Προς το περιεχόμενο

Nintendo Switch Hacking


Μήνυμα προστέθηκε από Praetorian

Βασικοί κανόνες για τη χρήση των νημάτων που αφορούν Hacking κονσόλας:

Επιτρέπονται:

  • Συζήτηση πάνω σε ειδήσεις για το hacking μιας κονσόλας
  •  Συζήτηση για εγκατάσταση Homebrew apps και δημιουργία/ εγκατάσταση αντιγράφων δικών σας νόμιμα αποκτηθέντων παιχνιδιών.

Δεν είναι ανεκτά τα παρακάτω:

  • Χρήση του νήματος για να αναζητήσετε πειρατικές εκδόσεις παιχνιδιών
  • Χρήση του νήματος για να ζητήσετε υποστήριξη για το πώς θα τρέξετε πειρατικές εκδόσεις παιχνιδιών που βρήκατε/κατεβάσατε.
  • Απαντήσεις του στυλ "τα  υπόλοιπα σε pm (γιατί δεν επιτρέπονται τέτοιες συζητήσεις στο forum)"

Στην περίπτωση που εντοπιστούν τέτοια μηνύματα στο νήμα και δεν έχει υποβληθεί ούτε μία αναφορά για αυτά, το νήμα θα κλειδωθεί.

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
26 λεπτά πριν, GeorgeMan είπε

Λοιπόν έχω κάνα 2 ωρο που διαβάζω για τα cfw. Υπάρχουν 4, το ένα επί πληρωμή.

Το θέμα είναι ποιο και γιατί. Διάβασα όλους τους οδηγούς ωστόσο ακόμη δεν καταλάβα πως καίγονται τα efuses και πώς μπορείς να κάνεις update το ofw και το cfw όταν αυτό χρειαστεί στο μέλλον χωρίς να μπεις online.

Δεν έχω καταλάβει επίσης ποιο πρέπει να βάλω αν με ενδιαφέρουν emulators, γιατί αν κατάλαβα καλά το επι πληρωμή έχει θέμα με honebrew apps.

Επίσης κάτι είδα ότι πρέπει η κάρτα να είναι fat32 και να σπας τα αρχεία. Srsly? 2020 κοντεύουμε...

Jig έχω αγοράσει και έχω σπάσει άπειρα κινητά και κονσόλες στο παρελθόν, hell IT είναι η δουλειά μου, καταλαβαίνω τι κάνω. Απλα φαίνεται η scene του switch να είναι διαφορετική αρκετά.

Αφού έχεις jig πέρασε το ReiNX και την sd να την κάνεις μετατροπή σε exfat.. Εδω μέσα οι περισσότεροι όσοι έχουν cfw free είναι με ReiNX και οι υπόλοιποι έχουν sx os με πληρωμή.. 

Είναι εύκολη υπόθεση από τη στιγμή που έχεις και jig  να περάσεις ReiNX cfw.. https://reinx.guide/

Επεξ/σία από vagosvts7
  • Like 1
  • Απαντ. 4,1k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Moderators
Δημοσ.
2 minutes ago, vagosvts7 said:

Αφού έχεις jig πέρασε το ReiNX και την sd να την κάνεις μετατροπή σε exfat.. Εδω μέσα οι περισσότεροι όσοι έχουν cfw free είναι με ReiNX και οι υπόλοιποι έχουν sx os με πληρωμή.. 

Είναι εύκολη υπόθεση από τη στιγμή που έχεις και jig  να περάσεις ReiNX cfw.. https://reinx.guide/

Γιατί όμως reinx και όχι πχ atmosphere? 

Κάπου διάβασα για σταδιακό corruption με exfat...

Δημοσ.

Με το REINX πρέπει για homebrew να έχεις fat32 κάρτα και για τα παιχνίδια xfat. Αυτό γιατί για κάποιο λόγο τα homebrew με xfat στο REINX προκαλούν τυχαία corruption.
 

Χρησιμοποίησε οποίο θες. Προσωπικά χρησιμοποιώ reinx γιστι βγήκε πρώτο και αυτό έβαλα και δεν υπάρχει περίπτωση να μπω στη διαδικασία να αλλάξω κάτι εφόσον όλα λειτουργούν ρολόι.

ΥΓ. Χρησιμοποιώ μόνο xfat και μέχρι στιγμής δεν έχω κάποιο πρόβλημα.

 

  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.

SX OS (σκέτο, όχι το PRO) πού παίρνουμε; Επειδή ουσιαστικά είναι license και δεν μας αποστέλλεται κάτι σε φυσική μορφή, το έχουμε άμεσα;

Δημοσ.
46 λεπτά πριν, GeorgeMan είπε

SX OS (σκέτο, όχι το PRO) πού παίρνουμε; Επειδή ουσιαστικά είναι license και δεν μας αποστέλλεται κάτι σε φυσική μορφή, το έχουμε άμεσα;

μεσα από το site τους θα βρεις resellers. Οι περισσότεροι "στέλνουν" σε μισή ώρα το αργότερο (εφόσον αγοράζεις ώρα που είναι business hour για την χώρα στην οποία εδρεύει ο καθένας)

  • Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 minutes ago, jon_pallis said:

μεσα από το site τους θα βρεις resellers. Οι περισσότεροι "στέλνουν" σε μισή ώρα το αργότερο (εφόσον αγοράζεις ώρα που είναι business hour για την χώρα στην οποία εδρεύει ο καθένας)

Το είδα αυτό, αλλά οι περισσότερες χώρες έχουν το ίδιο site με άλλη κατάληξη και automated translated, είναι αξιόπιστο αυτό; Άσε που το ελληνικό δεν παίζει (παίζει πααααααρα πολύ αργά).

Επεξ/σία από GeorgeMan
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, GeorgeMan είπε

Το είδα αυτό, αλλά οι περισσότερες χώρες έχουν το ίδιο site με άλλη κατάληξη και automated translated. Άσε που το ελληνικό δεν παίζει (παίζει πααααααρα πολύ αργά).

τελευταια φορά πήρα για έναν φίλο από Γαλλικό. Κάτσε να δω μήπως βρω από ποιο

edit: δεν βρίσκω το mail της αγοράς αλλά νομίζω ότι ήταν αυτό: http://www.3ds-linker.com/87-linker-switch-xecuter-sx-os.html

Επεξ/σία από jon_pallis
  • Thanks 2
  • Moderators
Δημοσ.
4 hours ago, jon_pallis said:

τελευταια φορά πήρα για έναν φίλο από Γαλλικό. Κάτσε να δω μήπως βρω από ποιο

edit: δεν βρίσκω το mail της αγοράς αλλά νομίζω ότι ήταν αυτό: http://www.3ds-linker.com/87-linker-switch-xecuter-sx-os.html

Thx το αγόρασα, αν και δεν έχω λάβει κάτι ακόμη.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπερα σε ολους

Τον επομενο μηνα εχει ο μικρος γενεθλια και λεω να του παρω για δωρο ενα switch γιατι το wii το εχει βαρεθει.

Θα ηθελα μια βοηθεια καθως στο wii εχω βαλει στον εξωτερικο δισκο τα αντιγραφα των παιχνιδιων και θα ηθελα να εχβ κατι αντιστοιχο και με το switch.

Αν καταλαβα καλα, απ'οσα διαβασα, στο switch αποθηκευεις τα αντιγραφα σου στην sd καρτα οποτε και χρειαζεσαι μεγαλη καρτα καθως πολλα παιχνιδια ειναι 8+gb και εχει καλομαθει ο μικρος που ανοιγει το wii και βλεπει την λιστα με 100+ παιχνιδια να επιλεξει.

'Δεν μπορω να χρησιμοποιησω εξωτερικο δισκο για τα παιχνιδια;

Το wii το εχω φτιαξει μονος μου και παιζει μεσω homebrew αλλα δυστυχως αυτη την περιοδο δεν υπαρχει ουτε χρονος αλλα ουτε και κουραγιο για να ασχοληθω πολυ οποτε ψαχνω την ευκολοτερη/γρηγοροτερη λυση για να το κανω και στο switch

Αρχικα ξερω οτι πρεπει να βρω unpatched εκδοση(θα αγορασω απο τις αγγελιες εδω καθως δε με πειραζει αν δεν ειναι καινουριο το switch)

Εφοσον βρω  unpatched ποια ειναι η ευκολοτερη προσεγγιση;Καλο θα ηταν αν υπηρχε σε "plug n play" εκδοση αλλα αποτι καταλαβα δεν...

Ευχαριστω και μονο που διαβασατε ολο αυτο το κατεβατο.

Οποιαδηποτε βοηθεια θα εκτιμηθει δεοντως.

Επεξ/σία από dimitris_sal
Δημοσ.
1 ώρα πριν, dimitris_sal είπε

Καλησπερα σε ολους

Τον επομενο μηνα εχει ο μικρος γενεθλια και λεω να του παρω για δωρο ενα switch γιατι το wii το εχει βαρεθει.

Θα ηθελα μια βοηθεια καθως στο wii εχω βαλει στον εξωτερικο δισκο τα αντιγραφα των παιχνιδιων και θα ηθελα να εχβ κατι αντιστοιχο και με το switch.

Αν καταλαβα καλα, απ'οσα διαβασα, στο switch αποθηκευεις τα αντιγραφα σου στην sd καρτα οποτε και χρειαζεσαι μεγαλη καρτα καθως πολλα παιχνιδια ειναι 8+gb και εχει καλομαθει ο μικρος που ανοιγει το wii και βλεπει την λιστα με 100+ παιχνιδια να επιλεξει.

'Δεν μπορω να χρησιμοποιησω εξωτερικο δισκο για τα παιχνιδια;

Το wii το εχω φτιαξει μονος μου και παιζει μεσω homebrew αλλα δυστυχως αυτη την περιοδο δεν υπαρχει ουτε χρονος αλλα ουτε και κουραγιο για να ασχοληθω πολυ οποτε ψαχνω την ευκολοτερη/γρηγοροτερη λυση για να το κανω και στο switch

Αρχικα ξερω οτι πρεπει να βρω unpatched εκδοση(θα αγορασω απο τις αγγελιες εδω καθως δε με πειραζει αν δεν ειναι καινουριο το switch)

Εφοσον βρω  unpatched ποια ειναι η ευκολοτερη προσεγγιση;Καλο θα ηταν αν υπηρχε σε "plug n play" εκδοση αλλα αποτι καταλαβα δεν...

Ευχαριστω και μονο που διαβασατε ολο αυτο το κατεβατο.

Οποιαδηποτε βοηθεια θα εκτιμηθει δεοντως.

Εχεις δικιο. Πρέπει να βρεις unpatched. Η πλεον fool proof λυση λεγεται : SXOS PRO

  • Thanks 1
  • Moderators
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 hours ago, dimitris_sal said:

Καλησπερα σε ολους

Τον επομενο μηνα εχει ο μικρος γενεθλια και λεω να του παρω για δωρο ενα switch γιατι το wii το εχει βαρεθει.

Θα ηθελα μια βοηθεια καθως στο wii εχω βαλει στον εξωτερικο δισκο τα αντιγραφα των παιχνιδιων και θα ηθελα να εχβ κατι αντιστοιχο και με το switch.

Αν καταλαβα καλα, απ'οσα διαβασα, στο switch αποθηκευεις τα αντιγραφα σου στην sd καρτα οποτε και χρειαζεσαι μεγαλη καρτα καθως πολλα παιχνιδια ειναι 8+gb και εχει καλομαθει ο μικρος που ανοιγει το wii και βλεπει την λιστα με 100+ παιχνιδια να επιλεξει.

'Δεν μπορω να χρησιμοποιησω εξωτερικο δισκο για τα παιχνιδια;

Το wii το εχω φτιαξει μονος μου και παιζει μεσω homebrew αλλα δυστυχως αυτη την περιοδο δεν υπαρχει ουτε χρονος αλλα ουτε και κουραγιο για να ασχοληθω πολυ οποτε ψαχνω την ευκολοτερη/γρηγοροτερη λυση για να το κανω και στο switch

Αρχικα ξερω οτι πρεπει να βρω unpatched εκδοση(θα αγορασω απο τις αγγελιες εδω καθως δε με πειραζει αν δεν ειναι καινουριο το switch)

Εφοσον βρω  unpatched ποια ειναι η ευκολοτερη προσεγγιση;Καλο θα ηταν αν υπηρχε σε "plug n play" εκδοση αλλα αποτι καταλαβα δεν...

Ευχαριστω και μονο που διαβασατε ολο αυτο το κατεβατο.

Οποιαδηποτε βοηθεια θα εκτιμηθει δεοντως.

Χρειάζεσαι το SX OS Pro (επί πληρωμή). Μπορείς να έχεις έτσι τα αντίγραφά σου και σε εξωτερικό USB σκληρό. Βολεύει αν το έχεις docked μόνιμα.

On 27/08/2019 at 17:02, jon_pallis said:

Τσεκαρε και spam ή/και social/ads

Τίποτα δεν είχε γίνει και έστειλα 2 email, ένα σε αυτούς και ένα στην υπηρεσία πληρωμής. Μου απάντησε σήμερα το πρωί στις 6:20 (δηλαδή σε τι ώρα Γαλλίας? 😂) ότι δεν υπάρχει πληρωμή, και 3 λεπτά μετά ότι την "είδε" και μου έστειλε τον κωδικό... Ψιλο-ό,τι-να-ναι, αλλά τέλος πάντων δουλειά έγινε. :-) 

Επεξ/σία από GeorgeMan
Δημοσ.
Spoiler

v0.90- Several Bugfixes and aditions:

- Since i've been made aware of several bugs while i was on vacations I decided to release an early v0.90. Several experimental stuff has been added to squirrel but is not available on NSCB yet.

- Bugfixes:


* Fixed another error that prevented the creation of titlerights removed multi-nsps
* Expanded xci trimming functions in indidual mode, after selecting trimming now there is these options:
    - Supertrimmer. Removes ending padding, padding between partitions, logo partition, firmware from update partition and content from normal partition. Also removes   game updates from the xci but keeps dlc. Respects certificates. Meant for xci installation on tinfoil while keeping file verification
    - Supertrimmer respecting updates. Supertrimm that keeps game updates.
    - Normal trimming: Removes "FFFF" end padding
    - Untrimmer: Adds back "FFFF" end padding
* Fixed dlc naming. Current approach will use the nut json files. The json files are downloaded to the DB folder for speed on demand. The url and refresh time of the json files is controlled by "NUT_DB_TITLES_URL.txt" and "NUT_DB_REGIONS_URL.txt" in zconfig.
The refresh time has 3 parameters, representing hours, minutes and seconds. The defaulted time is 24h for each json used.
Be aware that the json files are downloaded by demand. Titles json will be downloaded for  dlc renames and US region for descriptions, genres, etc... The json will only refresh themselves when the refresh period is reached and the json is needed.
* Fixed error in joiner mode
* Fixed false positive in description verification for the updates included in 5 recent xci which exefs doesn't include a main.npdm.

- Moved korean translation to zconfig\Regional. Paste those files to the main folder if you need that New NSCB functions aren't added yet but fixes made to squirrel will apply to those files.

- Added more information to game-info using information from the nut json files

- Added optional google translation for game descriptions. You can activate\deactivate this option on the program's configuration.

- Added removal of list objects and counters to squirrel to fix the too many arguments in command line" issue that affected some users

- Added more characters to the banned lists on renames

- Added multi-threaded experimental option for renamer and database functions. It increases significantly the speed of the renaming and database operations, specially for virtual disks mounted from google drive (tested till 100 workers using raidrive).


* This option can be activated on the configuration.
   Note: Too many workers can mess a little the console prints and need a little work for polished prints. 
   The writes to text files for the database operations are done on different files and joined after each cycle so they aren't affected.
   NOTE: Exe versions while they worked fine don't seem to have the advantage on speed  the python versions get it will be analized if it's due to the pyinstaller options used

 

incognito v1.4

Spoiler

incognito is a homebrew application for the Nintendo Switch that allows you to wipe the product information (prodinfo) from the console. The prodinfo contains specific information related to your Switch console and can be used to identify you. It can be used by Nintendo or can be stolen using malicious homebrew and used to in ways by others that could get your console banned (malicious stuff usually comes in pirated games, so it's best to not pirate stuff). It would be best to wipe your prodinfo if you are going to be using your Nintendo Switch online (like with online enabled homebrew) and also use a DNS filtering service.

 

Goldleaf v0.7

Spoiler

*  Remote PC

    *  Unicode is now supported. No more complaints with special characters in drive labels or folders!

    *  Read size was dropped again to 8MB (from previous 16MB), to make USB more stable (16MB size might cause unstability)

    *  Added option to select a file directly on the remote PC tool (basically same system as on [=0.5 Goldleaf versions, for those who like the classic system!)

    *  Goldtree's messages were slightly changed to be more accurate. Now it shows its version to avoid confusion between different executables.

*  NSP installs

    *  The NSP's name is shown above (instead of the directory).

    *  ETA (estimated time for the install to finish) is now shown too.

    *  Now Goldleaf always obtains the NSP's key generation (previously only when it had a ticket) and compares it to a computed system one, in order to block installs with higher key generations (mostly since the contents couldn't be decryptable, thus utterly useless)

    *  Now install location is just chosen once, at the start of batch NSP installs (all NSPs within a directory)

    *  Multi-content installations (just a few titles currently) work now (didn't seem to work on 0.6.x)

*  Title dump / export

    *  Titles are always dumped inside concatenation files (HOS's archive bit directories, used to support +4GB files), what means +4GB titles can safely be dumped on FAT32, and directly installed.

    *  Fixed errors dumping updates and DLCs. They should work fine now.

*  General

    *  A big part of the code was reformatted: several small bugs fixed, others not that small mentioned below.

    *  Added a warning and success / failure messages for directory deleting.

    *  Goldleaf no longer relies on its custom libnx fork, since its only worthy difference was its (slightly) custom USB code, which has been merged in Goldleaf. This doesn't involve any performance changes, but less complexity in order to build the project.

    *  Copying files from PC to SD which are over 4GB is now correctly handled, creating a concatenation file (see above) to correctly handle it.

    *  The forwarder was updated with hbloader's latest version, thus now the forwarder's version is 0.2.

*  User / accounts

    *  Users have a more important role in Goldleaf. Now an account has to be selected in order to use several user-related features.

    *  Added support for unlinking (locally ONLY) accounts, mainly for banned people who want to unlink their accounts in order to delete them.

*  Content manager

    *  Fixed a bug where the base title's size would be shown always, even when checking only updates or DLC.

    *  Added play statistics support, both for user-only (user must be selected first, see above) and global, this includes last played time and total play time for both.

    *  Fixed bugs where contents whose base title is on a different location than updates/DLCs would be shown incorrecly.

*  UI

    *  Unicode changes stated above

    *  The system's shared font is no longer used, due to its lack of unicode characters. Instead, a new font is used from now on: Roboto (medium), aka Android's standard font.

    *  Two new clickable icons have been added to the bottom right side of Goldleaf's top banner: one for user selection, while the other one for help and control information.

    *  Some small corrections made: size adjustments, with no connection no IP or default text will be shown from now on.

    *  Plutonium corrections with newlines and text sizes make dialog sizes more well measured now (previously, a single newline would make the dialog as wide as the entire screen)

    *  Several icon changes (forwarder's icon and amiibo dump), thanks to C4Phoenix for all his help with graphic resources since 0.1!

    *  Goldleaf now has been compiled with an experimental Plutonium branch which uses smart pointers instead of raw pointers aiming no memory leaks!

    *  Now, Goldleaf also supports dutch language! Thanks a lot to Mega for helping with the translation!

 

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ.
17 ώρες πριν, _emperor είπε
  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

v0.90- Several Bugfixes and aditions:

- Since i've been made aware of several bugs while i was on vacations I decided to release an early v0.90. Several experimental stuff has been added to squirrel but is not available on NSCB yet.

- Bugfixes:



* Fixed another error that prevented the creation of titlerights removed multi-nsps
* Expanded xci trimming functions in indidual mode, after selecting trimming now there is these options:
    - Supertrimmer. Removes ending padding, padding between partitions, logo partition, firmware from update partition and content from normal partition. Also removes   game updates from the xci but keeps dlc. Respects certificates. Meant for xci installation on tinfoil while keeping file verification
    - Supertrimmer respecting updates. Supertrimm that keeps game updates.
    - Normal trimming: Removes "FFFF" end padding
    - Untrimmer: Adds back "FFFF" end padding
* Fixed dlc naming. Current approach will use the nut json files. The json files are downloaded to the DB folder for speed on demand. The url and refresh time of the json files is controlled by "NUT_DB_TITLES_URL.txt" and "NUT_DB_REGIONS_URL.txt" in zconfig.
The refresh time has 3 parameters, representing hours, minutes and seconds. The defaulted time is 24h for each json used.
Be aware that the json files are downloaded by demand. Titles json will be downloaded for  dlc renames and US region for descriptions, genres, etc... The json will only refresh themselves when the refresh period is reached and the json is needed.
* Fixed error in joiner mode
* Fixed false positive in description verification for the updates included in 5 recent xci which exefs doesn't include a main.npdm.

- Moved korean translation to zconfig\Regional. Paste those files to the main folder if you need that New NSCB functions aren't added yet but fixes made to squirrel will apply to those files.

- Added more information to game-info using information from the nut json files

- Added optional google translation for game descriptions. You can activate\deactivate this option on the program's configuration.

- Added removal of list objects and counters to squirrel to fix the too many arguments in command line" issue that affected some users

- Added more characters to the banned lists on renames

- Added multi-threaded experimental option for renamer and database functions. It increases significantly the speed of the renaming and database operations, specially for virtual disks mounted from google drive (tested till 100 workers using raidrive).



* This option can be activated on the configuration.
   Note: Too many workers can mess a little the console prints and need a little work for polished prints. 
   The writes to text files for the database operations are done on different files and joined after each cycle so they aren't affected.
   NOTE: Exe versions while they worked fine don't seem to have the advantage on speed  the python versions get it will be analized if it's due to the pyinstaller options used

incognito v1.4

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

incognito is a homebrew application for the Nintendo Switch that allows you to wipe the product information (prodinfo) from the console. The prodinfo contains specific information related to your Switch console and can be used to identify you. It can be used by Nintendo or can be stolen using malicious homebrew and used to in ways by others that could get your console banned (malicious stuff usually comes in pirated games, so it's best to not pirate stuff). It would be best to wipe your prodinfo if you are going to be using your Nintendo Switch online (like with online enabled homebrew) and also use a DNS filtering service.

Goldleaf v0.7

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

*  Remote PC

    *  Unicode is now supported. No more complaints with special characters in drive labels or folders!

    *  Read size was dropped again to 8MB (from previous 16MB), to make USB more stable (16MB size might cause unstability)

    *  Added option to select a file directly on the remote PC tool (basically same system as on [=0.5 Goldleaf versions, for those who like the classic system!)

    *  Goldtree's messages were slightly changed to be more accurate. Now it shows its version to avoid confusion between different executables.

*  NSP installs

    *  The NSP's name is shown above (instead of the directory).

    *  ETA (estimated time for the install to finish) is now shown too.

    *  Now Goldleaf always obtains the NSP's key generation (previously only when it had a ticket) and compares it to a computed system one, in order to block installs with higher key generations (mostly since the contents couldn't be decryptable, thus utterly useless)

    *  Now install location is just chosen once, at the start of batch NSP installs (all NSPs within a directory)

    *  Multi-content installations (just a few titles currently) work now (didn't seem to work on 0.6.x)

*  Title dump / export

    *  Titles are always dumped inside concatenation files (HOS's archive bit directories, used to support +4GB files), what means +4GB titles can safely be dumped on FAT32, and directly installed.

    *  Fixed errors dumping updates and DLCs. They should work fine now.

*  General

    *  A big part of the code was reformatted: several small bugs fixed, others not that small mentioned below.

    *  Added a warning and success / failure messages for directory deleting.

    *  Goldleaf no longer relies on its custom libnx fork, since its only worthy difference was its (slightly) custom USB code, which has been merged in Goldleaf. This doesn't involve any performance changes, but less complexity in order to build the project.

    *  Copying files from PC to SD which are over 4GB is now correctly handled, creating a concatenation file (see above) to correctly handle it.

    *  The forwarder was updated with hbloader's latest version, thus now the forwarder's version is 0.2.

*  User / accounts

    *  Users have a more important role in Goldleaf. Now an account has to be selected in order to use several user-related features.

    *  Added support for unlinking (locally ONLY) accounts, mainly for banned people who want to unlink their accounts in order to delete them.

*  Content manager

    *  Fixed a bug where the base title's size would be shown always, even when checking only updates or DLC.

    *  Added play statistics support, both for user-only (user must be selected first, see above) and global, this includes last played time and total play time for both.

    *  Fixed bugs where contents whose base title is on a different location than updates/DLCs would be shown incorrecly.

*  UI

    *  Unicode changes stated above

    *  The system's shared font is no longer used, due to its lack of unicode characters. Instead, a new font is used from now on: Roboto (medium), aka Android's standard font.

    *  Two new clickable icons have been added to the bottom right side of Goldleaf's top banner: one for user selection, while the other one for help and control information.

    *  Some small corrections made: size adjustments, with no connection no IP or default text will be shown from now on.

    *  Plutonium corrections with newlines and text sizes make dialog sizes more well measured now (previously, a single newline would make the dialog as wide as the entire screen)

    *  Several icon changes (forwarder's icon and amiibo dump), thanks to C4Phoenix for all his help with graphic resources since 0.1!

    *  Goldleaf now has been compiled with an experimental Plutonium branch which uses smart pointers instead of raw pointers aiming no memory leaks!

    *  Now, Goldleaf also supports dutch language! Thanks a lot to Mega for helping with the translation!

Ας διαβάσει πουθενά κάποιος μα εφαγε ban ενω ειχε χρησιμοποιήσει το incognito

Λεω να αρχισω να το χρησιμοποιώ αλλα δεν ξερω κατα πόσο πραγματικά δουλεύει

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...