθημερινο αυτοκινητο πολης λιγο θα επρεπε να σε ανυσηχει καθως οι πιθανοτητες ειναι πως τη μεγιστη δυναμη του την βγαζει σε αρκετα χαμηλοτερες στροφες. Αν αναφερεσαι σε sports cars κλπ, καλυτερα τοτε να κανεις αρκετη ερευνα, καθως πραγματι συσκεκριμενα μοτερ μπορουν να βγαζουν αλογα ακομη και στον κοφτη, κατι που ευνοει την γρηγορη οδηγηση σε πιστα π.χ. χωρις να παιζεις με τις ταχυτητες.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...