Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Μας ενδιαφέρει όμως πόσα λεφτά δίνουμε σε σχέση με το τι παίρνουμε.
Το ότι βγάζει ο 8700K παραπάνω από 100FPS, δεν λέει κάτι για όσους παίζουν με 1080p/60Hz.
Το ξέρουμε ότι είναι πιο καλός ο 8700K στα παιχνίδια, το θέμα είναι αν μας ενδιαφέρει.

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 ώρες πριν, Heatspreader είπε

Μας ενδιαφέρει όμως πόσα λεφτά δίνουμε σε σχέση με το τι παίρνουμε.
Το ότι βγάζει ο 8700K παραπάνω από 100FPS, δεν λέει κάτι για όσους παίζουν με 1080p/60Hz.
Το ξέρουμε ότι είναι πιο καλός ο 8700K στα παιχνίδια, το θέμα είναι αν μας ενδιαφέρει.

Το θέμα δεν είναι η επεξεργαστική ισχύ των ryzen.

Από αυτή έχουν και η ισχύ τους δεν έχει καμία επαφή με πχ. I7 6700 /7700K / I5 8400 κ.λ.π.. 

Το θέμα είναι πως τα περισσότερα ή σχεδόν όλα τα games έχουν στηθεί στην αρχιτεκτονική της intel.

Αν η AMD καταφέρει να το γυρίσει αυτό, θα γυρίσει και την κατάσταση στο gaming. 

 

Το 5% σε IPC δεν μπορεί να δίνει διαφορά 20% σε gaming σε κάποια σεναρια. Είναι προφανές πως το "πρόβλημα" είναι στον κώδικα.

Επεξ/σία από adtakhs
  • Like 1
Δημοσ.

 

13 λεπτά πριν, adtakhs είπε

Το θέμα δεν είναι η επεξεργαστική ισχύ των ryzen.

Από αυτή έχουν και η ισχύ τους δεν έχει καμία επαφή με πχ. I7 6700 /7700K / I5 8400 κ.λ.π.. 

Το θέμα είναι πως τα περισσότερα ή σχεδόν όλα τα games έχουν στηθεί στην αρχιτεκτονική της intel.

Αν η AMD καταφέρει να το γυρίσει αυτό, θα γυρίσει και την κατάσταση στο gaming. 

Το 5% σε IPS δεν μπορεί να δίνει διαφορά 20% σε gaming σε κάποια σεναρια. Είναι προφανές πως το "πρόβλημα" είναι στον κώδικα.

Πως είναι δυνατόν όμως να λέμε ότι τα games στήθηκαν επάνω στην intel όταν τα περισσότερα είναι port απο κονσόλες που χρησιμοποιούν εδώ και χρόνια cpus της amd?

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
26 λεπτά πριν, music_lover είπε

Πως είναι δυνατόν όμως να λέμε ότι τα games στήθηκαν επάνω στην intel όταν τα περισσότερα είναι port απο κονσόλες που χρησιμοποιούν εδώ και χρόνια cpus της amd?

Mα τι σχεση εχει το Port απο την κονσολα? Εντελως διαφορετικη αρχιτεκτονικη, Instruction sets, API's κτλ κτλ. Καμια σχεση οι κονσολες με τους υπολογιστες x86-64. Αμα ηταν ετσι οπως τα λες θα ειχαμε παιχνιδια που χρησιμοποιουν 8 πυρηνες ως το στανταρ. Οχι παιχνιδια που χρησιμοποιουν 2 και το πολυ 4. Τα παιχνιδια δυστυχως εχουν στηθει για Intel συστηματα χρονια τωρα.

Αν δεν βγαζουν νοημα τα παραπανω, απλως σκεψου γιατι ακομα τα emulators δεν εχουν καταφερει να τρεξουν τιτλους του PS3/4 με παραπανω απο 10 FPS.....

Επεξ/σία από kostas_anes
  • Thanks 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, adtakhs είπε

Το θέμα δεν είναι η επεξεργαστική ισχύ των ryzen.

Από αυτή έχουν και η ισχύ τους δεν έχει καμία επαφή με πχ. I7 6700 /7700K / I5 8400 κ.λ.π.. 

Το θέμα είναι πως τα περισσότερα ή σχεδόν όλα τα games έχουν στηθεί στην αρχιτεκτονική της intel.

Αν η AMD καταφέρει να το γυρίσει αυτό, θα γυρίσει και την κατάσταση στο gaming. 

Το 5% σε IPS δεν μπορεί να δίνει διαφορά 20% σε gaming σε κάποια σεναρια. Είναι προφανές πως το "πρόβλημα" είναι στον κώδικα.

Αυτό είναι γνωστό. Το θέμα είναι πως αυτό δεν αποτελεί πρόβλημα. Με έναν Ryzen 1600 και μία GTX 1060, κάποιος παίζει όλα τα σύγχρονα παιχνίδια σε 1080p και 2k, μια χαρά. Φυσικά μπορεί άνετα να κάνει και δουλειά με 12 Threads.

Τα Intel είναι καλύτερα Overall CPU, όπως ήταν πάντα και φυσικά αυτό το πληρώνεις. Το αν αυτό συμβαίνει για τους λόγους που περιγράφεις μικρή σημασία έχει στο τέλος της ημέρας. Από τη στιγμή που έχει μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς, οι developers θα ασχολούνται περισσότερο με αυτήν.

Το θετικό είναι πως έχουμε πτώση τιμών στα CPU και μπορούμε να φτιάξουμε σχετικά οικονομικά PC. Μένει να ομαλοποιηθεί η κατάσταση και με τις κάρτες γραφικών.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, Heatspreader είπε

Αυτό είναι γνωστό. Το θέμα είναι πως αυτό δεν αποτελεί πρόβλημα. Με έναν Ryzen 1600 και μία GTX 1060, κάποιος παίζει όλα τα σύγχρονα παιχνίδια σε 1080p και 2k, μια χαρά. Φυσικά μπορεί άνετα να κάνει και δουλειά με 12 Threads.

Τα Intel είναι καλύτερα Overall CPU, όπως ήταν πάντα και φυσικά αυτό το πληρώνεις. Το αν αυτό συμβαίνει για τους λόγους που περιγράφεις μικρή σημασία έχει στο τέλος της ημέρας. Από τη στιγμή που έχει μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς, οι developers θα ασχολούνται περισσότερο με αυτήν.

Το θετικό είναι πως έχουμε πτώση τιμών στα CPU και μπορούμε να φτιάξουμε σχετικά οικονομικά PC. Μένει να ομαλοποιηθεί η κατάσταση και με τις κάρτες γραφικών.

Δεν δέχομαι πως είναι overall καλύτερα CPU τα intel.

Έχουν θετικά και αρνητικά, όπως και τα amd.

Αν το κοιτάξεις στο κομμάτι της αποδοτικοτητας είναι χειρότερα τα intel από τα amd ενώ έχουν και 3εις γενιές στα 14nm.

Αν το κοιτάξεις στο κομμάτι της παραλλησιμοτητας είναι χειρότερα, SMT vs HTT. 

Έχουν το θετικό της καλύτερης υλοποίησης για AVX  και λιθογραφία για υψηλότερα ρολόγια.

Από την άλλη τα AMD για τα ρολόγια που πιάνουν έχουν καλύτερο efficiency και παίζουν καλύτερα έως 128bit instr.

 

Από εκεί και πέρα όλα έχουν να κάνουν με το τι αρέσει στην κάθε εφαρμογή.

 

 

Επεξ/σία από adtakhs
Δημοσ.
8 λεπτά πριν, sir ImPeCaBlE είπε

Πως έγινε αυτή η σύγκριση?

Βenchmarks. Οπως μπορεις να δεις το SMT δινει εως και ~60% παραπανω επιδοσεις, ενω το HT κυμαινεται στο ~30%
http://www.hardwarecanucks.com/forum/hardware-canucks-reviews/74880-amd-ryzen-7-1700x-review-testing-smt-3.html

Δημοσ.
37 λεπτά πριν, Heatspreader είπε



Το θετικό είναι πως έχουμε πτώση τιμών στα CPU και μπορούμε να φτιάξουμε σχετικά οικονομικά PC. Μένει να ομαλοποιηθεί η κατάσταση και με τις κάρτες γραφικών.

μη ξεχνάς και τις μνήμες.... 

Δημοσ.
3 ώρες πριν, strawman είπε

Για βαλτον μια στοκ τον 5960x να δουμε. 

Όλα τα cpu τρέχουν στο μαξ oc τους. Οι εκπληκτικές επιδόσεις του πανάκριβου 5960X(διαφορά κοντά στο 40% με 6700Κ και 1800Χ) απλά μπήκαν για να δείξουν πόσο multithreaded είναι το Origins.

3 ώρες πριν, Heatspreader είπε

Μας ενδιαφέρει όμως πόσα λεφτά δίνουμε σε σχέση με το τι παίρνουμε.
Το ότι βγάζει ο 8700K παραπάνω από 100FPS, δεν λέει κάτι για όσους παίζουν με 1080p/60Hz.
Το ξέρουμε ότι είναι πιο καλός ο 8700K στα παιχνίδια, το θέμα είναι αν μας ενδιαφέρει.

Μας ενδιαφέρει σίγουρα και πόσα χρόνια μπορούμε να βγάλουμε χωρίς αναβάθμιση. Γιατί αν ο κάτοχος 1800X αναβαθμίσει στα 3 χρόνια, ας πούμε, τότε είναι άδικο να συγκρίνουμε το κόστος του 8700Κ με αυτό του 1800Χ/1700Χ/1700. Θα πρέπει να προστεθεί εξ' αρχής και το κόστος της προγραμματισμένης αναβάθμισης του ryzen.

Η πράξη έχει δείξει ότι τα cpu αγοράζονται για πολλά χρόνια και αναβαθμίζονται μόλις διαφανεί η τάση να μην μπορούν να κρατήσουν πια αποδεκτό frame rate. Απόδειξη το πόσοι έχουν ακόμα 2600Κ/3770Κ μαζί με σύγχρονες κάρτες.

 

1 ώρα πριν, music_lover είπε

Πως είναι δυνατόν όμως να λέμε ότι τα games στήθηκαν επάνω στην intel όταν τα περισσότερα είναι port απο κονσόλες που χρησιμοποιούν εδώ και χρόνια cpus της amd?

Σωστά. Ειδικά στις τωρινές κονσόλες τα cpu είναι AMD x86. Τα multiplatfrom είναι γραμμένα για το ίδιο API τις περισσότερες φορές. Γι'αυτό και βλέπεις π.χ. το Fallout 4 να χωλαίνει και στις κονσόλες σε shadow draw distance.

Επίσης δεν πρέπει να ξεχνάμε την εντελώς διαφορετική βαρύτητα που έχει η χρήση infinity fabric στα games. Έτσι εξηγούνται πολλές από τις περιπτώσεις που βλέπεις παρόμοιες επιδόσεις σε προγράμματα, αλλά χάος σε αρκετά games. Σε οτιδήποτε αφορά ταχύτητα πρόσβασης σε L3 cache και επικοινωνία πυρήνων τα games είναι αμείλικτα.

  • Like 1
Δημοσ.
11 minutes ago, pirmen56 said:

Όλα τα cpu τρέχουν στο μαξ oc τους. Οι εκπληκτικές επιδόσεις του πανάκριβου 5960X(διαφορά κοντά στο 40% με 6700Κ και 1800Χ) απλά μπήκαν για να δείξουν πόσο multithreaded είναι το Origins.

Ναι, απλα το "max oc τους" ειναι εντελως παραπλανητικο. Ο ενας πιανει τα 4ghz με στοκ ψυκτρα (ο 1700 ας πουμε, που ειναι ιδιος με τον 1800x)  και της πλακας mobo και ο αλλος θελει 300€ για ψυκτρα και mobo για να πιασει το +1.5ghz overclock. Ας πατησουμε και λιγο Γη ρε αδερφε. 

Οσο για το multithreaded του ac origins, το βλεπεις το CPU usage ετσι? Εκει παταει η AMD. Ναι μεν βγαζει τις ιδιες επιδοσεις με τον 6700k κλοκαρισμενο στο θεο, αλλα ο ενας ειναι 90-99% usage και ο αλλος 60-65%. Αυτο δειχνει 2 πραματα, οτι πρωτον, ουτε το AC origins ειναι εντελως multithreaded, και 2ον ο R7  εχει ακομα περιθωρια ενω ο 6700k γονατισε. 

  • Like 1
Δημοσ.

Και μιας και ετοιμάζεστε να το κάνετε και αυτό το θέμα vs να πάρω τα ποπ κορν μου... Ρε σεις για amd μιλάμε εδώ... Ξεκολλάτε με τους γνωστούς μπλε φρουρούς που θεωρούν ότι ένα cpu είναι μόνο για gaming... Και ότι όλοι όσοι περνούν πχ r5 1600 ή r7 1700 έχουν πρώτο στόχο τα παιχνίδια και μετά όλα τα άλλα... Εδώ βγάζουν τον 8400 ισχυρότερη cpu από τον 1600... Για να αράξω να σας απολαύσω τώρα...

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, strawman είπε

Οσο για το multithreaded του ac origins, το βλεπεις το CPU usage ετσι? Εκει παταει η AMD. Ναι μεν βγαζει τις ιδιες επιδοσεις με τον 6700k κλοκαρισμενο στο θεο, αλλα ο ενας ειναι 90-99% usage και ο αλλος 60-65%. Αυτο δειχνει 2 πραματα, οτι πρωτον, ουτε το AC origins ειναι εντελως multithreaded, και 2ον ο R7  εχει ακομα περιθωρια ενω ο 6700k γονατισε. 

Ωραία τότε. Στο AoTS ο 6700Κ δουλεύει σερί 100% σε low preset, cpu focused. Εκεί έβγαζα ~49 καρέ με 3200 ραμ, ενώ ο 1700 με cpu usage κοντά στο 90%(τόσο έδειξε το hardocp) έβγαζε 56 καρέ με ραμ 3466(σκορ Σπάρταν). Η οποία ραμ δίνει σημαντικό κέρδος στο bench αυτό. Άρα η διαφορά πρέπει να είναι λογικά κάπως μικρότερη.

Αυτό σημαίνει πως θα πρέπει να δούμε mainstream games ικανά να αξιοποιήσουν σχεδόν 16 θρεντ για να πεις ότι ένας 1800X(ή παρόμοιος) παίρνει ένα αξιόλογο προβάδισμα από τους ξεπερασμένους πια 6700/7700. 

Σχετικά με το αν ο 1700 κλπ. θα είναι καλύτερος στο streaming π.χ. παίζοντας παράλληλα και Origins αυτό νομίζω ότι ισχύει. Βέβαια, ο παρακάτω τύπος με λιγότερο oced ryzen και με χειρότερη ραμ(2933) λέει(01:05) ότι στο Origins είχε frame drops με shadowplay ανοικτό. Παρά την περίσσεια ισχύος.

https://www.youtube.com/watch?v=6UpzeHQZVro

 

Δημοσ.

Παραδοξως συμφωνω σχεδον σε ολα οσα ειπες. Δεστο και αλλιως. Στα τυφλα χωρις να ξερεις τι ερχεται αυριο, ποιον CPU πιστευεις θα εσπρωχνε καλυτερα μια 3080ti, 3 χρονια απο τωρα, ο 7700 η ο 1800x? 

Δημοσ.
2 ώρες πριν, adtakhs είπε

Το 5% σε IPS δεν μπορεί να δίνει διαφορά 20% σε gaming σε κάποια σεναρια. Είναι προφανές πως το "πρόβλημα" είναι στον κώδικα.

Αφού έχουν παραπλήσιο IPC, πως γίνεται σε IPS να έχουν 5% διαφορά με 20% διαφορά σε ρολόγια;

Οπότε δεν είναι σωστό να λες ότι ο κώδικας έχει de facto πρόβλημα. Απ'τη στιγμή που κάποιο νήμα σειριακής εκτέλεσης μαξάρει ένα ΖΕΝ πυρήνα, είναι λογικό επόμενο να βλέπεις διαφορές μέχρι 20% σε σχέση με το ίδιο νήμα σε πυρήνα που μπορεί να αποδόσει μέχρι 20% παραπάνω. Αν η διαφορά είναι μεγαλύτερη αρχίζεις και κοιτάς σε άλλες παραμέτρους (ring bus vs IF, optimizations κτλ).

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...