Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Με τα Advanced ανοιχτά έχεις μπουκάλι από CPU, ενώ αν είναι κλειστά όχι.

 

Λογικό είναι, το lod extend μπουκώνει κυρίως CPU και όχι GPU.

  • Like 1
  • Απαντ. 14,5k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Το RDR 2 θα έχει την μηχανή γραφικών του GTA V ; Ξέρουμε ;

 

Δεν έχουν πει τίποτα αλλα από το trailer φαίνεται να έχουν αλλάξει αρκετά οπτικά:
 
1t7aiz.jpg
2ebxkg.jpg
Δημοσ.

 

Να πείτε ένα ευχαριστώ στον νησιώτη :D Γιατί τώρα έχω το GTA V και έκανα ένα γρήγορο test xρησιμοποιώντας τα settings αυτού εδώ (7700k 4.5 GHz, 3200 ram):
 

 

Ο τύπος που έχει το κανάλι με τις 1080 και τον 7700Κ κάποια χοντρή πατάτα έχει κάνει ή μας δουλεύει. Υποθέτω ότι τα περισσότερα απ'όσα έχει ανεβάσει είναι άκυρα μαζί με το GTAV.

 

Under-clocked 6700K @ 3,5Ghz βγάζει όσο περίπου ο ryzen σου σε ultra settings και πολύ περισσότερο από τον δικό του 7700Κ στα 4,5 Ghz 4,9Ghz !!!

Δεν υπάρχει καμία σχεδόν διαφορά ανάμεσα σε windowed mode και fullscreen. Το fullscreen είναι καλύτερο για την gpu και το ίδιο για την cpu. Το έκανα για να φαίνεται το system info όσο τρέχει.

6700_K-3500.png

 

Και το vid του παραπάνω:

 

 

 

Και αυτό του Mrmaxsimus86:

 

 

που δεν είναι ο μόνος στα παλαβά αποτελέσματα, όπως διαπίστωσα.

  • Like 1
Δημοσ.

Λογικό είναι, το lod extend μπουκώνει κυρίως CPU και όχι GPU.

Eμενα παρανοικο μου φαινεται. Και στις 2 περιπτωσεις το CPU σου τα ψιλοξυνει, δεν καταλαβαινω πως με το lod extend εχεις λιγοτερα fps οταν τα cores σου κοιμουνται. Και δεν μιλαω για το 8 εως 16 που παιζει και να μη τα χρησιμοποιει το game, αλλα και τα υπολοιπα δεν τα λες οτι σκαβουνε. 

Δημοσ.

Eμενα παρανοικο μου φαινεται. Και στις 2 περιπτωσεις το CPU σου τα ψιλοξυνει, δεν καταλαβαινω πως με το lod extend εχεις λιγοτερα fps οταν τα cores σου κοιμουνται. Και δεν μιλαω για το 8 εως 16 που παιζει και να μη τα χρησιμοποιει το game, αλλα και τα υπολοιπα δεν τα λες οτι σκαβουνε. 

 

Το ότι υπάρχουν cores και threads δεν σημαίνει απαραίτητα ότι το game θα τα χρησιμοποιήσει. Η μηχανή του GTA V είναι zombified engine από Ps3/360 και οποιος κατάλαβε κατάλαβε. Και μην περιμένεις πολλά games να αξιοποιούν πολλά cores, 2 στα δέκα και πολλά σου λέω. Από την επομενη γενιά ίσως δούμε αλλαγή. Φυσικά, όταν πέφτει δουλειά πάνω στο engine τότε αλλάζει η εικόνα, βλέπε Forza Horizon 3 πχ.

  • Like 1
Δημοσ.

Είναι από τις πρώτες μηχανές γραφικών που γέμιζαν 4 θρεντ ίσως και παραπάνω. Και από τις ελαφρύτερες, αν εξαιρέσουμε τα single threaded dx11 draw calls. Αυτά που χτυπάνε ταβάνι με τα advanced settings.

Δημοσ.

Είναι από τις πρώτες μηχανές γραφικών που γέμιζαν 4 θρεντ ίσως και παραπάνω. Και από τις ελαφρύτερες, αν εξαιρέσουμε τα single threaded dx11 draw calls. Αυτά που χτυπάνε ταβάνι με τα advanced settings.

 

Ίσως την σώσει το Dx12/Vulkan, εγώ βλέπω ότι και ο 7700k και ο 7900x, και οποιοδήποτε άλλο CPU τρώει μπουκάλι στην μηχανή της R*, και είναι game που έτρεχε σε 360/Ps3. Σίγουρα η "next-gen" έκδοση είναι ένα jump αλλα όχι αυτό που περιμένεις από την διαφορα στο hardware. Πάντως αυτά που κάνανε ήταν εντυπωσιακά για τις προηγούμενες κονσόλες οποτε έχω mixed feelings για την μηχανή της R*, η επιτυχία του GTA V πάντως την δικαιώνει.

Δημοσ.

Είναι από τις πρώτες μηχανές γραφικών που γέμιζαν 4 θρεντ ίσως και παραπάνω. Και από τις ελαφρύτερες, αν εξαιρέσουμε τα single threaded dx11 draw calls. Αυτά που χτυπάνε ταβάνι με τα advanced settings.

Μα δεν τα γεμιζουν τα 4 thread, αυτο θελω να πω. Αφου βλεπεις απο τα screenshots οτι ο Spartan ειναι CPU bound με maximum single thread usage στο 55 και 61% αντιστοιχα. 

Το ότι υπάρχουν cores και threads δεν σημαίνει απαραίτητα ότι το game θα τα χρησιμοποιήσει. Η μηχανή του GTA V είναι zombified engine από Ps3/360 και οποιος κατάλαβε κατάλαβε. 

Μα δεν μιλαω για τα πολλα cores, ακομα και αυτα που χρησιμοποιουνται δεν εχουν υψηλο usage, οποτε δεν καταλαβαινω πως εισαι cpu bound με το maximum thread σου να ειναι κατω απο 60%

Δημοσ.

Μα δεν τα γεμιζουν τα 4 thread, αυτο θελω να πω. Αφου βλεπεις απο τα screenshots οτι ο Spartan ειναι CPU bound με maximum single thread usage στο 55 και 61% αντιστοιχα. 

Γίνεται load balancing. Η δουλειά των 4 θρεντ εναλλάσσεται μεταξύ όλων των θρεντς του ryzen. Σε 4 core cpu χωρίς ΗΤ τα βλέπεις αυτά.

Σε οποιοδήποτε game ανεβαίνει στο gamegpu κοιτάζω πάντα utilization σε 2500Κ και 6600Κ για να καταλάβω τι παίζει.

Δημοσ.

 

Περίμενα να μπει σε vp9 για να το ποστάρω :D

 

Το συγκεκριμένο map είναι το πιο βαρύ για CPU στην beta, το tutorial και τα 2 pvp modes είναι κυρίως GPU bound. Έχει καλο perf γενικά (πολύ καλά frametimes χωρίς stutter) και είναι αρκετά ελαφρύ στην GPU (αν δεν βάλεις MSAA), έχω maxed κάτι settings που κάνουν extend το LOD οποτε δεν ξέρω ποσο επηρεάζει το συγκεκριμένο map, έβαλα τα πάντα maxed εκτος του ΑΑ.

  • Like 1
Δημοσ.

The bottleneck is real. Μετά σου λένε πως είναι δυνατόν να ρίχνει μπουκάλι ο 3570K, εδώ ρίχνει ο 1700 με βαρβάτες μνήμες..

 

Από την άλλη, το παιχνίδι είναι πολύ ελαφρύ για GPU οποτε πολύ κόσμος μπορεί να το τρέξει σε 60 fps που είναι σημαντικό, πάνω από 100 fps τρώς μπουκάλι με οποιοδήποτε CPU. Ειδικά σε αυτό το map, το tutorial και το pvp είναι πιο GPU bound.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...